Eiköhän olisi jo aika että kantaväestö menisi itseensä ja nöyrästi lakki kourassa pyytäisivät suomen romaneilta anteeksi halventavaa kohtelua ja suoranaista sortoa. Toinen toistaan pässimpiä "tutkimuksia" ja "tilastoja" keksitään joissa romaneita halveerataan, vaikka kyseessä ei ole kuin numeroita ja olettamuksia. Romeneista suurinosa on kunnollista, koulutettua ja ahkeraa väkeä.
Eiköhän olisi jo aika
15
440
Vastaukset
- Anonyymi
AP on humoristi
- Anonyymi
Pitää muistaa että niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan.
Siinä on miehen kunnia kaukana kun naisia hakataan ja nöyryytetään.
Kyllä suomalainen kunnioittaa niitä jotka kunnioitusta ansaitsevat. Esimerkiksi aasialaiset pärjäävät suomessa hyvin. Ei heistä puhuta pahaa ja heitä kohdellaan kunnollisesti ja kunnioittavasti.- Anonyymi
Yhtälailla valkolaiset hakkaavat ja nöyryyttävät naisia ym, eli tekevät ihan samaa, mistä romaneita haukutaan.
Ei silti, että romanien tekemä väkivalta olisi jotenkin "oikeutettua". Mutta eipä ole valkolaistenkaan sen enempää, varsinkaan niin että olisi vara haukkua romaneita siitä mitä itsekin tekevät.
Ja tuo on totta, oikein tekemällä tehtyjä "tilastoja ja tilastotietoja", joilla yritetään oikeuttaa haukkuminen ym vittumaisuus romaneita kohtaan.
Itse en kyllä odota mitään anteeksipyyntöjä, se on ihan sula mahdottomuus sellaista saadakaan, mutta mulle riittäisi se, että valkolaiset nyt pitäisivät päänsä kiinni ja menisivät muutenkin itseensä.
Omalla työpaikallakin on näitä haukkujia ja vittuilijoita. Vaikka valkolaiset työkaverini itse käyttäytyvät tosi törkeästi muita kohtaan.
Esimerkiksi eräissä pikkujoulujuhlissa pari jätkää yrittivät väkisin päästä panemaan erästä meidän toimistossa työskentelevää naista.
Oli vielä todella päällekäyvää nämä heidän "iskuyrityksensä". "Anna nyt sitä saatanan pillua kun sulla sellainen kerta on!", "Voithan hoidella meidät samalla kertaa, jos et perätysten jaksa ottaa meitä" ja mitä nyt olikaan... Todella asiallista.. Ja tällaiset apinat sitten vielä haukkuvat ja halveeraavat mustalaisia joka välissä.
Ja niin kuin viime keväänä, kun oli tämä tapaus, kun romanimies murhasi naisystävänsä.
Eräs nainen kailotti kovaan ääneen kahvitauolla, melkeinpä rääkyi, että "Mihin se niiden kakara nyt työnnetään sitten, kun sen äiti pääsi hengestään ja isä pääsee lusimaan!!!"
Naisella ei ole vissiin tapoja/älyä sitä vertaa, että ymmärtäisi sosiaalitoimen huolehtivan tällaisissa tilanteissa myös romanien lapsista siinä missä muidenkin. Ja vaikka olisi ymmärtänytkin, niin oli todella törkeä heitto.
Vielä kun tämä nainen itse yritti aikanaan minusta väkisin miestä itselleen, kun hänen avomiehensä ei edes koske häneen, kuten asian esitti.
Aloitti ahdistelun jo reilu viikko sen jälkeen, kun aloitin työpaikallamme työnteon.
Ja oli ihan sekaisin. Sanoin suoraan, etten halua häntä jne, eli tein selväksi, ettei hänellä ole kanssani mitään mahdollisuuksia. Niin intti ja väkisin vaan että ei kun kyllä me nyt ollaan pari ja alamme tekemään lasta ym. Äidilleenkin kehui ainakin, että kesään mennessä asutaan jo saman katon allaj alapsi on laitettu varmasti alulle jo aiemminkin.
Ja kun pärähdin, että nyt lopetat, kun en todellakaan ala hänen kanssaan mihinkään, niin loukkaantui ja oli kuin pikkulapsi, että nyt tuli paha mieli kun sanot noin. Pari päivää oli hiljaa ja sitten aloitti taas. "Joko meidän suhde on edennyt tarpeeksi pitkälle vai onko missä mallissa ja voidaanko jo mennä naimisiin vai odotetaanko ensi viikkoon..?"
Alkoi vielä norkoilemaan mun kotini tienoillakin ym, harmi ja hänen onnensa, ettei väijyminen ollut vielä silloin rikoslaissa rangaistava teko.
Sitten kopetti, kun uhkasin tehdä asiasta julkisen mekkalan ja kertovan hänen avokilleenkin, että ahdistelee mua. 2 vuotta sen jälkeen yritti vielä savustaa minua ulos työpaikaltamme.
AIka surkeata ja tuollaiset sitten vielä kuvitelevat, että heillä on vara haukkua romaneita ja ylipäätään arvostella edes... - Anonyymi
Ei aasialaisissa sinänsä muuten ole mitään vikaa, mutta helvtin moni heistä yrittää väkisin tyrkyttää itseään tai jotain tuttuaan sieltä Aasiasta suomalaismiehille vaimoksi. Ja tekevät sitä ihan riesaksi asti. Meillä on vieläkin pari aasialaista töissä ja heitä on ollut useampikin tässä ajan mittaan, yksi taisi olla sellainen kun ei harrastanut tätä "kaupantekoa", loput harrasti senkin edestä. Jostain syystä mä olen ollut heidän silmätikkunsa, suuttuivat oikein, kun en huolinut. Sitten ihmettelevät muutenkin, kun ovat vähän huoran maineessa... SIis yleisesti ottaen ihmettelevät.
Toinen heissä on se, kun eivät opettele mitään kieltä. Yritä sitten sellaisen kanssa tehdä töitä ja opastaa työhön, joka ei osaa muuta kuin sitä omaa kieltään, vietnamia tai thaimaata.
Lisäksi sehän on työturvallisuusriskikin. - Anonyymi
Ole hyvä ja katso kuinka tappoa, murhaa, ryöstöjä, raiskauksia, petoksia tekee valtaväestön. On tulla sanomaan tilastot kertoo sitä ja tätä kun niitä ei olla ikinää tehty muuta kun suomalaisten rikollisuudesta suomes, koskien kaikkea joka suomes asuu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ole hyvä ja katso kuinka tappoa, murhaa, ryöstöjä, raiskauksia, petoksia tekee valtaväestön. On tulla sanomaan tilastot kertoo sitä ja tätä kun niitä ei olla ikinää tehty muuta kun suomalaisten rikollisuudesta suomes, koskien kaikkea joka suomes asuu
Rikostilastot on jaoteltu etnisyyden mukaan Suomessa ja väkivaltarikoksissa romaneilla ikävä kyllä on melkoinen edustus, parinkymmenkertainen muihin verrattuna. Totuuden kiistäminen ei sitä muuta, mutta asialle kannattaisi ehkä tehdä jotain.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos valtaväestö tekisi henkirikoksia samassa suhteessa kuin romaanit, niin niitä varmaan tapahtuisi tuhansittain vuodessa. Tuntuu olevan vaikeaa ymmärtää romaanien, kun rikokset suhteutetaan kunkin ryhmän väestöosuuteen nähden.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos valtaväestö tekisi henkirikoksia samassa suhteessa kuin romaanit, niin niitä varmaan tapahtuisi tuhansittain vuodessa. Tuntuu olevan vaikeaa ymmärtää romaanien, kun rikokset suhteutetaan kunkin ryhmän väestöosuuteen nähden.
Määrä se ratkaisee, eikä suhdeluvut.
Eli siinä olet oikeassa että on näemmä vaikea ymmärtää... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Määrä se ratkaisee, eikä suhdeluvut.
Eli siinä olet oikeassa että on näemmä vaikea ymmärtää...Väärin, suhdeluvut ovat vertailukelpoiset määrät eivät. Näemmä asioiden vertailukelpoisuus on vaikeaa ymmärtää. Se on totta, jos valtaväestö tekisi suhteessa yhtä paljon henki- sekä väkivaltarikoksia, olisi niitä tuhansia vuodessa enemmän.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Väärin, suhdeluvut ovat vertailukelpoiset määrät eivät. Näemmä asioiden vertailukelpoisuus on vaikeaa ymmärtää. Se on totta, jos valtaväestö tekisi suhteessa yhtä paljon henki- sekä väkivaltarikoksia, olisi niitä tuhansia vuodessa enemmän.
Et ymmärrä edelleenkään. Etkä tulekaan ymmärtämään.
On varmaan tosi raskasta olla sinunlaisesi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yhtälailla valkolaiset hakkaavat ja nöyryyttävät naisia ym, eli tekevät ihan samaa, mistä romaneita haukutaan.
Ei silti, että romanien tekemä väkivalta olisi jotenkin "oikeutettua". Mutta eipä ole valkolaistenkaan sen enempää, varsinkaan niin että olisi vara haukkua romaneita siitä mitä itsekin tekevät.
Ja tuo on totta, oikein tekemällä tehtyjä "tilastoja ja tilastotietoja", joilla yritetään oikeuttaa haukkuminen ym vittumaisuus romaneita kohtaan.
Itse en kyllä odota mitään anteeksipyyntöjä, se on ihan sula mahdottomuus sellaista saadakaan, mutta mulle riittäisi se, että valkolaiset nyt pitäisivät päänsä kiinni ja menisivät muutenkin itseensä.
Omalla työpaikallakin on näitä haukkujia ja vittuilijoita. Vaikka valkolaiset työkaverini itse käyttäytyvät tosi törkeästi muita kohtaan.
Esimerkiksi eräissä pikkujoulujuhlissa pari jätkää yrittivät väkisin päästä panemaan erästä meidän toimistossa työskentelevää naista.
Oli vielä todella päällekäyvää nämä heidän "iskuyrityksensä". "Anna nyt sitä saatanan pillua kun sulla sellainen kerta on!", "Voithan hoidella meidät samalla kertaa, jos et perätysten jaksa ottaa meitä" ja mitä nyt olikaan... Todella asiallista.. Ja tällaiset apinat sitten vielä haukkuvat ja halveeraavat mustalaisia joka välissä.
Ja niin kuin viime keväänä, kun oli tämä tapaus, kun romanimies murhasi naisystävänsä.
Eräs nainen kailotti kovaan ääneen kahvitauolla, melkeinpä rääkyi, että "Mihin se niiden kakara nyt työnnetään sitten, kun sen äiti pääsi hengestään ja isä pääsee lusimaan!!!"
Naisella ei ole vissiin tapoja/älyä sitä vertaa, että ymmärtäisi sosiaalitoimen huolehtivan tällaisissa tilanteissa myös romanien lapsista siinä missä muidenkin. Ja vaikka olisi ymmärtänytkin, niin oli todella törkeä heitto.
Vielä kun tämä nainen itse yritti aikanaan minusta väkisin miestä itselleen, kun hänen avomiehensä ei edes koske häneen, kuten asian esitti.
Aloitti ahdistelun jo reilu viikko sen jälkeen, kun aloitin työpaikallamme työnteon.
Ja oli ihan sekaisin. Sanoin suoraan, etten halua häntä jne, eli tein selväksi, ettei hänellä ole kanssani mitään mahdollisuuksia. Niin intti ja väkisin vaan että ei kun kyllä me nyt ollaan pari ja alamme tekemään lasta ym. Äidilleenkin kehui ainakin, että kesään mennessä asutaan jo saman katon allaj alapsi on laitettu varmasti alulle jo aiemminkin.
Ja kun pärähdin, että nyt lopetat, kun en todellakaan ala hänen kanssaan mihinkään, niin loukkaantui ja oli kuin pikkulapsi, että nyt tuli paha mieli kun sanot noin. Pari päivää oli hiljaa ja sitten aloitti taas. "Joko meidän suhde on edennyt tarpeeksi pitkälle vai onko missä mallissa ja voidaanko jo mennä naimisiin vai odotetaanko ensi viikkoon..?"
Alkoi vielä norkoilemaan mun kotini tienoillakin ym, harmi ja hänen onnensa, ettei väijyminen ollut vielä silloin rikoslaissa rangaistava teko.
Sitten kopetti, kun uhkasin tehdä asiasta julkisen mekkalan ja kertovan hänen avokilleenkin, että ahdistelee mua. 2 vuotta sen jälkeen yritti vielä savustaa minua ulos työpaikaltamme.
AIka surkeata ja tuollaiset sitten vielä kuvitelevat, että heillä on vara haukkua romaneita ja ylipäätään arvostella edes...höpöhöpö. mene töihin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et ymmärrä edelleenkään. Etkä tulekaan ymmärtämään.
On varmaan tosi raskasta olla sinunlaisesi.En tiedä miten raskasta on olla kaltaisesi, mutta itse ymmärrän sentään asioiden suhteuttamisen ja vertailulukujen merkityksen. Tottakai sitä yrittää kiistää, kun se ei omaa etusasi palvele. Älä ymmärrä asiaa, jos et halua tai kykene. Romanit johtavat väkivaltarikoksien tilastoja, eikä se totuus muuksi ikävä kyllä muutu ennenkuin kulttuuri muuttuu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
höpöhöpö. mene töihin.
Taitaa toi ap olla myös romaani,koska kerran täällä oli kuva hänestä ja oli kyllä tumma,mut meikeillä ym.hilipehöörillä saa itsensä muuttumaan!
Ps.mulla ei ole mitään ulkomaalaisia kohtaan,suurin osa heistä käyttäytyy ihmismäisesti,vaan tää ap gubbe valehtelee heille suomalaisista ja yllyttääpahantekoon!
- Anonyymi
Hyvä provo DDDD
- Anonyymi
Kohta on yksi teloittaja/tappaja (4 -kertainen murhaaja) taas vapaalla jalalla, miksei suomessakin kuolemantuomion antaminen voisi olla tällaisille pedoille mahdollinen
Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä
IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi4774095Mihin sinussa haluan koskea
Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä743116Toisen ihmisen sydämellä
leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo1461470- 831294
Yleltä tiukka nootti Sohvaperunat-sarjan tyypeistä: "Halutessaan ja tapauskohtaisesti harkiten..."
Näin "Sohvis-julkkiksia" suojellaan! Toisaalta ovathan nämä ihmiset itse lähteneet mukaan reality-ohjelmaan. Että mitä m20123617-vuotiasta lukiolaispoikaa epäillään perheenisän murhasta Pyhtäällä
Perheenisä löytyi kuolleena kotipihastaan loppuvuonna 2023 Heinlahdesta Myyrynmäeltä. Poliisi epäilee murhasta kotkalais291192Janne Kataja uudessa elämäntilanteessa - Vauva tuli, tyttäret jo teini-iässä: "On jo vähän..."
Janne Kataja on uudessa elämäntilanteessa, 44-vuotiaana hän tuli kolmatta kertaa isäksi. Tyttäret edellisestä liitosta14942Olet mun herkkä kohta
Vaikutuksesi minuun on valtava. Käsitätköhän miten paljon tunnen takiasi? Miten paljon elämäni on muuttunut sen jälkeen59928- 57884
Milloin olette tavanneet ekaa kertaa?
Ap vastaa: Viime keväänä maalis/huhtikuun vaihteessa se varmaan oli.70863