Mielenkiinnosta kyselen minkä ikäistä porukkaa täällä nykyään on?
Seuraatteko lähinnä tätä palstaa vai oletteko esim feissarin ryhmissä tai muualla?
En ole pitkään aikaan käynyt katsomassa onko paikka vielä hengissä. Ei kovin aktiivinen enää kuin joskus ennen?
Minkälainen ikäjakauma täällä on?
13
549
Vastaukset
- Anonyymi
50+ 🙋🏼♀️ ja ainoastaan FB.sateenkaari Suomi ryhmässä olen.
- Anonyymi
Ja myös jodelia lueskelen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja myös jodelia lueskelen
Kunnioitettavassa iässä siis. Onkohan monet muutkin lähemmäs tuota ikää?
Itse 40 ja lähdin joskus pois tuosta FB ryhmästä.
Ap
- Anonyymi
30 ja oikeastaan täällä vain, mutta satunnaisesti. Vielä itseäni tutkin kaappini perukoilla, eli anonyymius on tärkeä.
- Anonyymi
58-v nainen. Luulen, että täällä olevat ovat enimmäkseen kuitenkin paljon nuorempia.
- Anonyymi
Saman ikäinen 😊
- Anonyymi
Nopeasti lueskeltua aikaisempia, päättelisin olevan juuri päinvastoin. Enimmäkseen vanhempia.
Aikas kuollutta on ja aktiivisuutta täällä on ollut enimmäkseen vaan kettuilussa ja sillä on häädetty ne vähätkin keskustelijat (nimimerkilliset) pois. Ketjujen lukumääristä päätellen hiljaisia lukijoita kuitenkin on, mutta aika vähissä on se luettava.
- Anonyymi
29, vähän kaapin ovi jo raollaan. Mutta ei niin paljon, että nimelläni vielä missään esiintyisin.
- Anonyymi
44 ja täällä käyn viikottain katsomassa onko uusia jutunaiheita...
- Anonyymi
40v, välillä käyn täällä lueskelemassa ja ehkä jotain kommentoimassakin.
- Anonyymi
Oon 43v ja välillä käyn tsekkamassa tännekin ja myös FB sateenkaari ryhmään.
- Anonyymi
40+. Käyn satunnaisesti katsomassa uusia keskusteluja, ja välillä osallistumassakin.
Nykyisin harvemmin on uusia kiinnostavia keskusteluja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä
IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi4774095Mihin sinussa haluan koskea
Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä743116Toisen ihmisen sydämellä
leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo1461470- 831294
Yleltä tiukka nootti Sohvaperunat-sarjan tyypeistä: "Halutessaan ja tapauskohtaisesti harkiten..."
Näin "Sohvis-julkkiksia" suojellaan! Toisaalta ovathan nämä ihmiset itse lähteneet mukaan reality-ohjelmaan. Että mitä m20123617-vuotiasta lukiolaispoikaa epäillään perheenisän murhasta Pyhtäällä
Perheenisä löytyi kuolleena kotipihastaan loppuvuonna 2023 Heinlahdesta Myyrynmäeltä. Poliisi epäilee murhasta kotkalais291192Janne Kataja uudessa elämäntilanteessa - Vauva tuli, tyttäret jo teini-iässä: "On jo vähän..."
Janne Kataja on uudessa elämäntilanteessa, 44-vuotiaana hän tuli kolmatta kertaa isäksi. Tyttäret edellisestä liitosta14942Olet mun herkkä kohta
Vaikutuksesi minuun on valtava. Käsitätköhän miten paljon tunnen takiasi? Miten paljon elämäni on muuttunut sen jälkeen59928- 57884
Milloin olette tavanneet ekaa kertaa?
Ap vastaa: Viime keväänä maalis/huhtikuun vaihteessa se varmaan oli.70863