Olen yksin parisuhteessa, olispa Suihkun Raikasta seuraa, edes ajatuksien jakamiseen.
Yksin koitan olla oikeamielinen
150
758
Vastaukset
- Anonyymi
Voi ollakki. 🏵️
Suihkun Raikas! Löysit sivun. Kerro jotakin jonka arvelisit saavan kaluni kovaksi. Sitten voisi olla minun vuoro.
- Anonyymi
Onechamp kirjoitti:
Suihkun Raikas! Löysit sivun. Kerro jotakin jonka arvelisit saavan kaluni kovaksi. Sitten voisi olla minun vuoro.
Palasin lähtöruutuun noissa testeissäni. Eli ympyrä sulkeutui.
Mutta... Mietin että mikä sinusta olisi niin kiihottavaa että se tekisi tuon reaktion.
Nykyisessä suhteessani joka on aivan erilainen kuin ennen. Ei länsimainen ollenkaan.
Sen voi unohtaa. Mutta mitä sinulle voisin.. Ja miksi haluat itsesi kovaksi.
Suihkun raikas
- Anonyymi
Sinun aikaisempi kirjoitus
Juoda kusta, venyttää anaalia, omat spermat suuhun, kiduttaa kyrpää painoilla ja sitomisella nämä käy tälle miehelle onko muita ehdotuksia. Halua osallistua (enimmäkseen hetero). - Anonyymi
Ei ole kyllä minun kirjoitus.
Suihkun Raikas.- Anonyymi
Kyllä on sinun kirjoittama.
- Anonyymi
Onechamp kirjoitti:
Aavistelinkin että joku kiusaa. En ole nyt kiinnostunut kuin oikeasta suihkun raikkaasta.
Mitä kiusaamista se on jos näyttää mitä olet aikaisemmin kirjoittanut?
- Anonyymi
Miksi olet avioliitossasi yksin.
Mikä ajoi siihen.
Vaikka eipä täälläkään voi keskustella rauhassa kun joku aina tiensä löytää. Ja välillä en laita ollenkaa nimierkkiäni vain pelkän kukan. 🏵️Meidän avioliitto on ajautunut seksittömään kaveruuteen. Liika menneisyyttä että saisi enää solmua auki. Joskus on vaikeinta jutella kaikista lähimmilleen.
- Anonyymi
Onechamp kirjoitti:
Meidän avioliitto on ajautunut seksittömään kaveruuteen. Liika menneisyyttä että saisi enää solmua auki. Joskus on vaikeinta jutella kaikista lähimmilleen.
Se on kyllä totta. Ja ymmärrän kyllä. Ja on vaikea lähteä pois. Pitäisi vain rohkeasti aloittaa joskus jostain mutta jonkun muun auttamana.
Seksi paineet on kyllä purettava. Sen olen myös elämässäni oppinut.
Suihkun Raikas.
- Anonyymi
SINUN AIKAISEMMAT KIRJOITUKSET:
Juoda kusta, venyttää anaalia, omat spermat suuhun, kiduttaa kyrpää painoilla ja sitomisella nämä käy tälle miehelle onko muita ehdotuksia. Halua osallistua (enimmäkseen hetero).
Onko kukaan samassa tilanteessa, että yksin tutkii seksuaalisia mieltymyksiään, vaikka on parisuhteessa? Haluaisin jakaa, kotona se ei käy.
Haluaisin yhteyden ihmiseen/ihmisiin ja jakaa ajatuksia elämästä, lihan iloista ja ajasta. Itse koen että vain laki (oikein) ja väkivalta ovat ulkona mahdollisuuksien rajoista- Anonyymi
Toivottavasti sinun omat kirjoituksesi ovat niin täydellisiä että voit arvostella toisten tekemisiä ja kirjoituksia.
Ja mitä kellekkään kuuluu toisen kirjoitukset. Kaikki osaavat lukea ja jos kiinnostaa niin kiinnostaa.
Eli sinäkin osaat lukea. 😲. Aplodeja.
Olet koulusi käynyt.
Nytkö on elämän koulun vuoro.
Suihkun raikas Anonyymi kirjoitti:
Toivottavasti sinun omat kirjoituksesi ovat niin täydellisiä että voit arvostella toisten tekemisiä ja kirjoituksia.
Ja mitä kellekkään kuuluu toisen kirjoitukset. Kaikki osaavat lukea ja jos kiinnostaa niin kiinnostaa.
Olet koulusi käynyt.
Suihkun raikasSuihkun Raikas vakuutat minua vaan kokoajan enemmän 🥰
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet koulusi käynyt.
Suihkun raikasMillähän tavalla olen arvostellut hänen kirjoituksiaan sinun mielestä? Laitoin vain esille hänen aiemmat kirjoituksensa turha sinun on siitä asiasta suuttua.
Osaan lukea, ymmärrän myös lukemaani ja osaan kirjoittaa hyvällä tasolla.
Olen kokenut elämässäni paljon, jopa nuorena kuten avioero 24 vuotiaana ja molempien vanhempien menetys 30 vuotiaana joiden molempien omaishoitaja olin.
Minua ei voi kutsua "elämänkoululaiseksi" jos ymmärrät mitä termi tarkoitta ,sillä olen hyvin koulutettu. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Millähän tavalla olen arvostellut hänen kirjoituksiaan sinun mielestä? Laitoin vain esille hänen aiemmat kirjoituksensa turha sinun on siitä asiasta suuttua.
Olen kokenut elämässäni paljon, jopa nuorena kuten avioero 24 vuotiaana ja molempien vanhempien menetys 30 vuotiaana joiden molempien omaishoitaja olin.
Minua ei voi kutsua "elämänkoululaiseksi" jos ymmärrät mitä termi tarkoitta ,sillä olen hyvin koulutettu.No jos olet hyvin koulutettu niin miksi kyselet onko kyseinen kirjoittaja kirjoittanut kyseiset tekstit. Ja menneisyytesi ei millään tavalla kuulu siihen miten piikittelet tai kyselet.
Kyllä kirjoittaja itse tietää mitä on kirjoittanut.. So what.
Anna ihmisten olla tai auta.
Olet sitten menettänyt vanhempasi tai et. Mutta ei se ole muuttanut piikittelyäsi kyllä mihinkään, pahaa oloasi vain purat.
Ja kysy yksytisviesteillä jos haluat kysyä lisä tietoja teksteistä.
Pysy asiassa. Tai kysy jotakin osaa tekstistä.
Tiedät kyllä mistä puhun jos olet ihan oikeasti elämän koulua käynyt.
Kyllähän täällä kiusata pystyy kun ei kasvotusten sitä tarvitse tehdä.
Ja kun kirjoittaja vielä sanoo että nyt ei ole aika noille kommenteille niin miksi jauhat.
On tässä muidenkin elämässä tapahtunut vaikka mitä. Mutta kohteliaisuus ja inhimillisyys ja maalaisjärki on ihan kiva olla.🏵️ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Millähän tavalla olen arvostellut hänen kirjoituksiaan sinun mielestä? Laitoin vain esille hänen aiemmat kirjoituksensa turha sinun on siitä asiasta suuttua.
Minua ei voi kutsua "elämänkoululaiseksi" jos ymmärrät mitä termi tarkoitta ,sillä olen hyvin koulutettu.Et ole hyvin koulutettu. 🏵️
- Anonyymi
Kyllähän se minustakin seksikkäältä tuntuu kun isot rinnat makaa sängyllä ja niitä hieroen ja teen samalla lantiollani sellaisia käärmemäisiä aalto liikkeitä, välillä levittäen niin että pimpan valoon menee stringit naru, ihanasti hinkaten ja kiihottaen. Väliilä olen nostan jalat koukkuun niin että jalkapohjat osoittavat kattoon ja ja levitän jalkojani niinkuin lapsena joskus. Ja siinä teen niinkuin uima liikkeitä. Tyydytän itseäni. Ja välillä nostan käsilläni itseni irti sängystä niin että isot rintani vain roikkuvat ja nännit hivelevät sänkyä.
Minulla on isot ja painavat rinnat vaikka muualta olenkin sopusuhtainen.
Vähän pystyn malliset, pyöreät pakarat, joiden väliin mahtuu stringien nauha hyvinkin.
Suihkun raikasUlkonäkösi kuulostaa hyvältä, vaikka ei sillä ole niin väliä tärkeintä on se mitä sanot, haluat ja millainen olet mieleltäsi. Edellinen teksti teki tehtävänsä, taas on seisokki. Jos haluat että menen välittömästi runkkaamaan sinulle omistet spermat, kerro jotain mitä et ole kokeillut, mutta haluaisit?
- Anonyymi
Onechamp kirjoitti:
Ulkonäkösi kuulostaa hyvältä, vaikka ei sillä ole niin väliä tärkeintä on se mitä sanot, haluat ja millainen olet mieleltäsi. Edellinen teksti teki tehtävänsä, taas on seisokki. Jos haluat että menen välittömästi runkkaamaan sinulle omistet spermat, kerro jotain mitä et ole kokeillut, mutta haluaisit?
Miksi haluat juoda kusta ja venyttää anaalia?
Anonyymi kirjoitti:
Haluan kokeilla kaikkea lain ja moraalin sallimaa. En mene takuuseen että tykkäisin, mutta haluaisin kokeilla ja laajentaa horisontteja. Se mitä ihmiset itselle tekevät ei ole keltään pous, jos ketään ei satuteta tai pakoteta.
Anonyymi kirjoitti:
Kotona on seksi niin umpikujassa, että asiosta on täysin mahdotonta keskustella, saati kokeilla. Kun havahduin tähän päätin että jos vielä jollekin seksistä puhuisin en jättäisi mitään sanomatta. Avoimuutta ja tuomitsemattomuutta. En halua antaa elömän valua ohi ilman että saan kertoa, tutkia ja kokea mikä tuntuisi hyvältä. On myös seksuaalisia asioita jotka ei kiinnosta minua ollenkaan.
- Anonyymi
Keqkuteqlu on nyt ihan hrqha teillä
Anonyymi kirjoitti:
Keqkuteqlu on nyt ihan hrqha teillä
Keskustelu on nyt ihan harha teillä, yritin sanoa.
Säkähditkö nyt pois Suihkun raikas? Kuten sanoin haluan olla näissä asioissa avoin.
- Anonyymi
En säikähtänyt.
Imuroin ja kohta teen töitä. Siivoan, tiskaan ym. Ym. 😊🏵️ Anonyymi kirjoitti:
En säikähtänyt.
Imuroin ja kohta teen töitä. Siivoan, tiskaan ym. Ym. 😊🏵️Ihana🏵️
Kiitos kun koitat myös pitää asiat asioina, etkä säikähtänyt pois, vaikka näit suoraan aiempia kirjotuksia, seison kyllä niiden takana.
Olisi kiva jos ihmiset pysyisivät Asiassa, jos ei ole mitään hyvää sanottavaa ei sanoisi mitään. Jos haluaa osallistua osallistuisi omalla nimimerkkillä. Aina voi olla myös lukematta, jos teksti ei miellytä.
Haluan sinusta realiaikaista runkkaus seuraa. Klo22?- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En säikähtänyt.
Imuroin ja kohta teen töitä. Siivoan, tiskaan ym. Ym. 😊🏵️Tyydytätkö itsesi mustalla dildolla? 😍
- Anonyymi
Onechamp kirjoitti:
Ihana🏵️
Kiitos kun koitat myös pitää asiat asioina, etkä säikähtänyt pois, vaikka näit suoraan aiempia kirjotuksia, seison kyllä niiden takana.
Olisi kiva jos ihmiset pysyisivät Asiassa, jos ei ole mitään hyvää sanottavaa ei sanoisi mitään. Jos haluaa osallistua osallistuisi omalla nimimerkkillä. Aina voi olla myös lukematta, jos teksti ei miellytä.
Haluan sinusta realiaikaista runkkaus seuraa. Klo22?En usko että tuo aika on hyvä.
Ja sinun pitäisi laittaa elämäsi siihen kuntoon että sinulla on nainen jonka kanssa relät oikeasti etkä näin kun nyt elät. Vai onko tämä joku tietynlainen liitto josta en ymmärrä. Eipä se minulle kuulu.
Viimeyönä sain tosi upeasti aamuun asti.
Ja siitä sitten alkoikin uusi elämän vaihe.
Ehkä tämä kestää. En tiedä.
Sitä me emme päätä.
Rakastuin ja paljon muutakin tapahtui jo eilen.
Tänään käännetään monta uutta sivua elämässäni ja päivälläkin oli romantiikkaa ja antamista.
Kuten tiedät, kun minun tekee mieli niin yleensä saan jos kohde on saman katon alla.
Joko maistelemalla aloitetaan tai sitten jotenkin muuten ahnaasti suutelemalla ja nuolemalla.
Suihkun Raikas Anonyymi kirjoitti:
En säikähtänyt.
Imuroin ja kohta teen töitä. Siivoan, tiskaan ym. Ym. 😊🏵️Imuroisitpa minua. Kuinka syvälle pystyt ottamaan kalun suuhun ja nieletkö mielellään spermat?
.....Ajatukset eivät anna rauhaa.- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tyydytätkö itsesi mustalla dildolla? 😍
En
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En
Sinulla on varmasti upea stringipeppu, joka keräisi kuolaavia katseita ja pulleita etumuksia
- Anonyymi
Onechamp kirjoitti:
Imuroisitpa minua. Kuinka syvälle pystyt ottamaan kalun suuhun ja nieletkö mielellään spermat?
.....Ajatukset eivät anna rauhaa.Ihan kokonaan pystyn ottamaan suuhuni. Ja nielen kaiken ja nuolen vielä puhtaaksi. 😊🏵️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinulla on varmasti upea stringipeppu, joka keräisi kuolaavia katseita ja pulleita etumuksia
Ehen tiedä. 😊🏵️
Anonyymi kirjoitti:
Ihan kokonaan pystyn ottamaan suuhuni. Ja nielen kaiken ja nuolen vielä puhtaaksi. 😊🏵️
Kukas se siellä?
Meneekö kyrpä nieluun asti?
Onnituisipa tänään saada🏵️seuraa.
Kädet hikolee, vako hikoilee, tuntuu kuin posliinit kivespussini olisi turvonneet, tykyttävän kyrvän päässä on kirkas tippa ja pulssi korkea. Miten voit vaikuttaa minuun näin, vaikka en tunne sinua ollenkaan?- Anonyymi
Ja sinä vaikutat minuun samoin.
Olet kyllä ihan super🏵️
Elämäni tarina, olen yksin. Voin vain kuvitella millaista olisi kun olisi Suihkun Raikas nainen sängyssä lusikka asennossa. Hiljaa, rauhallisesti keinuen kova kyrpäni välillä mehukkaasa vitussai, pitkiäkin aikoja täynnä, täysin liikkumatta. Vaihdettaisiin reikää halusi mukaan. Ei kiirehdittäisi mihinkään, jos kiihko jossain vaiheessa olisi ylivoimainen ja laukeaisin sisääsi voisit imeä kalun takaisin paraati kuntoon ja minä voisin käydä sinun alakerrassa putsaamassa paikat huolellisesti kielelläni. Kaikki valmiina aloittaisimme uudestaan. Voisimme nukahtaa niin, minun kyrpäni sinun sisällä, selkäsi tiiviisti rintakehääni ja vatsaani vasten, käteni tukevasti kiinni rinnoissasi.
Hyvää yötä Suihkun Raikas- Anonyymi
Niin kaunista.
Ja todella ihana kirjoitus. Toivottavasti toteutuu.
Kiimaiset hyvät yöt.
Suihkun raikas🏵️
Teet minut hulluksi kiimasta. Haluaisin sinua todella paljon tyydyttää. Anonyymi kirjoitti:
Niin kaunista.
Ja todella ihana kirjoitus. Toivottavasti toteutuu.
Kiimaiset hyvät yöt.
Suihkun raikas🏵️
Teet minut hulluksi kiimasta. Haluaisin sinua todella paljon tyydyttää.Ihanaa että olet antanut minulle eväät tommosiin kirjoituksiin. Sinun tarjoamat mahdollisuudet mielessä haaveilen.
Valitettavasti pitää alkaa pikkuhiljaa jo nukkumaan. Kävin jo runkkaamassa kun luin ekoja teksteja joita näin sinun kirjoittaneen. Olet saanut spermani lentämään kahdesti tänään, kiitos. Sääli vaan että spermat menee viemäristä alas 😭
Vielä joku päivä lihaa lihaan.😘- Anonyymi
Onechamp kirjoitti:
Ihanaa että olet antanut minulle eväät tommosiin kirjoituksiin. Sinun tarjoamat mahdollisuudet mielessä haaveilen.
Valitettavasti pitää alkaa pikkuhiljaa jo nukkumaan. Kävin jo runkkaamassa kun luin ekoja teksteja joita näin sinun kirjoittaneen. Olet saanut spermani lentämään kahdesti tänään, kiitos. Sääli vaan että spermat menee viemäristä alas 😭
Vielä joku päivä lihaa lihaan.😘Haluan nyt tyydyttää kanssasi. Pillu aivan märkänä...
Suihkun Raikas - Anonyymi
Onechamp kirjoitti:
Ihanaa että olet antanut minulle eväät tommosiin kirjoituksiin. Sinun tarjoamat mahdollisuudet mielessä haaveilen.
Vielä joku päivä lihaa lihaan.😘Kyllä. Ehdottomasti. Lihaa lihaa vasten. 🏵️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluan nyt tyydyttää kanssasi. Pillu aivan märkänä...
Suihkun RaikasEi muuta vikaa tuossa tekstissä mutta siitä puuttuu jotakin. Kun mua matkit niin tee se edes kunnolla.
Kaikkee sitä näkee.
Kovan vaivan näkee tuos yritykses. 🏵️ - Anonyymi
Onechamp kirjoitti:
Vielä joku päivä lihaa lihaan.😘Mikähän teksti toi sinulle tuollaisen tunteen. 🥴. No. Hyvä että joku.
Öitä. 🏵️ Anonyymi kirjoitti:
Mikähän teksti toi sinulle tuollaisen tunteen. 🥴. No. Hyvä että joku.
Öitä. 🏵️Monikin teksti😉 Ehkä eniten teksteissä rehellisesti ilmaistu nauttimisen halu, vilpittömyys. Niistä tulee myös ilmi hyvyytesi. Näiden asioiden johdosta alan myös erottamaan viesteissä sinun oikeesti kirjoittamat ja käsittämättömän teeskentelijän lähettämät.
Huomenna uusiksi?
Voisit kertoa jonkun fantasian jota et ole toteuttanut, mutta haluaisit. Kerro miltä haluat sen tuntuvan, näyttävän tai maistuvan. Olisi mukavaa päästä heti aamusta " sinun kanssa" jälleen vetämään käteen (olenko tosiaan itsekin nymfomaani, kun kokoajan tekisi mieli panna sinua?)- AnonyymiUUSI
Onechamp kirjoitti:
Monikin teksti😉 Ehkä eniten teksteissä rehellisesti ilmaistu nauttimisen halu, vilpittömyys. Niistä tulee myös ilmi hyvyytesi. Näiden asioiden johdosta alan myös erottamaan viesteissä sinun oikeesti kirjoittamat ja käsittämättömän teeskentelijän lähettämät.
Huomenna uusiksi?
Voisit kertoa jonkun fantasian jota et ole toteuttanut, mutta haluaisit. Kerro miltä haluat sen tuntuvan, näyttävän tai maistuvan. Olisi mukavaa päästä heti aamusta " sinun kanssa" jälleen vetämään käteen (olenko tosiaan itsekin nymfomaani, kun kokoajan tekisi mieli panna sinua?)Niin. En tiedä oletko nymfomaani. Jos olet ollut vain ilman seksiä hetken aikaa. Dont worry.
Voi olla että et olekkaan nymfomaani. 😊🏵️ Anonyymi kirjoitti:
Niin. En tiedä oletko nymfomaani. Jos olet ollut vain ilman seksiä hetken aikaa. Dont worry.
Voi olla että et olekkaan nymfomaani. 😊🏵️Huomenta S-R En usko että tilanteeni johtuu pelkästään siitä että olen ollut ilman seksiä kauan, aina minulla on pyörinyt sexi mielessä tosi aktiivisesti. Nyt kun olen miettinyt asiaa ja tunnistautuisin ihan ylpeästi nymfomaaniksi. Olisin todella valmis kunnolliseen seksi sessioon. En tarkoita vain esim. yhtä yötä tai edes yhtä viikonloppua, vaan kunnollista, vaikka viikon sessiota. Saisi ja voisi tehdä kaiken mitä haluaa, silloin kun haluaa. Olisipa tähän mahdollisuus (edellyttäisi ennen kaikkea saman henkisen ja suostuvan toisen osapuolen 😉 Oikea seksi retriitti. Siinä oppisi varmasti paljon. Ei olisi estoja eikä häpeää, sais rohkeasti esittää toiveet ja olettaa että ne otetaan vastaan niin kuin on tarkoitettu, eli päämääränä nautinto molemmille osapuolille.
Voisi olla touhussa, tavalla tai toisella vaikka koko ajan. Olkoon se sitten hyvää tavallista panemista, tutustumista rintojen sitomiseen (ja täytyy myöntää olen myös kiinnostunut kullin ja kivespussien sitomisesta). Tai ihan mitä vaan voitaisiin esimerkiksiksi sopia että koitan panna sinua niin hellästi, kun nukut, että et herää siihen, sitten voisi aamulla keskustella siitä millaisia unia näit. Niin paljon mahdollisuuksia!
Nyt taas on muna turvoksissa. Kerro jotain joka saa minut laukeamaan kun vedän käteen.Onechamp kirjoitti:
Huomenta S-R En usko että tilanteeni johtuu pelkästään siitä että olen ollut ilman seksiä kauan, aina minulla on pyörinyt sexi mielessä tosi aktiivisesti. Nyt kun olen miettinyt asiaa ja tunnistautuisin ihan ylpeästi nymfomaaniksi. Olisin todella valmis kunnolliseen seksi sessioon. En tarkoita vain esim. yhtä yötä tai edes yhtä viikonloppua, vaan kunnollista, vaikka viikon sessiota. Saisi ja voisi tehdä kaiken mitä haluaa, silloin kun haluaa. Olisipa tähän mahdollisuus (edellyttäisi ennen kaikkea saman henkisen ja suostuvan toisen osapuolen 😉 Oikea seksi retriitti. Siinä oppisi varmasti paljon. Ei olisi estoja eikä häpeää, sais rohkeasti esittää toiveet ja olettaa että ne otetaan vastaan niin kuin on tarkoitettu, eli päämääränä nautinto molemmille osapuolille.
Voisi olla touhussa, tavalla tai toisella vaikka koko ajan. Olkoon se sitten hyvää tavallista panemista, tutustumista rintojen sitomiseen (ja täytyy myöntää olen myös kiinnostunut kullin ja kivespussien sitomisesta). Tai ihan mitä vaan voitaisiin esimerkiksiksi sopia että koitan panna sinua niin hellästi, kun nukut, että et herää siihen, sitten voisi aamulla keskustella siitä millaisia unia näit. Niin paljon mahdollisuuksia!
Nyt taas on muna turvoksissa. Kerro jotain joka saa minut laukeamaan kun vedän käteen.Kiihottaako ajatus että luen viestejäsi, ajatten sinua kun runkkaan?
- AnonyymiUUSI
Onechamp kirjoitti:
Kiihottaako ajatus että luen viestejäsi, ajatten sinua kun runkkaan?
Tottakai kiihottaa. Olen siitä otettu.
Ihania kirjoituksia. 🏵️💋 Anonyymi kirjoitti:
Tottakai kiihottaa. Olen siitä otettu.
Ihania kirjoituksia. 🏵️💋Kerro jotku fantasiasi, niin lähden välittömästi runkkaamaan, voit kuvitella tekemistäni, tietäen että se tapahtuu toisaalla juuri sillä hetkellä.
- AnonyymiUUSI
Onechamp kirjoitti:
Kerro jotku fantasiasi, niin lähden välittömästi runkkaamaan, voit kuvitella tekemistäni, tietäen että se tapahtuu toisaalla juuri sillä hetkellä.
En ole vielä niin hereillä, ihana. 😊. En ikinä koskaan kuvitellut että kaltaisiani olisi miehissäkin. Olen ajatellut ja ihmetellyt asiaa paljon. Kumpa ei mies ystäväni huomaisi.,miten paljon sinua ajattelen. Toivottavasti sinä edes pystyisit minut tyydyttämään usein ja pitkään ja syvälle sisälleni. Tajunnan räjäyttävä orgasmin. 🏵️💋
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
En ole vielä niin hereillä, ihana. 😊. En ikinä koskaan kuvitellut että kaltaisiani olisi miehissäkin. Olen ajatellut ja ihmetellyt asiaa paljon. Kumpa ei mies ystäväni huomaisi.,miten paljon sinua ajattelen. Toivottavasti sinä edes pystyisit minut tyydyttämään usein ja pitkään ja syvälle sisälleni. Tajunnan räjäyttävä orgasmin. 🏵️💋
Sain toissayönä sellaisen mieheltäni kun kaikki loksahti yhteen. Mutta on tosi harvinaista. Se tulenpalava himo jota olet kylvänyt minuun kaiken aikaa niin se on auttanut minua tähän pisteeseen. Ja sama ihanuus jatkuu. Ei voi olla totta että sinä olet nyt siellä ja teet minusta tälläisen upean naisen. En ole koskaan tuntenut näin. Näin syvältä ja näin tulisesti. Yhtään jäähtymättä välillä. Olen valtavan kiitollinen. Ja samalla hämmästynyt. Ja rakastunut tunteeseen. Haluaisin niin tavata sinut. 💋🏵️
Ja pussata puhki koko miehen.
- Anonyymi
Suihkun Raikas on mies
- AnonyymiUUSI
Aloittaja juttelee itsensä kanssa, aika selvää.
Anonyymi kirjoitti:
Aloittaja juttelee itsensä kanssa, aika selvää.
Voin vannoa että en. En tarvitse sitä.
Onechamp kirjoitti:
Voin vannoa että en. En tarvitse sitä.
Ei tarvitse lukea, jos ei kiinnosta, saati kommentoida.
- AnonyymiUUSI
Onechamp kirjoitti:
Ei tarvitse lukea, jos ei kiinnosta, saati kommentoida.
Olet ihana. 🏵️
Anonyymi kirjoitti:
Olet ihana. 🏵️
Auta minua. Olet saanut minut mielettömän kiihkon valtaan haluan laueta "kanssai" niin pian kuin mahdollista.
Onechamp kirjoitti:
Auta minua. Olet saanut minut mielettömän kiihkon valtaan haluan laueta "kanssai" niin pian kuin mahdollista.
Olenko liian innokas?
- AnonyymiUUSI
Onechamp kirjoitti:
Olenko liian innokas?
Et ole. Juuri sopivasti. 🙂🏵️
Anonyymi kirjoitti:
Et ole. Juuri sopivasti. 🙂🏵️
Mahtavaa, en millään haluaisi menettää sinuun yhteyttä. Olen kytännyt vasaustasi. Anna minulle aineksia runkkaukseen. Olen sekaisin kiimasta ja haluan että olet osana runnkaustani. Vaikea olla menemättä jo, taas vanhoilla teksteillä.
Onechamp kirjoitti:
Mahtavaa, en millään haluaisi menettää sinuun yhteyttä. Olen kytännyt vasaustasi. Anna minulle aineksia runkkaukseen. Olen sekaisin kiimasta ja haluan että olet osana runnkaustani. Vaikea olla menemättä jo, taas vanhoilla teksteillä.
Vai nautiko ideasta eo pidät minut vslavassa kiimassa ja kiusottelet?
- AnonyymiUUSI
Onechamp kirjoitti:
Miten voin auttaa sinua. Kun itsekkin olen kiimassa. Mutta väsynyt. Sisälläni kihelmöi kun kuvittelekin patukkasi tuolla kuumuudessani poimu poimulta hierovan uumenieni seinämiä. Ja hankaavan tunnottomaksi kiihkosta pehmeät ja sykkivät seinämät. Jotka himoitsen syövät ja imevät kaluasi sisääni. Ihanan litinän saattamina. Ja kohdussa asti tuntuu paine kun painat pohjaan asti elimesi ja minä ulvon kiihkosta. Ja yritän pysyä tajuissani.
Aah. Ihanasti nännit kovettuvat. Ja sisukseni kaipaa kaluasi. Kuumaa kiihkoa ja pumppausta, pitkään ja syvälle. Syön sinut ajatuksillani.
Kuvittelen miten puuduksissa olen kun tulee kiihkon huippu. Ja ihana laukeaminen. Kivikovat nännit ja turvonneet rinnat vapautuvat. Ja turvonneet huulet saavat vihdoin levon. Kun nauttivat elimesi hankauksesta sisälläni.
💋🏵️ Anonyymi kirjoitti:
Miten voin auttaa sinua. Kun itsekkin olen kiimassa. Mutta väsynyt. Sisälläni kihelmöi kun kuvittelekin patukkasi tuolla kuumuudessani poimu poimulta hierovan uumenieni seinämiä. Ja hankaavan tunnottomaksi kiihkosta pehmeät ja sykkivät seinämät. Jotka himoitsen syövät ja imevät kaluasi sisääni. Ihanan litinän saattamina. Ja kohdussa asti tuntuu paine kun painat pohjaan asti elimesi ja minä ulvon kiihkosta. Ja yritän pysyä tajuissani.
Aah. Ihanasti nännit kovettuvat. Ja sisukseni kaipaa kaluasi. Kuumaa kiihkoa ja pumppausta, pitkään ja syvälle. Syön sinut ajatuksillani.
Kuvittelen miten puuduksissa olen kun tulee kiihkon huippu. Ja ihana laukeaminen. Kivikovat nännit ja turvonneet rinnat vapautuvat. Ja turvonneet huulet saavat vihdoin levon. Kun nauttivat elimesi hankauksesta sisälläni.
💋🏵️Juuri tuollaista apua kaipasin. Kiitos tuhannesti. Taas on syky korkea, kalu turvoksissa, paikat hiessä ja pää täynnä ajatuksia sinusta ja meistä.
Valitettavasti työnteko tuli pahasti vastauksesi käyttämisen tielle. Voin odottaa että näet tämän viestin ja vastaat. Voit olla varma että otan heti sitten kyrpäni käteen ja alan touhuamaan haluaisin että voit ajatella oikesti että näin tapahtuu juuri sillä hetkellä, toisaalla Helsingissä. Sen paremmin emme voi nyt olla yhdessä.
Kiimaisena odotan vastautasi ja lupas alkaa runkka.😘🤩Onechamp kirjoitti:
Juuri tuollaista apua kaipasin. Kiitos tuhannesti. Taas on syky korkea, kalu turvoksissa, paikat hiessä ja pää täynnä ajatuksia sinusta ja meistä.
Valitettavasti työnteko tuli pahasti vastauksesi käyttämisen tielle. Voin odottaa että näet tämän viestin ja vastaat. Voit olla varma että otan heti sitten kyrpäni käteen ja alan touhuamaan haluaisin että voit ajatella oikesti että näin tapahtuu juuri sillä hetkellä, toisaalla Helsingissä. Sen paremmin emme voi nyt olla yhdessä.
Kiimaisena odotan vastautasi ja lupas alkaa runkka.😘🤩Tarkkailen viestiketjua kokoajan😅
- AnonyymiUUSI
Onechamp kirjoitti:
Tarkkailen viestiketjua kokoajan😅
Älä nyt kumminkaa.
En ehdi olla koko ajan puhelimella. Kun tarkkailen mieheni vointia. Kun otti äsken sydämmestä. 🏵️ Anonyymi kirjoitti:
Älä nyt kumminkaa.
En ehdi olla koko ajan puhelimella. Kun tarkkailen mieheni vointia. Kun otti äsken sydämmestä. 🏵️Tämä ei taida olla kaipaamani suihkun raikas. Käsittääkseni hänellä ei ole miestä jonka vointia tarkkailisi.
- AnonyymiUUSI
Onechamp kirjoitti:
Tämä ei taida olla kaipaamani suihkun raikas. Käsittääkseni hänellä ei ole miestä jonka vointia tarkkailisi.
Kirjoitin aiemmin että minulla on nyt kumppani elämässäni kun tilanteet on muuttuneet.
Niinkuin sinullakin on vaimo. Elämän tilanteet muuttuvat. Olemme vasta kaksi päivää olleet yhdessä. Virallisesti.
Suihkunraikas🏵️ - AnonyymiUUSI
Onechamp kirjoitti:
Tämä ei taida olla kaipaamani suihkun raikas. Käsittääkseni hänellä ei ole miestä jonka vointia tarkkailisi.
Olen silti viestitellyt sinulle. 🏵️
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Olen silti viestitellyt sinulle. 🏵️
Kun olen yksin🏵️
- AnonyymiUUSI
Onechamp kirjoitti:
Liittomme ei ole länsimainen. 🏵️
Anonyymi kirjoitti:
Kirjoitin aiemmin että minulla on nyt kumppani elämässäni kun tilanteet on muuttuneet.
Niinkuin sinullakin on vaimo. Elämän tilanteet muuttuvat. Olemme vasta kaksi päivää olleet yhdessä. Virallisesti.
Suihkunraikas🏵️Olenkin rehellisesti kertonut sen ja minua ei haittaa mikä on suhde tilanteesi se on sinun oma asia. Jos haluat osallistua keskusteluun tee se omalla nimimerkillä. Älä sekoita muiden juttuja. Oletko kateellinen vai vaan ilkeä.
Tarkoittamani Suihkun Raikas ei vaikuta siltä, enemmänkin rehelliseltä ja kiltiltä ihmiseltä ja sen huomaa tekstistä.- AnonyymiUUSI
Onechamp kirjoitti:
Olenkin rehellisesti kertonut sen ja minua ei haittaa mikä on suhde tilanteesi se on sinun oma asia. Jos haluat osallistua keskusteluun tee se omalla nimimerkillä. Älä sekoita muiden juttuja. Oletko kateellinen vai vaan ilkeä.
Tarkoittamani Suihkun Raikas ei vaikuta siltä, enemmänkin rehelliseltä ja kiltiltä ihmiseltä ja sen huomaa tekstistä.Voi kun ihanasti viestitetty.
Suihkunraikas Anonyymi kirjoitti:
Voi kun ihanasti viestitetty.
SuihkunraikasJos olet oikea SR olisit varmasti valmis osallistumaan. Odotan edelleen.
- AnonyymiUUSI
Onechamp kirjoitti:
Minun pitää alkaa kohta opiskella kun opekin on täällä.
Pitää viestitellä myöhemmin.
Mutta yritän katsoa mitä ehdin viestitellä.
Ja jos saisin paineen purettua tuon Open kanssa.
Minun pitää alkaa kohta opiskella kun opekin on täällä.
Pitää viestitellä myöhemmin.
Mutta yritän katsoa mitä ehdin viestitellä.
Ja jos saisin paineen purettua tuon Open kanssa.
SuihkunraikasMiten tidän että olet kuka sanot että olet?
Olisin oikealle valmiina kalu kädessä- AnonyymiUUSI
Onechamp kirjoitti:
Miten tidän että olet kuka sanot että olet?
Olisin oikealle valmiina kalu kädessäNiimpä. Mistä tietää kuka kirjoittaa.
💋🏵️Olin niin valmis räjähtämään kiimastatänään, harvoin on kesken työpäivää niin kiimainen olo.
Uskomatonta miten joku ihminen voi vaikuttaa vain olemassaolollaan ja ihanilla sanoillaan. Halusin odottaa että voisin tyydyttää itseäni niin että Suihkun Raikas tietäisi sen tapahtuvan juuri tietyllä hetkellä, ehkä tyydyttää itseään samaan aikaan. Sen jälkeen olis ollut mahtavaa kertoa kokemuksesta ja ajatuksista😋
Toivottavasti saadaan vielä tänään niin tapahtumaan, huomenna viimeistään 😘🥰
Kädet ja ja jalat tärisevät Kiinasta ja odotuksesta. Alushousut alkavat olla märät hiestä ja esisieme nesteestä, huomasin että jopa rintakehänikin hikoilee.😵💫
- AnonyymiUUSI
Juttelet oikeasti itsesi kanssa:D Miksi et muuten vaihtaisi yhteystietoja ja jatkaisi toisella alustalla ettekä kaikkien nähden?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Juttelet oikeasti itsesi kanssa:D Miksi et muuten vaihtaisi yhteystietoja ja jatkaisi toisella alustalla ettekä kaikkien nähden?
Siks että voidaan. Ja että sä voit kysyä ja udella.
- AnonyymiUUSI
Onechamp kirjoitti:
Itselläni?
Tuon vastauksen kirjoitti. Aito suihkunraikas
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tuon vastauksen kirjoitti. Aito suihkunraikas
Siis. Tuo että siksi että voidaan ym.
En tarvitse mitään alustaa itseni kanssa keskusteluun. Enkä näe mitään järkeä siinä että tekisin niin?
- AnonyymiUUSI
Rinnat kiristää ja nännit kovettuu.
Tämä kiima aalto iskee jälleen.
Pitää "hieroa" tuttavuutta tuon opettajan kanssa pian. Saat minut orgasmin partaalle noilla kirjoituksillasi.
Oih. Kun kuumuus leviää ja halu kasvaa. Olisitpa täällä.
On hyvä että tuo opettajani on.
Haluan naida kovaa ja kunnolla. Syvälle uumeniin. Kuumuuteen, jonka vain patukka kestää. Ja se kosteus on aivan korvia hivelevä.
Rinnat ovat turpeat, yksikin kosketus saa minut hulluksi himosta. Nännit isot ja kovat,
Muhkeat pakarat tiukilla koitan vielä jännittää etten laukea liian nopeasti.
Tule jo rakas ja laukaise minut.
Olen sitten ikuisesti sinun.
Suihkunraikas. Anonyymi kirjoitti:
Rinnat kiristää ja nännit kovettuu.
Tämä kiima aalto iskee jälleen.
Pitää "hieroa" tuttavuutta tuon opettajan kanssa pian. Saat minut orgasmin partaalle noilla kirjoituksillasi.
Oih. Kun kuumuus leviää ja halu kasvaa. Olisitpa täällä.
On hyvä että tuo opettajani on.
Haluan naida kovaa ja kunnolla. Syvälle uumeniin. Kuumuuteen, jonka vain patukka kestää. Ja se kosteus on aivan korvia hivelevä.
Rinnat ovat turpeat, yksikin kosketus saa minut hulluksi himosta. Nännit isot ja kovat,
Muhkeat pakarat tiukilla koitan vielä jännittää etten laukea liian nopeasti.
Tule jo rakas ja laukaise minut.
Olen sitten ikuisesti sinun.
Suihkunraikas.Ei mene läpi haluamastani kontaktista.
Yrityksestä 7-
En ymmärrä miksi teet näin, mutta on paljon asioita joita en ymmärrä.
- AnonyymiUUSI
Tämä kiima aalto ei hellitä.
Rinnat tulevat ulos liiveistä kun haluavat tulla esille ja imettäväksi. Klitoris on herkillä ja turpea.
Vartaloni kiemurtelee himosta. Stringien narut tuottavat tyydytystä. Liivien naru hieroo nännejä kiihottavasti.
Levitän jalkoja ja toivon että tulisi jotakin apua kiimaani.
Suihkunraikas - AnonyymiUUSI
Minulla on ollut paljon miehiä elämässäni, eikä yksikään ole ollut niinkuin sinä.
Opettajan kanssa sessiot ovat olleet ihania ja pitkiä.
Ehkä hän voisi auttaa nytkin helpottamaan.
SuihkunraikasEi sytytä kuin aito. Kiitos yrityksestä. Jos kertoisit rehellisesti omalla nimimerkilläsi, niin voisi toimiakkin, mutta tiedän että mikään teksteissäsi ole totta.
- AnonyymiUUSI
Onechamp kirjoitti:
Ei sytytä kuin aito. Kiitos yrityksestä. Jos kertoisit rehellisesti omalla nimimerkilläsi, niin voisi toimiakkin, mutta tiedän että mikään teksteissäsi ole totta.
Minä olen se aito.
Mitä sinä nyt puhut.
Mitä kohtaa et ymmärtänyt.
Anonyymi kirjoitti:
Minä olen se aito.
Mitä sinä nyt puhut.
Mitä kohtaa et ymmärtänyt.
SuihkunraikasTuo on juuri se tunne jota nyt tunnen. 😒
Etkö enää tunne minua.
En osaa todistaa mitenkää muuten aitouttani ja elämän tilanteet muuttuvat.
Koska olen kirjoittanut että en tyydy vain yhteen patukkaa elämässäni. Mutta tämän patukan avulla olen lähdössä suomesta pois, ulkomaille töihin. Ja hän opettaa minulle kieltä ja uskontoa ja kulttuuria,että voimme elää siellä.
Olen aito Suihkunraikas ja tyydytän itseni miesten kanssa, kyllä sinä sen tiedät.
Olenhan kirjoittanut kanssasi jo hetken aikaa hyvä mies.
En aio jäädä Suomeen. Mutta vielä on opiskeltavaa. Mutta en myöskään anna itseäni pelkästään hänelle. Vaan sinulle myös.
Tuo on juuri se tunne jota nyt tunnen. 😒
Etkö enää tunne minua.
En osaa todistaa mitenkää muuten aitouttani ja elämän tilanteet muuttuvat.
Koska olen kirjoittanut että en tyydy vain yhteen patukkaa elämässäni. Mutta tämän patukan avulla olen lähdössä suomesta pois, ulkomaille töihin. Ja hän opettaa minulle kieltä ja uskontoa ja kulttuuria,että voimme elää siellä.
Olen aito Suihkunraikas ja tyydytän itseni miesten kanssa, kyllä sinä sen tiedät.
Olenhan kirjoittanut kanssasi jo hetken aikaa hyvä mies.
En aio jäädä Suomeen. Mutta vielä on opiskeltavaa. Mutta en myöskään anna itseäni pelkästään hänelle. Vaan sinulle myös.
SuihkunraikasPatukoiden määrä on minulle yhdentekevää. Miten vain kukin tykkää on minulle ok, eikä ole minulta pois. Toivon että kaikki saisivat juuri niin paljon, sellaista seksi kuin haluaa.
Nämä viestit ei vain vakuuta. Onnea elämään ja ulkomaille.
Rehellisyys on se joka minua kiinnostaa eniten.
- AnonyymiUUSI
Ja tiedät että minulla on maalla jonne olen menossa niin mies ystävä jota ehkä käyn tapaamassa. En tiedä vielä.
On vanhempi kuin sinä mutta olen luvannut jos hän ottaa vastaan kaikkien niiden naistensa keskellä.
Mutta lupaus on lupaus.
Jos tämä kaikki häiritsee nyt sinua niin ilmoita ihmeessä. Olet sen hyväksynyt ennemmin tai sitten joku muu on vastannut nimimerkilläsi.
Mutta näin olen ymmärtänyt.
Suihkunraikas.Jokaisella saa mielestäni olla niin monta seksi kumppania kuin haluaa. En halua rajoittaa ketään. Siitä ei ole kyse. En vain usko että olet kuka väität olevasi.
- AnonyymiUUSI
Onechamp kirjoitti:
Jokaisella saa mielestäni olla niin monta seksi kumppania kuin haluaa. En halua rajoittaa ketään. Siitä ei ole kyse. En vain usko että olet kuka väität olevasi.
Mikä on se juttu että et usko että olen hän.
Mikä on laittanut epäilyksen siemenen sydämmesi.
Onechamp kirjoitti:
Jokaisella saa mielestäni olla niin monta seksi kumppania kuin haluaa. En halua rajoittaa ketään. Siitä ei ole kyse. En vain usko että olet kuka väität olevasi.
Mikä sinun on tullut.
Onko jotain sattunut.
Anonyymi kirjoitti:
Mikä sinun on tullut.
Onko jotain sattunut.
SuihkunraikasJos et huomaa mikä tekseissäsi saa minua epäilemään, on parempi että en kerro niin on helpompi tietää kenen kanssa viestittelee.
Uskon että huomaan kun odottamani yhteys kirjoittaa.
Voit tietysti yrittää vakuuttaa minua vielä kerran, ihan varmuuden vuoksi, mutta olen melko varma.
Kerro itsestäsi lisää esimerkiksi. Anonyymi kirjoitti:
Jos et huomaa mikä tekseissäsi saa minua epäilemään, on parempi että en kerro niin on helpompi tietää kenen kanssa viestittelee.
Voit tietysti yrittää vakuuttaa minua vielä kerran, ihan varmuuden vuoksi, mutta olen melko varma.
Kerro itsestäsi lisää esimerkiksi.^ unohdin itse tunnistautua, jos kaikilla olisi oma tunnus ei tulisi sekaannuksia.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jos et huomaa mikä tekseissäsi saa minua epäilemään, on parempi että en kerro niin on helpompi tietää kenen kanssa viestittelee.
Kerro itsestäsi lisää esimerkiksi.Nimimerkkini on tuo Suihkunraikas. Mutta sitä voi käyttää kuka vain.. Niin se täällä on. Kun en ole nimimerkilläni täällä. Mutta voin vaihtaa sen AwareElement. Mutta minä se olen.
Suihkunraikas.
Kun hiljennyn ja lopetan kirjoittamiseni niin sitten ehkä huomaa että olin aito. Kun tuo joka kirjoitti minun nimelläni niin en tee kirjoitus virheitä niin paljon. Ja se on taas siitä kun täällä yhdessä välissä piikiteltiin kirjoitus virheistä niinkuin sen nyt olisi väliä miten kirjoittaa kun asian sisältö on tärkein, ei kirjoitusvirheiden kyttääminen.
On jotenkin seksikästä kun tarkkailet viestejä töiden ohella.
Ja on seksikäs tunne kun se mitä tunnen ja miten täällä elän niin saa sinut kiihottumaan.
Koska olen tosi tunneherkkä ihminen.
Seksuaalisesti aktiivinen. Liikaakin.
Haluaisin että liittosi toimisi.
Nimimerkkini on tuo Suihkunraikas. Mutta sitä voi käyttää kuka vain.. Niin se täällä on. Kun en ole nimimerkilläni täällä. Mutta voin vaihtaa sen AwareElement. Mutta minä se olen.
Suihkunraikas.
Kun hiljennyn ja lopetan kirjoittamiseni niin sitten ehkä huomaa että olin aito. Kun tuo joka kirjoitti minun nimelläni niin en tee kirjoitus virheitä niin paljon. Ja se on taas siitä kun täällä yhdessä välissä piikiteltiin kirjoitus virheistä niinkuin sen nyt olisi väliä miten kirjoittaa kun asian sisältö on tärkein, ei kirjoitusvirheiden kyttääminen.
Ja on seksikäs tunne kun se mitä tunnen ja miten täällä elän niin saa sinut kiihottumaan.
SuihkunraikasToivoin todella että olet kuka sanot että olet. Kuten sanoin olen todella onnellinen saamastani kontaktista ja huomiosta. Jos olet se kennen kanssa haluaisin todellakin vaihtaa ajatuksia, niin kirjoittele illalla uudestaan. Jos et, niin hakemani henkilö voi kirjoittaa sitä ennen.
Tämmöinen syö tunnelmaa.- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Nimimerkkini on tuo Suihkunraikas. Mutta sitä voi käyttää kuka vain.. Niin se täällä on. Kun en ole nimimerkilläni täällä. Mutta voin vaihtaa sen AwareElement. Mutta minä se olen.
Suihkunraikas.
SuihkunraikasMinä olen se otsikon nainen.
Tämä nainen, eli minä.
Ja siksi perustit tämän palstan että voimme viestitellä täällä enemmän kahdestaan.
Minä olen rehellinen. Mutta kun en enää kelpaa tällaisena kuin olen niin eipä sitten mitään.
Jos joku tekstin osa saa epäilemään niin annan olla siten.
Olen se kasvatustieteiden aloitteleva opiskelija. Kun pääsisi alkuun.
😔
Mutta. Niin ovat muutkin minuun kyllästyneet. Et ole ainut.
Olen tottunut siihen.
Anonyymi kirjoitti:
Minä olen se otsikon nainen.
Tämä nainen, eli minä.
Ja siksi perustit tämän palstan että voimme viestitellä täällä enemmän kahdestaan.
Minä olen rehellinen. Mutta kun en enää kelpaa tällaisena kuin olen niin eipä sitten mitään.
😔
Olen tottunut siihen.
SuihkunraikasPäällystin eilen kirjoja eli tein tavallaan sihteerin töitä, siivosin ja pyykkäsin. Ja imuroin. Rinnat liiveistä heiluen ja stringeissä narut kiihottaen.
Minä olen se otsikon nainen.
Tämä nainen, eli minä.
😔
Olen tottunut siihen.
SuihkunraikasEn ole missään nimessä kyllästynyt saamaani kontaktiin. Haluan vain olla varma että sanomiseni kohdistuu oikealle henkilölle. Oudolla tavalla olen alkanut välittämään hänestä. En haluaisi että minua huijataan ja olen todella pahoillani, jos olen tässä väärässä. Mutta ei tässä ole mitään järkeä jos ei voi luottaa vastapuoleen.
Tämän nykyinen kontakti voi odottaa iltaan, jos tietää olevansa se kenen kanssa haluan jatkaa, jos ei voi oike ihminen olla koska tahansa yhteydessä.- AnonyymiUUSI
Onechamp kirjoitti:
Toivoin todella että olet kuka sanot että olet. Kuten sanoin olen todella onnellinen saamastani kontaktista ja huomiosta. Jos olet se kennen kanssa haluaisin todellakin vaihtaa ajatuksia, niin kirjoittele illalla uudestaan. Jos et, niin hakemani henkilö voi kirjoittaa sitä ennen.
Tämmöinen syö tunnelmaa.Onechamp
Niin mikä syö tunnelmaa.
Ja kirjoitan illemmalla kyllä myös kun opiskelut taukoavat. Enkä ole nyt just lähdössä ulkomaille pitää saada rahoitus.
Tottakai se syö ihmistä kun muutkin kirjoittelevat sekaan. Mutta nyt ei ole kukaan sekoittanut.
Ja riippuu opiskelun tahdista. Kun minulle suomennetaan Arabian kielestä luentoja. Niin koitan kirjoittaa jossakin välissä.
Onechamp
Niin mikä syö tunnelmaa.
Ja kirjoitan illemmalla kyllä myös kun opiskelut taukoavat. Enkä ole nyt just lähdössä ulkomaille pitää saada rahoitus.
Tottakai se syö ihmistä kun muutkin kirjoittelevat sekaan. Mutta nyt ei ole kukaan sekoittanut.
Ja riippuu opiskelun tahdista. Kun minulle suomennetaan Arabian kielestä luentoja. Niin koitan kirjoittaa jossakin välissä.
SuihkunraikasKiitos kun olet noin aktiivinen, mutta ole yhteydessä uudestaan vasta illalla, se toivottavasti selvittää asian.
- AnonyymiUUSI
Onechamp kirjoitti:
Kiitos kun olet noin aktiivinen, mutta ole yhteydessä uudestaan vasta illalla, se toivottavasti selvittää asian.
Mutta kun en tiedä ehdinkö illalla. Kun on niin paljon tunteja.
Ja luet nämä sitten kun ehdit. Toivottavasti luet.
Olin tänään kaupungilla.
Ja haluan että tiedät miltä näytin, sillä saat kertoa mielipiteesi asiasta noin niinkun miehenä, olisiko mahdollista..
Laitoin pitsibodyn, läpinäkyvän päälleni kun se on nyt muotia, tekstiilinahkahousut, sellaiset vartalonmyötäiset, leveän niittivyö jossa on kettinkejä ja niittejä ym. Ja nahkatakin lyhyen jonka helma päättyy tuohon rintojen alle. Eikä minulla ollut liiviä. Ja tämä takki on vain yhdellä napilla kiinni. Sellainen, avokaulanen. J pitkät hiukseni olivat vapaana kun ovat vähän niinkuin verho kun ovat Peppuun asti.
Ja aina kun laitoin hiuksiani sivuun tai nostin niitä tai mitä tahansa tein niin rintani näkyivät topin alta.
Näkyvät ne muutenkin vähän kun tuo takki on niin lyhyt. Massiiviset rinnat ja pieni takki.
Ja ajattelin sinua.
Miten jumalaisen tuntuista onkaan kun työnnyt sisääni kovalla kalullasi ja minun vakoni imee sinut sisäänsä ja oih miten iso oletkaan. Kuulen kun työnnyt sisään ja ulos että miten kosteuteni kuuluu ihanana litinänä ulospäin.
Ja teet vartalolleni mitä haluat ja jos haluat niin voit työntyä Peppuunkin.
Näitä haaveilin matkalla ja nännit kovettuivat.
Ja halut kasvoivat. Mutta kävin kumminkin ostoksilla. Kauniissa meikiissä ja huoliteltua.
Sinun Suihkunraikas nymfomaanisi Anonyymi kirjoitti:
Mutta kun en tiedä ehdinkö illalla. Kun on niin paljon tunteja.
Ja luet nämä sitten kun ehdit. Toivottavasti luet.
Olin tänään kaupungilla.
Ja haluan että tiedät miltä näytin, sillä saat kertoa mielipiteesi asiasta noin niinkun miehenä, olisiko mahdollista..
Laitoin pitsibodyn, läpinäkyvän päälleni kun se on nyt muotia, tekstiilinahkahousut, sellaiset vartalonmyötäiset, leveän niittivyö jossa on kettinkejä ja niittejä ym. Ja nahkatakin lyhyen jonka helma päättyy tuohon rintojen alle. Eikä minulla ollut liiviä. Ja tämä takki on vain yhdellä napilla kiinni. Sellainen, avokaulanen. J pitkät hiukseni olivat vapaana kun ovat vähän niinkuin verho kun ovat Peppuun asti.
Ja aina kun laitoin hiuksiani sivuun tai nostin niitä tai mitä tahansa tein niin rintani näkyivät topin alta.
Näkyvät ne muutenkin vähän kun tuo takki on niin lyhyt. Massiiviset rinnat ja pieni takki.
Ja ajattelin sinua.
Miten jumalaisen tuntuista onkaan kun työnnyt sisääni kovalla kalullasi ja minun vakoni imee sinut sisäänsä ja oih miten iso oletkaan. Kuulen kun työnnyt sisään ja ulos että miten kosteuteni kuuluu ihanana litinänä ulospäin.
Ja teet vartalolleni mitä haluat ja jos haluat niin voit työntyä Peppuunkin.
Näitä haaveilin matkalla ja nännit kovettuivat.
Ja halut kasvoivat. Mutta kävin kumminkin ostoksilla. Kauniissa meikiissä ja huoliteltua.
Sinun Suihkunraikas nymfomaanisiKyllähän jokainen lämminverinen mies ihailisi kaunista naista tuommoisessa asusussa, niin myös minä. Varmasti alkaisi panettaa ja mieli avaamaan mahdollisuuksien ovia. Monesti arvailen mitä ohikulkevat ja vastaan tulevat naiset miettivät kun näen heitä kaupungilla. Onko jollakin mahdollisesti geisha kuulat parasta aikaa tai ehkä anaalitappi. Tuo aika paljon kertoo mitä minä mietin kun olen kaupungilla. Jotenkin minua kiihottaa älyttömästi se että olisi jotain seksuaalista käynnissä julkisella paikalla, eikä kukaan huomaisi sitä. En tarkoita julkisella paikalla panemista ja kiinnijäämisen jännitystä, vaan juuri jotain kuten geisha kuulat tai anaalitappi. Olen nyt myös lukenut kaukosäädettävistä seksileluista joita voi pitää vaatteiden alla. Kuinka kiihoittavaa olisikaan olla itse kaukosäätimen käyttäjä ja naisella vieressä värkki housuissa. Tai sitten vaan istua baarin, kahvilan tai ravintolan pöydässä ja kaikilta piilossa minulla olisi sormi/sormia pillussa ja naisella olisi sormensa minun perseessä tai hyväilisi kyrpääni housujen alla ilman että yksikään ohikulkija huomasi.
Missä olet arvokas🏵️?
- AnonyymiUUSI
Luulin että et enää halua tai välitä keskustella.
Vaikutit niin.. Epäilevältä ennemmin. Ajattelin siirtyä takan vasemmalle vai miten se sanotaan.
Luulin että et enää halua tai välitä keskustella.
Vaikutit niin.. Epäilevältä ennemmin. Ajattelin siirtyä takan vasemmalle vai miten se sanotaan.
SuihkunraikasMitä sanot aiemmista kirjoituksistani?
- AnonyymiUUSI
Onechamp kirjoitti:
Mitä sanot aiemmista kirjoituksistani?
Mielenkiintoisia.
Nuo peppu jutut miehelle eivät ole mun juttu, enkä tiedä noista sitomis jutuista.. No... Mene ja tiedä. Mutta.. Olen vähän tylsä niitten suhteen. 😔
Onechamp kirjoitti:
No. Itse pidin joskus niitä kuulia kävellessä.
Ja tuo sormijuttu sinussa niin on minulle liika outo.
Tuo kaukosäädinjuttu on kyllä mielenkiintoinen. En minäkään julkisella paikalla halua olla intiimisti.
Voi olla haastavaa hyvillä niin ettei kukaan huomaa.
Itse sain katseita tänään tuon body tempauksen aikana. Himokkaitakin, halveksivia ja kummastuneita ym. Koska lopuksi kuljin tuo takki auki.
Olen ehkä liian näkyvä. Tai näyttelevä.
Voi olla että olisi pitänyt olla liivit..
Onechamp kirjoitti:
Olen kuunnellut youtubesta hyviä biisejä nyt kun ope on poissa.
Rakastan rytmikästä musiikkia. Se vie lantion mennessään ja tanssiliikkeet.. Oijoi..
Nautin todella paljon.
En ole hetkeen kuunellutkaan.
Twerkkasin tänään yhden biisin tahtiin. 🫣🥳
Rakastan rytmikästä musiikkia. Se vie lantion mennessään ja tanssiliikkeet.. Oijoi..
Nautin todella paljon.
SuihkunraikasJoudun olemaan hetken pois. Tavataanko täällä klo22?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Nautin todella paljon.
SuihkunraikasMiksi oikeasti kirjoittelette yleisesti täällä ettekä yksityisesti? Sitten teitä häiritsee jos joku trollaa tai puuttuu teidän kirjoituksiinne.
Anonyymi kirjoitti:
Miksi oikeasti kirjoittelette yleisesti täällä ettekä yksityisesti? Sitten teitä häiritsee jos joku trollaa tai puuttuu teidän kirjoituksiinne.
Miten voisimme saada yksityis kontaktin, ilman että julkaisisimme tietojamme täällä? Apu kelpaisi.
- AnonyymiUUSI
Onechamp kirjoitti:
Miten voisimme saada yksityis kontaktin, ilman että julkaisisimme tietojamme täällä? Apu kelpaisi.
Tuskinpa on kauheaa julkaista jotain snäppiä täällä, voihan tehdä väliaikaisen snäppitilin jossa vaihtaa oikeita yhteystietoja.
Snäpissä ei tartte hyväksyä ystäviksi jos joku tuntematon pyytää, eli ei aiheuta ongelmia.
"suihkunraikas" voi tehdä Suomi24 profiilin ja laittaa yksityisviestin, tai spostin tekemiseen menee minuutti jota ei tarvitse sen jälkeen käyttää kun on oikeat yhteystiedot vaihdettu.
Protonmailin tekemiseen menee oikeasti minuutti https://proton.me/fi/mail
Nämä ovat yksinkertaisia asioita. - AnonyymiUUSI
Onechamp kirjoitti:
Joudun olemaan hetken pois. Tavataanko täällä klo22?
Ole vain.
Katsotaan ehdinkö tulla takaisin tuohon aikaan. En uskalla luvata mitään.
See you😉
Tuskinpa on kauheaa julkaista jotain snäppiä täällä, voihan tehdä väliaikaisen snäppitilin jossa vaihtaa oikeita yhteystietoja.
Snäpissä ei tartte hyväksyä ystäviksi jos joku tuntematon pyytää, eli ei aiheuta ongelmia.
"suihkunraikas" voi tehdä Suomi24 profiilin ja laittaa yksityisviestin, tai spostin tekemiseen menee minuutti jota ei tarvitse sen jälkeen käyttää kun on oikeat yhteystiedot vaihdettu.
Protonmailin tekemiseen menee oikeasti minuutti https://proton.me/fi/mail
Nämä ovat yksinkertaisia asioita.Kiitos. Asiallinen ihminen 👍
Pitää ottaa puheeksi.- AnonyymiUUSI
Onechamp kirjoitti:
Kiitos. Asiallinen ihminen 👍
Pitää ottaa puheeksi.Itse olen noin toiminut, yritän auttaa kun täällä on trolleja ja hörhöjä.
Anonyymi kirjoitti:
No. Itse pidin joskus niitä kuulia kävellessä.
Ja tuo sormijuttu sinussa niin on minulle liika outo.
Tuo kaukosäädinjuttu on kyllä mielenkiintoinen. En minäkään julkisella paikalla halua olla intiimisti.
Voi olla haastavaa hyvillä niin ettei kukaan huomaa.
Itse sain katseita tänään tuon body tempauksen aikana. Himokkaitakin, halveksivia ja kummastuneita ym. Koska lopuksi kuljin tuo takki auki.
Olen ehkä liian näkyvä. Tai näyttelevä.
Voi olla että olisi pitänyt olla liivit..
SuihkunraikasAivan varmasti sait katseita naisten rinnat ovat pääsääntöisesti yhdet kauneimmista asioista. Ja twerkkaus, vaikka onkin tanssia ja urheilullista semmosta, en pysty katsomaan ilman että ajatus lähtee laukalle. Olisi mahtavaa olla siinä alla makaamassa ja aina välillä laskeutuisit hieromaan märkää vakoasi naamaani oikeen kunnolla.
Pari kysymystä, jos sallit? Miksi et ole vastannut mitään siihen että haluaisin sinun tietävän tarkalleen hetken kun olen jossakin sinä mielessä ja kyrpä kädessä tyydyttämässä itseäni? Minusta ajatus siitä on jotenkin kiihoittavaa.
Toinen, miksi sinun sormi minun anaalissa on sinulle niin outo ajatus, Vaikka olisit valmis että panisin sinua peppuun ? Olen miettinyt että en voi pyytää vastapulta tekemään mitään mitä en olisi että tehtäisiin minulle (ainakin niin että osaa sanoa tuntuuko hyvältä vai ei. Anaaliseksissä olen juuri tässä asiassa, tiedän että tykkään (paljon ) kun voin panna, mutta en tiedä miltä saajasta tuntuu. Olen kuullut siitä hyviä asioita, ikinä en ole keltään saanut (ei varmasti ole saman tuntuista, kuin silloin kun tekee itse). Haluaisin että saisin joskus kokea naisen panevan minua kunnolla perseeseen jollakin välineellä. Sittenpähän tietäisin miltä tuntuu. Siinä on myös se että saan valtavaa nautintoa siitä kun näen/tiedän että toinen oapuoli nauttii. Se on oikeasti kaikista kiihottavinta ja tärkeintä seksissä, mielestäni. Kun olen nähnyt ja lukenut miten jotkut naiset nauttivat anaaliseksiästä, luulisin että se näyttäisi hyvältä ja kiihottaisi myös vastapuolta kun mina pantaisiin.- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Itse olen noin toiminut, yritän auttaa kun täällä on trolleja ja hörhöjä.
Thank you.
Suihkun raikas🏵️
- AnonyymiUUSI
Miksi kirjoittelette julkisesti ettekä siirry keskustelemaan kahden kesken?
- AnonyymiUUSI
Mahtavia.
- AnonyymiUUSI
Selena gomes youtubesta. Pitkät hiukset, tummat...on kuulemma samaa näköä minun kanssani.
SuihkunraikasSR jos ja kun pääset vastaamaan, niin jää hetkeksi, yritän huomata koska olet paikalla. Näet sen melko nopeasti lähettämäsi viestin jälkeen. Voitaisiin vaihtaa ajatuksia reaaliajassa 😘
- AnonyymiUUSI
Tässä on mukava, kiihkeä, huumorintajuinen, ystävällinen ukko.
Tykkään seksistä ja muista mukavista asioista.
Minulla on harrastuksia ja osaan käyttäytyä hyvin.
Minä lupaan kunnioittaa sinua ja kohtelen sinua kuin kukkaa kämmenellä.
Voin nuolla sinun ystävättärenkin pimpsaa.
Olen 171 cm pitkä ja painoa on 68 kiloa ja ikää on 48 vuotta
t. Kultaisen Suihkun Raikas setä- AnonyymiUUSI
Onechamp kirjoitti:
Kiitos, mutta ei kiitos.
Oho. 🤦
- AnonyymiUUSI
Onechamp kirjoitti:
Kiitos, mutta ei kiitos.
Voi twerkkaus sentään.
En tiedä sitten. Opiskelen ko vielä vai menenkö nukkumaan kun aamulla puoli 6 ylös.
Tää on nyt vähän auki tää loppuilta.
Huomenna taas lento tai sitten ei. Kun tuo minun onnettomuus jalkani kiusaa jälleen.
Suihkunraikas
Ps. Näet kun näet viestini.
Vastaan sitten kun... You know - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Voi twerkkaus sentään.
En tiedä sitten. Opiskelen ko vielä vai menenkö nukkumaan kun aamulla puoli 6 ylös.
Huomenna taas lento tai sitten ei. Kun tuo minun onnettomuus jalkani kiusaa jälleen.
Suihkunraikas
Vastaan sitten kun... You knowTarkoitan että ei minun takiani tarvitse arkeaan uudestaan aikatauluttaa. Kun omakin elämä hektistä. 🥴😊☺️🏵️
Voi twerkkaus sentään.
Suihkunraikas
Vastaan sitten kun... You knowVihdoinkin. Olethan se sinä🏵️?
Anonyymi kirjoitti:
Tarkoitan että ei minun takiani tarvitse arkeaan uudestaan aikatauluttaa. Kun omakin elämä hektistä. 🥴😊☺️🏵️
SuihkunraikasJuuri nyt tuntuu (varsinkin jalkojen välissä) siltä että en tekisi mitään mieluummin kuin aikatauluttaisi asiani sopimaan sinun kanssa viestittelyyn.
Anonyymi kirjoitti:
Voi twerkkaus sentään.
Suihkunraikas
Vastaan sitten kun... You knowEi!!! En kestä. Koko päivän on ollut enemmän tai vähemmän kiimassa. Sinä ja sinun ihanuus on ollut mielessä non stop. Mietin vaan miten voisimme nauttia toisistamme. Voisin nuolla sinut ensimmäiseen orgasmiin. Saada sinut niin märäksi että saan nautittua niin paljon pillumehujasi että ei tule jano eikä nälkä pitkään aikaan. Nyt kun olisit kunnolla rento ja mätkä voisin tehdä sen mitä joskus nuorena keksin tehdä: ottaisin sinun pikkuhousut ja työntäisin ne niin syvälle pilluusi kuin vain sinusta hyvältä tuntuisi sitten alkaisin vetää niitä hitaasti ulos. Jos tämä tuntuisi hyvältä niin uudestaan ja uudestaan, niin monta kertaa kuin haluaisit. Voist pyytää että vedän pikkuhousut märästä ja kiimasta kouristelevasta pillusta välillä nopeammin. Saataisiin sinulle paikat ihanasti araksi. Olisin lauennut tässä vaiheessa jo monta kertaa varmasti. Tulisin ihanille rinnoillesi, kasvollesi suuhusi, ihan mihin itse haluaist. Voisin nuolla rintasi puhtaaksi spermasta ja samalla imeä nannisi kunnolla turvoksiin. Tämä varmaan jossain vaiheessa riittaisi ja pillusi olisi hyvin työstetty. Jotta tulos olisi vertailukelpoinen molemmille voisit sitoa narun tiukasti kassieni takaa ja kyrpani juuresta, niin että veri ei pääsisi pakenemaan, voisit ihailla kun kyrpani sykkisi, alkasi sinertaa , turpoaisi ja suonet tulisivat kunnolla esiin. Voisin laikia silla kovia nannejasi ja sitten kurittaist sita suussasi, Nautin siitä kun hampaita ei säästellä. Lopuksi olsimme kummatin loppu ja paikat arkana, varmasti onnellisia ja yha kiimasia.😐🤤😍
Onechamp kirjoitti:
Ei!!! En kestä. Koko päivän on ollut enemmän tai vähemmän kiimassa. Sinä ja sinun ihanuus on ollut mielessä non stop. Mietin vaan miten voisimme nauttia toisistamme. Voisin nuolla sinut ensimmäiseen orgasmiin. Saada sinut niin märäksi että saan nautittua niin paljon pillumehujasi että ei tule jano eikä nälkä pitkään aikaan. Nyt kun olisit kunnolla rento ja mätkä voisin tehdä sen mitä joskus nuorena keksin tehdä: ottaisin sinun pikkuhousut ja työntäisin ne niin syvälle pilluusi kuin vain sinusta hyvältä tuntuisi sitten alkaisin vetää niitä hitaasti ulos. Jos tämä tuntuisi hyvältä niin uudestaan ja uudestaan, niin monta kertaa kuin haluaisit. Voist pyytää että vedän pikkuhousut märästä ja kiimasta kouristelevasta pillusta välillä nopeammin. Saataisiin sinulle paikat ihanasti araksi. Olisin lauennut tässä vaiheessa jo monta kertaa varmasti. Tulisin ihanille rinnoillesi, kasvollesi suuhusi, ihan mihin itse haluaist. Voisin nuolla rintasi puhtaaksi spermasta ja samalla imeä nannisi kunnolla turvoksiin. Tämä varmaan jossain vaiheessa riittaisi ja pillusi olisi hyvin työstetty. Jotta tulos olisi vertailukelpoinen molemmille voisit sitoa narun tiukasti kassieni takaa ja kyrpani juuresta, niin että veri ei pääsisi pakenemaan, voisit ihailla kun kyrpani sykkisi, alkasi sinertaa , turpoaisi ja suonet tulisivat kunnolla esiin. Voisin laikia silla kovia nannejasi ja sitten kurittaist sita suussasi, Nautin siitä kun hampaita ei säästellä. Lopuksi olsimme kummatin loppu ja paikat arkana, varmasti onnellisia ja yha kiimasia.😐🤤😍
Katso nyt mitä minulle aiheutat (annat)?? PARASTA!!
Nyt on kyllä pakko käydä runkkaamassa, tiedät sitä tai et.
Hyvää yötä arvokas Suihkun Raikas ja kiitos ❤️- AnonyymiUUSI
Onechamp kirjoitti:
Katso nyt mitä minulle aiheutat (annat)?? PARASTA!!
Nyt on kyllä pakko käydä runkkaamassa, tiedät sitä tai et.
Hyvää yötä arvokas Suihkun Raikas ja kiitos ❤️Muuten. Onko sinulla kuinka iso?
Muuten. Onko sinulla kuinka iso?
SuihkunraikasSanoisin että varmaan melko keskiarvoilla mennään, en häpeä sitä ollenkaan, eikä ole valitettu. Vähän vasemmalle kaartuva. Mielestäni hyvinkin edustuskelpoinen ja tehtävänsä täyttävä. Just nyt mun nyrkissä🤤
- AnonyymiUUSI
Onechamp kirjoitti:
Sanoisin että varmaan melko keskiarvoilla mennään, en häpeä sitä ollenkaan, eikä ole valitettu. Vähän vasemmalle kaartuva. Mielestäni hyvinkin edustuskelpoinen ja tehtävänsä täyttävä. Just nyt mun nyrkissä🤤
Olet kyllä kunnon spermakone kun jatkuvasti runkkaamassa ja mälliä riittää 😊
Anonyymi kirjoitti:
No nyt on tullut runkattua pari kertaa päivässä, tänään vaan kerran. Sinun ansiota.
Ei tällä tahdilla paljon ehdi spermaa muodostua kun taas tyhjennetään.- AnonyymiUUSI
Onechamp kirjoitti:
No nyt on tullut runkattua pari kertaa päivässä, tänään vaan kerran. Sinun ansiota.
Ei tällä tahdilla paljon ehdi spermaa muodostua kun taas tyhjennetään.En ole SR, vain kommentoin. Taitaisi suihkunraikas olla välittömästi paksuna, jos pääsisit edes kerran työntämään hänelle kunnon lastin sisään 😁
Anonyymi kirjoitti:
En ole SR, vain kommentoin. Taitaisi suihkunraikas olla välittömästi paksuna, jos pääsisit edes kerran työntämään hänelle kunnon lastin sisään 😁
Ok. Kiitos asian selventämisestä ja asiallisesta kommentoinnista
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Muuten. Onko sinulla kuinka iso?
SuihkunraikasMinä en ole tuota kirjoittanut.
Ei ole koolla mitään väliä.
Miksi tää taas tapahtuu.
Laita edes kukka tuon nimimerkin jälkeen kun haluat esiintyä ja olla minä.
Hitto soikoon.
Suihkun raikas - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ja kuka tuon kirjoitti.
Anonyymi kirjoitti:
En ole SR, vain kommentoin. Taitaisi suihkunraikas olla välittömästi paksuna, jos pääsisit edes kerran työntämään hänelle kunnon lastin sisään 😁
Mitä sitten.
Suihkun raikas - AnonyymiUUSI
Onechamp kirjoitti:
Mitä asiallista tuossa oli.
Ivallista ja halventavaa.
Mitä täällä tapahtuu. Minä en ole ollut täällä viestittelemässä hetkeen aikaan vaan opiskellut niin eiköhän joku järjen jättiläinen ole nimimerkilläni täällä kysymässä jostain vehkeen koosta. Ihan niinkuin se olisi joku ihmisyyden mitta. Hitto teidän kanssa.
Ei saa ees opiskella rauhas kun hypitään silmille.
Aito Suihkun raikas - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mitä sitten.
Suihkun raikasJa tuossa kommentissa on vielä nauru asma perässä.
Ja onechamp kirjoittaa noin.
Myötäilee vielä.
🤦😢
Mä inhoon näitä keskusteluja.
Aina joku vatipää sotkee.
Suihkunraikas ps. En ole ehtiny tänne viestitteleen kun opiskelin vielä.
Sö olet asiallinen mies tai ainakin pidin sellaisena. Onechamp.
En ehtiny vielä vastaamaan kysymyksiinikään.
Suihkunraikas.
Ps. Eikä mua pakko ole suunnitella ees panna jos raskautta pelkää. On muitakin naisia kyllä olemassa.
Että siitä vain.
🏵️😔 - AnonyymiUUSI
Onechamp kirjoitti:
Että tollai ajattelet.
🏵️ Onechamp kirjoitti:
Olisiko nyt helpompi.
Suihkun Raikas oli jo varattu mutta vähän sinnepäin.🏵️suihkunraikkautta kirjoitti:
Olisiko nyt helpompi.
Suihkun Raikas oli jo varattu mutta vähän sinnepäin.🏵️Ja pahoittelen että tuotan tuskaa elämäänne.
Ja yritän onechamp vastata kysymyksiisi.
🏵️
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005308418Aamuseuraa/rehevää naista
uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo4363224h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?61975Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1571123Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja17756Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57702Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.28653Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?60650En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.36617- 34588