Voisitteko mitenkään korjata tuon profiilitoiminnon ennalleen? Siten, että kun painaa chatprofiilin lippua, näkyisi chattaajan profiili=esittely. Jos hän on itse hyväksynyt profiilinsa näkymisen Nyt ne eivät näy. Kun yrittää nyt katsoa, tulee vain teksti not found.
Vastaukset 7
- Anonyymi
Ylläpito voisi myös hiukan tiedoittaa sen yhden kyselyn tulosta ja tehdäänkö sen pohjalta mitään uudistuksia..
- Anonyymi
Onko profiileissa turha esitellä itseään, jos ne eivät enää edes näy?
Chattaajat kyselevät chateissa, millainen ihminen olet, mistä päin ym. ?
Profiiliin kurkatessa näihinkin kysymyksiin saisi vastauksen, kyselemättä.
Fiksut chattaajat esittelevät itsensä profiilissaan, lyhyesti, tai jotain enemmänkin. Silloin kun profiilit vielä toimivat, niitä oli mielenkiintoista lukea.
Nyt ylläpidossa ei olla huomaavinaankaan, ettei profiilit toimi lainkaan. Miksi?- Anonyymi
Profiilit todella outoja sillä joillakin ne toimivat....ei taida olla puhelin numerosta kiinni...???
- Anonyymi
Yp ei lue näitä keskusteluja. Sen sijaan palautteet menee perille:
https://www.suomi24.fi/palaute
tv YP - Anonyymi00006
Ylläpito vois pitää ees botit poissa
- Anonyymi00007
Näette profiilit. Kun kirjoitatte suomi 24 ja perään hänen nimimerkin, jonka profiilia haluatte katsoa. Näin ne näkyy.
- Anonyymi00008
Itse olen ratkaissut tämän siten että kun alkaa ruudulla niin sanotusti lämpenemään, liimaan näytölle profiilikuvaksi ja kiihokkeeksi jonkun vetävän 50+ SMP-peipin kuvan. Isänmaallisuuskin voi nähkääs olla päälleliimattua.
Sirkka&Riikka forever and forever ♾️
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Naiset ymmärtävät ettei talous lähde nousuun
Miten paljon järjellisempi olento nainen onkaan kuin tilastollisestikin paremmin tienaava mies. Kun kaikkialla puskuroid128833En jaksa
Enää pelleillä ja paljastan J naisen nimen. Se on Jonna ja hän ei koskaan, edes luultavasti ollut täällä. Silti piene43609Minkälainen nainen
Minkälainen kaipaamasi nainen on luonteeltaan? Kaikki hassun hauskat antava ja helppo on sallittuja, jos poikien on kovi21548Jos meillä olisi yhteinen koti
Niin haittaisiko sinua pitää se vähä tavaraisena? Ajattelin tänään että jos joskus asuttaisiin yhdessä ja haluaisit pal50525Kissa eli kivuissa useita viikkoja
Ei vienyt lääkäriin vaikka kissa parka maukui ja moni seuraajakin (minäkin) näin että kissa on sairas.110523- 36512
Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta
Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et33461- 38437
Martinan mauton tyyli
Voi hyvää päivää 🤣 nyt ollaan oltu Muhiksen kanssa Kultareservin avajaisissa suorat housut jalassa ja 500€ korsetti pää112432Arvaako kukaan?
"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni22397