1990-luvun puolivälissä tarjosin taloustoimiston kahvipöydässä herkkuja. "koska elämä on ihanaa" luki kortissani. -Siihen loppui.
2013 kesällä asuin remonttievakossa Peltosaaressa. Kävin lammikolla istuskelemassa juhannusruusut ympärilläni. Olin onnellinen,kun olin saanut takaisin elämäni, jonka luulin jo menettäneeni. Loppu kesästä meni jo vaikeaksi.
Jos sinulla nyt on ihanaa, säilö se muistiisi hyvin.
ONKO SINUN ELÄMÄSI IHANAA ?
Anonyymi-ap
2
209
Vastaukset
- Anonyymi
KELL ONNI ON, SE ONNEN KÄTKEKÖÖN. Vanha kansan viisaus.´
Eli mielellään muistele jotakin ajat sitten tapahtunutta. - Anonyymi
Olen AIVOPESU, MIELENHALLINTA -ketjuun itseeni liittyvän osan loppuun kirjoittanut:
"MINÄHÄN EN OLEMUUTA KUIN OHIMENEVÄ TÄHDENLENTO TAIVAALLA, JOS SITÄKÄÄN. KOHTA POISTUN, JA UNOHDUN JÄLKEÄ JÄTTÄMÄTTÄ."
Mitän sinä eli kaikki te "sinät" luulette olevanne??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1049334
- 474529
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021966Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html421881- 241610
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131361Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,381287Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk54917Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31902Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v30893