Mulle on aina opetettu tai siis opetettu ja opetettu, mutta siis mun kotona on aina pienenä käytetty nimnitystä että kikkeli on niinku miehen kyrpä ja pippeli on naisen pillu, mutta minkä ihmeen takia kaikki tällä palstalla ja yleensäkin sanoo poikien kyrvistä nimeä pippeli? onko mulle tosiaan opetettu nää väärin vai muilleko?
Pippeli ja kikkeli!?
8
3711
Vastaukset
- mie90
Kyllä se nyt ollaan vähä väärä kuva annettu. Siis tuo pippeli tarkoittaa miehen alapäätä. Näin on..
- Mapis
Pippelit, kikkelit, munat, kyrvät ja kaikki nuo tarkoittavat samaa, eli MIEHEN alapäätä.
Naisen alapäästä sit voisi sanoa tussua, pillua, pimppia, pimppaa, pimpsalooraa ja tällästä. ;PP
- AimoRapula
Kyllä pippeli ja kikkeli on ihan yksi ja sama asia.
Naisen tavarasta voidaan käyttää esim. sanoja Pimppi, pimpsa, tuhero, tussu, pillu...yms. - tyttönen vain
Kuten yllä sanottiin, pippeli ja kikkeli tarkoittavat molemmat penistä. Joskus olen kuullut puhuttavan "pimppelistä", kun tarkoitetaan naisen varustusta, mutta sekin on hieman outo nimitys.
- kolibri
Kyllä pippeli on miehellä. Pimppeli voisi tosiaan olla naisen sukupuolielin, mutta pippeli ei varmasti.
- pippeli tai pili
Tää on mun mieli pide. Jos on tollanen 5cm:n
pippeli kuten mulla, niin se on pippeli tai pili.
Kyllä pikku pojilla on pippeli, ei naisilla.
- V_niinkuin_Veriperse
Pippeli ja pimppi se olla pitää.
- Anonyymi
Ok
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä1384350Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda3382184Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik32074Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2481881- 1071800
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel4561770Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että4831621MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar571449Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun4821343Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa
Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat441316