mulla ei ole ku ihan pienenä ollu parasta kaveria.kaikki ystäväni hämmästyisivät jos pyytäsin heitä kaasoiksi. polttareihin tulisi porukkaa mut ei ne sitä mulle suunnittelisi. tai yksi hyvä tekisi ystävä niin mut se on poika. ja se toinen mun poikaystävä.mun pitää muuttua mäki haluun tyttö ystävän jonka kanssa jakaa asioita! mä oon ollu tyhmä! onneks mul ei oo vielä häitä tulossakaan! onnea kaikille ihanille joilla on paras tyttö ystävä kaasoksi!
ystävätön
7
1417
Vastaukset
- Lumikuningatar
Eikö sinulla ole edes siskoa, jota voisit pyytää kaasoksesi, sitten kun se aika koittaa?
Minulla on kaasona siskoni, joka on myös paras ystäväni. On minulla muutama muukin hyvä kaveri, mutten olisi ehkä kehdannut edes pyytää heistä ketään kaasokseni. Tai ehkä olisin, mutta siskoni valitseminen tuntui heti luonnolliselta ja oikealta ratkaisulta. Meillä on ikäeroakin vain reilut 2 vuotta, joten olemme jo lapsena olleet paljon yhdessä.- ---
ihan kuin kaikilla nyt olisi muka sisko
- Sirkku
--- kirjoitti:
ihan kuin kaikilla nyt olisi muka sisko
Ja mielummin viettäisin polttarit vaikka yksinäni kuin siskon kanssa. Ei sitä sukua tarvitse aina joka paikkaan tunkea!
- Minä vain
Sirkku kirjoitti:
Ja mielummin viettäisin polttarit vaikka yksinäni kuin siskon kanssa. Ei sitä sukua tarvitse aina joka paikkaan tunkea!
Joillekin sisko on myös kaveri! Oma siskoni on kaasoni ja järjestää todennäköisesti polttarini. Toinen hyvä vaihtoehto olisi ollut pitkäaikainen ystäväni, mutta en edes miettinyt kumman valitsen! :)
ota myös sinä bestmania itselles, mikä estää? Tai ehkä miehen bestmanilla on tyttöystävä? Oma bestmanisi voi toimia esim. seremoniamestarina häissäsi miehen bestiksen kanssa. Keräätte sitten vain polttari /hääleikkiporukan tyttökavereista, tähän yleensä löytyy porukkaa pyytämättäkin. Tai luovu koko kaaso hommasta, ja otatte hääleikit ohjelmatoimiston tai pitopalvelun kautta. mIhan kiva vaihtoehto, eikä tuota harmaita hiuksia kellekään. Loppuhinta muodostuu samaksi kuin itse tehden, kun antaa palveluntarjoajille budjetin etukäteen.
- Viimeinen kerta
Onneks joo sulla ei ole ystäviä. Onneks joo sulla ei ole sitte häitäkään. Onneks sinua ei muutenkaan ole olemassa.
- ollut
Kun alettiin miettimään, josko alettaisiin häitä järjestelmään, niin aluksi oli vähän ihmettelemistä, että ketä sitä oikein bestmaniksi pyytäisi. Kavereita on kyllä paljon, mutta kuka on oikeasti ystävä.
Tämä ongelma kuitenkin herätti minut ja aloin toden teolla pohtimaan kaverisuhteitani. Tajusin, että olin ollut niiden ylläpitämisessä tavattoman laiska. Itseasiassa olin jopa torjunut kavereita niin, että heistä ei koskaan tullut hyviä ystäviä. Aloin kiinnittämään asiaan huomiota ja ottamaan kavereihini enemmän yhteyttä sekä tehdä enemmän aloitteita. Huomasin myös mikä oli ainakin avainseikka hyvien ystävien saamisessa. Se oli avoimuus. Ymmärsin ettei minulla oikeastaan ollut ketään (tyttöystävääni lukuunottamatta) jolle puhuin tunteistani tai ketään joka todella olisi kertonut minulle omista huonoista hetkistään tai parisuhteensa ongelmista. Asia kuitenkin korjaantui yllättävän helposti. Kaverisuhteet muuttuivat helposti hyviksi ystäväsuhteiksi kun aloin itse kertomaan omista ajatuksestani ja parisuhteestani. Vastakaiku oli nopeaa.
Kun luottaa toiseen, niin sinuunkin luotetaan. Toimi ainakin minun ystävieni kanssa :)
Ja tähän tekstiin en kaipaa kielipoliisien huomautuksia. Aina ei jaksa korja virheitä ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.52452- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46919- 60882