Uusi kehitysvamma laki

Anonyymi-ap

Se miksi pitää saada uusi kehitysvamma laki johtuu siitä, kun yli puolet joilla on Lievä älyllinen kehitysvamma on saanut väärin Lievän älyllisen kehitysvamman ne joilla on väärin laitettu Lievä älyllinen kehitysvamma niillä on selvittämättä Adhd, Autismi tai Fasd kun kukaan Kehitysvamma psykiatri lääkäri ei suostu myöntää että yli puolet joilla on Lievä älyllinen kehitysvamma on saanut väärin Lievän älyllisen kehitysvamman

Mutta kehitysvamma puolella työssä olevat ohjaajat huomaa, että älyllinen kehitysvammaisuus on silloin väärin laitettu jos on vahva oman oikeudentaju.

Ja joillakin vaikea Adhd,vaikea Autismi tai Fasd diagnoosi on vaikea erottaa älyllinen kehitysvammaisuus jutusta, mutta sen näkee heti jos asiakas ei toimi ohjatusti ne joilla on Lievä älyllinen kehitysvamma väärin niillä kehitysvamma ihmisillä on vahva oman oikeuden taju ja niillä kehitysvamma ihmisillä ei toimi yli päänsä kehitysvamma laki jos on vahva oikeudentaju kehitysvamma ihmisenä.

Kun taas ne joilla on selkeä Lievä älyllinen kehitysvamma niillä ei ole oman oikeuden tajua ja niillä hoitaa vanhemmat tai joku ammatti edunvalvonta työntekijät heidän pankkitilejä ne joilla on Lievä älyllinen oikein laitettu ne ei osaa edes kertolaskuja.

Kun taas ne joilla on väärin laitettu Lievä älyllinen kehitysvamma niillä ei ole hoida vanhemmat pankkitilejä eikä niillä ole koskaan ollut edunvalvonta juttua kun niillä on matematiikassa vahvuus yleensä joilla on väärin laitettu Lievä älyllinen kehitysvamma.

Tällä hetkellä kehitysvamma puolella työssä olevat ohjaajat sanoo yli puolet joilla on Lievä älyllinen kehitysvamma on saanut väärin kehitysvamman tai liitännäisiä diagnooseja on saanut yli puolet kehitysvamma ihmisenä väärin.

Josta syystä tuo Kehitysvammaisten kohdalla pitää saada uusi vammaispalvelu laki.

T. Henna Maria Koskela Espoosta

0

143

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
        Ikävä
        127
        1924
      2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
        Ikävä
        100
        1670
      3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
        Maailman menoa
        56
        1276
      4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
        Ikävä
        63
        1192
      5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
        Ikävä
        31
        998
      6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
        Ikävä
        51
        893
      7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
        Ikävä
        47
        886
      8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
        Ikävä
        44
        862
      9. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
        Ikävä
        37
        820
      10. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
        Ikävä
        56
        798
      Aihe