Ei kierrä

T-Jones

Ongelmia 2-t koneen kierrosten kanssa. Kone käy hyvin mutta kierrokset ei nouse kovin korkeelle. Pakoputki on poltettu (putsattu). Uimurikammio ja venttiili on ok. Mistä etsin vikaa seuraavaksi? Olisko suutin liian suuri vai voisko puola aiheuttaa ongelmia kierroksilla.

18

17885

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KK

      normaalisti korkeat olekaan.
      Sytytyksen säätö vähän aikaiselle, auttaa jonkin verran, ja sitten se suutinasia, josko säätösuutin sopis. Ei kannata kuitenkaan ottaa suuttimesta kaikkee irti. koska kone kyllä hajoo, jos käy liian "laihalla" seoksella.

      • T-Jones

        Vai ei normaalisti 2-t koneet kierrä? Tässä tapauksessa kyseessä on niin suuri kierrosten puute, että on syytä epäillä vikaa. Nyt oon vaihtanu kampiakselin stefat, josko se siitä.


      • KK
        T-Jones kirjoitti:

        Vai ei normaalisti 2-t koneet kierrä? Tässä tapauksessa kyseessä on niin suuri kierrosten puute, että on syytä epäillä vikaa. Nyt oon vaihtanu kampiakselin stefat, josko se siitä.

        Tarkoitin, ettei vakio mopo, kovin kauheesti vingu, jos ei sitä vähän laittele.


    • KOKEMUSTA ON

      KYLLÄ SE ON PENKIN PÄÄLLÄ

    • RR

      ootko vaihtanu sinne suuttimen...jos oot ni vaihappa pikkasen pienempi. mulla yks miina teki ihan samaa ei kiertäny kunnolla ja välillä sillein "booas" eli rupes tukehtuu,yks on et se imee ilmaa kaasarin kurkun välistä,onko tiivisteet kunnossa?

    • mopoman

      vika voi olla:tulpassa,kärissä,kondensaattorissa,tai se ei saa ilmaa!

    • yamaha dt06

      mikä vika? moponi ei kierrä paljon yhtää vaikka pitäisi paljon paremmin.kun annat kaasua se vaa rätätätätätätätätätä.eikä kulje oikein mihkää missä voisi olla vika?

    • hdfjgkikjhg

      pistä pienempi suutin, mikäli ymmärsin oikein, se alkaa pätkimään kun antaa enemmän kaasua elikkäs saa liikaa bensaa, eikä kaikki pala koska ilmaa liian vähän

    • bubshell

      MInulla on uudempi derbi, kone ei ota kierroksia juuri ollenkaan ja ei vedä yhtään, välillä paukahtaa todella kovaa ja iskee kunnon liekin putkesta ? olen vaihtanut suuttimien kokoa ja vaihtanut yläpään tiivisteet ja sylinteri sarjan, muttei toimi. onko vika ehdotuksia ??

      • jagetsu

        kokeileppas polttaa putki


    • BETA rider97

      kertokaapa jokumiks mun mopo ei kierrä yhtään.. hakkaa vaa vastaan siinä 4000 kiekan jälkeen ja tämä ilmeni sen jälkee ku vaihdoin viripytyn josta sit petti kannentiiviste ja nesteet kampikammioon.. ku vakiopytyn laitoin takas ni tää ilmeni kampiakselin stefat ja sylinterin tiivisteet on vaihdettu ja sama suutin millä ennen on toiminu ja kaasari on myös putsattu ja muuteki tsekattu

      • Beta

        No eihän sen vakio betan kuulukkaan kiertää yhtään ton enempää... Mulla lukee betan rekisteriotteessa että tehoa pitäis olla 1kw


    • jalmariina

      Kannattaa imeä kullia ni toimii :)

    • Anonyymi

      Mikähän vika gilerassa 2012vm leikkas kiinni jonka jälkeen vaihdettiin mäntä,pytty.kampura,laakerit ja stefat ja kaikki tiivisteet
      Laitettiin nippuun jonka jälkee ei kiertänyt kun Max 3t ja kulki sellasta 20kmh.
      Sitten vaihoin puolikuu kiilan ja alko ottamaan kierroksia vähän enemmän ja lähdin ajaa nii hetken lataa ja otti piikin ja toimi normaalista mutta kun hiljensi sama homma taas Putputtekee eikä kulje

      Vaihdettu tulppa,tulpan johto,tulpan hattu,

    • Anonyymi

      Mikä vika voisi olla kun vaihoin 65rattaasta 53rattaaseen ja välit ovat siis 13-53 ja mopo kulkee ja kiihtyy ja kiertaa normaalisti siihen 4vaihteelle mutta 5ja 6 vaihteella kiertää tosi huonosti ja ei tahdo kulkea paljon? Mopo on siis derbi senda 2010vm

      • Siis vaihdoit pidemmät välit jonka takia moposi ei ilman viriä jaksa kiertää loppuun saakka noilla pidemmillä vaihteilla.


      • Anonyymi

        Eipä vakio mopon kuulukaan jaksaa paljon vakiota pidemmillä väleillä. Vaatii mopon viritys muuten jotta jaksaa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Huomenna teen sen

      Se on nyt päätetty. Pääsen pois tästä epätietosuudesta.
      Ikävä
      63
      2271
    2. Hakkarainen: persut Venäjän ja Pohjois-Korean tiellä

      Hakkarainen entisenä persujen kärkipoliitikkona tietää, mitä puhuu. https://www.is.fi/politiikka/art-2000010422614.html
      Maailman menoa
      181
      1732
    3. Ilouutinen! Anniina Valtonen heitti jymy-yllätyksen - Tämä ei jätä kylmäksi!

      Ohhoh, tämäpä ylläri! Anniina Valtonen sai puolisonsa kanssa lapsen viime vuoden lopulla. Lue lisää: https://www.suomi2
      Suomalaiset julkkikset
      18
      1406
    4. Fuengirola.fi: Kohuissa rypenyt Jari Sillanpää, 58, harvinaisessa haastattelussa: "Minä haluan..."

      Ex-tangokuningas on kertonut kuulumisiaan Espanjan Aurinkorannikolta. Että ei muuta kuin elämässä etiäpäin, Jari Sillanp
      Kotimaiset julkkisjuorut
      23
      1263
    5. Ootko muuten vieläkään hiffannut

      Että en kuulu sinun maailmaasi? On meissä samaa, ja samaa aaltopituutta oli, mutta tunsin oloni usein hyvin vaivautuneek
      Ikävä
      162
      1222
    6. Miten nyt sanoisin

      tämän sinulle. Oletko mielessäni päivittäin, kysyin itseltäni ja vastaus oli, kyllä olet. Yllätyin, päädyin oudoille tei
      Ikävä
      59
      985
    7. Susta on tullut

      Ihana nainen. ❤️
      Ikävä
      48
      909
    8. Voitko vain unohtaa

      Minut. En ole sinun arvoisesi
      Ikävä
      59
      760
    9. Tämä ei voi jatkua

      Näin. Eilisen jälkeen tulin siihen tulokseen.
      Ikävä
      55
      730
    10. Oletko joskus pieni ja haavoittuva

      vai oletko aina vahva, miltä aina vaikutat? Nainen, oletko koskaan väsynyt ja haavoilla? Yritätkö silti pitää julkisivua
      Ikävä
      51
      668
    Aihe