Radio Suomen aamuohjelmaa, joka ei kiinnosta ei tippaakaan kuunnella heti kun on herännyt ja aamutoimien jälkeen käynyt kävelylenkillä, avaa radion ja siellä on heti sotaa, tulitaukoa, mianmaria, aasiaa.
Soiva ( sotiva ) sunnuntaiaamu-
Maailmanpolitiikan arkipäivää
12
133
Vastaukset
- Anonyymi
Radio ohjelmissa tapahtui muutoksia, monta kivaa ohjelmaa katosi, tilalle, kuten tv puolellakin tyhjää hömppää.
Kansakunnan kahvitunti.
Sekin katosi.
Eipä kannata radiookaan avata, soitetaan levyillä olevaa hyvää musiikkia. Aluksi Piirpauketta ja Rautavaaraa - Anonyymi
Metsäradio oli muinoin maanantai-iltana, soittivat usein Jätkänhumppaa.
- Anonyymi
Nyt on yöradiossa soinut Markku Aroa.
En ole montakaan lauluaan kuullut aiemmin, aikansa musiikkia, eri vuosilta.
Jatkaa konserttikiertuetta, tänään on syntymäpäivänsä, kerrottiin jo kahteenkin kertaan.
En niin tarkkaan taustojaan tunne., mutta Nisan ( Soraya ) ja Markun ( Puputti ) näin usein silloin, kun yhtä pitivät. Työni merkeissä, ettei tule vääriä käsityksiä.
Markus Turunen vetää vuorollaan, radio auki unettomalla.
Hyvä toimittaja. - Anonyymi
Vastasin yhteen kommenttiin, ajattelematta, se oli poliittinen linkki.
Aloittajana, esitän vain omia ajatuksiani, en mitään "syötteitä
politiikasta".
Minulle radio on ainoa tie uutismaailmaan nettilehtien ohella, niistä luen tärkeimmät uutiset, mutta en politiikkaa, enkä sotaa.
Rauhoittukaa, puolesta ja vastaan politikoinnit eivät ole tämän aloituksen juju!!!!! - Anonyymi
TV 1 huumekauppaa, voi tätä nykyaikaa, kaiken maailman myrkyt naamaan ja heilumaan tuonne raitille puukot ja nyrkkiraudat eväänä.
Onko tarpeellista tuon esittely? - AnonyymiUUSI
Radio on yksinäisen ystävä.
Toimittajista on vuosien aikana tullut tuttuja. Ohjelmatiedoista olen etsinyt Olli Haapakankaan juontoja ja ohjelmaosioita,
Rokki Jorman ohjelman ajaksi olen sulkenut radiosta äänet, maakuntaradiot ovat kiva lisä ohjelmistoihin, kun vaihtaa lähetys asemaksi vaikka Mikkelin, kuulee sen paikkakunnan ja alueen tapahtumia, toimittajiinkin olen ihastunut, tuttu ääni, hei nyt tämä kanava.
Eihän vielä tiedä mitä kaikkea poistuu, en ole ohjelmatietoja selannut, mutta Ollin juonnot ainakin vähentyvät.
Monta hyvää ja muutama joiden juonnot merkitsevän vähän vähemmän. Helsingin omat aluetoimittajat, yksi "narisee, " erikoinen puheääni, nimi ei ole tärkein.
Odottelen ja kuuntelen. Pakkasia on ja oli taas ennätyslukemissa, niin minunkin mittarissani aamulla.
Radio on hyvä keksintö, eikä onneksi kidekone ajassa. Silloin sitä kiteestä haettiin, missä kuuluu... nyt painellaan nappuloista.
Kuulumisiin...- AnonyymiUUSI
Hanna Kataja - Rahkola. #Valtakunnan radiotoimittaja.#
idearikas, hyvä juonnoissa, oli juuri "Paikka auringossa" ohjelman juontamassa.
- AnonyymiUUSI
Kaverit Trumppi ja Musk oti silmä tikukseen eelä-afrikan.
https://yle.fi/uutiset/lyhyesti/74-20141308 - AnonyymiUUSI
Etelä-Afrikasta on tullut valkoisen vallan jälkeen murhaajien ja rosvojen mellastama maa, jonka talous on alamaissa. Toisin oli ennen .
- AnonyymiUUSI
Teemalla tänään
- Jumalallista ruokaa -
Ei ruokaa roskiin, varattomille ruokaa, todella hyvä, kiihkoton esitys jossa lopuksi hyvä sanoma.
Riisipuuro jäi seuraavan aamun tarjoilua varten. Varmasti maistui asunnottomille.
Asunnottomuuskin on tavallaan oma valinta, elämäntavat on niin vaikea sovittaa vaatimusten tasolle, jättäytyy entisiin tapoihinsa.
Kannatti katsoa. - AnonyymiUUSI
hyvä vihje, kiitos
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2134093Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k223169Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E2591844Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,11175Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast371165Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1431040Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin85773- 63725
- 176710
- 30687