Kalstuslupia voi ostella Rustiikista/Verkkomerkein.
Kauppakeskus Paletti /Kyyjärven keskus.
Ei muuta kuin Joaisenoikeudella,eräilemään,samalla liikumaan luonnossa ja kokemaan "Elämyksiä" KYLILLÄ.
Pilkiin iski 7,5kg,ihan oli tuntematon pikku lampi,ahvenetkin olivat melkein kiloisia.
Lähdin kaverin kanssa ja opastuksella matkaan,ihan yllätti,näiden lampien paljous.
Hiihtolatujakin löytyyi.! Vieläpä hyviä.
Kalastuskausi.
9
600
Vastaukset
- Anonyymi
Muikutkin poikkeuksetta yli 1.6kilosia. Syöttinä olen käyttänyt talipalloja. Kyllä kelepaa.
- Anonyymi
Maivoja tulee.!
- Anonyymi
Tekee köhän Kalat loikkauksia....
- Anonyymi
Sorsa parvi on tulossa,avantoja pitäisi tehdä.Sorsat ovat täydessä lastissa.pikku kalan poikaset kulkeutuvat niiden jaloissa.Toisaalta nämä salametsästäjät saatavat jälleen pilata nämäkin Trolleineen!.
- Anonyymi
Voiko salametsästys vaikuttaa näin paljon,että Suomessa on "Naudanlihanpuute"?
- Anonyymi
Joissakin alueilla ja kylillä varmaan saattaa olla näin. Mene ja tiijä.......
- Anonyymi
Alkaa näitä eri kalalajeja esintymään yllättävissä kunnista.Varsinkin näitä eri Siklöja!
Näitten pitäisi olla viileiden alueiden kaloja,taitavat sittenkin lisääntyä sisävesissä. - Anonyymi
Nyt sitten aletiin euroitamaan "ISKYKOUKKUJAKIN" justii sain 8.4kg.
Iskukoukun kalastusmaksu 10€/ kappale. - Anonyymi
En ollut ennen maistanutkaan,Särkikalasta Uunissa lasipurkissa mausteineen paistettua Särkikalaa. Ei voi muuta sanoa "Hyvää on" Omavaraiseksi voi hyvinkin tulla kun viitsii tämän eteen uhrautua.En tuntenut edes ruotoja ,olivat ilmeisemmin sulautuneet purkeissa,aamupalan kanssa oikein maittavaa.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr2742466- 971941
- 911413
Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!711140Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !
Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si171132Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman391021Aika usein mietin sitä
Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t46981- 47968
- 46952
IS Viikonloppu 26.-27.4.2025
Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika40924