Nuoriso vaatii aina uudempaa puhelinta. Ei käy normi kännykkä. Pitää olla älylaite. Että ei syrjitä koulussa.
Vanhemmat antaa esimerkkiä. Puhelinta on lääpittävä noin 10min välein.
Koukutetaan nuoret älylaitteelle omalla esim.
Sääkin katsotaan netistä ei ikkunasta.
Mutta sitten , kun se nuoren älylaite soi, joku tuntematon soittaa. Numero näkyy. Ei uskalleta vastata.
Nuori itse on tehnyt hakemuksen kesätöihin. Nyt kun tuleva työnantaja olis tehnyt puhelin haastattelun .Tulee paniikki . Pitääkö mun puhua puhelimessa.
Tai terveys talosta soitetaan , että heti hoitoon labrat on semmoset .
Koulussa pitäisi opettaa puhelimessa puhumista.
Vaatimalla vaaditaan viimeistä huutoa oleva älypuhelin, mutta sitä ei uskalleta käyttää .Puhumiseen!
nuoret ja älypuhelin
13
429
Vastaukset
- Anonyymi
Kyll on tosi, saman asian oon havainnut itessänikin, vaikken enää nuori olekaan.
- Anonyymi
Kuka on niin rikas ja etuoikeutettu että voi asioida terveystalossa??
- Anonyymi
Hoitajan vastaanotto maksaa jotain 30 e. Olenpa rikas.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistähän tuonkin repäsit hoitajan luona käyminen on ilmaista haloo !!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä se totuus arvoisat kanssaihmiset on että tuo 30 euroakin on työttömälle tosi iso summa. 5% nettotuloista. Miettikää sitä.
- Anonyymi
Kun ajatellaan järkevästi niin mitä nuoriso edes tekee älypuhelimella tai kännykällä. Eivät mitään. Onhan se känny hyvä turvallisuustekijä, mutta siihen se järkevä käyttö loppuukin.
- Anonyymi
Puhu sinä munkille
- Anonyymi
herätyskello, kamera, nauhuri, puhelin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
herätyskello, kamera, nauhuri, puhelin
Hyvin pärjää ilmankin teini, poislukien tuon turvallisuustekijän.
- Anonyymi
Tavallinen lankapuhelin riittää vallan hyvin.
- Anonyymi
ja tvssä 1 kanava
- Anonyymi
Ei meillä nuoriso vaadi uutta puhelinta. Ne menee töihin ja tienaa, jos haluaa uuden. Eläkeläiset voisi joskus toimia samoin, eikä loisia muiden maksamilla tuilla.
- Anonyymi
mitä tukia eläkeläiset saa,voitko tarkentaa.
Ketjusta on poistettu 18 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus167160- 1982518
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1021957En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761517Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1911069- 41990
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va46959- 77853
- 45729
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka7708