Ufoja koskevan nettiaineston määrä kasvaa mahdollisesti tällä hetkellä kasvavaa tahtia. Kaikkea ei yksi ihminen kykene seuraamaan, on erikoistuttava. Kääntöpuolella on mahdottomuus olla joka-asianviisas ufoista.
Kohta liian paljon seurattavaa
12
286
Vastaukset
- Anonyymi
Siksi olenkin erikoistunut lähinnä henkiufoihin.
- Anonyymi
Ja minä menninkäisiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja minä menninkäisiin.
Menninkäiset kuuluvat myös luokkaan henkiufot.
- Anonyymi
Minä olen talousfolion erityisasiantuntija.
- Anonyymi
Riittääkö yksi rulla foliota yhteen ufoon?
- Anonyymi
Totta kai se kasvaa kun sosiaalisen median vaikuttajat tarkoituksella ajavat aihetta kasvattaakseen omia tilaajamääriään.
- Anonyymi
Sain vahingossa kuvan ufosta kun v.-08 ajelin Ruotsi-Norja vuoristossa kohti Narvaa.Ajaessa otin kuvan vuoresta ja jälkeenpäin huomattiin lautasmainen ufo vuoren yllä.Olen kuullut että noin on käynyt muillekin,että ei kuvaa ottaessa näy mitään poikkeavaa,vaan se jotenkin on vaan ilmestynyt kuvaan.
- Anonyymi
Minä olen keinosiemennyksen asiantuntija.
- Anonyymi
et taida edes siantuntijanakaan pärjätä,senkin peräkämmarin eläjä..
- Anonyymi
Miten onkaa vielä nykyisinkin näitä peräkamarin tolloja,kun eivät ole ufoista kuulleet juuri mitään,kommenteista päätellen.Ei nyt tarvi paljoakaan seurata maailman menoa,kun vähänväliä uutisoidaan ufoista.suurin osa ihmiskunnasta tajuaa että kyllä niitä vaan on.
- Anonyymi
Ufo jutut ovat huuhaata.
- Anonyymi
Juu,pysyisit tyhmä edelleen siellä takahuoneessa ja huutelematta enempää tyhmyyksiäsi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2583791
Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,1352727Nyt jäi velat perimättä
Mikä idea se talo oli polttaa ja velalliset sisällä nyt jäi rahat saamatta162222Martinan aussikulta, missä?
Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!3591982Varattais lähihotellista
🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää2281934- 571508
Ellen Jokikunnas muistelee Reino-koiraa - Ralph-poika koskettavalla tavalla esiin: "Kiitos, että..."
RIP Reino. Lämmin osanotto suureen suruunne Ellen, Jari ja Ralph. Reino tuli tutuksi monelle suomalaiselle Unelmia Ita491456Meneekö eläinpuiston johto vaihtoon vaalien jälkeen?
Ähtärissä kuhistaan ja kuiskitaan, että perussuomalaiset esittävät vaalien jälkeen, että eläinpuiston hallitus uusitaan761181- 1031177
- 1111160