Iivoa ei saa hylätä

Anonyymi-ap

Ei vaikka ihan pikkuisen väärin hiihtäisi. Saahan Iivo esitellä janojuomaansakin. Kyllä hänellä pitää olla erityisiä oikeuksia, kun on niin hirveän hyvä.

8

220

Vastaukset 8

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ehkäpä Iivo olikin fiksu ja suunnitelmallinen. Hänellä oli jo keltainen kortti. Jos selalinen on ja Trondheimissa töpeksii, se kisa hylätään siellä. Nyt Iivolla on siellä puhdas pöytä ja kerran kärsii hiihtää väärinkin, jotta pääsee pikkuisen nopeemmin. Ja tulee vain keltainen kortti. Tietysti hieman ikävää Lauri Vuorisen kannalta, mutta...

• Anonyymi

Ylimielinen tallukka. Koskaan ei mestari enää.

• Anonyymi

Mitä tapahtu Kuopiossa. selvä hylky 2024. Samalla lailla tänään. selvä hylky. Teki taktisen tempun ja nollasi kortit, kuten jalkapallossakin on tapana.

• Anonyymi

Itse hylkäyspäätös oli kuitenkin asiaton eli väärä päätös. Kato Iivon inztasta se tilanne.

Nortti luisteli aiemmun viikolla, ei sekään aivan selvä ollut, ehkä Levin kamoissa.

• Anonyymi

Jos nyt olen oikein ymmärtänyt niin hylkäyksen takana oli Hetland. Norjalainen ent. hiihtäjä. Miehellä on vissiin kaunaa suomalaisia kohtaan. Tämä sama ketku haukkui aikanaan suomalaisia suurella suulla Lahden kärykisojen jälkeen. Ehkä aiheesta. Mutta oliko ukko itse sen puhtaampi????? Tuskin!!

• Anonyymi

Oliskohan tuo niin, että Iivo on tottunut Suomessa erikoiskohteluun? Väitänpä niin, että kun Iivo kilpailee Suomessa ja jos sattuu perinteisen kisassa niin, että vahingossa tulee muutama ylimääräinen luistelupotku, niin tuskinpa löytyy sellaista tuomaria, joka myöntää sen nähneensä. Se tuomari olisi entisne tuomari. Nyt sitten Euroopan kiskoissa Iivo joutuu samalle viivalle muiden kanssa.

• Anonyymi

FISin tiukennettu valvontalinja tuntuu osuvan syyttömiin.

Toistaiseksi väärin perustein on hylätty Pellegrino ja Niskanen (Iivo), mutta ei yhtäkään turskaa, jotka ovat kinthaalla joka kisassa.

TD eikä TDS saa olla turska.

• Anonyymi

No niin, nyt kulkee Iivolta vapaakin. Vaikka kovalla irvistyksellä.

Jos nousukäyrä jatkuu, yhdistelmäkisa voi antaa jopa mitalin.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      109
      2250
    2. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      103
      896
    3. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      67
      861
    4. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      48
      835
    5. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      22
      832
    6. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      538
      761
    7. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      80
      687
    8. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      76
      650
    9. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      23
      600
    10. Kai sä olet

Luovuttanut mun suhteen.
      Ikävä
      57
      561
    Aihe