Mitään muuta hyvää sanottavaa ei oikein tule mieleen. Eriarvoista, ajoittain epäoikeudenmukaista ja loppupeleissä helvetin huonosti palkattua työtä, jossa menee ennemmin tai myöhemmin terveys.
Sosiaaliset piirileikit, nepotismi ja hauskat vitsit tuntuivat määrittävän monessa paikassa palkkatason ja aseman.
Onneksi uskalsin nostaa kytkintä ajoissa.
Parasta metallihommissa oli mielenkiintoiset keskustelut vanhempien työntekijöiden kanssa
5
330
Vastaukset
- Anonyymi
mikäpäs siinä. Paikoillensa ei saakaan jäädä. Löytyikö uusi sarka ja työpaikka vai pohditko vielä sitä uutta aluevaltaustasi.
- Anonyymi
Ihan eri hommiin opiskelin ja työllistyin.
- Anonyymi
Kyllä niissä pajoissa enimmäkseen oli sitä pohjasakkaa jota sai muut vetää perässä.
Palkassa ei näkynyt koskaan vaikka tekisi hyvin työnsä. Perseennuolijat ja pomojen kaverit siellä yleni ja veteli lonkkaa muiden siivellä.
Ahkera sai vai paskaa niskaansa ja kyyläämistä. Jos saikulle menit niin syyllisyettiin heti mutta perseennuolijan saikut oli eri asia.
Seuratkaapa kuka siellä kopeissa juoksee kokoajan.- Anonyymi
Samoja havaintoja tein itsekin, mutta eipä tuota kulttuuria voi muuttaa, joten parempi lähteä muihin hommiin.
- Anonyymi
Pahimmat perseen-nuolijat jää ja paras väki lomautetaan tai irtisanotaan.
Sitten alkaa kitinä kun mikään ei toimi, miksiköhän?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1272034
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1021835Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?841649Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy611494Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M331182- 1101093
- 781092
Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm521086Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s471056Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet441003