Olen pumpannut häneen jo litratolkulla siementä ja mitään ei tapahdu, en vain jaksa enää. Seksistä on tullun täysin mautonta suorittamista. En tiedä kummassa on vika mutta minä en enää jaksa. Voisiko joku toinen mies tulla välillä yrittämään, lupaan kasvattaa lapsen kuin se olisi minun oma.
Muijani ei tule raskaaksi
11
428
Vastaukset
- Anonyymi
Injektiot........
- Anonyymi
Mä voin tulla!
- Anonyymi
Minkä kokoinen tuo muijjas on?
- Anonyymi
Muija sanoi että koolla ei ole merkitystä, kunhan siemen on toimivaa. Yrittää selvästi laittaa asiaa minun syyksi, mutta ei se mitään kun kakara täytyy saada.
- Anonyymi
Kun olet tuolla asenteella liikenteessä ja puhut rumasti aiheesta, niin ei ihme, kun ei nappaa. Toivottavasti nainen löytää paremman kumppanin itselleen.
- Anonyymi
Hienosti sanottu. Olen samaa mieltä.
- Anonyymi
Koita etukautta ykköseen.
- Anonyymi
Arwidista löytyy siemenlinkoja kyllä. Mutta jos haluaa että perimä olisi hyvä, niin kannattaa tarkoin harkita ja selvitellä vaikka kautta rantain niin fyysiset kun henkiset kyvyt spermaajan suhteen. Ethän halua että lapsesta tulee jotenkin vajaa tms.
- Anonyymi
No mutta sitten pitäisikin katsella Orimattilan ja ehkä koko Suomen ulkopuolelle jos ei halua että lapsesta kasvaa täysin vajukki.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mutta sitten pitäisikin katsella Orimattilan ja ehkä koko Suomen ulkopuolelle jos ei halua että lapsesta kasvaa täysin vajukki.
Ehdottomasti pitää. Orimattilalainen geeniperimä on heikko. Sen näkee kun katselee kylillä ympärilleen. Heikkoa on nuoresta vanhaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naapurin Jorree kun käyttää niin tulee lisää persuja, ei hyvä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka1092740EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje291331- 981176
Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621007Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta366987Empaattisuus ja suoruus.
Tässä tullut noita pehmeitä asioita pohdittua, mutta toisaalta olen myös yksinkertainen mies. Pidän suoruudestakin. Mi133948- 54843
Sä saat mut tuntemaan
Jotain sellaista mitä ei saisi tuntea mutta må en mahda tälle mitään. Mulla on ikävä niitä meidän katseita ja sitä tunne22673- 40668
Tunnettujen vanhempien lapset, tv-sarja
Tunnettujen vanhempien lapset saa tv-sarjan. Juurihan yksi heistä oli MTV:ssä 6.5.26 kertomassa ettei halua julkisuutta109625