Kävisit, siivoisit, laittaisit ruuat ja tiskaisit ja lähtisit sitten pois.
Täällä korvessa olisi semmoinen ihanteellinen naisenpaikka
65
488
Vastaukset
- Anonyymi
Palkkaa kodinhoitaja.
- Anonyymi
Leivonko pullia vielä lähtiessäni?
- Anonyymi
Se olisi vain plussaa jauhoja kyllä löytyy.
- Anonyymi
Hieman täytyy perääntyä. Jos tulisit tekisin ne ihan kaikki jos olisit mun.
- Anonyymi
Miten olisi 50 tunti pimeesti?
- Anonyymi
Paljonkos maksat?
- Anonyymi
Samaa tossa mietin. Sopiihan tuo, kun palkasta vain sovitaan.
- Anonyymi
Pidä tunkkia runkku
- Anonyymi
TUNKKIS*
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
TUNKKIS*
Aloittaja ei ole myymässä tunkkia vaan etsimässä talousapulaista.
- Anonyymi
Ihan oli naurettavia vastaukset.
- Anonyymi
Samoin ja jos oikean löytäisin tekisi ne kaikki eteen
päin.
- Anonyymi
Vastaukset huonoja.
- Anonyymi
Täällä ois kaupungissa sellanen hyvä
miehen paikka.
Tulisit, auttaisit, tekisit ruokaa,
hoivaisit ja hellisit ja jäisit.- Anonyymi
Hyvältä kuulostaa muuten, mutta kaupunkiin en kyllä voisi lähteä.
- Anonyymi
Allekirjoitan sopparin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvältä kuulostaa muuten, mutta kaupunkiin en kyllä voisi lähteä.
Mikset voisit?
Ei tää mikään suurkaupunki oo.
Tarkkoja jos ollaan ei ees oo kaupunki.
Tuppukylä missä silti on kaikki muu paitsi sairaala ja poliisiasema. :) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Allekirjoitan sopparin.
Soppari allekirjoitetaan vähän vakavemmin perustein ku anonyymeinä. :)
Mut ois kyllä aika kiva jos olis noin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikset voisit?
Ei tää mikään suurkaupunki oo.
Tarkkoja jos ollaan ei ees oo kaupunki.
Tuppukylä missä silti on kaikki muu paitsi sairaala ja poliisiasema. :)👍👍👍
- Anonyymi
Vai sellasta. Sori, mutta mä haluan parisuhteen, enkä toimea ilmaisena kodinhoitajana.
- Anonyymi
Ai että oikein tekisin palkkatöideni lisäksi paitsi oman talouteni kotityöt, niin sen lisäksi kävisin vielä ilmaiseksi jossain muualla hoitamassa huushollaamisen. Älä unta nää.
- Anonyymi
Teillä omat elämät ja ongelmat ja rahaakaan ei mihinkään, ei jatkoon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Teillä omat elämät ja ongelmat ja rahaakaan ei mihinkään, ei jatkoon.
Keillä teillä? Mulla ainakin on ihan tarpeeksi rahaa, eikä mitään sen ihmeempiä ongelmia.
- Anonyymi
Niin, siellä on siis äidin paikka auki. Noinhan se monilla miehillä menee, että äiti käy, siivoaa, tiskaa, tuo puhtaan pyykin ja ruoat tullessaan ja vie likapyykin mukanaan, kun menee pois.
- Anonyymi
Tuo sinun elämästäsi.
- Anonyymi
Minä olen äiti ja autan vain omia aikuisia lapsiani! En kenenkään toisen akuista lasta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo sinun elämästäsi.
Aloittajan elämästä näkyy olevat. Onko sulla äiti sairastunut, eikä voi enää huushollata sulle?
- Anonyymi
Ei kiitos koskaan sellaista työtä! En ala kenenkään piiaksi!
- Anonyymi
Ettepä älynneet humoristista aloitusta , eli ei tosikoille jatkoja.
- Anonyymi
Hjuumoria hjuumoria. Etpä näy ymmärtävän hjuumoria itekkään.
- Anonyymi
Humoristinen oli aloitus ja vastaajatkin sitä tasoa että ihme jos ei ole jotakin vonkaamassa taikka haukkumassa.
- Anonyymi
Etkö sää ny vitsiä ymmärrä? Kauheen tosikko oot.
- Anonyymi
Jotkut pitää älykkäästä huumorista. Aloitus ei ollut sitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jotkut pitää älykkäästä huumorista. Aloitus ei ollut sitä.
Vastauksesi mistään kotoisin. Vain omasta mielestäsi.
- Anonyymi
Juu ei tosikoille ole tarkoitettu...
- Anonyymi
Kysäse sieltä kuntas kotihoitoa järjestävältä taholta, että pääsisitkö asiakkaaksi.
- Anonyymi
Olen ollut siellä asiakkaana , tosin omaishoitajana 168 tuntia viikossa , elikkä tuletko neuvomaan. Nukuin 2-4 tuntia yössä. En kadu päiväkään enkä yhtään yötä. Tunsin tekeväni tärkeää työtä ja palkkiot oli olemattomat 3-4 euroa tunnilta. En tehnyt sitä rahasta vaan rakkaudesta. Nyt kaikki loppunut, mutta ikävä aikoja kun tiesin olevani avuksi toiselle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen ollut siellä asiakkaana , tosin omaishoitajana 168 tuntia viikossa , elikkä tuletko neuvomaan. Nukuin 2-4 tuntia yössä. En kadu päiväkään enkä yhtään yötä. Tunsin tekeväni tärkeää työtä ja palkkiot oli olemattomat 3-4 euroa tunnilta. En tehnyt sitä rahasta vaan rakkaudesta. Nyt kaikki loppunut, mutta ikävä aikoja kun tiesin olevani avuksi toiselle.
Omaishoitajana olo on hyvin eri asia, kuin kysellä tuntemattomia itselleen ilmaistyövoimaksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Omaishoitajana olo on hyvin eri asia, kuin kysellä tuntemattomia itselleen ilmaistyövoimaksi.
Kuitenkin osoitus ettei uusavuton ole jos talouden ja toisen ihmisenkin hoitanut. Ei teillä ole tajua edes humoristista heittoa tajuta.
Niitä on sellaisia maksullisia siivouspalveluita.
- Anonyymi
Minä en niitä tahtoisi ilmankaan kun ei minun tavaroita talossani kukaan sotke.. Aloitus oli kokeilu ja osoitti vain naisten kiinnostuksen muihin kuin taloustöihin. Siivoan taloni ja voisin näyttää miten monipuolista ja hyvää ruokaa laitan pirtinuunissa talvisin jälkilämmöllä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä en niitä tahtoisi ilmankaan kun ei minun tavaroita talossani kukaan sotke.. Aloitus oli kokeilu ja osoitti vain naisten kiinnostuksen muihin kuin taloustöihin. Siivoan taloni ja voisin näyttää miten monipuolista ja hyvää ruokaa laitan pirtinuunissa talvisin jälkilämmöllä.
Miksi kenenkään pitäisi olla kiinnostunut hoitamaan ilmaiseksi jonkun random ukon taloutta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi kenenkään pitäisi olla kiinnostunut hoitamaan ilmaiseksi jonkun random ukon taloutta?
Enkö juuri kieltänyt koskemasta tavaroihini. Aloitukseni oli ihan provoheitto jossa testasin mielipiteitä., joilla ei ollut mitään tietoa ketä kommentoi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Enkö juuri kieltänyt koskemasta tavaroihini. Aloitukseni oli ihan provoheitto jossa testasin mielipiteitä., joilla ei ollut mitään tietoa ketä kommentoi.
Mielipidettähän tuossa just kysyttiin. Miksi kukaan lähtis ilmaseksi hoitamaan sun kotityösi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱ihanko olet itse hoksannut senkin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinulla ei ole ihan jauhot kyllä .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinulla ei ole ihan jauhot kyllä .
No ei sullakaa rakkaani.🔥⚡🗯️💍
- Anonyymi
No niin on, mut ei me hänen kanssaan sellaista tarvita. Oonhan mä laitoshuoltaja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olipas aasiaan sopiva ja älykäs kommentti. Kaikille se puhelin myydään.
Jos palkasta sovitaan. No en taitaisi tulla vaikka maksettais. Omassakin elämässä on tarpeeksi tekemistä.
- Anonyymi
Miten voit nykyään? Vieläkö pupun kanssa yhdessä?
- Anonyymi
On minullakin ja itse olen ne aina tehnyt ja itse teen. En minä ole aikonutkaan palkkatöihin ketään ottaa, edes ilmatteeksi..Sopuisa ehkä kaveriksi.
- Anonyymi
Ihana Trinsessa! 🥰
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
😊😇🤷🏼♀️
😊🤗
- Anonyymi
Mulla olis semmonen ihanteellinen miehen paikka tarjolla. Kävisit, tekisit pihatyöt, korjailisit ja remppaisit ja menisit sitte pois.
- Anonyymi
No tätähän minä oikeastaan hain.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No tätähän minä oikeastaan hain.
Mä rehellisesti sanoen hoidan nuo rempat ja korjailut mielummin rahalla, jos en itse jostain syystä halua tai osaa hoitaa. Tuntuisi hyväksikäytöltä etsi joku vaan ukkeli tekemään nuo ilmaiseksi ja vielä vaatia hyvien standardien mukaista lopputulosta. Pihatyöt taas ovat mukavia, joten ne taas teen mielelläni itse.
- Anonyymi
Noita varten jokusen vuoden päästä vaarmaan voi jo sen robotin ostaa kodinhoitajaksi ostat vie erikois valmisteisen ni eiköhän siltä pillukin löydy muistat vaan liukasteen ja sen et se pitää luultavasti itse si putsata käytön jälkeen
- Anonyymi
Ou jee, muodostetaanko heti jono. Jonoon järjestykää kaikki jotka haluaa ilmaseksi piiaksi kenelle lienee ukkelille ja yöksi omaan kotiin. Ihanaa!!! 💖
- Anonyymi
Varmaankin tulisi jo aamu ennen kuin sinun vuoro.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varmaankin tulisi jo aamu ennen kuin sinun vuoro.
Jono on varmasti niin mahdottoman pitkä, että ehtisi vierähtää vuosi jos toinenkin.
- Anonyymi
jos puheet pitää paikkansa ja pian tapahtuu, ajattelin vielä jäädä sen muutaman vuoden, omat tiskit kyllä, pitäisi niitä työjuttuja saada eteen päin, ja hoituu perhejututkin paremmin ja etäisyyttäkin vähän. Meinasin lähteä kun lumet sulaa kiertämään siellä sun täällä, hyvät kengät jalassa, lähdetkö mukaan? ja kaupunkeja kun auto tuosta vähän uusiutuu, kivoja kaupunkeja aika lähellä. lähetäänkö rundille kesällä, hostellit ja terassit ja järveäkin. Yhdistän vähän työjuttuja eli ei ryyppäjäisiä kuitenkaan 🙂
- Anonyymi
Minulla ei olisi tarvetta autoakaan uudistaa ja järvisuomeen halua kesällä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulla ei olisi tarvetta autoakaan uudistaa ja järvisuomeen halua kesällä.
Miksi minä kuulen sieltä sun täältä, että eihän sitä autoa tarvitsisi jos... ja sitähön voisi korjata ja miettiä.... 🙂
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k354423- 553035
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut462928- 302723
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.3402671Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s82635- 382319
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t542065- 41824
Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta461693