Kuhmon mies heräsi aamuyöstä siihen, kun vaimo sanoi unissaan "Avioero paras". Sitä mies alkoi ajattelemaan puoliksi hermostuneena, eikä saanut enää unta ollenkaan...
Unta aamusta
9
563
Vastaukset
- Anonyymi
Nyt minä lähden.
- Anonyymi
Suomessa puolet liitoista päätyy eroon. Aikamoinen erobuumi Kuhmossakin viime ja toissa vuonna. 5 tuntemaani pariskuntaa eros pitkästä liitosta... Osalla lapsia osalla ei.
Ero voi olla jopa uusi hyvä alku elämälle joillekin.
Se on elämää ei sen vähempää. - Anonyymi
Otan osaa menetykseesi aloittaja. 😢
Noh mieluummin koettu parisuhde kun ei parisuhdetta ollenkaan.
Eiks niitä katkeroituneita vanhoja piikoja ja peräkammarin poikia ole Kuhmosta aika suuri osa 🤔 - Anonyymi
Ensi maanantaina on ostovoimaa eläkepäivä.🍻🥓🥔🧅🤣
- Anonyymi
Sori köyhä pappa. Sun eläkepennis ei kuule ihan riitä. Liikun katson hieman tasokkaammassa seurassa ja varaukset tehty jo ens kesäkuulle asti 😁
Mee soskusta kysyy rahaa tai mee töihin.
- Anonyymi
Ketäpä kiinnostaa pulleavatsainen ja oluttölkin näköinen möhkäle, parempi jakaa kapustat ja aloittaa ihlu terveellinen elämä saattaa makuuhuoneen kaasutkin vähetä
- Anonyymi
Olen samaa mieltä kirjoittajan kanssa.Hiljaa istuva möhkäle, ei puhu eikä pussaa.
- Anonyymi
Teeppäs se niin ongelmasi on ratkaistu!
- Anonyymi
Surkea elämä yhdessä lasten vuoksi. Otan osaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad921489- 541033
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että391885- 160870
- 56733
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän124727- 51678
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38645- 57641
- 76632