Eli seurustelen tytön kanssa olen 15w.
Mutta ongelmana on ku menen kavereiden kanssa saunoo tai tai muuta missä ollaan alasti ni välillä alkaa seisoo aivan tahattomasti.. kaverit sille aina vähä nauraa ja sanoo et haluunks ma panna niitä ja oonko kiinnostunut pojista.. oonko mä kiinnostunut ehkä huomannut että katse menee niitten ala päähän ja en tiedä mutta ei kyllä oo mitään haluja poikia kohtaan.
Ja tyttö ystävällekkin yksi kaveri kertonut tosta. Sekin kysyt et haluunks poikien välistä ja alkanut miettii et vois ehkä kokeilla mut ällöttävä koko ajatus... Ääää mitä teen pitäskö vaa kokeilla ja ehdottaa jollekki et haluun sun munaa. Apua noloa
Miksi alkaa seisoo ku nään alasti kaverit..?
18
743
Vastaukset
- Anonyymi
Et ole homo, älä vaan semmoista tee. Se on syntiä muutenkin. Usko sen sijaan Jeesukseen:
JUMALA ON.
RAAMATTU ON JUMALAN SANA.
JUMALA SANOO MEILLE NÄIN:
”Sillä kaikki ovat syntiä tehneet ja ovat Jumalan kirkkautta vailla.” Room.3:23
”Sillä synnin palkka on kuolema, mutta Jumalan armolahja on iankaikkinen elämä Kristuksessa Jeesuksessa meidän Herrassamme.” Room.6:23
”Jeesus sanoi hänelle: Minä olen Tie, Totuus ja Elämä; ei kukaan tule Isän tykö muutoin kuin minun kauttani.” Joh.14:6
”Totisesti, totisesti minä sanon sinulle: joka ei synny uudesti ylhäältä, se ei voi nähdä Jumalan valtakuntaa.”” Joh.3:3
”Tehkää parannus ja ottakoon kukin teistä kasteen Jeesuksen Kristuksen nimeen syntienne anteeksisaamiseksi, niin te saatte Pyhän Hengen lahjan.” Apt.2:38
”Kaikille, jotka ottivat Hänet vastaan, Hän antoi voiman tulla Jumalan lapsiksi, niille, jotka uskovat Hänen nimeensä.” Joh.1:12
JEESUS TAHTOO PELASTAA SINUTKIN IKUISELTA KADOTUKSELTA. TULE HÄNEN LUOKSENSA TÄNÄÄN! JEESUS ON AINOA TIE JUMALAN TYKÖ!- Anonyymi
ole hiljaa
- Anonyymi
Murrosiässä voi herätä kiinnostusta omaa sukupuolta kohtaan, se ei ole mitään outoa. Siitä ei tarvitse olla huolissaan. Alastomuus sinällään jo monesti kiihottavaa, oli sitten oman tai vastakkaisen sukupuolen seurassa. Tuo kiinnostus voi olla myös tiedostamatonta kuten luultavasti omalla kohdallasi on käynyt. Älä pelästy tunteitasi, yritä olla rennosti kavereiden seurassa. Mitä enemmän pelkäät erektiotasi, sen herkemmin se yleensä tulee. Kannattaa myös itsetyydyttää ennenkuin saunota kavereiden kanssa, se poistaa jännitystä.
Ja vaikka salaa tunnistatkin kiinnostusta omia kavereita kohtaan, se on täysin sinun yksityisasia. Ei se kenellekään kuulu. Voit olla ns biseksuaali eli kiinnostunut molemmista sukupuolista. Ja mikäli kiinnostus on itsellesi selvää, mikä estää salaa kokeilemasta luotettavan kaverin kanssa. Tärkeintä kuitenkin on se, että itse tiedostat asiat.- Anonyymi
Tuli paremmin juteltua yhen ns pestis kaverin kanssa viikonloppuna asiasta. Yllätykseksi silläkin oli samoja ajatuksia.. siinä juteltii et millastahan se olis no mullahan alko seisoo kaveri huomas ja sano et silläkin vähä alkaa tuntuu ja kysyin et saanko koskee sen munaa hetken empi ja sit suostu sain sen käteen ja vähä kokeilin suuhun.. se oli melkoisen kiihottavaa olisin halunnu jatkaa mut kaveri halusi lopettaa sääli aijon uudestaa ehdottaa. En tiiä oon kai bi ja haluun kyllä lisää kantsiikoha ettei tuu sit ihan homoks en tiedä
- Anonyymi
No mul itelle käyny ihan samal tapaa et alkanu seisoon saunas kavereitten kesken. Ei tos mitää pahaa mun mielestä ja on monel muullakin joskus noussu kalu pystyyn. Oon ite 14 mul kans tyttöystävä mut voi olla et oon vähä bi ite. Ja voithan sä koklaa jonkun pojan kans eikä sun tarvi sitä musta kertoo sun tyttöystävälles jos et haluu.
- Anonyymi
Mene ruotsiin, sieltä löytyy samanhenkistä väkeä.
- Anonyymi
Olin kaverilla saunassa ja sen pikku veli tuli myös ja kalu pystyssä, kaveri meni jäähylle niin kysyin miksi seisoo, niin vastasi et haluaa kokeilla poikien kanssa eli sillä oli ainakin seksin takia stondis. Kaverin veli 12v ja ei sitä haitannut yhtään oma stondis. Ei mennyt kauan kun mulla oli stondis.
- Anonyymi
Puuhasitteks mitään sen kans jos se kerta halus kokeilla?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Puuhasitteks mitään sen kans jos se kerta halus kokeilla?
Joo ja nyt viikonloppuna lisää. Mukavaltahan se tuntuu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo ja nyt viikonloppuna lisää. Mukavaltahan se tuntuu.
No kerro sit millasta kivaa oli viikonloppuna! Onks teil millaset kalut? Ja joo oha se kivempaa jonkun kans
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No kerro sit millasta kivaa oli viikonloppuna! Onks teil millaset kalut? Ja joo oha se kivempaa jonkun kans
12vee kaverilla 7.5cm kertoi mitanneen karvaton tuppikulli. Mun 10-11cm en oo mitannut karvoja palleissa ja vähän kalun yläpuolella, oon 14v. Sit kolmas on 15v ja sillä suurin kaluja ja karvoja. Puuhastelin 12veen kanssa yakusassa ja saatiin mukaan se veli.
Illalla tulee 12veen koulukaveri myös yökylään ja sillä kuulema pitkä kulli joka usein stondaa koulun suihkussa, joten se varmaan haluaa puhastella kun menään saunaan ja yakusaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
12vee kaverilla 7.5cm kertoi mitanneen karvaton tuppikulli. Mun 10-11cm en oo mitannut karvoja palleissa ja vähän kalun yläpuolella, oon 14v. Sit kolmas on 15v ja sillä suurin kaluja ja karvoja. Puuhastelin 12veen kanssa yakusassa ja saatiin mukaan se veli.
Illalla tulee 12veen koulukaveri myös yökylään ja sillä kuulema pitkä kulli joka usein stondaa koulun suihkussa, joten se varmaan haluaa puhastella kun menään saunaan ja yakusaan.Okei teil kyl ollu kivaa siel yakusassa siel just kiva poreissa vähän puuhata! Nyt saatte viel sen pitkäkullisen mukaan jos sil kerta aina stondaa nii varmaan haluu teijän kans mukaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Illalla tulee 12veen koulukaveri myös yökylään ja sillä kuulema pitkä kulli joka usein stondaa koulun suihkussa, joten se varmaan haluaa puhastella kun menään saunaan ja yakusaan.Moi joo mulla kans vastaavii kokemuksii. Saunas kaveril kans usein stondaa ja mulla kans. Sit ollaan oltu yökyläs ja sithän se johti siihen et vähä kokeiltiin toistemme kaluja ja siitä se alko. Ny olla saatu mukaa muitakin saunoon ja yökyläilee ja kivaa on ollu. Kiva ku kesä tulee ja saa olla vähis vaatteis ja nukutaa si nakuna ulkona teltas..oriboyyy
- Anonyymi
Kannattaa kokeilla, se on kivaa
- Anonyymi
Mitä pahaa siinä on jos haluu salaa kokeilla oman sukupuolen kanssa? Eihän se edes kuulu kenellekään mitä kukin tekee. Seksiä on kiva kokeilla jos löytyy sopiva kaveri siihen ja molemmat haluaa kokeilla. Ja kokeilut voi pitää täysin kahdenvälinenä, eihän niitä tarvitse edes ulkopuolisille välttämättä kertoa ellei halua. Sitä paitsi monet pojat kokee salaa haluja toista poikaa kohtaan, mutta sitä ei halua paljastaa ainakaan suoraan.
- Anonyymi
Mullakin oli tätä ongelmaa joskus murrosiän alkupuolella. Noloa jos alko stondaan vaikka reenien jälkeen suihkussa.
- Anonyymi
Olen nähnyt useita poikia uimahallissa ja koti saunoissa jolla stondaa ja usein pojat myös puuhastelee jotain kimpassa. Se on stondis joskus tahatonta tai tahallista.
Koulun urheilun jälkeissä suihkussa näkee stondiksia ja myös muissa urheilun suihkutiloissa ja jopa joskus tapahtuu kimppakivaa.
Se stondis on merkki että kalu toimii ja kokeillemalla se eka orgasmi tulee yleensä. - Anonyymi
Tuolla ei ole mitään tekemistä halun tai halukkuuden kanssa.
Sinulla pn enemmän testosteronia ja se tekee sinusta ns. taistelijan.
Sinulla saattaa seisoa "taistelu tai haaste-tilanteessa", esimerkiksi jos hyppäät benjihypyn, tai hyppää liitovarjolla, ja sellaisessa tilanteessa ei ole tietenkään seksuaalisella kiihkolla mitään tekemistä. Pahimmillaan sinusta olisi saattanut tulla rikollinwn, koska useimmet rikolliset "kiihottuvat" esimerkiksi rikostilanteessa, mutta kuten ymmärrät, siinäkään ei ole seksuaalisella kiihkolla mitään tekemistä
Tuo johtuu vain geeneistä ja siitä että osa ihmisistä on taistelijoita, osa kodinrakentajia, osa siittäjiä jne. Kun siellä saunan edustalla otatte vaatteet pois, sinun keho vain reagoi paikalla oleviin feromoneihin ja yrittää osoittaa sitä kuka on kovin jätkä, haastamalla nuiden kullit.
Tuota tapahtuu usein kovan ottelun jälkeen pukuhuoneissa, mutta sitten ilmiö poistuu kun käydään suihkussa ja kroppa pestään.
Sinun kaverit ei ole taistelijoita, vaan osa heistä on kodinrakentajia, ns nössöjä jotka suojelee vaimojaan ja käy töissä, ja osa on siittäjiä jotka taas naivat vaimoja ja naisia raskaaksi. Yleensä siittäjät ovat tulevia johtajia, ja nösdöt taas työntekijöitä tai yrittäjiä . Sinulle taas ei ole naista luvassa koska sinua kiihottaa haastavat tilanteet ja uskallus. Jos se imu juttu oli totta, niin se on eräs heittäytymisen osoitus, koska muuten sinulla olisi ollut jo kauan sitä ennen ajatus seurusteluista miesten kanssa ja olisit sanonut sen. Jos sellaista ajatusta ei ole koskaan mieleen tullut vaan olet aina ajatellut naisia, et ole homo ja toivotan sinut tervetulleeksi taistelijoiden maailmaan. Ei ole meidän osa helppo ja suosittelen että pysyt pois rikoksen poluilta ja keskityt sen sijaan muihin adrenaliinia nostattaviin juttuihin.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk792806Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna911666Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll731451Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.641385- 1291345
- 1461236
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1581210Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur771118Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j911108- 741107