ja lisäksi lisää suorituspaineita nuorten keskuudessa.
Kirjoitan tähän alle mikä ei ole totta normaaleissa sänkyhommissa eikä siis kannata luulla että on itse jotenkin epänormaali kun harrastaa ensimmäisiä kertoja aikuisten juttuja.
1. Poikien elimen koko on elokuvissa niin harvinaista että vain joillain promillen osilla sellaisia löytyy.
2. Naisen orgasmi ei todellakaan ole sellainen kun elokuvat sen näyttävät.
3. Hyvin harvoin todellisuudessa nainen saa orgasmin yhdynnässä, kielellä se orgasmi aiheutetaan suuremmalla todennäköisyydellä.
4. Ei ole todellakaan pakko tarjota pojalle suihinottoa ilman kondomia niin kuin leffoissa tapahtuu.
5. Mies laukeaa nopeasti todellisuudessa joten sitä ei tarvitse ihmetellä kun elokuvien tarjonta on täyttä fantasiaa.
6. Turha haaveilla että asentoja vaihdetaan kesken aktin, mikä on aloitus asento siinä poika laukeaa noin 15-90 sekunnin jälkeen ja se on ok.
7. Mihinkään mikä aiheuttaa kipua tai tuntuu ällöttävältä ei tarvitse suostua.
Aikuisviihde täyttä puppua
5
75
Vastaukset
- Anonyymi
Taudit leviävät. Seksi kuuluu ainoastaan avioliittoon. Muu on itsetuhoa ja elämänsä tuhoa.
- Anonyymi
Minä muutin yhteen yhdeksäntoista vuotiaana kuusitoista vuotiaan tyttöystäväni kanssa, emme ole harrastaneet itse seksiä vielä silloin.
Olimme tosin tietysti tyydyttäneet toisiamme käsin ja harrastaneet jopa suuseksiä.
Pari päivää sen jälkeen kun muutimme yhteen rakastelimme ensimmäisen kerran ja tyttöystävän mielestä se oli niin kaunista että hänelle tuli kyyneleet silmiin.
Kun seksielämämme alkoi, se oli ihanaa ja joka päiväistä ja teimme sitä kaikkialla.
Kun olimme yötä hänen tädinsä luona, meidän oli yöllä hiivittävä vessaan tekemään sitä, kun kävimme minun vanhempien luona saunassa niin olimme tunnin koska rakastelimme kauan, teimme sitä jopa laiturilla, kesken päivän aitassa kun oli perhejuhlat.
Kun hän antoi suuseksiä sain kertoa miten halusin hänen imevän ja nuolevan ja hän teki sen.
Kokeilimme myös sitomista ja roolileikkejä, tilasimme netistä leluja.
Kyllä me ainakin kesken rakastelun vaihdoimme asentoja, lainasimme myös Kama Sutran jonka eri asentoja kokeilimme.
Kerran yhden päivän aikana rakastelimme kahdeksan kertaa joista viimeinen kesti yhteen menoon kaksi tuntia.
Saatoin myös antaa hänelle suuseksiä vaikka kuinka kauan, kyllä hän sai lähes joka kerta orgaaninen yhdynnässä sillä meidän esileikit kesti kauan ja seksin aikana hyväilin klitorista.- AnonyymiUUSI
Kiva fantasia.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kiva fantasia.
Kirjoitukseni ei tosin ollut mitään fantasiaa vaan 100% täyttä totta, ehkäpä kertoo sinun elämästä kun pidät toisten elämää fantasiana...
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kirjoitukseni ei tosin ollut mitään fantasiaa vaan 100% täyttä totta, ehkäpä kertoo sinun elämästä kun pidät toisten elämää fantasiana...
Se tosin kaduttaa että hän tuli raskaaksi ja painostin hänet tekemään abortin, hän harkitsi että pitäisimme lapsen mutta en halunnut isäksi 19 vuotiaana.
Nyt kun ajattelee niin olin lapsellinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk306411Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin193284Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.521420Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_201352Oulaisten kaupunki tuomittiin maksamaan korvauksia
Mikäs juttu tämä on? Kaupunki syyllistänyt useamman vuoden koneyrittäjiä ja nyt tuomittu.271275PURRA TULEE !
Valtiovarainministeri Riika Purra, joka on lisäksi varapääministeri ja perussuomalaisten puheenjohtaja, tulee puoluesiht1781255- 1371113
Onko MOT tulossa Ähtärin valtuuston kokoukseen?
Esityslistan mukaan Ähtärin kaupunginvaltuuston valtapuolueet aikovat maanantaina estää tilintarkastajan laatiman raport441058- 39936
- 145840