Vaikuttaako tälläinen laulaja vielä Forssassa, tai eläköön yleensä
Kyösti vaaramaa
9
372
Vastaukset
- Anonyymi
Missä orkesterissa hän lauloi?muistan kyllä miehen ei kyllä täällä päin enään vaikuta
- Anonyymi
Ei ole näkynyt enää. Ainakin Mäkelän Ilpon bändissä oli ja voi olla muidenkin. Asui aikoinaan mun seinän takana Ylistalossa, Kuhalankadulla :)
- Anonyymi
Kyöstillä oli oma bändi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyöstillä oli oma bändi
Muistatko yhtään bändin jäsenten nimiä?
- Anonyymi
Joo Mäkelän ilpon bändissä lauloi. Ja lauloikin tosi hyvin ja tanssi tosi hyvin.
- Anonyymi
Kyllä, hyvä laulaja, sekä "parkettien partaveitsi." Se oli - 70 lukua, kun hän asui Ylistalossa.
- Anonyymi
Kyösti kuoli jo 2002
- Anonyymi
Sitä epäilinkin. Kyösti lauloi Loimaalla ainakin Ilpo Mäkelän bändissä. Mun mielestä lauloi niin hyvin
- Anonyymi
Joo,heitti kammet nurkkaan aikoja sitten.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433027Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta612991- 422377
- 311873
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa811763Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘251729- 481586
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä781294- 391260
- 791080