Ja monellako myymälällä? Arvauksia kehiin.
Onko Halpa-Hallia vielä 2050-luvulla?
20
453
Vastaukset
- Anonyymi
Ei yhtään, koska nimi muutetaan, uus nimi on -Kallis-Halli -
- Anonyymi
Esko kun kuolee niin se on konkassa seuraavana päivänä.
- Anonyymi
Se tulee kalliiksi, kun eivät myy tupakkaa ja kaljaa.arvostan periaatetta, mutta harmittavan hiljaista siellä on vaikka parkkitilatkin ovat hyvät.
- Anonyymi
Halpa-hslli oli joskus Tampereellakin mutta joutui lähtemään häntä koipien välissä.
- Anonyymi
Niillä on nykyään sivuliikkeitä arabimaissa, illah aplah nimisiä.
- Anonyymi
Ei ole noilla hinnoilla!
- Anonyymi
Jos Kokkolan myymälä olisi Halpa-hallin ainut myymälä, niin se ei pysyisi pystyssä viikkoakaan. Kun konsepti on Kiinalainen romu ja muita kalliimmat elintarvikkeet ei se Kokkolan kovassa kilpailussa riitä. Jopa ns. uskovaiset eri kuppikuntiin kuuluvat uskolliset ovat kaikkoamassa.
- Anonyymi
Halpahalli oli aikoinaan hyvä kauppa, kun siellä oli edullisempaakin tavaraa. Kauhistuin, kun talvitakkia hain, niin ei yhtäkään alle 30€! Tuonkin hintaluokan oli onneton, joten jos talvitakkia tarvit, niin Halpahalli ei ole oikea paikka.
Tokmanilta löysin hyvän ja paksun takin. Hintakin oli kohtuullinen. - Anonyymi
Halvempi ruoka hh:ssa on kuin sitimarketissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Halvempi ruoka hh:ssa on kuin sitimarketissa.
Kaikissa kaupoissa on halvempaa kuin Citymarketissa.
- Anonyymi
Taitaa loppua.On huonoksi mennyt valikoima .
- Anonyymi
Ainahan se on täynnä väkiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ainahan se on täynnä väkiä.
Parkkihalli on valttikortti autoilijalle, on hirno asia päästä kuivana sisälle räntäsateella, ei tarvitse kiertää liukkaita/ tulikuumia parkkipaikkoja.
Ja aina löytyy laatua.
Inköpen i påsen är det lätt stt vara glad!
- Anonyymi
Toivottavasti on, tärkeä meille kokkolalaisille ja koko maakunnalle. Lisäksi merkittävä työllistäjä .
- Anonyymi
Mies 3000 luvulla, onko nykyistä rakennus kantaa silloin paljonkaan jäljellä vai onko kaikki purettu maan tasalle, koska jos 1980 luvun asunto pysyisi kunnossa, niin kaikki vesijohto ja lämmitys putki remontit, kattoremontit täytyy tehdä vähintän 40-50 vuoden välein, eivät ne pidempään kestä.
- Anonyymi
Heh, no jos niillä on vielä sama valikoima kuin nyt niin en tiiä jaksaako moni meistä enää kävellä sinne asti 2050-luvulla… 🙈
Siis viimeksi kun kävin Kokkolan Halpa-Hallissa, yritin löytää uudet treenitrikoot ja urheilutopin, mut siellä oli lähinnä jotain semmosia patalappukankaista tehtyjä juttuja, jotka näytti jo henkarissa löystyneiltä. 😅 En mä nyt mikään merkkiaddikti oo, mut jos mä treenaan salilla ja joogaan niin kyllä mä haluun, että vaatteet pysyy päällä ja näyttää hyvältä kaikissa liikkeissä, eikä valu heti kun vähän nostaa käsiä… tai kun menee syväkyykkyyn. 🙃
Ja joo, sanokaa pinnalliseks, mutta kyllä mä haluan ostaa vaatteet, jotka näyttää siltä, että ne on tehty oikealle vartalolle eikä päällä kuin löysä pussilakana. 😇
Että jos Halpa-Halli vielä 2050-luvulla haluu palvella myös nuoria naisia, niin vois ehkä vähän freesata valikoimaa muuten me napataan trikoot muualta. 🛍️
#JoogaMutEiJoustohaalaria #HalpaHalliHiljaaPois- Anonyymi
Kyllä omassa H_H merkkituotteissa on laadussa toivomisen varaa, vaatteita en paljon sieltä osta ja vähän muutkin on nuukaillen valmistettuja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä omassa H_H merkkituotteissa on laadussa toivomisen varaa, vaatteita en paljon sieltä osta ja vähän muutkin on nuukaillen valmistettuja.
Halpa saadaan aikaiseksi halpatuotannolla ja se myy, vaikka suut toista vänisee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Halpa saadaan aikaiseksi halpatuotannolla ja se myy, vaikka suut toista vänisee.
Joo siis ihan rehellisesti… mä vähän epäilen tota että ne muka myy hyvin tai ainakaan Kokkolassa. 😅
Aina kun mä meen sinne, niin siellä on lähinnä joku satunnainen setä etsimässä sukkia ja pari mummoa ruokaosastolla. Vaaterekit on ihan täynnä, mut kukaan ei koskaan oo sovituskopissa, eikä kassalla oo ketään jonossa. Että jos ne oikeesti menee kaupaksi, niin varmaan jossain kylillä missä valikoima on tyyliin “Halpa-Halli tai ei mitään”. 🙈
#HalpaaMutEiHyvää - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo siis ihan rehellisesti… mä vähän epäilen tota että ne muka myy hyvin tai ainakaan Kokkolassa. 😅
Aina kun mä meen sinne, niin siellä on lähinnä joku satunnainen setä etsimässä sukkia ja pari mummoa ruokaosastolla. Vaaterekit on ihan täynnä, mut kukaan ei koskaan oo sovituskopissa, eikä kassalla oo ketään jonossa. Että jos ne oikeesti menee kaupaksi, niin varmaan jossain kylillä missä valikoima on tyyliin “Halpa-Halli tai ei mitään”. 🙈
#HalpaaMutEiHyvää
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 856294
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t303783törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/283140Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu3691696- 331388
- 271320
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi46949Anteeksi kulta
En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv11946Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."
Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:11870- 42849