Taviksen näköinen.Löysä perse.Tissit kuin teepussit.Kannatteis pitää kuteet päällä.
Bianca Censori
5
567
Vastaukset
- Anonyymi
Niin kannattaisi, mutta vinopää Kanye West pakottaa sen esiintymään alasti.
- Anonyymi
Pakottaako Kanie West Biancaa pukeutumaan noin?
- Anonyymi
Rinnat taitaa olla luomut? Hyvä kroppa on mutta rinnat pilaa yleiskuvan.
Kieltämättä nyt kun katsoin kuvia tuosta, niin ei näytä kummoiselta. Näyttää hieman kuin huumeidenkäyttäjältä.
Kummallista että Westin tasoinen henkilö ottaa tuollaisen mitättömän näköisen naisen, varmaan saisi minkä tahansa. Tosin valkoinen nainen on mustalle miehelle ikäänkuin statussymboli, joten se rajoittaa valinnanmahdollisuuksia paljon.
Erikoista on tämä alastomana esiintyminen, mikä lie kuvio tuossa on menossa, hämärää touhua. Huomion hakemista tietysti, mutta mitä varten. Pistäisi ennemmin itsensä kuntoon niin saisi positiivisempaa huomiota.- AnonyymiUUSI
Jollakin pitää julkisuudessa pysyä äijän. Vaikka sitten taluttamalla alastonta seksi nukkea turuilla ja toreilla.
Valokuvaajat voisivat jättää nuo kuvaamatta niin loppuisi tuo vammaisten hyväksikäyttö.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ihana on nähdä edes ohimennen
Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su1639451- 664924
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1494712Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene234072Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.433692Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt
Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko353633Saattaisimme olla yhdessä
Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla383518- 483253
Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?432994- 492734