Olen viime vuosien aikana huomannut alkaneeni "vihata" värejä joista pidin teini-ikäisenä. Siis ihan, että poistan noiden värisiä vaatteita, tekstiilejä yms. En vihaa teini-ikääni, se oli hyvää aikaa 😚. Siksi tuo asia ihmetyttääkin...
Vihaatko jotain väriä?
6
143
Vastaukset
- Anonyymi
Tiedä vihasta.
Kyse voi olla kunnioituksestakin. Kyse on harmaasta. Yritän vältellä sen käyttämistä oikein missään.
Asia johtuu kai ammatista, ikäni puuhastellut värien kanssa. Harmaa on kyllä monikäyttöinen. Mutta kun siinä rajaton määrä sävyjä, harmaassa voi olla mukana kaikki maapallon värit. Kaikki musta ei ole mustaa, liki aina kyse tumman harmaasta jne. Harmaan sävyttäminen mallin mukaan voi olla saatanasta. Tippa liikaa keltaista saavilliseen väriä ja pilalle meni...
Joku tunnettu taiteilija kun sanonut harmaat kaikkein vaikeimmaksi väriksi.
Tässä puuhaamassa vessaremppaa. Joopa kaakelien hakeminen osoittautui haastavaksi. Harmaa muotia, joka paikassa vaan harmaata laattaa... Löytyi sentään kelvollinen sininen. Erin kyllä vihreätä, mutta se hyvin epämuodikas, eipä ollut juuri valikoimia rautakaupoissa
Mä siis en vihaa harmaata, jotenkin kai pelkään sitä.
=DW= - Anonyymi
Mut harmaa mieshän on charmantti!
- Anonyymi
Voisiko ilmaista asioita ilman vihaa? Kuulostaa jotenkin kummalliselta, että vihaa jopa värejä. Tai naurettavalta pikemminkin. Kaikista maailman inhottavista ja rumista asioista väriä.
- Anonyymi
Mikä sinä olet määräämään muiden tunteita?
Tai tiedätkö edes mitä tämä tarkoittaa " " ? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä sinä olet määräämään muiden tunteita?
Tai tiedätkö edes mitä tämä tarkoittaa " " ?Enhän määrääkään, ihmettelen vain. Joten "mikä sinä olet määräämään" sitä? Snaijannetko?
- Anonyymi
Vaateväreistä itselleni ei sovi musta.
Paitoja, puseroita ja mekkoja ei ole minulla mustana.
Housuja ja hameita kyllä.
Hyvin harvalle suomalaiselle sopii musta.
Värianalyysissä talvi-ihmisen ihon väri on sellainen, jolle se sopii.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mihin sinussa haluan koskea
Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä412233Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä
IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi2231984- 1111538
Toisen ihmisen sydämellä
leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo1421265- 1151207
PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan
kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki1381114Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."
Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://251088- 74999
- 63954
- 70950