Onko muilla kokemuksia Koti puhtaaksi firmasta työpaikkana?
Itse olin joskus siellä ja yt:ssä ulos niin kuin moni muukin. Ilmeisesti käyttävät yt:tä useinkin? Et saa huonot pois. Tekevät yhteistyötä eri maiden konsulaattien kanssa et saavat palkata ulkomaalaisia vähäksi aikaa kun valtio maksaa osan palkasta. Sillä on tarkoitus hellittää Suomen työvoimapulaa mutta Koti Puhtaaksi ei palkkaakaan näitä sen jakson jälkeen vaan tekee yt:t, heittää ulos ja ottaa uudet. Kivasti saa firma tulosta ja se kyllä näkyy. Viimeisin yt oli keväällä 2024. Sen jälkeen ollut silti rekryjä ja 1,7milj € tulos yrityksellä😀
Koti Puhtaaksi työpaikkana, kokemuksia?
Anonyymi-ap
0
235
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t917535- 374007
- 463546
- 2412911
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402692- 452522
- 1322441
Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna212384Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292359Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as252095