Nuoriso vaatii aina uudempaa puhelinta. Ei käy normi kännykkä. Pitää olla älylaite. Että ei syrjitä koulussa.
Vanhemmat antaa esimerkkiä. Puhelinta on lääpittävä noin 10min välein.
Koukutetaan nuoret älylaitteelle omalla esim.
Sääkin katsotaan netistä ei ikkunasta.
Mutta sitten , kun se nuoren älylaite soi, joku tuntematon soittaa. Numero näkyy. Ei uskalleta vastata.
Nuori itse on tehnyt hakemuksen kesätöihin. Nyt kun tuleva työnantaja olis tehnyt puhelin haastattelun .Tulee paniikki . Pitääkö mun puhua puhelimessa.
Tai terveys talosta soitetaan , että heti hoitoon labrat on semmoset .
Koulussa pitäisi opettaa puhelimessa puhumista.
Vaatimalla vaaditaan viimeistä huutoa oleva älypuhelin, mutta sitä ei uskalleta käyttää .Puhumiseen!
nuoret ja älypuhelin
13
437
Vastaukset
- Anonyymi
Kyll on tosi, saman asian oon havainnut itessänikin, vaikken enää nuori olekaan.
- Anonyymi
Kuka on niin rikas ja etuoikeutettu että voi asioida terveystalossa??
- Anonyymi
Hoitajan vastaanotto maksaa jotain 30 e. Olenpa rikas.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistähän tuonkin repäsit hoitajan luona käyminen on ilmaista haloo !!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä se totuus arvoisat kanssaihmiset on että tuo 30 euroakin on työttömälle tosi iso summa. 5% nettotuloista. Miettikää sitä.
- Anonyymi
Kun ajatellaan järkevästi niin mitä nuoriso edes tekee älypuhelimella tai kännykällä. Eivät mitään. Onhan se känny hyvä turvallisuustekijä, mutta siihen se järkevä käyttö loppuukin.
- Anonyymi
Puhu sinä munkille
- Anonyymi
herätyskello, kamera, nauhuri, puhelin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
herätyskello, kamera, nauhuri, puhelin
Hyvin pärjää ilmankin teini, poislukien tuon turvallisuustekijän.
- Anonyymi
Tavallinen lankapuhelin riittää vallan hyvin.
- Anonyymi
ja tvssä 1 kanava
- Anonyymi
Ei meillä nuoriso vaadi uutta puhelinta. Ne menee töihin ja tienaa, jos haluaa uuden. Eläkeläiset voisi joskus toimia samoin, eikä loisia muiden maksamilla tuilla.
- Anonyymi
mitä tukia eläkeläiset saa,voitko tarkentaa.
Ketjusta on poistettu 18 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2154138Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii682648Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3932381- 472313
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321551Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul5161323Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em951306- 571290
- 751263
Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles1251176