kävelijä kaaatuu, kukas muukaan maksaa kun veronmaksajat.
kompastut mattoon kotona, kukas muukaan maksaa kun veronmaksajat.
olet luistelu treeneissä nilkka vääntyy kukas muukaan maksaa kuim veronmaksajat.
pointti on se kun ihmiset haukkuu koko ajan muita se teki sitä se vetää sitä ja minä maksan ja veronmaksajat maksaa juuri näin sinunkin vahingot ja perheesi onnettomuudey maksavat kaikki muut onko tullut ajatelleeksi.
pitäisikö alkaa kerätä veroa kävelijöiltä? harrastelijoilta? omalla pihalla oleskelijoilta?
4
104
Vastaukset
- Anonyymi
Eikös nuo kaikki jo nykyäänkin maksa veroja? Harva elää verovapaasti.
- Anonyymi
Minä kävelen, harrastan ja oleskelen omalla pihalla. Maksan jatkuvasti myös veroja.
Jos kaadun, maksan hoidon itse omilla rahoillani tai julkiselle mennessäni maksan hoidon verorahoillani.
Kenen se sitten muka pitäisi maksaa?- Anonyymi
Eihän julkisella puolella edes pääse hoitoon tai lääkärille. Digiä ja chattia vaan tarjolla ja burana auttaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihän julkisella puolella edes pääse hoitoon tai lääkärille. Digiä ja chattia vaan tarjolla ja burana auttaa.
Kyllä pääsee hoitoon ja lekurille. Päivystykseen vaan, jos on akuutti tilanne.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.4184831Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel1231945- 1451632
Jäätävä epävarmuus
Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko751355Yksi iso yllätys luvassa The Summit Suomi -finaalijaksossa - Tiesitkö nämä Summit-loppukolmikosta?
The Summit Suomi on tarjoillut yllättäviä pudotuksia ja melkoisen määrän pelkkää kisaajien vaelluksen kuvaamista Norjass151256Perjantaita!
Miltä kaivattusi tuoksuu? Tuli mieleen kun täällä usein mainitaan pahasta hajusta. 🤔791196Voi että! Sergey Hilman paljastaa Race Across the World -kuvauksista: "Tämä oli se paras jekku"
Tykätään! Aikamoinen pari tämä Sergey Hilman ja Sini Sabotage - herättävät varmasti vahvoja tunteita suuntaan sun toise181159Ei tullut konkurssia, tuli 3 karhua
Olipas hyvä uutinen. Näin sitä vaan tunnetaan. Persut eivät onnistuneet tuhoamaan.. tätäkään671086- 681054
- 381020