16 vuotiaana olin saunassa ja muna pystyssä siinä kaikessa rauhassa silmät kiinni hieroin kiveksiä ja runkkasin miettien yhtä tyttöä koulusta. Runkkailin teininä todella usein ja melkein mikä vaan paikka kelpasi. Yhtäkkiä kuulin kun saunan ovi aukesi. Avasin silmäni ja näin kaksoissiskoni ja serkkuni olevan alasti ovella ja tulossa saunaan. Sisko sanoi ai sä oot täällä HEI MITÄ SÄ TEET?? Änkytin naama punaisena ja koitin peitellä penistä käsillä. Tytöt nauroivat ja laittoivat oven kiinni. Hetken päästä ovi aukesi taas ja he tulivat sisään. Sisko sanoi ettei kai haittaa jos tullaan. Nyökkäsin vaan. Tuijotin heidän kauniita rintojaan ja minulla seisoi vielä enemmän. He tulivat istumaan toinen toiselle puolelle ja toinen toiselle. Heitin löylyä ja olimme hiljaa. Sitten siskoni sanoi ettei haittaa vaikka runkkasin eiks se ihan normaalia. Nyökkäili vaan. Serkkuni sanoi että kyllä hän ainakin masturboin. Siskoni myönsi myös niin tekevän yleensä suihkussa.
Sisko kysyi harmittiko minua kun jäi kesken? Sanoin että kyllä vähän. Serkkuni katsoi siskoani kysyvästi ja sanoi ettei meitä haittaa jos jatkat? Sisko vastasi että joo!! Mä haluun nähdä kun runkkaat. Serkkuni nosti jalat lauteille ja levitti niitä asettaen käden haaroihinsa. Hän sanoi et eihän haittaa jos mä masturboin samalla? Voidaan kumpikin katsoa kun tehdään niin. En meinannut tajuta mitä tapahtuu? Mutta kun näin hänen hierovan pilluaan aloin vaistomaisesti hieroa munaani ja runkata. Sisko katseli vieressäni ja sanoi että sul on ihan kovana. Sitten hän kurkkasi serkkua ja serkkuni näytti sormiaan ja sanoi että ihan märkä oon ja on kiva kattoo ku toi runkkaa ja samalla masturboida ite. Siskoni korjasi asentoaan ja nojasi seinään levitti jalkansa ja näin suoraan hänen pilluunsa. Sitten hän myös alkoi hieroa pillua. Katselin vuorotellen serkkua ja siskoa ja ihmettelin tilannetta. Kysyin hierovatko he tissejään. Kumpikin sanoi että joo välillä. Ja näyttivät miten hierovat. Siskoni tuijotti munaani ja kysyi lentääks sult sit sperma? Sanoin joo. Hän kysyi että mihin se lentää? Sanoin etten tiedä. Serkkuni sanoi että haluaa sitä päälleen jotta voi maistaa sitä. Sanoin haluavani maistaa kummankin pillumehusta märkiä sormia. Ensin serkku työnsi sormet suuhuni ja imin niitä ja maku ja tuoksu kiihoitti minua. Sitten siskoni työnsi kanssa sormensa suuhuni. Jonkun ajan päästä serkkuni alkoi voihkia sitten täristä ja hetken hiljaisuuden jälkeen hän sanoi että oli ihana orkku ja nuolaisi sormiaan. Sillä hetkellä tunsin kuinka lasti lähtee. Käännyin serkkuani kohti ja ruiskutin hänen jaloille ja vatsalleen osa meni pillun päällekin. Siskoni oli ihan kiinni minussa ja kurkki olkani yli sanoen että haluaa nähdä. Tunsin siskoni rinnat selässäni ja kyrpäani pysyi kovana. Sitten hän nojasi takaisin ja hieroi pilluaan. Serkkuni työnsi sormia sisäänsä ja ne kastuivat. Toisella kädellä hän otti spermaa. Hän tarjosi sormiaan ja kysyi haluanko maistaa samalla kun hän maistaa spermaa. Nyökkäsin ja imin hänen sormiaan. Maku oli hyvä ja tilanne kiihoittava. Kun siskoni näki serkkuni nuolevan spermaa silloin hän sai orkun. Sisko huohotti ja sanoi myös haluavansa maistaa. Hän otti serkkuni päältä spermaa ja nuoli sitä. Sitten hän hieroi pilluaan ja työnsi sormet suuhuni. Imin kiimassa ihanan makuisia sormia. Huohotimme kaikki ja totesimme että on suihkun aika. Suihkussa serkkuni otti kiinni peniksestä ja sanoi etteihän haittaa jos kokeilee? Sanoin et ei kai. Hän puristeli sitä ja teki muutaman varovaisen runkkaus liikkeen. Sitten hän kehoitti myös siskoani kokeilemaan. Siskoni hieroi terskaa ja toisella kädellä kiveksiä. Serkku sanoi että voin kokeilla tissiä ja hieroin tissiä ja puristelin nänniä. Siskoni veti käteni jalkojensa väliin ja sanoi et haluut varmaan tätäkin kokeilla? Hetken päästä seisomme suihkussa ja minulla oli käsi kummankin pillussa ja koitin suudella rintoja. Tytöt hieroivat ja runkkasivat minua. Pian saimme kaikki orkun ja spermani lensi kaaressa. Vannoimme että pidämme tapahtuneen salassa
Teinit saunassa
1
2513
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvä tarina!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa883234Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei3212822Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi1911556Martinan firma haastettiin käräjille
Seiska: Martinan firma haastettiin käräjille, taustalla outo rahasotku.2401282Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �621252Miksi haluat satuttaa
Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano281041- 741000
- 79997
- 117970
- 72924