Onko oikein, että 65 poika avovaimonsa kanssa on 8 v käynyt äitini ,joka on 90 vuotias omistamalla kesämökilä n. 100 yötä vuodessa ja äiti maksaa kaiken, sähkölaskut,vesimaksun, korjaukset, kiinteistöverot ym
Olen yrittänyt saada heitä osallistumaan kuluihin mutta kieltäytyvät maksamaan euroakaan
Mitä pitäisi tehdä?
Kesämökin käyttö
19
353
Vastaukset
- Anonyymi
Kerta olet kyselyikäinen niin tee vaikka toinen aloitus...
- Anonyymi
Yksi vaihtoehto on ettei kukaan käy ja mökki rapistuu ja lahoaa. Sitten perit veljesi kanssa purkukuntoisen kesämörskän jota ei osta kukaan ja tappelette veljesi kanssa edelleen kuka maksaa kiinteistöverot, sähköt ym. kiinteät ja muuttuvat kustannukset.
- Anonyymi
Mistä veljen keksit juttuusi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mieti, poika voi olla
-kirjoittajan veli
-kirjoittajan lapsi - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mieti, poika voi olla
-kirjoittajan veli
-kirjoittajan lapsiNuorena on lapset hankittu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ahaa, aloittaja on itse tämä mainittu poika? No onpas omituinen aloitus...
- Anonyymi
Kyllä käyttäjä joka ei maksa mitään on 65v veljeni ja hänen avovaimonsa n 100 yötä vuodessa
- Anonyymi
Yövytkö/ maksatko/ remppaatko itse mökillä jotain?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yövytkö/ maksatko/ remppaatko itse mökillä jotain?
noin 5 yötä vuodessa
- Anonyymi
No olisko mökin omistajalla eli sillä äidillä mitään sanavaltaa tilanteessa?
- Anonyymi
Mökin omistaja 90v vanhus,ei ymmärrä vaan maksaa kaiken ja 65v avopari härskisti lypsänyt nyt jo 8 v ja mökki räjähtää käsiin
- Anonyymi
Äiti päättää mökistään ja rahoistaan.
- Anonyymi
Mutta ei 90vuotias oikein enään ymmärrä rahankäytöstään
- Anonyymi
Sen kyllä selvittää hoitoalan valan vannonneet ammattilaiset.
- Anonyymi
Älä yleistä, vaikka sinun suvussasi ollaan varhain seniileitä, niin se ei tarkoita että muualla oltaisiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä yleistä, vaikka sinun suvussasi ollaan varhain seniileitä, niin se ei tarkoita että muualla oltaisiin.
Taidat haluta enenmmän peeintöö itaelles kun veljes kuiten omii mökin .
- Anonyymi
On oikein. Jos on epäilystä kannattaa kutsua hannu karpo ja karvalakki tutkimaan.
- Anonyymi
Kumpi käy juhannuksena
- Anonyymi
Maksatko itse mistään mitään
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712881
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1472190Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa752080Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2541720- 691453
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi3051415- 781337
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää381226Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps1251125- 761042