Kaksoiskansalaisuus

Anonyymi-ap

Kaksoiskansalaisuus tänä päivänä. Minkälaisia tunteita herättää?

40

434

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kyllä yksi täytyy riittää.
      Joko olet suomalainen tai et.
      Tee valintasi kaksoiskansalainen.
      Kaikkea ei voi saada

• Anonyymi

Siitä vaan. Mitä se minulle mitään kuuluu kuinka monta kansalaisuutta jollakin on.

• Anonyymi

Alun perinkin huono ajatus ei olisi pitänyt koskaan toteuttaa kun ollaa jo itsenäisyydestä asti ja aikaisemminkin huomattu toi Venäläisten toiminta ja ajatus kultuuri.

Kuka muistaa oliko Koivisto vai Halonen arkkitehtinä tähän systeemiin.

• Anonyymi

Tämä herättää ihan kaksoiskansalaisuustunteita!

• Anonyymi

Hyvin on kaksoiskansalaiset edustettuna leipäjonossa ja tulevat omilla autoillaan.

• Anonyymi

Kyllä leipäjonolaisille kannattaa olla kateellinen ilman muuta!

• Anonyymi

Mistä tiedät kuka on kaksoiskansalainen ja kuka ei?

• Anonyymi

Toi oli hyvä…😂

• Anonyymi

Kerro minulle et kenelle ne leipäkassit ovat tarkoitettu?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kerro minulle et kenelle ne leipäkassit ovat tarkoitettu?

Kaksoiskansalaisille tietysti.

• Anonyymi

Minun mielestä on ollut lyhytnäköistä toimintaa tällainen. Koko järjestelmä tulisi lopettaa pikimmiten

• Anonyymi

Kerro minulle mitä hyötyä on kaksoiskansalaisuudesta?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei hän pysty siihen, koska hän vastustaa vain sitä mitä itse ei pysty saamaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tärkein hyöty se että kaksoiskansalaisella on kaikki kansalaisoikeudet.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tärkein hyöty se että kaksoiskansalaisella on kaikki kansalaisoikeudet.

Niin eli lupa osallistua myös leipäkassi jonoon? Miksi ihmiset sitten inisevät siitä, kun näkevät muita kuin syntyperäisiä suomalaisia leipäjonossa. Eiköhän siellä ole jokaisella ihan samanlainen nälkä vai kuinka se eroaa siitä missä on syntynyt?

Mikäli asiassa on jotain epäselvää niin aina voi ottaa yhteyttä kyseessä oleviin ruokakassi jakajiin ja saada se vastaus sieltä mikäli ei itse sitä TAJUA.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin eli lupa osallistua myös leipäkassi jonoon? Miksi ihmiset sitten inisevät siitä, kun näkevät muita kuin syntyperäisiä suomalaisia leipäjonossa. Eiköhän siellä ole jokaisella ihan samanlainen nälkä vai kuinka se eroaa siitä missä on syntynyt?

Mikäli asiassa on jotain epäselvää niin aina voi ottaa yhteyttä kyseessä oleviin ruokakassi jakajiin ja saada se vastaus sieltä mikäli ei itse sitä TAJUA.

Minä vaadin, että Minulle tuodaan kassi kotiin, täynnä sisäfilettä!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä tarkoitetaan kansalaisoikeuksilla?
        https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Kansalaisoikeudet

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinun pitää kysyä niiltä jotka siitä inisevät, en minä voi puhua heidän puolestaan. Vastasin vain kysymykseesi mitä hyötyä on kaksoiskansalaisuudesta.

• Anonyymi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aina saa vaatia se mitä saa on toinen asia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sooloilu 2 passin kanssa venäjällä. Kun rajat aukee menen taas jonon ohi harasoo. Siinähän jäät jonoon seisoman suhna

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sooloilu 2 passin kanssa venäjällä. Kun rajat aukee menen taas jonon ohi harasoo. Siinähän jäät jonoon seisoman suhna

Saattaapi olla niin että teikäläisellä on vain menolippu eikä yhtään passia. Jonojen ohi kyllä meet ja nopeesti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kerro luonneidentiteettisi, että voi ymmärtää mikä on mielipiteesi perusta.

• Anonyymi

Pois vain kaikki kaksoiskansalaisuudet. Valinta on tehtävä.

• Anonyymi

Ja se muuttaa asiaa mitenkä?

• Anonyymi

Kuvitellaan että se henkilö valitsee sitten Suomen kansalaisuuden jos valinta on kerran tehtävä. Kohtelisitko sinä häntä sen jälkeen reilusti suomalaisena vaiko kuitenkin sen maan kansalaisena josta hän on tänne alunperin tullutkin?

Kutsuisitko Igorin kotiisi syömään nyt kun hän on valintansa tehnyt? Hyvin todenäköisesti et.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuvitellaan että se henkilö valitsee sitten Suomen kansalaisuuden jos valinta on kerran tehtävä. Kohtelisitko sinä häntä sen jälkeen reilusti suomalaisena vaiko kuitenkin sen maan kansalaisena josta hän on tänne alunperin tullutkin?

Kutsuisitko Igorin kotiisi syömään nyt kun hän on valintansa tehnyt? Hyvin todenäköisesti et.

Aina mieluummin Igor kuin Muhammed.

• Anonyymi

Kiva olla Nato kansalainen ?

:-)

• Anonyymi

Kaksoiskansalaisuus ei sinänsä ole erikoista. Yhdysvalloissa on varmaan jokunen miljoona kaksoiskansalaisuuden omaava ja Euroopassakin lie satojatuhansia?

• Anonyymi

Ou Jee Ou Jee

• Anonyymi

Yleensä kaksoiskansalaisella ei ole rahasta puutetta ainakaan maailman maissa ,suomessa se voi tarkoittaa pakolaista,sateenkaari väkeä tai ynm.

• Anonyymi

Eikö se maailmalla voi tarkoittaa pakolaista?

• Anonyymi

Miten joku seksuaalinen suuntautuminen liittyy mitenkään kaksoiskansalaisuuteen?

• Anonyymi

Ukrainan rintama huutaa verta, kuuletko kutsun tavariz.

• Anonyymi

Pete Vintteristä tietää , kysykää siltä ….

• Anonyymi

🤡
        -------

• Anonyymi

Ei kaksoiskansalaisuudessa mitään huonoa ole, pelkkää hyvää vain. Itselläni on Suomen ja Iso-Britannian kansalaisuudet.

• Anonyymi

Pitäs olla niin kuin ennen,kansalainen kun täyttää 18v valitsee jomman kumman passin ja minkä maan asevelvollisuuden suorittaa.

• Anonyymi

Venäjän riveissä taistelee yksittäisiä suomalaisia – tämä heistä tiedetään
      Ulkoministeriö ja suojelupoliisi kertovat, mitä lähes kolme vuotta kestäneen sodan aikana rintamalla taistelleista suomalaisista tiedetään.

https://yle.fi/a/74-20141510

Ne kaksoiskansalaiset jotka taistelevat Venäjän joukoissa mielestäni heillä ei ole enää oikeutta palata Suomeen !

Mitä mieltä te muut olette ?

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sä et pääse yli, mä en pääse yli

Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V
      Ikävä
      129
      1548
    2. Hirvittävä onnettomuus.

Voimia ja lohdutusta suuressa surussanne🙏🙏.
      Rovaniemi
      37
      1451
    3. Missä väleissä ollaan

Jatkossa? Vai ollaanko missään? Koetko ikäväksi näkemisen)
      Ikävä
      68
      1243
    4. Hei sinä nainen

Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa
      Ikävä
      55
      1200
    5. Riittääkö vielä

Pelkät kuvat? 😉
      Ikävä
      69
      1014
    6. Kelan perkeleellinen käytäntö

Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei
      Maailman menoa
      198
      996
    7. Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?

Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi
      Maailman menoa
      255
      991
    8. Mitä toivot

Välienne olevan?
      Ikävä
      74
      935
    9. Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää
      Suomalaiset julkkikset
      16
      850
    10. Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta

Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps
      Maailman menoa
      106
      838
    Aihe