Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
24h Kirppis
20
5528
Vastaukset
- Anonyymi
Tulen jouluna Jämsään ostoksille,onko se aattona auki 24h ?
- Anonyymi
Tuskin eipä 24h kirppikselle tai tarvetta ol millään paikkakunnalla
- Anonyymi
minnesodasta karanneen motokuskin kommentti,toki vain hieman JN toki vain hieman...
- Anonyymi
Olisipa mukava jos ei saisi unta niin voisi lähteä kirppikselle katselemaan hyvää tavaraa.
- Anonyymi
jos yöllä tarjolla oleva tavara olis oikein hyvin hoidettua ja vähän käytettyä niin johan saattaisin siellä tulla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
jos yöllä tarjolla oleva tavara olis oikein hyvin hoidettua ja vähän käytettyä niin johan saattaisin siellä tulla
langetessa loveen
- Anonyymi
Minusta hyvä idea!Tarvetta ja asiakkaita on varmasti!Mahtavaa olis yövalaistuksessa tehdä kirppislöytöjä!Jos perustat niin ota käyttöön se sinkkukori juttu.Tiedä vaikka kirppikseltä kirkkoon toisensa löytäneet pariskunnat tie veisi!
- Anonyymi
Otahan kunnan tekniseen virastoon yhteyttä.Juttua tossa toisessakin ketjussa suunnitelmista muuttaa vanha kaupungintalo liiketiloiksi halukkaiden kirppisyrittäjien käyttöön.Rakennuksessta useampi kerros joten tavaraa mahtuisi paljon ja lisäarvoa tuo Lidl myymälän läheisyys..
- Anonyymi
Tulitta juurikin oikiaan paikkahan.
- Anonyymi
Ei ole tarvetta. Yöllä epämääräistä porukkaa ja tavaraa varastetaan. Ei tuu toimimaan!
- Anonyymi
Otatko töihi jos saat yökirpparin perustettua?Olen 55 v Jämsänkosken tehtaalla työskentelevä mies.Olen kyllästynyt typerään ja tylsään työhöni ja haen haastetta loppu uralleni.
- Anonyymi
Kirppistyö on antoisaa ja leppoisaa työtä.Etua on jos erottaa arvotavaran tusinatavarasta.Minäkin voisin eläkkeeltä jonkinlaiseen osa-aika hommaan joutaa.Saisihan siitä vähän lisäansioita.
- Anonyymi
Ihan varmasti. Olisi joku paikka auki kauemmin Jämsässä kuin kaupat. Koko Jämsä menee kiinni lauantaisin kello 14 ja sitten yrittäjät kiukuttelee, kun eivät elä.
- Anonyymi
Oulussa Yöhuikka
- Anonyymi
Ei millään viittis lähtee ouluun ajeleen yöllä...
- Anonyymi
Tervetuloa Jämsään.Uusia yrityksiä ja työpaikkoja tarvitaan.Jämsä on hyvin yrittäjäystävällinen kaupunki!
- Anonyymi
Hauska idea! Onhan niitä 24h markettejakin, niin miksipä ei kirpparia
- Anonyymi
Yleensähän yöllä hämärätyypit notkuu huoltsikoilla. En ainakaan itse alkaisi pitämään mitään 24 h kirpparia, mikä tuossa edes olisi kohdeyleisö.
- Anonyymi
No mitäs yleensä menet kirppikselle tekemään.
Ketjusta on poistettu 23 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.845157Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.253480Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j382828Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin91972Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.581820- 471586
Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.2631476- 941382
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441356Hiljaisuus
Tarkoittaa välinpitämättömyyttä, henkistä väkivaltaa ja kiusaamista. Olet valinnut hiljaisuuden.731078