Eri saunavalmistajia vertailen ostoaikeissa. Onko kukaan ostanut Loghirreltä saunaa? Uudehko yritys niin minkälaisia on saunat olleet?
Loghirsi Oy
10
1654
Vastaukset
- Anonyymi
Saunat varmaan laadultaan hyviä. En kuitenkaan löytänyt mistään tietoa kuka on toimari. Ja jos ei ole toimaria niin miksi ei? Vaikuttaako omistajien sotkut muiden yritysten kanssa tähän?
- Anonyymi
Mikäs juttu tämä on?
Anonyymi kirjoitti:
Mikäs juttu tämä on?
On olemassa tapauksia, joissa samat henkilöt pyörittävät tietyn alan firmoja ja aina kun homma kaatuu mahdottomuuteensa, perustetaan uusi firma ja asiakkaat jäävät liriin edellisen toimijan ongelmien kanssa. Ei pelkästään hirsipuolella.
Usein sama henkilö pyörii toimarina tällaisissa firmoissa. Eivät mokaa niin pahasti, että tulisi kieltoa...Nopeastihan tuo historia alkoi selviämään.
Hallituksessa on kaksi jäsentä, molempien sukunimi Humalajoki. Voi olla sen verran pieni firma, ettei mitään toimaria edes tarvita.
Ja Humalajoesta päästäänkin edelliseen firmaan: Hirsituote Humalajoki.
Ei ihan hirveän hyviä arvosteluja löydy, kun netistä selaa.
- Anonyymi
Hirsikehikko tilattu loghirreltä. Erittäin hyvää palvelua saatu, mukava omistaja. Apua saa kysymyksiin ja rakennuksen hinta-laatusuhde erinomainen. Omistajalla myös 20-vuoden kokemus hirsialalta. Jos epäilyttää toimija, niin kannattaa soitella niin saa varmasti asioihin vastauksen.
- Anonyymi
Loghirsi mainostaa edullisuuttaan monella asialla mm. ilman vuokrakuluja toimimisella. Onko tilat jossa Loghirsi toimii yrityksen omat? Voiko yritys toimia ilman vuokrakuluja?
- Anonyymi
Viime viikolla saapui hirsikehikko Loghirreltä. Eilen saimme kehikon kasaan. Äärimmäisen laadukas hintaansa nähden. Voin vilpittömästi suositella. Minusta kannattaisi vähän kuitenkin nostaa hintoja ja pärjäisi silti vertailussa kilpailijoihin.
- Anonyymi
Pyysin tarjouksen kehikosta.
Kehikko kalliimpi kuin pitkästä tavarasta tehty sauna.Itse tehden vai timpurin tekemänä? Kyllähän se hirsi aina kalliiimpaa on kuin lauta, vaikka vähän ohutta hirttä olisikin...
- Anonyymi
TheRat kirjoitti:
Itse tehden vai timpurin tekemänä? Kyllähän se hirsi aina kalliiimpaa on kuin lauta, vaikka vähän ohutta hirttä olisikin...
Pelkät materiaalit, ei kattoa, ei lattiaa, ei ikkunoita, ei ovia.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986128KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3495587Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei522639Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521042046Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071758- 1181639
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191603Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1801267- 731177
Nuoret hakevat eläkkeelle, vaikka eivät ole olleet vielä töissäkään
hyvin menee. Pieni vastoinkäyminen elämässä, ja heti masennutaan. Monet alle 30-vuotiaat hakevat työkyvyttömyyseläkettä188988