Heippa nainen kaipaisitko apulaista koti/Pihatöihin kotiin tai mökille. Vai onko huolto/korjaus tarvetta autolle. Tai miksei vain illanviettoa, kuskina oloa ym mitä nyt mieleen tuleekin🤔 yhteyttä saa sähköpostilla.
[email protected] voit myös laittaa sinne esim Kik tunnuksen jos sellainen on. sovitaan paremmin.
Olen 187/87 kiltti alkuun livenä vähän ujo 39v mies. Voidaan mennä vaikka vaihtari jutulla tai miten sovitaan joko kerta avuksi tai miksei ihan satunnaisesti, kun tarvetta ilmenee
Nainen kaipaatko apulaista
7
381
Vastaukset
- Anonyymi
Oletko "jokuvain" saanut jo paljon vastauksia? :)
- Anonyymi
Naisiin ei kannata aikaansa tuhlata. Jos olet mies.
- Anonyymi
"Naisiin ei kannata aikaansa tuhlata. Jos olet mies."
Nainen on suurin ja hienoin elämänkokemus ja lisää tervettä elinikää n. 10 vuotta.
Meillä on vain yksi elämä ja pian se on ohi.
Olipa fiksu aloitus, toivottavasti tuottaa tulosta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Naisiin ei kannata aikaansa tuhlata. Jos olet mies."
Nainen on suurin ja hienoin elämänkokemus ja lisää tervettä elinikää n. 10 vuotta.
Meillä on vain yksi elämä ja pian se on ohi.
Olipa fiksu aloitus, toivottavasti tuottaa tulosta.Miesten mies mitään naista kaipaa. Nainen on riivinrauta ja vie miehen kuin miehen hulluuden partaalle jo ennen pitkää ja lyhentää henkisesti terveitä vuosia huomattavasti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miesten mies mitään naista kaipaa. Nainen on riivinrauta ja vie miehen kuin miehen hulluuden partaalle jo ennen pitkää ja lyhentää henkisesti terveitä vuosia huomattavasti.
Kyllä heteromies kaipaa aina naista, mutta olen joskus miettinyt olisiko ollut onnellisempaa elää Aseksuaalina.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miesten mies mitään naista kaipaa. Nainen on riivinrauta ja vie miehen kuin miehen hulluuden partaalle jo ennen pitkää ja lyhentää henkisesti terveitä vuosia huomattavasti.
Miesten mies mitään naista kaipaa, , olet siis Autoseksuaali .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä heteromies kaipaa aina naista, mutta olen joskus miettinyt olisiko ollut onnellisempaa elää Aseksuaalina.
Olen myöhäissyntyinen aseksuaali ja voi miten elämä on mukavaa, kun ei ole lähellä ketään joka p....a ruikuttaisi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433027Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta612991- 422377
- 311873
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa811763Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘251729- 481586
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä781294- 391260
- 791080