Nainen kaipaatko apulaista

Anonyymi-ap

Heippa nainen kaipaisitko apulaista koti/Pihatöihin kotiin tai mökille. Vai onko huolto/korjaus tarvetta autolle. Tai miksei vain illanviettoa, kuskina oloa ym mitä nyt mieleen tuleekin🤔 yhteyttä saa sähköpostilla.
 [email protected] voit myös laittaa sinne esim Kik tunnuksen jos sellainen on. sovitaan paremmin.
Olen 187/87 kiltti alkuun livenä vähän ujo 39v mies. Voidaan mennä vaikka vaihtari jutulla tai miten sovitaan joko kerta avuksi tai miksei ihan satunnaisesti, kun tarvetta ilmenee

7

381

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Oletko "jokuvain" saanut jo paljon vastauksia? :)

• Anonyymi

Naisiin ei kannata aikaansa tuhlata. Jos olet mies.

• Anonyymi

"Naisiin ei kannata aikaansa tuhlata. Jos olet mies."
        Nainen on suurin ja hienoin elämänkokemus ja lisää tervettä elinikää n. 10 vuotta.
        Meillä on vain yksi elämä ja pian se on ohi.

Olipa fiksu aloitus, toivottavasti tuottaa tulosta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Naisiin ei kannata aikaansa tuhlata. Jos olet mies."
        Nainen on suurin ja hienoin elämänkokemus ja lisää tervettä elinikää n. 10 vuotta.
        Meillä on vain yksi elämä ja pian se on ohi.

Olipa fiksu aloitus, toivottavasti tuottaa tulosta.

Miesten mies mitään naista kaipaa. Nainen on riivinrauta ja vie miehen kuin miehen hulluuden partaalle jo ennen pitkää ja lyhentää henkisesti terveitä vuosia huomattavasti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miesten mies mitään naista kaipaa. Nainen on riivinrauta ja vie miehen kuin miehen hulluuden partaalle jo ennen pitkää ja lyhentää henkisesti terveitä vuosia huomattavasti.

Kyllä heteromies kaipaa aina naista, mutta olen joskus miettinyt olisiko ollut onnellisempaa elää Aseksuaalina.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miesten mies mitään naista kaipaa, , olet siis Autoseksuaali .

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä heteromies kaipaa aina naista, mutta olen joskus miettinyt olisiko ollut onnellisempaa elää Aseksuaalina.

Olen myöhäissyntyinen aseksuaali ja voi miten elämä on mukavaa, kun ei ole lähellä ketään joka p....a ruikuttaisi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      43
      3027
    2. Ensi kesänä

Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta
      Ikävä
      61
      2991
    3. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      42
      2377
    4. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      31
      1873
    5. Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.

Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      81
      1763
    6. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      25
      1729
    7. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
      Ikävä
      48
      1586
    8. Mihin hävisi

Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä
      Iisalmi
      78
      1294
    9. On jo heinäkuun viimeinen päivä.

En taida nähdä sinua koskaan.
      Rakkaus ja rakastaminen
      39
      1260
    10. Lähtikö korvat

puhtaaksi vaikusta?
      Tuusniemi
      79