kaikki tuntemani urheulufanit ovat ihmetelleet miksi kalle o saanut tekjussa esiintyä näinkin pitkään ja on me kaikki mutkin turhanpäiväiset pitkät spekulaatiot aivan turhia siellä ylellä samoin kuin a -studion viikottaiset ohjelmat missä keskustellaan vaikkapa trumpin tai muiden maiden asioista ylensäkin koska emme mitään voi on meillä millaisia mielipiteitä tahansa.
keskusteltas enemmän siitä mikä hekvetin alamäki meillä suomessa on m
ja keskityttäs siihen miten suomen politiikot omilla toiminnallaan ja korruptiolla tuhoavat suomen näillä helvetin toimillaan ja omat etunsa kuitenkin säilyttävät ,
eduskunnassa 200 tyhjänpuhujaa ja heidän assistenttinnsa javaltavat taksimatkakulunsa , joululahjasaamisensa ja istuntoihin saavansa alkkansa versus paikallaoloon ja erilaiset kekkrit mitä julkisilla varoilla maksetaan tässä helvetin kusisessa tilanteessa.
20 000 saava politiikko voi päättä vammaisen ja sairaan sekä vanhuksen hoitamattomuudesta silmää räpäyttämättä.
pelkkää paskasakkia siellä eduskunnassa ja varsinkin ministereissä, jos olisi selkärankaa ensiksi miettisivät mistä voisivat itse luopua samoin kuin pressakin elelee julkisilla varoilla herroiksi ja matkustelee näyttäytymässä milloin missäkin kissanristiäisissä ja kutsuu juhliindsa sukulaisensa.
ehdotus kyllä piäisi julkisesti kertoa miksi joku kutsutaan linaan , mitä hyvää on tehnyt suomen eduksi että on sen ansainnut
ryhtiliike
Anonyymi-ap
0
421
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 781002
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm82784J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp81735- 119724
- 59717
- 108666
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante111573- 46552
- 18508
- 41498