Loghirsi Oy

Anonyymi-ap

Eri saunavalmistajia vertailen ostoaikeissa. Onko kukaan ostanut Loghirreltä saunaa? Uudehko yritys niin minkälaisia on saunat olleet?

11

2166

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Saunat varmaan laadultaan hyviä. En kuitenkaan löytänyt mistään tietoa kuka on toimari. Ja jos ei ole toimaria niin miksi ei? Vaikuttaako omistajien sotkut muiden yritysten kanssa tähän?

      • Anonyymi

        Mikäs juttu tämä on?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mikäs juttu tämä on?

        On olemassa tapauksia, joissa samat henkilöt pyörittävät tietyn alan firmoja ja aina kun homma kaatuu mahdottomuuteensa, perustetaan uusi firma ja asiakkaat jäävät liriin edellisen toimijan ongelmien kanssa. Ei pelkästään hirsipuolella.

        Usein sama henkilö pyörii toimarina tällaisissa firmoissa. Eivät mokaa niin pahasti, että tulisi kieltoa...


      • Nopeastihan tuo historia alkoi selviämään.

        Hallituksessa on kaksi jäsentä, molempien sukunimi Humalajoki. Voi olla sen verran pieni firma, ettei mitään toimaria edes tarvita.

        Ja Humalajoesta päästäänkin edelliseen firmaan: Hirsituote Humalajoki.

        Ei ihan hirveän hyviä arvosteluja löydy, kun netistä selaa.


    • Anonyymi

      Hirsikehikko tilattu loghirreltä. Erittäin hyvää palvelua saatu, mukava omistaja. Apua saa kysymyksiin ja rakennuksen hinta-laatusuhde erinomainen. Omistajalla myös 20-vuoden kokemus hirsialalta. Jos epäilyttää toimija, niin kannattaa soitella niin saa varmasti asioihin vastauksen.

    • Anonyymi

      Loghirsi mainostaa edullisuuttaan monella asialla mm. ilman vuokrakuluja toimimisella. Onko tilat jossa Loghirsi toimii yrityksen omat? Voiko yritys toimia ilman vuokrakuluja?

    • Anonyymi

      Viime viikolla saapui hirsikehikko Loghirreltä. Eilen saimme kehikon kasaan. Äärimmäisen laadukas hintaansa nähden. Voin vilpittömästi suositella. Minusta kannattaisi vähän kuitenkin nostaa hintoja ja pärjäisi silti vertailussa kilpailijoihin.

    • Anonyymi

      Pyysin tarjouksen kehikosta.
      Kehikko kalliimpi kuin pitkästä tavarasta tehty sauna.

      • Itse tehden vai timpurin tekemänä? Kyllähän se hirsi aina kalliiimpaa on kuin lauta, vaikka vähän ohutta hirttä olisikin...


      • Anonyymi
        TheRat kirjoitti:

        Itse tehden vai timpurin tekemänä? Kyllähän se hirsi aina kalliiimpaa on kuin lauta, vaikka vähän ohutta hirttä olisikin...

        Pelkät materiaalit, ei kattoa, ei lattiaa, ei ikkunoita, ei ovia.


    • Anonyymi00010

      Vahva suositus tälle yrityksellle👍. Kaikki toimii kuten pitikin ja nyt voi nauttia löylyistä.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1333
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      683
    4. 50
      577
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      464
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      441
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    Aihe