Meillä kävi parkanossa sectorin myyjä onko kellään muulla käynyt tuli ihan istuu meille tosi mukava nuori mies ja kerto hyviä turvallisuus vinkkejä otettiin kans palvelu käyttöön eikä ollu hinta eikä mikää varsinkin kun parkanon pelletti tehdas palo nii herätteli
Meillä kävi sectorin myyjä
Anonyymi-ap
3
298
Vastaukset
- Anonyymi
Ai teilläkin kotona puristetaan pellettejä vasaramyllyllä hienonnetusta raaka-aineesta?
Ja sprinkleri tuli kaupanpäälle? - Anonyymi
Kävi meilläkin. Annoin pari nasevaa kommenttia mitä mieltä olen mummojen pelotteluun perustavasta markkinoinnista.
Kysyin kuitenkin hinnan "palvelulle".
Nopea päässälasku osoitti että uudehko okt saa palaa neljä kertaa vuosisadassa ja vielä tulee edullisemmaksi ilman.
Osoitin heille nopean poistumissektorin. - Anonyymi
Joko olet laskenut pöytähopeasi vai oletko vielä nuoren mukavan miehen antamien hyvien turvallisuusvinkkien lumoissa?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7193174Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3622882Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o692698Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä342606Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja582118- 491669
- 831648
Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise131641Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181639- 571529