Niin ku mitä hyötyä tuosta on?
Ja sit DNA kehotti käyttämään VPN-yhteyttä. Mistä se laitetaan päälle ja mitä hyötyä/haittaa sen käytöstä on?
Firefox Private Browsing?
9
121
Vastaukset
- Anonyymi
Maksat joka kk ekstraa vpn-ominaisuudesta.
Laita poikki.- Anonyymi
DNA kerrasta poikki? mItä tilalle? Joutuu joka tapauksessa maksamaan kerran kuussa 40 - 50 euroo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
DNA kerrasta poikki? mItä tilalle? Joutuu joka tapauksessa maksamaan kerran kuussa 40 - 50 euroo.
Aika kallis liittymä sulla. kk-netti maksaa alle 20€.
- Anonyymi
Private Browsing tarkoittaa ettei selailustasi tallennu historiaa tai evästeitä. VPN tarkoittaa että käymäsi sivusto näe oikeaa IP-osoitettasi.
- Anonyymi
... ETTEI käymäsi sivusto näe oikeaa IP-osoitettasi.
- Anonyymi
Ja on paskapuhetta että vpn suojaisi haitakkeilta! päin vastoin!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jep, sijaintitiedoksesi tulee vpn-palveluntarjoajan yhdyspisteen sijainti ja ne on helppo poimia jatkokäsittelyyn eli voit saada 2-kertaisen määrän mainoksia vaikkapa, koska vastaanottajaa ei tiedetä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Ja on paskapuhetta että vpn suojaisi haitakkeilta! päin vastoin!"
Ei se suojaa käyttäjän hölmöilyltä. Mutta se suojaa jonkin verran käyttäjän yksityisyyttä.
- Anonyymi
VPN:stä ei ole kuin haittaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1023514
- 623177
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342674- 802453
- 852448
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422124- 962096
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil501732Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221720- 121696