Hei,
Onko teillä kokemuksia parturi-kampaamo Oma:sta (Kauppakadun yläpäässä)? Osataanko siellä värjäykset hyvin? Mulla on sinne ekaa kertaa aika varattuna torstaiksi. Mulla on punaruskeaksi värjätyt hiukset, joihin haluaisin vaaleankultaisia raitoja en suinkaan esim. vaaleanpunaisia raitoja!
Entä mitä mieltä olette Salon Studiosta (Jyväskeskuksessa)? Se oli mulla toinen vaihtoehto. Vai olisiko teillä parempia vaihtoehtoja? Joudun rahapulassa valitsemaan jonkun edullisen paikan, mutta haluaisin edullisen, jossa osataan tää juttu hoitaa. Neuvoja?
Kampaamo Jyväskylässä
13
26655
Vastaukset
- Johanna
Enpä suosittelisi ainakaan Omaa. Mun sisko kävi siellä ja sai mummomallin hiukset, ei tosin värjäyttänyt, mut permis oli HIRVEÄ!!! Ja jos edullista etsit, eipä tuo Salon Studio taida sellaiseksi lukeutua.
Mä olen käynyt Napsissa, mutta se on kyllä aika tyyris paikka, suositella sitä toki voin.- kokemusta on
Hinta ja leikkuujälki eivät kohtaa NAPS:ssa. OMA on opiskelijalle halpa ja hyvä.
- aloittaja
kokemusta on kirjoitti:
Hinta ja leikkuujälki eivät kohtaa NAPS:ssa. OMA on opiskelijalle halpa ja hyvä.
Entäpä parturi-kampaamo Minna, Hiusparkki tai Jaana Partio Puistokadulla?
- pehko
aloittaja kirjoitti:
Minna on hyvä paikka. Suosittelen!
- tukkapää
aloittaja kirjoitti:
Minnaa on moni kehunut. Anniina-niminen kampaaja kuulemma on loistava, en tiedä montako kampaajaa siellä yleensäkään on, luultavasti muutkin ovat hyviä.
- böö
tukkapää kirjoitti:
Minnaa on moni kehunut. Anniina-niminen kampaaja kuulemma on loistava, en tiedä montako kampaajaa siellä yleensäkään on, luultavasti muutkin ovat hyviä.
missä tämä kyseinen minna on??
- maikki
Itse olen käynyt jo monta kertaa Seppälän HairStoressa. Palvelu on ystävällistä ja asiantuntevaa ja tarjolla on kahvia/teetä sekä NETTIHTEYS!
Hintakin kohdallaan, tämän päivän paikallisessa sanomalehdessä on tarjouskuponki, jolla saa raidat ja leikkauksen pesuineen muotoiluineen 50?:lla.. Minä ainakin olen ollut joka kerta tosi tyytyväinen lopputulokseen!!- ju_pe
Hairstore on aika syvältä. Kaks kertaa käyny ja molemmilla kerroilla teki kyllä semmosta jälkee ettei meinannu ilman lakkia kulkea. Hairstoren alennuskupongeista... saa normaalihintaisen leikkauksen joissakin paikoissa halvemmalla kun sillä kupongilla. Nettiyhteys on hyvä, sinne vaa n surffaamaan, kunhan muistaa että tuotteita ei osta eikä ota leikkuuta. Miettikää paljonko hairstore normaalisti vetää välistä kun niillä aina -60%,-70% alennukset tuotteista.
- tyytyväinen
ei tarvitse mennä kovin kauas keskustasta kun saa leikkauksen huomattavasti halvemmalla.
Leikkausta tarvitsevalle suosittelen Palokankeskuksessa (euromarketin rakennus) olevaa Tukkakulmaa ja siellä Sinikkaa.
Todellinen ammattilainen.- Missä??
Onko tämä Sinikka vieläkin siellä? Missä tukkakulma on? Palokankeskuksessa ei ole Euromarkettia ollut moneen vuoteen!
- Google Sinikka
Missä?? kirjoitti:
Onko tämä Sinikka vieläkin siellä? Missä tukkakulma on? Palokankeskuksessa ei ole Euromarkettia ollut moneen vuoteen!
google, google..
- aloittaja
Hei. Kävin Minnassa Piia-nimisellä kampaajalla ja tuli ihan hyvä lopputulos. Hintakaan ei ollut paha. Kiitos muistakin vihjeistä. Otan ne huomioon seuraavan kerran kampaajaa tarvitessani. Minna on yksi vaihtoehto jatkossakin.
- Vakkari81
Kauneushoitola Marjaana Hautalahden yhteydessä on tosi hyvä ja ihan ok-hintainen parturi-kampaaja, Helena!! Osaa värit ja leikkaukset ja kampaukset.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät
Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain647556Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava
valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak1242979- 1431813
Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous
saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha651669Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi
Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim1211501Miten voit olla niin tyhmä
että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle1711451- 1321182
- 78869
Kyriake=Kirkko
Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko47812- 53774