Täällä korvessa olisi semmoinen ihanteellinen naisenpaikka

Anonyymi-ap

Kävisit, siivoisit, laittaisit ruuat ja tiskaisit ja lähtisit sitten pois.

65

488

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Palkkaa kodinhoitaja.

• Anonyymi

Leivonko pullia vielä lähtiessäni?

• Anonyymi

Se olisi vain plussaa jauhoja kyllä löytyy.

• Anonyymi

Hieman täytyy perääntyä. Jos tulisit tekisin ne ihan kaikki jos olisit mun.

• Anonyymi

Miten olisi 50 tunti pimeesti?

• Anonyymi

Paljonkos maksat?

• Anonyymi

Samaa tossa mietin. Sopiihan tuo, kun palkasta vain sovitaan.

• Anonyymi

Pidä tunkkia runkku

• Anonyymi

TUNKKIS*

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

TUNKKIS*

Aloittaja ei ole myymässä tunkkia vaan etsimässä talousapulaista.

• Anonyymi

Ihan oli naurettavia vastaukset.

• Anonyymi

Samoin ja jos oikean löytäisin tekisi ne kaikki eteen
        päin.

• Anonyymi

Vastaukset huonoja.

• Anonyymi

Täällä ois kaupungissa sellanen hyvä
      miehen paikka.
      Tulisit, auttaisit, tekisit ruokaa,
      hoivaisit ja hellisit ja jäisit.

• Anonyymi

Hyvältä kuulostaa muuten, mutta kaupunkiin en kyllä voisi lähteä.

• Anonyymi

Allekirjoitan sopparin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvältä kuulostaa muuten, mutta kaupunkiin en kyllä voisi lähteä.

Mikset voisit?
        Ei tää mikään suurkaupunki oo.
        Tarkkoja jos ollaan ei ees oo kaupunki.
        Tuppukylä missä silti on kaikki muu paitsi sairaala ja poliisiasema. :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Allekirjoitan sopparin.

Soppari allekirjoitetaan vähän vakavemmin perustein ku anonyymeinä. :)
        Mut ois kyllä aika kiva jos olis noin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikset voisit?
        Ei tää mikään suurkaupunki oo.
        Tarkkoja jos ollaan ei ees oo kaupunki.
        Tuppukylä missä silti on kaikki muu paitsi sairaala ja poliisiasema. :)

👍👍👍

• Anonyymi

Vai sellasta. Sori, mutta mä haluan parisuhteen, enkä toimea ilmaisena kodinhoitajana.

• Anonyymi

Ai että oikein tekisin palkkatöideni lisäksi paitsi oman talouteni kotityöt, niin sen lisäksi kävisin vielä ilmaiseksi jossain muualla hoitamassa huushollaamisen. Älä unta nää.

• Anonyymi

Teillä omat elämät ja ongelmat ja rahaakaan ei mihinkään, ei jatkoon.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Teillä omat elämät ja ongelmat ja rahaakaan ei mihinkään, ei jatkoon.

Keillä teillä? Mulla ainakin on ihan tarpeeksi rahaa, eikä mitään sen ihmeempiä ongelmia.

• Anonyymi

Niin, siellä on siis äidin paikka auki. Noinhan se monilla miehillä menee, että äiti käy, siivoaa, tiskaa, tuo puhtaan pyykin ja ruoat tullessaan ja vie likapyykin mukanaan, kun menee pois.

• Anonyymi

Tuo sinun elämästäsi.

• Anonyymi

Minä olen äiti ja autan vain omia aikuisia lapsiani! En kenenkään toisen akuista lasta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo sinun elämästäsi.

Aloittajan elämästä näkyy olevat. Onko sulla äiti sairastunut, eikä voi enää huushollata sulle?

• Anonyymi

Ei kiitos koskaan sellaista työtä! En ala kenenkään piiaksi!

• Anonyymi

Ettepä älynneet humoristista aloitusta , eli ei tosikoille jatkoja.

• Anonyymi

Hjuumoria hjuumoria. Etpä näy ymmärtävän hjuumoria itekkään.

• Anonyymi

Humoristinen oli aloitus ja vastaajatkin sitä tasoa että ihme jos ei ole jotakin vonkaamassa taikka haukkumassa.

• Anonyymi

Etkö sää ny vitsiä ymmärrä? Kauheen tosikko oot.

• Anonyymi

Jotkut pitää älykkäästä huumorista. Aloitus ei ollut sitä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jotkut pitää älykkäästä huumorista. Aloitus ei ollut sitä.

Vastauksesi mistään kotoisin. Vain omasta mielestäsi.

• Anonyymi

Juu ei tosikoille ole tarkoitettu...

• Anonyymi

Kysäse sieltä kuntas kotihoitoa järjestävältä taholta, että pääsisitkö asiakkaaksi.

• Anonyymi

Olen ollut siellä asiakkaana , tosin omaishoitajana 168 tuntia viikossa , elikkä tuletko neuvomaan. Nukuin 2-4 tuntia yössä. En kadu päiväkään enkä yhtään yötä. Tunsin tekeväni tärkeää työtä ja palkkiot oli olemattomat 3-4 euroa tunnilta. En tehnyt sitä rahasta vaan rakkaudesta. Nyt kaikki loppunut, mutta ikävä aikoja kun tiesin olevani avuksi toiselle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen ollut siellä asiakkaana , tosin omaishoitajana 168 tuntia viikossa , elikkä tuletko neuvomaan. Nukuin 2-4 tuntia yössä. En kadu päiväkään enkä yhtään yötä. Tunsin tekeväni tärkeää työtä ja palkkiot oli olemattomat 3-4 euroa tunnilta. En tehnyt sitä rahasta vaan rakkaudesta. Nyt kaikki loppunut, mutta ikävä aikoja kun tiesin olevani avuksi toiselle.

Omaishoitajana olo on hyvin eri asia, kuin kysellä tuntemattomia itselleen ilmaistyövoimaksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Omaishoitajana olo on hyvin eri asia, kuin kysellä tuntemattomia itselleen ilmaistyövoimaksi.

Kuitenkin osoitus ettei uusavuton ole jos talouden ja toisen ihmisenkin hoitanut. Ei teillä ole tajua edes humoristista heittoa tajuta.

• Niitä on sellaisia maksullisia siivouspalveluita.

• Anonyymi

Minä en niitä tahtoisi ilmankaan kun ei minun tavaroita talossani kukaan sotke.. Aloitus oli kokeilu ja osoitti vain naisten kiinnostuksen muihin kuin taloustöihin. Siivoan taloni ja voisin näyttää miten monipuolista ja hyvää ruokaa laitan pirtinuunissa talvisin jälkilämmöllä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä en niitä tahtoisi ilmankaan kun ei minun tavaroita talossani kukaan sotke.. Aloitus oli kokeilu ja osoitti vain naisten kiinnostuksen muihin kuin taloustöihin. Siivoan taloni ja voisin näyttää miten monipuolista ja hyvää ruokaa laitan pirtinuunissa talvisin jälkilämmöllä.

Miksi kenenkään pitäisi olla kiinnostunut hoitamaan ilmaiseksi jonkun random ukon taloutta?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi kenenkään pitäisi olla kiinnostunut hoitamaan ilmaiseksi jonkun random ukon taloutta?

Enkö juuri kieltänyt koskemasta tavaroihini. Aloitukseni oli ihan provoheitto jossa testasin mielipiteitä., joilla ei ollut mitään tietoa ketä kommentoi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Enkö juuri kieltänyt koskemasta tavaroihini. Aloitukseni oli ihan provoheitto jossa testasin mielipiteitä., joilla ei ollut mitään tietoa ketä kommentoi.

Mielipidettähän tuossa just kysyttiin. Miksi kukaan lähtis ilmaseksi hoitamaan sun kotityösi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱ihanko olet itse hoksannut senkin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinulla ei ole ihan jauhot kyllä .

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinulla ei ole ihan jauhot kyllä .

No ei sullakaa rakkaani.🔥⚡🗯️💍

• Anonyymi

No niin on, mut ei me hänen kanssaan sellaista tarvita. Oonhan mä laitoshuoltaja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olipas aasiaan sopiva ja älykäs kommentti. Kaikille se puhelin myydään.

• Jos palkasta sovitaan. No en taitaisi tulla vaikka maksettais. Omassakin elämässä on tarpeeksi tekemistä.

• Anonyymi

Miten voit nykyään? Vieläkö pupun kanssa yhdessä?

• Anonyymi

On minullakin ja itse olen ne aina tehnyt ja itse teen. En minä ole aikonutkaan palkkatöihin ketään ottaa, edes ilmatteeksi..Sopuisa ehkä kaveriksi.

• Anonyymi

Ihana Trinsessa! 🥰

• Anonyymi kirjoitti:

Ihana Trinsessa! 🥰

😊😇🤷🏼‍♀️

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

😊😇🤷🏼‍♀️

😊🤗

• Anonyymi

Mulla olis semmonen ihanteellinen miehen paikka tarjolla. Kävisit, tekisit pihatyöt, korjailisit ja remppaisit ja menisit sitte pois.

• Anonyymi

No tätähän minä oikeastaan hain.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No tätähän minä oikeastaan hain.

Mä rehellisesti sanoen hoidan nuo rempat ja korjailut mielummin rahalla, jos en itse jostain syystä halua tai osaa hoitaa. Tuntuisi hyväksikäytöltä etsi joku vaan ukkeli tekemään nuo ilmaiseksi ja vielä vaatia hyvien standardien mukaista lopputulosta. Pihatyöt taas ovat mukavia, joten ne taas teen mielelläni itse.

• Anonyymi

Noita varten jokusen vuoden päästä vaarmaan voi jo sen robotin ostaa kodinhoitajaksi ostat vie erikois valmisteisen ni eiköhän siltä pillukin löydy muistat vaan liukasteen ja sen et se pitää luultavasti itse si putsata käytön jälkeen

• Anonyymi

Ou jee, muodostetaanko heti jono. Jonoon järjestykää kaikki jotka haluaa ilmaseksi piiaksi kenelle lienee ukkelille ja yöksi omaan kotiin. Ihanaa!!! 💖

• Anonyymi

Varmaankin tulisi jo aamu ennen kuin sinun vuoro.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Varmaankin tulisi jo aamu ennen kuin sinun vuoro.

Jono on varmasti niin mahdottoman pitkä, että ehtisi vierähtää vuosi jos toinenkin.

• Anonyymi

jos puheet pitää paikkansa ja pian tapahtuu, ajattelin vielä jäädä sen muutaman vuoden, omat tiskit kyllä, pitäisi niitä työjuttuja saada eteen päin, ja hoituu perhejututkin paremmin ja etäisyyttäkin vähän. Meinasin lähteä kun lumet sulaa kiertämään siellä sun täällä, hyvät kengät jalassa, lähdetkö mukaan? ja kaupunkeja kun auto tuosta vähän uusiutuu, kivoja kaupunkeja aika lähellä. lähetäänkö rundille kesällä, hostellit ja terassit ja järveäkin. Yhdistän vähän työjuttuja eli ei ryyppäjäisiä kuitenkaan 🙂

• Anonyymi

Minulla ei olisi tarvetta autoakaan uudistaa ja järvisuomeen halua kesällä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minulla ei olisi tarvetta autoakaan uudistaa ja järvisuomeen halua kesällä.

Miksi minä kuulen sieltä sun täältä, että eihän sitä autoa tarvitsisi jos... ja sitähön voisi korjata ja miettiä.... 🙂

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      35
      4423
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      55
      3035
    3. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      46
      2928
    4. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      30
      2723
    5. Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan

Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.
      Maailman menoa
      340
      2671
    6. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      8
      2635
    7. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      38
      2319
    8. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      54
      2065
    9. Suuri tulipalo

Missä mikä palaa?
      Kiuruvesi
      4
      1824
    10. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      46
      1693
    Aihe