Nyt kun pkseudulla luonnonlumet on poissa ja jäätiköt sulaneet, niin ketään ei ole tamppaamassa latupohjia. Itse kävelin jo kolmasti Pasila-Paloheinä eikä oikein ketään liikkeellä.
Tuottaako sohvaperunalle niin suuren tyydytyksen sinä vähänä aikana kun ladut on, että niitä pääsee tuhoamaan. Ja nyt ei pääse itkemäänkään, kun ladut estävät kävelyä.
Missä laduillakävelijät
6
216
Vastaukset
- Anonyymi
Ei sohvis luontoon uskaltaudu, siellä voi tulla orava tai kettu vastaan. Metsähiirestä puhumattakaan.
- Anonyymi
Laturedeistä tuli tosijjaan ladu dettejä kun kevät tuli ja lumet suli. Hiihtäjien kannattaisi keskittyä ympäri hiihtoon pelloilla muuten voi hyvin ensin kutsua laturetti ja sitten lasaretti kuten ryhmässä kirjoitettiin. Vie aikaa että, ehtivät karhentamaan jäätyneet ulkoilureitit käveltävään kuntoon tällä hetkellä ne on jäässä vaarallisen liukkaita eikä niitä oikein kukaan pysty käyttämään.
- Anonyymi
Nastalenkkarilla hyviä juoksuun. Helmikuisena yönä Keskuspuiston luonto pöllöineen tarjoaa upean luontokokemuksen.
- Anonyymi
Sauvat käteen ja piikit esille. Hyvä siellä on nauttia talvipäivästä.
- Anonyymi
Harmi, jäänyt kävely, kun ei ole latuja tärveltävänä. Onneksi tvstä tulee sohvaperunaa.
- Anonyymi
Tuo väli on nyt täysin vapaa jäästä eli koko kansa, nyt hiihtämään. Se on suomalaisten atomipommi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 861570
- 711200
Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr1741095Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!52892Aika usein mietin sitä
Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t46881- 47858
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman38858- 46792
Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !
Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si9783IS Viikonloppu 26.-27.4.2025
Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika35769