Flinkkilä & Kellomäki
Su 2.2.2025 klo 09.10, Yle TV1
Lapsuudenkokemuksista versonut viha ajoi thainyrkkeilijän synkkään elämään. Nyt entinen katutappelija opettaa mielenhallintaa ja kannustaa vapautumaan itse rakennetuista vankiloista. Ani Kellomäki haastattelee. (2021)
Thainyrkkeilijän synkkä elämä
16
121
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Tuossa thai hommassa on paljon ongelmia, hulluja tulee sarjatyönä, ilman vastuuta elämästään, kova koulu, lähellä kuolemaa, horsmaa, ja sitä tekee toistuvat iskut päähän ja 400 maksukaatoa, kuulustaako 2010 tutulle.
- AnonyymiUUSI
Monilla thainykkeilijöillä on psykoottisia piirteitä, dementiaa, henkistä pahoinvointia, yms... vai mitä 2010 onko tuttua.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Monilla thainykkeilijöillä on psykoottisia piirteitä, dementiaa, henkistä pahoinvointia, yms... vai mitä 2010 onko tuttua.
Onko sulla esittää mitään lähteitä väitteillesi, pallomaha pasanen?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Onko sulla esittää mitään lähteitä väitteillesi, pallomaha pasanen?
on katso tuo tv-ohjelma, siinä kaikki kerrotaan, miten resupekka, elämäsi tänään
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
on katso tuo tv-ohjelma, siinä kaikki kerrotaan, miten resupekka, elämäsi tänään
no mitä siinä oli?
- AnonyymiUUSI
Possondeerillä on ongelmia omasta takaa vaikka muille jakaa,
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
no mitä siinä oli?
Ilmeisesti vastasit kysymykseeni, miten elämäsi tänään... voi rakaslapsi en tiedä mitä sinun elämääsi tänään kuuluu, muutahan en sinulta kysynyt.
- AnonyymiUUSI
Kyllä se viha lähtee ensin kotioloista ja ympäristöstä,siihen vielä turpaan ja iskuja nyrkkeilystä niin selvä peli,mutta kyllä ne kovimmat jätkät oli veteraanit.ne sentään oli 5v tykkitulessa ja selvisivät vielä siviiliin jotenkin.
- AnonyymiUUSI
Lähes kaikki mt-ongelmat lähtee kotioloista, vakaviin henkirikoksiin syyllistyneillä on jopa tätä tutkittu, kun lapsi rikotaan pienenä, se ei koskaan korjaannu, syynä on arvottomuus, joka johtaa itsetunto ongelmiin, narsismiin sekä alkoholin liikakäyttöön, kyvyttömyyteen ja pelkoon parisuhteessa, joka pahimmillaan hoitamattomana johtaa kaksisuuntaiseen mielialahäiriöön.
Kuulostaako tutulle 2010, muuten lazadassa on edullisesti Juice tyyppinen peruukki, täysin kaljuille, laitanko sinulle linkin niin voit tilata, maksaa 200-250 euroa... Niin pääset nauttimaan toisenlaisesta elämästä - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Lähes kaikki mt-ongelmat lähtee kotioloista, vakaviin henkirikoksiin syyllistyneillä on jopa tätä tutkittu, kun lapsi rikotaan pienenä, se ei koskaan korjaannu, syynä on arvottomuus, joka johtaa itsetunto ongelmiin, narsismiin sekä alkoholin liikakäyttöön, kyvyttömyyteen ja pelkoon parisuhteessa, joka pahimmillaan hoitamattomana johtaa kaksisuuntaiseen mielialahäiriöön.
Kuulostaako tutulle 2010, muuten lazadassa on edullisesti Juice tyyppinen peruukki, täysin kaljuille, laitanko sinulle linkin niin voit tilata, maksaa 200-250 euroa... Niin pääset nauttimaan toisenlaisesta elämästäTaitolaji .... jää satanolla nämä rakkaat.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kuulostaako tutulle 2010, muuten lazadassa on edullisesti Juice tyyppinen peruukki, täysin kaljuille, laitanko sinulle linkin niin voit tilata, maksaa 200-250 euroa... Niin pääset nauttimaan toisenlaisesta elämästäNo laita linkki... myydäänkö siellä kattiloitakin?
- AnonyymiUUSI
Maailma on täynnä tarinoita riippumatta harrastuksista tai harrastamattomuudesta.
Jos tilastoja katsotaan, niin sohvaperunat tekee 99% kaikista rikoksista, koska heiltä puuttuu kurinalaisuus ja sitkeys.
Sohvaperunat elelee toisten kustannuksella eikä heillä ole velvollisuudentuntoa muista kuin vain omasta narsistisesta laiskasta persauksesta.
Sohvaperunat on lisäksi se kateellisille kansanosa, jotka sohvalta käsin kadehtii ja kertoo mitä muut tekee väärin.
Sohvaperunan, kuten Possonderin oma motto on "Elkeepä tehkö mittää ni ei tuu virkavirheitä"
2010- AnonyymiUUSI
Vankilassa taitaa kyllä olla eniten appelsiinikainaloita, sinänsä hauska tuo huomautus savon vääräleuan kommentti mutta se on enemmänkin poliitikkojen ongelmia, tuo savon vääräleuka tarkoitti sitä olisiko ollut JaakkoTeppo, tapasin muutaman kerran kun asuin espoossa, oli esiintymässä ainakin espoon keskuksessa, mitä tulee taas tähän kateutuun ja katkeruuteen voin vakuuttaa että olen tehnyt elämässäni jotakin, en muuten saisi varsin hyvää eläketurvaa lopunikääni, eihän näissä miljooniin pääse kiinni mutta ei skodaa välttämättä tarvitse jättää parkkipaikalle, kun menee käymään forumissa, mutta laiskana en viitsi keskustassa vein poikani ja gf muutamia viikkoja sitten pasilan asemalle, siinä oli ihan tarpeeksi ajamista, kyllä olen asunut aikaisemmin vuosia pääkaupunki seudulla, liikuin aina autolla töihin, mukavin paikka autolle oli annan ja eerikin kulma, siellä on talon alla aika ahdas parkkihalli jonne kuljetaan hissillä... mutta nykyään en viitsi liian laiska.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Vankilassa taitaa kyllä olla eniten appelsiinikainaloita, sinänsä hauska tuo huomautus savon vääräleuan kommentti mutta se on enemmänkin poliitikkojen ongelmia, tuo savon vääräleuka tarkoitti sitä olisiko ollut JaakkoTeppo, tapasin muutaman kerran kun asuin espoossa, oli esiintymässä ainakin espoon keskuksessa, mitä tulee taas tähän kateutuun ja katkeruuteen voin vakuuttaa että olen tehnyt elämässäni jotakin, en muuten saisi varsin hyvää eläketurvaa lopunikääni, eihän näissä miljooniin pääse kiinni mutta ei skodaa välttämättä tarvitse jättää parkkipaikalle, kun menee käymään forumissa, mutta laiskana en viitsi keskustassa vein poikani ja gf muutamia viikkoja sitten pasilan asemalle, siinä oli ihan tarpeeksi ajamista, kyllä olen asunut aikaisemmin vuosia pääkaupunki seudulla, liikuin aina autolla töihin, mukavin paikka autolle oli annan ja eerikin kulma, siellä on talon alla aika ahdas parkkihalli jonne kuljetaan hissillä... mutta nykyään en viitsi liian laiska.
Viljelet runsaasti pilkkuja. No, tuo tekeekin tekstistäsi hyvin ymmärrettävän sekä selkeän virkkeen.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Moi Numba...
"voin vakuuttaa että olen tehnyt elämässäni jotakin, en muuten saisi varsin hyvää eläketurvaa lopunikääni"
Aivan varmasti, olethan ollut: Hesan nuorisotoimen johtaja, koelentäjä, insinöörimajuri, lentokapteeni, NASA:n palkkalistoilla, Väisälän patentti miäs ränskässä, erikoisjoukkojen kouluttaja, jne., jne., jne....
> § < - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Moi Numba...
"voin vakuuttaa että olen tehnyt elämässäni jotakin, en muuten saisi varsin hyvää eläketurvaa lopunikääni"
Aivan varmasti, olethan ollut: Hesan nuorisotoimen johtaja, koelentäjä, insinöörimajuri, lentokapteeni, NASA:n palkkalistoilla, Väisälän patentti miäs ränskässä, erikoisjoukkojen kouluttaja, jne., jne., jne....
> § <Edelleenkin voi vakuuttaa että minulla on varsin hyvä eläketurva, sinun pitää huolehtia omastasi, olen jo huolehtinut omastani, eläketurvakeskus antaa eläkearviosi paljonko saat eläkettä eläkeiässäsi, vakuutan myös että jo 2000 euron eläketurva kuukaudessa on monella yrittäjällä täysin mahdoton saavuttaa..
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk305770Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin183194Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_171311Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.511303Oulaisten kaupunki tuomittiin maksamaan korvauksia
Mikäs juttu tämä on? Kaupunki syyllistänyt useamman vuoden koneyrittäjiä ja nyt tuomittu.231164PURRA TULEE !
Valtiovarainministeri Riika Purra, joka on lisäksi varapääministeri ja perussuomalaisten puheenjohtaja, tulee puoluesiht1521085Onko MOT tulossa Ähtärin valtuuston kokoukseen?
Esityslistan mukaan Ähtärin kaupunginvaltuuston valtapuolueet aikovat maanantaina estää tilintarkastajan laatiman raport43979- 126964
- 37854
- 142793