Jäneskoirat, lintukoirat että hirvikoirat kärsivät tästä.
Ottakaa koira edes kerran vuodessa päiväksi karanteenista pois, häkki on suhteessa pienempi kuin akvaariokalalla. Eläinrääkkäys selvästi.
Kansanliike koirien ulkoilutuksen puolesta.
Ei ole häävi metsästyskoirien tilanne räksyttää häkissä.
Metsästys lopetettava koirilla kun tilanne tämä.
Seisojilla tilanne parempi.
Metsästyskoirien surkea tilanne, 99.5% ajasta 6m2 häkissä, Hox eläintenoikeus
218
1973
Vastaukset
- Anonyymi
Jaaha, että näin epätoivoisella trollilla lähti metsästyksen vastustaja tänään liikkeelle. 😂😂
- Anonyymi
Älä provosoi!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä provosoi!
Kukakohan se täällä provosoi herra metsästyksen vastustaja? 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kukakohan se täällä provosoi herra metsästyksen vastustaja? 😂
Jännä juttu että sinä et hyväksy sitä että täällä keskustellaan metsästyskoirista joita kohdellaan väärin. Haluat ettei tästä asiasta saa puhua
Eli sinä puolustat eläinsuojelulain rikkomista.
Itse en koskaan, päivääkään ole pitänyt metsöstyskoiriani häkissä. Olen aidannut aina tonttini kokonaan ja koirani ollut irti pihalla mutta ei valvomatta. Koirat nukkui sisällä kuten nykyinenkin koira.
Joka ikinen päivä käytän lenkillä vähintään 4km.
Viikonloppuisin vielä pidempiä lenkkejä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jännä juttu että sinä et hyväksy sitä että täällä keskustellaan metsästyskoirista joita kohdellaan väärin. Haluat ettei tästä asiasta saa puhua
Itse en koskaan, päivääkään ole pitänyt metsöstyskoiriani häkissä. Olen aidannut aina tonttini kokonaan ja koirani ollut irti pihalla mutta ei valvomatta. Koirat nukkui sisällä kuten nykyinenkin koira.
Viikonloppuisin vielä pidempiä lenkkejä.Et sinä "keskustele", vaan nostelet metsästys vastaisia öyhötyksiäsi vain trollataksesi metsästäjiä kuten tämän lisäksi tänään taas tuo uusin öyhötyksesi. Miksi et edelleekään laita niitä vastustajiin, vaikka se palsta on tehty sinua varten? Ja tuo sinun metsästäjäksi tekeytymisesi ei mene enää kenellekään läpi. 😂 Onneksi tämä yksi metsästys vastainen öyhöttäjä kolleegasi joutui pitkään banniin, niin palsta ainakin hetkeksi rauhoittui jatkuvista metsästys vastaisista öyhötys nostoista palstalle. 🤭
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et sinä "keskustele", vaan nostelet metsästys vastaisia öyhötyksiäsi vain trollataksesi metsästäjiä kuten tämän lisäksi tänään taas tuo uusin öyhötyksesi. Miksi et edelleekään laita niitä vastustajiin, vaikka se palsta on tehty sinua varten? Ja tuo sinun metsästäjäksi tekeytymisesi ei mene enää kenellekään läpi. 😂 Onneksi tämä yksi metsästys vastainen öyhöttäjä kolleegasi joutui pitkään banniin, niin palsta ainakin hetkeksi rauhoittui jatkuvista metsästys vastaisista öyhötys nostoista palstalle. 🤭
Niinhän sinä luulit .👨💼👨💼👨💼👨💼🗣😹😹😹
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et sinä "keskustele", vaan nostelet metsästys vastaisia öyhötyksiäsi vain trollataksesi metsästäjiä kuten tämän lisäksi tänään taas tuo uusin öyhötyksesi. Miksi et edelleekään laita niitä vastustajiin, vaikka se palsta on tehty sinua varten? Ja tuo sinun metsästäjäksi tekeytymisesi ei mene enää kenellekään läpi. 😂 Onneksi tämä yksi metsästys vastainen öyhöttäjä kolleegasi joutui pitkään banniin, niin palsta ainakin hetkeksi rauhoittui jatkuvista metsästys vastaisista öyhötys nostoista palstalle. 🤭
Joko me pian tavataan.🤔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinhän sinä luulit .👨💼👨💼👨💼👨💼🗣😹😹😹
Hyvä, että sentään myönnät metsästys vastaisen öyhötyksesi jonka ylläolevan viestini syöttinä taas hölmöyttäsi todistit herra metsästyksen vastustaja. 😂
Yksinkertaisuutesi on käsin kosketeltavaa. 🤭 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä, että sentään myönnät metsästys vastaisen öyhötyksesi jonka ylläolevan viestini syöttinä taas hölmöyttäsi todistit herra metsästyksen vastustaja. 😂
Yksinkertaisuutesi on käsin kosketeltavaa. 🤭Milloin tavataan👨💼🗣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Milloin tavataan👨💼🗣
Niin se oikeuskäsittelykö sinun metsästys vastaista trollaamistasi on hillinnyt? 😂
Heti kun viranomaiset ottavat asian kanssasi käsittelyyn. Ei sitä sinun minulta tarvitse kysellä kyllä sinuun ollaan yhteydessä asian tiimoilta. 🤭 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin se oikeuskäsittelykö sinun metsästys vastaista trollaamistasi on hillinnyt? 😂
Heti kun viranomaiset ottavat asian kanssasi käsittelyyn. Ei sitä sinun minulta tarvitse kysellä kyllä sinuun ollaan yhteydessä asian tiimoilta. 🤭Hyvä hyvä👨💼👨💼👨💼
- Anonyymi
Hyvä, että myönnät ekan kerran metsästys vastaisen trollaamisesi olevan sairasta. 👍😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Viikonloppuisin vielä pidempiä lenkkejä.Kerro faktaa, missä kohdellaan huonosti. Oletko omin silmin nähnyt? Jos, niin oli metsästyskoira tai muu kotieläin ja jos oikeasti näkee kaltoinkohtelua, niin silloin tehdään ilmoitus poliisille, joka hoitaa eikä ulvota Suomi24:ssä.
Ei kukaan ota sinunlaista "keksijää" täällä todesta. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Viikonloppuisin vielä pidempiä lenkkejä.Kerroppa, montako "väärin" kohdeltua metsästyskoiraa tiedät?
Minäkin tiedän, muista ihan lapsuudesta asti, mitä metsästyskoirat oli. No, myönnän,yksi niistä otti joskus hatkat naapuriin, kun siellä oli ihana narttu, mutta muuten, jos otti sisälle, viihtyi max 5 minuuttia vaikka oli pakkasta 25. Oli kopit ja liikkumatilaa, mutta ei menty koppiin vaan mukavampi oli maata taivasalla. Sama kesähelteellä, kaivoivat helkutinmoisia kuoppia ja makoilivat niissä (viileä maa), sisälke ei tulleet ja jos otti, niin hrti ulos.
Metsästyskoiria ei voi, eikä saa verrata pikku lamppuharjoihin, ihan eri rodut.
En ole ikinä kuullutkaan saatikka nähnyt, että kukaan kohtelisi metsästyskoiriaan huonosti. Tiedäthän sen, että ne ovat kalliita?
- Anonyymi
Ryhdy Sinä aloittaja päivittäin taluttelemaan hihnassa niitä häkissä olevia koiria, niin omistajat ovat hyvillään ja voit sitten palstalla kehua retostaa tuon hyvän tekemisestä häkkikoirille.
- Anonyymi
"Kuusamon valvontaeläinlääkäri suree pihakoiria, jotka saavat liikuntaa vain metsästyskaudella – Sulaa juomavettä koiran pitää saada aina"
Tuollainen uutisotsikko mediassa.- Anonyymi
Miksi et laita öyhötyksiäsi metsästyksen vastustajiin edelleenkään? 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi et laita öyhötyksiäsi metsästyksen vastustajiin edelleenkään? 😂
Ei metsästyksen vastustajille ole metsästyskoiria joten se olisi aivan väärä palsta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei metsästyksen vastustajille ole metsästyskoiria joten se olisi aivan väärä palsta.
Etkös sinä aiemmin kehunut, että sinulla on metsästyskoira vaikka oletkin metsästyksen vastustaja? 😂 Eli jälleen jäit kiinni valheistasi. 😂 Edelleen voit vastata miksi tänne on perustettu metsästyksen vastustajat, mutta silti trollaat jatkuvasti metsästys palstaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etkös sinä aiemmin kehunut, että sinulla on metsästyskoira vaikka oletkin metsästyksen vastustaja? 😂 Eli jälleen jäit kiinni valheistasi. 😂 Edelleen voit vastata miksi tänne on perustettu metsästyksen vastustajat, mutta silti trollaat jatkuvasti metsästys palstaa?
Laitapas se viestini tänne missä noin olen sanonut? Epäilen ettet sellaista viestiä ole edes nähnyt.
Itse valehtelet, olet yhä enemmän sekaisin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laitapas se viestini tänne missä noin olen sanonut? Epäilen ettet sellaista viestiä ole edes nähnyt.
Itse valehtelet, olet yhä enemmän sekaisin.Miksi laittaisin? 😂Ethän sinä koskaan tuo mitään todisteita minuun kohdistuviin valheisiisikaan herra metsästyksen vastustaja eikä sitä viestiä löytyisikään tuhansien metsästys vastaisten trolliesi seasta. Minulle riittää, että kevään aikana tulet vastaamaan minuun kohdistamiisi uhkailuihisi oikeudessa. 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi laittaisin? 😂Ethän sinä koskaan tuo mitään todisteita minuun kohdistuviin valheisiisikaan herra metsästyksen vastustaja eikä sitä viestiä löytyisikään tuhansien metsästys vastaisten trolliesi seasta. Minulle riittää, että kevään aikana tulet vastaamaan minuun kohdistamiisi uhkailuihisi oikeudessa. 😂
Hahaa kun sellaista viestiä ei ole niin siksi et laita. Jäit valheesta kiinni😭
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi laittaisin? 😂Ethän sinä koskaan tuo mitään todisteita minuun kohdistuviin valheisiisikaan herra metsästyksen vastustaja eikä sitä viestiä löytyisikään tuhansien metsästys vastaisten trolliesi seasta. Minulle riittää, että kevään aikana tulet vastaamaan minuun kohdistamiisi uhkailuihisi oikeudessa. 😂
Laitapas yksikin viesti missä olen uhkaillut sinua! Olet taas väärässä henkilöissä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laitapas yksikin viesti missä olen uhkaillut sinua! Olet taas väärässä henkilöissä.
Eikö taas metsästyksen vastustajan jankkaus tehoa, kun pitää itkeä jälleen useilla viesteillä peräkkäin. 😂 Saman jankkaamisellako kuvittelet uhkailuistasi selviävän, kun tuota samaa itkit uhkailu ketjussakin? Mainittakoon siis muillekin ja sinulle muistin virkistämiseksi, että poistatit uhkailuviestisi, mutta minun vastaus sinun viestiisi joka loistaa tyhjyyttään näkyy edelleen ketjussa. Mainitsin myös siinäkin kuten olen aiemminkin sanonut, että olen ottanut, otan ja tulen jatkossakin ottamaan kaikista sinun epämääräisistä uhkaavista kommenteistasi kuvakaappauksen. Näitä minulla on koneella paljon ja niitä on lähetetty poliisille. Myös tuostakin uhkauksesta joten älä huoli sinuun ollaan asiasta yhteydessä joten minuun sinun on turha pelkoasi purkaa. Oikeusistunto määrittää korvausvelvastuusi asiasta minua kohtaan. Joten kysyn mitä luulet voittaneesi metsästys palstan trollaamisellasi ja metsästäjien mustamaalaamisella joka käy sinua itseäsi vastaan? 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö taas metsästyksen vastustajan jankkaus tehoa, kun pitää itkeä jälleen useilla viesteillä peräkkäin. 😂 Saman jankkaamisellako kuvittelet uhkailuistasi selviävän, kun tuota samaa itkit uhkailu ketjussakin? Mainittakoon siis muillekin ja sinulle muistin virkistämiseksi, että poistatit uhkailuviestisi, mutta minun vastaus sinun viestiisi joka loistaa tyhjyyttään näkyy edelleen ketjussa. Mainitsin myös siinäkin kuten olen aiemminkin sanonut, että olen ottanut, otan ja tulen jatkossakin ottamaan kaikista sinun epämääräisistä uhkaavista kommenteistasi kuvakaappauksen. Näitä minulla on koneella paljon ja niitä on lähetetty poliisille. Myös tuostakin uhkauksesta joten älä huoli sinuun ollaan asiasta yhteydessä joten minuun sinun on turha pelkoasi purkaa. Oikeusistunto määrittää korvausvelvastuusi asiasta minua kohtaan. Joten kysyn mitä luulet voittaneesi metsästys palstan trollaamisellasi ja metsästäjien mustamaalaamisella joka käy sinua itseäsi vastaan? 😂
No etkö löytänyt viestejä😭😭 valehtelija.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No LÖYTYKÖ SITÄ VIESTIÄ HÄ!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No etkö löytänyt viestejä😭😭 valehtelija.
Täältähän tuo löytyy koko ketju viesteineen mistä poistatit hätäpäissäsi, mutta myöhään viestin missä uhkailit. 😂 Herra metsästyksen vastustajalla näemmä paniikki päällä. 😂😂
- Anonyymi
Meinaako herra metsästyksen vastustaja, että uhriutuminen ja viestin tuojan syyllistäminen itte oot defenssillä auttaa taas? 😂 Eihän se ole auttanut sinua ennenkään. 🤭
- Anonyymi
Kommentoi 24/7 metsästäjiä mustamaalaava metsästyksen vastustaja. 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai sulle pitää oikein korvata ,kun et pärjää keskustelu palstalla ,unta näät .😹😹😹😹😹
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai sulle pitää oikein korvata ,kun et pärjää keskustelu palstalla ,unta näät .😹😹😹😹😹
Voi kun metsästyksen vastustajalla on taas ihanaa, kun banni purettiin ja saat jälleen trollata rauhassa. 😂 Missä olen pärjäämisestä puhunut? Kysehän on siitä, että tämä palsta on metsästäjille ei teidän metsästyksen vastustajille häiriköintiin tarkoitettu. Siihen on oma palstansa. Korvaus vastuu sinulla on julkisesta uhkauksestasi mitä täällä teit joista on kuvakaappaukset lähetetty viranomaistutkintaa varten.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi kun metsästyksen vastustajalla on taas ihanaa, kun banni purettiin ja saat jälleen trollata rauhassa. 😂 Missä olen pärjäämisestä puhunut? Kysehän on siitä, että tämä palsta on metsästäjille ei teidän metsästyksen vastustajille häiriköintiin tarkoitettu. Siihen on oma palstansa. Korvaus vastuu sinulla on julkisesta uhkauksestasi mitä täällä teit joista on kuvakaappaukset lähetetty viranomaistutkintaa varten.
Vaihda levyä ,tuo on jo säälittävää jorinaa ,etkä sinä ole metsästäjä höpö höpö.😄😄😄😄
- Anonyymi
Täällähän olikin viikko rauhallista ollessasi bannissa, mutta nyt näemmä metsästyksen vastustajan vihan purku kanava toimii taas vanhaan tyyliin. 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täällähän olikin viikko rauhallista ollessasi bannissa, mutta nyt näemmä metsästyksen vastustajan vihan purku kanava toimii taas vanhaan tyyliin. 😂
Hyvinhän näytät itse viihtyvän palstapoliisina ,joka ei johda mihinkään .🤠🤠🤠🤠
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvinhän näytät itse viihtyvän palstapoliisina ,joka ei johda mihinkään .🤠🤠🤠🤠
No mitäs palstarikollinen metsästyksen vastustaja? 😂 Mihin kuvittelet metsästys palstan trollaamisen, metsästäjien mustamaalaamisen, perusteettomat syyttelyt ja uhkailusi johtavan? 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missähän se kutsu käräjille viipyy on jo huhtikuu ,meinaan vaan olen odottanut mielenkiinolla tapahtumaa.😎😎😎
Anonyymi kirjoitti:
Missähän se kutsu käräjille viipyy on jo huhtikuu ,meinaan vaan olen odottanut mielenkiinolla tapahtumaa.😎😎😎
Niin varmaan. Toisille tilanne olisi noloin mahdollinen,toiset taas nauttivat syytettynä olemisesta ja ottavat asiasta käräjilläkin kaiken irti.
O
tempera o monesta.
- Anonyymi
Kyllä hirvikoirat pärjää häkissä. Koirilla on hyvä kunto, kun ovat puolivuotta ajattaneet hirviä näännyksiin.
- Anonyymi
On ne metsästäjät tyhmiä.koira päästetään korpeen ilman susi liiviä ja sitte porataan kun susi syö.
- Anonyymi
Pidetäänhän ihmisiäkin pienissä jopa 25 neliön asunnoissa ja jotkut vapaaehtoisesti asuu koko ikänsä sellaisessa?
- Anonyymi
Entäs minkkien kohtelu. katsottiin telkkarista perheen kanssa kun roikottivat minkki raukkoja miten sattuu. minkit ovat varmaan ihan kauhuissaan. miksei eläinsuojelu niihin puutu. antaa luontoeläinten olla luonnossa vapaina minne ne kuuluukin ja etsikööt muita töitä nämä minkkitarhaajat. minkeillä kauheat olot siellä. minullekin sanottiin, kun hain töitä, ettei ole, että myy itseäsi. tosi törkeää. miksei nämä minkkitarhaajatkin voisi etsiä muita töitä.
- Anonyymi
Oho.😳Herra metsästyksen vastustajako on hakenut töitä. Edistystä, sillä teitä vihervassareita ei juuri työmarkkinoilla näe. 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oho.😳Herra metsästyksen vastustajako on hakenut töitä. Edistystä, sillä teitä vihervassareita ei juuri työmarkkinoilla näe. 😂
Puhut paskaa vihervassarit on paremmin kouluttaneita ,kuin sinun laisesi rasvatukat.🙌🙌🙌🙌
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Puhut paskaa vihervassarit on paremmin kouluttaneita ,kuin sinun laisesi rasvatukat.🙌🙌🙌🙌
Palstan metsästyksen vastustaja taas älähti ja alkoi jälleen totuttuun tapaan komppaamaan omia viestejään. 😂
- Anonyymi
Sinä vastustat metsästystä minä en, joten kumpiko on väärällä palstalla älähtämässä omiin provosointeihin herra metsästyksen vastustaja? 😂
- Anonyymi
Niin sinähän et vieläkään ymmärrä miksi täällä on metsästyksen vastustajat palsta erikseen herra metsästyksen vastustaja? 😂 Se kertoo kaiken vähäisestä älystäsi. 🤭
- Anonyymi
Niin, no minähän en käytä koko valveilla olo aikaani vihaamieni ihmisten tai harrastusten keskustelupalstojen provosoimiseen mitä taas herra metsästyksen vastustaja tekee yksinomaan toimettomana yhteiskunnan elättinä päivästä toiseen. 😂🤭
- Anonyymi
Itsehän sinä yhtenä päivänä provossasi totesit "kun hain töitä niin". 😂
Eikä kaukaa tarvi hakea kommentteja, kun löytää sinun metsästäjä=ihmisvihaasi täältä sadoittain herra kelapummi metsästyksen vastustaja. 😂 - Anonyymi
Viisi tyhjää öyhötystä "hain töitä" metsästäjiä vihaavalta palsta provoilijalta. 😂 Eikö yksi viesti riitä älähdyksiisi enää, kun niin kiukuttaa ja poljet lattiaa herra metsästyksen vastustaja. 😂
- Anonyymi
Itsensä kanssa keskusteleva eri persoonissa esiintyvä metsästyksen vastustaja älähti jälleen. 😂 Aloit sitten jälleen toistelemaan sanojani missä olen monasti kertonut slitsofreniaan liittyvistä oirekuvistasi. 😂 Kokeile nyt joskus jotain omaakin provosoidessasi. Meinaat siis, että terve henkilö käyttää kaiken valveilla olo aikansa metsästys palstalla metsästäjien provosointiin niinkuin sinä teet. Etkä edelleenkään vastaa mitä varten tänne on perustettu metsästyksen vastustajat? Vihaan on edelleen saatavilla apua, mutta kun se avun tarve ei lähde omasta päästäsi niin tämä palsta sitten on ongelmiesi avohoitolaitos. 😂
- Anonyymi
Aloitit sitten jälleen projisoinnin ja massatrollaamisen heti kun sinun provoihisi tartutaan. 😂 Reilu kuukauden olikin rauhallista, kun kukaan ei trolleihisi vastannut itseni mukaanlukien. 🤭
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloitit sitten jälleen projisoinnin ja massatrollaamisen heti kun sinun provoihisi tartutaan. 😂 Reilu kuukauden olikin rauhallista, kun kukaan ei trolleihisi vastannut itseni mukaanlukien. 🤭
Hyvää kesää sinullekkin erijävistä mielipiteistä huolimatta🍻🍻🍻🍻🍻🏝
- Anonyymi
Niinpä ja ensimmäinen vinkki siihen sinulle onkin, että älä käytä kaikkea aikaasi vihaamasi metsästäjien provosoimiseen keskustelupalstoilla mihin olet ollut jo vuosia koukussa ja ilmeisen syvään juurtuneessa vihassa. Mutta kuten tiedämme teidät vihervasemmistossa neuvonne kuuluvatkin aina "älä tee niinkuin minä teen, vaan niinkuin minä sanon". 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä ja ensimmäinen vinkki siihen sinulle onkin, että älä käytä kaikkea aikaasi vihaamasi metsästäjien provosoimiseen keskustelupalstoilla mihin olet ollut jo vuosia koukussa ja ilmeisen syvään juurtuneessa vihassa. Mutta kuten tiedämme teidät vihervasemmistossa neuvonne kuuluvatkin aina "älä tee niinkuin minä teen, vaan niinkuin minä sanon". 😂
Kiitos huolenpidosta😥😥
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Mutta kuten tiedämme teidät vihervasemmistossa neuvonne kuuluvatkin aina..."
Eli myönnät kuuluvasi vihervasemmistoon. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli myönnät kuuluvasi vihervasemmistoon.Kiitos huolenpidosta.🍻
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli myönnät kuuluvasi vihervasemmistoon.Tarkoituksellinen väärinymmärtäminen on vallankäytön väline ja yleisemmin teidän vihervasemmiston keinovalikoimassa, kun ei enää perus argumentein pysty mielipiteitään puolustamaan. 😂
Minkki ja Supi eivät kuulu suomen Luontoon. Ovat vahinko,eli haittaeläimiä ja ne pitäisi poistaa kaikki. Se vain on käytännössä mahdotonta kun yli sadassa vuodessa kanta on päässyt paisumaan niin suureksi että pyytäjiä tarvittaisiin viisinkertainen määrä nykyiseen verrattuna.Eikä sekään ehkä riittäisi.
- Anonyymi
Mun koiralla on 50m2 tarha. Se on isompi kuin sun vuokrayksiös keskustassa.
- Anonyymi
Hmmm, mulla on kylläkin omakotitalo isolla tontilla viisitoista km alueellisen kasvukeskuksen keskustasta (eli ei missään Kainuussa tms. surullisessa paikassa), kerrostalo-osake, jossa vuokralaisia, sekä kesämökki. Tuo kerrostalo-osake taitaa tosiaan olla noilla neliöillä... Lasketaanko nuo muut kuitenkin mukaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hmmm, mulla on kylläkin omakotitalo isolla tontilla viisitoista km alueellisen kasvukeskuksen keskustasta (eli ei missään Kainuussa tms. surullisessa paikassa), kerrostalo-osake, jossa vuokralaisia, sekä kesämökki. Tuo kerrostalo-osake taitaa tosiaan olla noilla neliöillä... Lasketaanko nuo muut kuitenkin mukaan?
Eiköhän edellä kommentoinut tarkoittanut, että hänen koiriensa sekä muidenkin metsästyskoirien tarha on lähtökohtaisesti aina suurempi kuin kaltaistesi metsästyksen vastustajien valtion kustantama vuokrayksiö. 😂
- Anonyymi
Kommentoi henkilö joka ei erota metsästyksen vastustajat palstaa metsästys palstasta. xD
- Anonyymi
Kirjoitustaitosi huomioon ottaen et ainakaan itse ole sieltä koulutetuimmasta ja fiksuimmasta päästä eli taidat juurikin esittää sen metsästyksen vastustajien perus sivistystason. 😂
Ainahan voit esittää myös linkkiä öyhötyksesi todisteeksi mikäli sellaistakaan mistään löydät herra metsästyksen vastustaja? 🤭 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kirjoitustaitosi huomioon ottaen et ainakaan itse ole sieltä koulutetuimmasta ja fiksuimmasta päästä eli taidat juurikin esittää sen metsästyksen vastustajien perus sivistystason. 😂
Ainahan voit esittää myös linkkiä öyhötyksesi todisteeksi mikäli sellaistakaan mistään löydät herra metsästyksen vastustaja? 🤭Mene goolen kautta ja kirjoita puolueiden koulutus taso .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hoh hoijaa ,mitäpä tuohon sanois, ei mitään ,kaikki sanomiset on metsästyksen vastaista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mene goolen kautta ja kirjoita puolueiden koulutus taso .
Ilman googleakin jokainen tietää minkä puolueen peruSihmiset eivät edusta penaalin terävimpiä kyniä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ilman googleakin jokainen tietää minkä puolueen peruSihmiset eivät edusta penaalin terävimpiä kyniä.
Jokainen tietää ,aika kova väite kävitkö tutusmassa aiheeseen ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jokainen tietää ,aika kova väite kävitkö tutusmassa aiheeseen ?
Anteeksi unohdin kysyä minkäpuoleen ,perusihmiset eivät ole sitä penaalin terävämpiä kyniä ,sinun mielestä .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mene goolen kautta ja kirjoita puolueiden koulutus taso .
Miten puolueiden koulutustaso liittyy siihen, että trollaat metsästys palstaa etkä edelleen ole myöskään sivistykseltäsi se penaalin terävin kynä? 😂 Et edelleenkään voita mitään trollikampanjassasi alkamalla politikoimaan eikä se edistä metsästys vastaista teemaasi mitenkään. 😂🤭
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten puolueiden koulutustaso liittyy siihen, että trollaat metsästys palstaa etkä edelleen ole myöskään sivistykseltäsi se penaalin terävin kynä? 😂 Et edelleenkään voita mitään trollikampanjassasi alkamalla politikoimaan eikä se edistä metsästys vastaista teemaasi mitenkään. 😂🤭
Käyhän lukemassa aiheesta .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ensin pyysit linkkiä aihesta ,ai se olikin trollikampanja ,ei sulle kelpaa mikään .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ensin pyysit linkkiä aihesta ,ai se olikin trollikampanja ,ei sulle kelpaa mikään .
Millä perusteella sinä olet sivistyksen terävintä kärkeä ,no et ainakaan kommenttien perusteella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minäpä valaisen herra metsästäjää nyt ei ollut kyse minusta ,vaan yleisellä tasolla ,pieni esimerkki ,vihreät on kaikista parhaiten koulttaneet itsensä ,persuja on kaikista eniten työttömänä jne käyhän lukemassa aiheesta .sieltä löytyy totuus .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minäpä valaisen herra metsästäjää nyt ei ollut kyse minusta ,vaan yleisellä tasolla ,pieni esimerkki ,vihreät on kaikista parhaiten koulttaneet itsensä ,persuja on kaikista eniten työttömänä jne käyhän lukemassa aiheesta .sieltä löytyy totuus .
Kysehän on nimenomaan sinusta, kun trollaat metsästys palstaa ja öyhötät aiheeseen kuulumatonta tekstiä. Edelleen oksennuksesi ei liity mitenkään aiheeseen ja mikäli paha olosi liittyy myös politiikkaan, niin sillekin on olemassa oma palsta erikseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kysehän on nimenomaan sinusta, kun trollaat metsästys palstaa ja öyhötät aiheeseen kuulumatonta tekstiä. Edelleen oksennuksesi ei liity mitenkään aiheeseen ja mikäli paha olosi liittyy myös politiikkaan, niin sillekin on olemassa oma palsta erikseen.
Kiitos palauteesta ,herra metsästäjä.🥕🥕🥕🥕🥕
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos palauteesta ,herra metsästäjä.🥕🥕🥕🥕🥕
Olehyvä. Joko vähitellen tyhmempikin alkaa tajuamaan, että metsästys palsta ei ole tarkoitettu metsästyksen vastustajien provosointeihin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olehyvä. Joko vähitellen tyhmempikin alkaa tajuamaan, että metsästys palsta ei ole tarkoitettu metsästyksen vastustajien provosointeihin.
No joo ,en sanois tyhmempi ,mutta jos noin on niin antaa olla.🥕
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No joo ,en sanois tyhmempi ,mutta jos noin on niin antaa olla.🥕
Eihän siinä muullainen voi olla, jos ei käsitä mitä varten tänne on perustettu metsästyksen vastustajat palsta erikseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihän siinä muullainen voi olla, jos ei käsitä mitä varten tänne on perustettu metsästyksen vastustajat palsta erikseen.
Jos näet asian noin ,niin eihän siinä mitään .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miltä tuntuu dx trollilla vastata itelleen?
Minun koirallani on lomilla noin 10 neliökilometrin tarha. Kun hän kavernsa kanssa on vapaana metsässä niin ei ole huolta petoeläimistä. Rotu on Mastiffi,eikä hänen kimppuunsa käy edes Susi. Ja kun on tuplamastiffit niin susilaumakin väistää vaistomaisesti.😎
- Anonyymi
Näkyyhän näitä koiria laukkovan irti näin pesintä ja vasonta aikoinakin. Innokkaimmat tutkakoirat ajattavat hirviä nytkin isännän seuratessa innolla ajoa autostaan.
- Anonyymi
Herra metsästyksen vastustaja taas "näkee" rikoksia kaikkialla, vaan ei koskaan ilmoita niitä viranomaisille vaan kitisee täällä eli et näe yhtään mitään sieltä kaupunki yksiösi ikkunasta. 😂
Mitä varten tänne muuten on perustettu metsästyksen vastustajat palsta? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Herra metsästyksen vastustaja taas "näkee" rikoksia kaikkialla, vaan ei koskaan ilmoita niitä viranomaisille vaan kitisee täällä eli et näe yhtään mitään sieltä kaupunki yksiösi ikkunasta. 😂
Mitä varten tänne muuten on perustettu metsästyksen vastustajat palsta?Ai jaa olet perustanut sinne metsästyksen vastutaja palstan ,ei voi vähempää kiinostaa.🤫🤫🤫🤫
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai jaa olet perustanut sinne metsästyksen vastutaja palstan ,ei voi vähempää kiinostaa.🤫🤫🤫🤫
Niin, sinähän et kykene asiaan vastaamaan, koska se ei palvelisi herra metsästyksen vastustajan metsästys palstan provosointia muutoin. 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, sinähän et kykene asiaan vastaamaan, koska se ei palvelisi herra metsästyksen vastustajan metsästys palstan provosointia muutoin. 😂
Joopa joo 🍻🍻🍻🍻🍻
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joopa joo 🍻🍻🍻🍻🍻
Eipä minuakaan kiinnosta vastustajien palsta. Viimeksi eilen näin koiran juoksevan hirven perässä......Jämpti oli!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipä minuakaan kiinnosta vastustajien palsta. Viimeksi eilen näin koiran juoksevan hirven perässä......Jämpti oli!
Ei kiinnosta, koska et pysty siellä tekemään tätä mikä on elämäsi ainoa sisältö eli metsästys palstan provosointi.😂
- Anonyymi
Mitäs herra homotrollaaja metsästyksen vastuststaja onko elämäsi taas noin yksinäistä ja pitkästyttävää, kun kaikki päiväsi kuluu täällä öyhöttäen metsästäjille? 😂 Mihinkäs se sinun "palstakesälomasi" jäi? 😂
Saatko trolliavaukseesi itseltäsi hyviäkin vastauksia? 🤭 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitäs herra homotrollaaja metsästyksen vastuststaja onko elämäsi taas noin yksinäistä ja pitkästyttävää, kun kaikki päiväsi kuluu täällä öyhöttäen metsästäjille? 😂 Mihinkäs se sinun "palstakesälomasi" jäi? 😂
Saatko trolliavaukseesi itseltäsi hyviäkin vastauksia? 🤭Treffi palsta on erikseen ,sieltä voit hakea mieleistäsi seuraa ,tämä on metsästys palsta.👥👥👥
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Treffi palsta on erikseen ,sieltä voit hakea mieleistäsi seuraa ,tämä on metsästys palsta.👥👥👥
Herra projisoivalle metsästyksen vastustajalle tiedoksi että olen jo naimisissa, joten en tarvi treffiseuraa. 😂
- Anonyymi
Sitähän sinä herra metsästyksen vastustaja voit miettiä yksinäsi katsoessasi peiliin samalla, kun pohdit miksi et kelpaa kenellekään. 😂
Kun älykkyystasosi ei riitä kuin kanssaihmisten homotteluun, niin ilmankos metsästyksen vastustajilla on noinkin yksinäinen elämä.🤭 - Anonyymi
Jaaha, että herätit jälleen tämän "olen kuusikymmentä vuotta metsästänyt" alteregosi henkiin. 😂
Mielenkiintoisia syytöksiä kieliasussa "riidanhaasto ja sekoilu". Meinaat siis, että metsästyksen vastustajalle on annettava tilaa rauhassa trollata metsästyspalstaa järjettömillä syytöksillä metsästäjiä kohtaan, henkeen ja terveyteen liittyvillä uhkailuillaan, homottelu/mulkuksihaukkumis puheillaan yms? Edelleen sitä varten teille on tänne tehty metsästyksen vastustajat johon pääsette purkamaan vihaanne metsästäjiä kohtaan. Metsästys palstalle vihanne purkamisenne on trollaamista ja riidan haastamista eli S24 sääntöjen vastaista. No, eiköhän tämä kommenttisi kerro loput "lopeta rehtien metsästäjien puolustaminen". 🙄 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaaha, että herätit jälleen tämän "olen kuusikymmentä vuotta metsästänyt" alteregosi henkiin. 😂
Mielenkiintoisia syytöksiä kieliasussa "riidanhaasto ja sekoilu". Meinaat siis, että metsästyksen vastustajalle on annettava tilaa rauhassa trollata metsästyspalstaa järjettömillä syytöksillä metsästäjiä kohtaan, henkeen ja terveyteen liittyvillä uhkailuillaan, homottelu/mulkuksihaukkumis puheillaan yms? Edelleen sitä varten teille on tänne tehty metsästyksen vastustajat johon pääsette purkamaan vihaanne metsästäjiä kohtaan. Metsästys palstalle vihanne purkamisenne on trollaamista ja riidan haastamista eli S24 sääntöjen vastaista. No, eiköhän tämä kommenttisi kerro loput "lopeta rehtien metsästäjien puolustaminen". 🙄Ei oikea metsästäjä käyttäydy,kuin sinä ,olet riidan haastaja,olet meille metsästäjille häpeä 👹👹👹
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei oikea metsästäjä käyttäydy,kuin sinä ,olet riidan haastaja,olet meille metsästäjille häpeä 👹👹👹
Perusteluja kiigos herra metsästyksen vastustaja?
Olet siis sitä mieltä että metsästyksen vastustajan homottelu, uhkailu, ivallinen pilkkaaminen, perusteeton mustamaalaaminen sekä syyttely on ihan ok ja kun näihin vaatii perusteluja, faktaa tai tieteellistä tutkimusta onkin sitten riidan haastoa ja häpeällistä? 😂
Eiköhän tuo sinun Freudilainen lipsahduksesi "lopeta rehtien metsästäjien puolustaminen" kerro sen todellisen sisimpäsi. 😂 Kun yrität profiloitua metsästäjäksi, mutta samalla sisälläsi leimuaa vastustajan liekit, niin helpostihan siinä sekoaa kumpaako sitä pitikään esittää. 🤭 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mielenkiintoisia syytöksiä kieliasussa "riidanhaasto ja sekoilu". Meinaat siis, että metsästyksen vastustajalle on annettava tilaa rauhassa trollata metsästyspalstaa järjettömillä syytöksillä metsästäjiä kohtaan, henkeen ja terveyteen liittyvillä uhkailuillaan, homottelu/mulkuksihaukkumis puheillaan yms? Edelleen sitä varten teille on tänne tehty metsästyksen vastustajat johon pääsette purkamaan vihaanne metsästäjiä kohtaan. Metsästys palstalle vihanne purkamisenne on trollaamista ja riidan haastamista eli S24 sääntöjen vastaista. No, eiköhän tämä kommenttisi kerro loput "lopeta rehtien metsästäjien puolustaminen". 🙄Sinulla ei ole oikein nyt palikat kohdillaan ,en jaksa alkaa nimeämään, mitä solvauksia itse käytät ,nekö on metsästäjän mielestä sivistys sanoja,sinä tahraat meidän aitojen metsästäjien maineen,joten ei oikea metsästäjä käyttäydy noin .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Perusteluja kiigos herra metsästyksen vastustaja?
Olet siis sitä mieltä että metsästyksen vastustajan homottelu, uhkailu, ivallinen pilkkaaminen, perusteeton mustamaalaaminen sekä syyttely on ihan ok ja kun näihin vaatii perusteluja, faktaa tai tieteellistä tutkimusta onkin sitten riidan haastoa ja häpeällistä? 😂
Eiköhän tuo sinun Freudilainen lipsahduksesi "lopeta rehtien metsästäjien puolustaminen" kerro sen todellisen sisimpäsi. 😂 Kun yrität profiloitua metsästäjäksi, mutta samalla sisälläsi leimuaa vastustajan liekit, niin helpostihan siinä sekoaa kumpaako sitä pitikään esittää. 🤭Sinun ongelma on ,kaikki on metsästyksen vastustajia,jotka ovat erimieltä asoista.🫠🫠🫠🫠
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinulla ei ole oikein nyt palikat kohdillaan ,en jaksa alkaa nimeämään, mitä solvauksia itse käytät ,nekö on metsästäjän mielestä sivistys sanoja,sinä tahraat meidän aitojen metsästäjien maineen,joten ei oikea metsästäjä käyttäydy noin .
Edelleen kysyn onko edellä mainitsemani toiminta sinun mielestäsi fiksua ja asiallista metsästyksen vastustajan käytöstä? Käännät tarkoituksella asian kokoajan metsästäjien niskoille, joten vastaa kysymykseeni? Eiköhän sen edellisessä avauksessanikin jo moderointikin ole todennut, että lähes 200 poistettua metsästyksen vastustajan öyhötystä ei ole todellakaan asiallista ja metsästys palstalle soveliasta läytöstä. Vaikka kuinka yrität kääntää asian metsästäjien kontolle et siihen kykene. 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinulla ei ole oikein nyt palikat kohdillaan ,en jaksa alkaa nimeämään, mitä solvauksia itse käytät ,nekö on metsästäjän mielestä sivistys sanoja,sinä tahraat meidän aitojen metsästäjien maineen,joten ei oikea metsästäjä käyttäydy noin .
Ja herra metsästyksen vastustajalle tiedoksi sinun onneton kielioppisi ja samaa toistavat virheesi ei mene läpi, vaikka kuinka yrittäisit profiloitua metsästäjäksi. 😂 Et siis usko enää edes omiin valheisiisi, kun et kykene edes pysymään omassa metsästyksen vastustajan identiteetissäsi. 🤭
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Edelleen kysyn onko edellä mainitsemani toiminta sinun mielestäsi fiksua ja asiallista metsästyksen vastustajan käytöstä? Käännät tarkoituksella asian kokoajan metsästäjien niskoille, joten vastaa kysymykseeni? Eiköhän sen edellisessä avauksessanikin jo moderointikin ole todennut, että lähes 200 poistettua metsästyksen vastustajan öyhötystä ei ole todellakaan asiallista ja metsästys palstalle soveliasta läytöstä. Vaikka kuinka yrität kääntää asian metsästäjien kontolle et siihen kykene. 😂
Älä pilaa meidän oikeiden metsästäjäjien mainetta .🫠🫠🫠🫠
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Teidän molempien käytös ,on yhtä huonoa.kun sinä provosoit ,niin myös vastustaja,ja ihmettelen miksi et vastaa vastustajan kysymykseen maan omistuksesta ,onko se sulle arvovalta tappio ,suomi24 palstalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Teidän molempien käytös ,on yhtä huonoa.kun sinä provosoit ,niin myös vastustaja,ja ihmettelen miksi et vastaa vastustajan kysymykseen maan omistuksesta ,onko se sulle arvovalta tappio ,suomi24 palstalla.
😂 Alatko nyt itseäsikin teitittelemään herra metsästyksen vastustaja? 😂 Etkö onneton tajua, että lapsen tasoinen kirjoitusasusi paljastaa sinut, vaikka kuinka yrittäisit esiintyä eri persoonissasi? 🤭
- Anonyymi
Herra metsästyksen vastustaja väittää, että minä olin rikoksista syytettynä siellä joten jos näin kerran on, niin saat julkaista nimeni palstalla? Ei kuulu ei näy, mutta öyhötyksesi sen kuin jatkuu. 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Herra metsästyksen vastustaja väittää, että minä olin rikoksista syytettynä siellä joten jos näin kerran on, niin saat julkaista nimeni palstalla? Ei kuulu ei näy, mutta öyhötyksesi sen kuin jatkuu. 😂
No et ollut syytettynä ,rauhoitu hyvä mies ,kunhan härnäsin ,ei tässä nimiä aleta julkaista ,enkä edes tiedä ,ei saa ottaa liian tosissaan.🫠🫠🫠🫠🫠🫠
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No et ollut syytettynä ,rauhoitu hyvä mies ,kunhan härnäsin ,ei tässä nimiä aleta julkaista ,enkä edes tiedä ,ei saa ottaa liian tosissaan.🫠🫠🫠🫠🫠🫠
Eli myönnät kerrankin trollaamisen ja metsästäjistä tietoisen pahan puhumisen ja mustamaalaamisen. En olisi koskaan uskonut, mutta ekan kerran annan kommentillesi 👍 rehellisyydestäsi.
- Anonyymi
Häkistä päästetään vasta vanhana ulos susien raadeltavaksi, kun ei jahtiin enää kunnolla kykene. Sitten raatoa kuvataan iltapäivälehdille ja vakuutusyhtiölle dollarinkimallus silmissä. Raadollista on hurtan elo.
- Anonyymi
Sinähän sitten esität tällaiseen toimintaan vahvat todisteet vai mitä herra metsästyksen vastustaja? 🤭
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinähän sitten esität tällaiseen toimintaan vahvat todisteet vai mitä herra metsästyksen vastustaja? 🤭
Menes jo häpäisemästä kunnon metsästäjiä. Olet todella riidanhaluinen tyyppi, joka olettaa puolustavansa metsästystä. Oikea metsämies ei rieku täällä vuodesta toiseen olettaen olevansa metsästäjä ja metsäalan yrittäjä ja psykologi ja äidinkielen opettaja ja ja ........
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Menes jo häpäisemästä kunnon metsästäjiä. Olet todella riidanhaluinen tyyppi, joka olettaa puolustavansa metsästystä. Oikea metsämies ei rieku täällä vuodesta toiseen olettaen olevansa metsästäjä ja metsäalan yrittäjä ja psykologi ja äidinkielen opettaja ja ja ........
😂 Meinaako herra metsästyksen vastustaja, että "oikea metsästäjä" kommentoi täällä vain niin, että haukkuu, mustamaalaa, solvaa ja perusteetta syyllistää kaikki metsästäjät niin kuin sinä? 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😂 Meinaako herra metsästyksen vastustaja, että "oikea metsästäjä" kommentoi täällä vain niin, että haukkuu, mustamaalaa, solvaa ja perusteetta syyllistää kaikki metsästäjät niin kuin sinä? 😂
Älä pilaa metsästäjien mainetta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä pilaa metsästäjien mainetta.
Herra metsästyksen vastustaja osoittakoot täältä sellaisen kommenttini missä "pilaisin metsästäjien maineet"? 😂
Itsehän sinä sitä täällä teet epätoivoisesti joka päivä. 🤭 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Herra metsästyksen vastustaja osoittakoot täältä sellaisen kommenttini missä "pilaisin metsästäjien maineet"? 😂
Itsehän sinä sitä täällä teet epätoivoisesti joka päivä. 🤭Olet metsästäjien halventaja ja häpäisijä! Et ymmärrä aidosta eränkäynnistä mitään, joten älä häpäise itseäsi enempää taajamapöllö.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet metsästäjien halventaja ja häpäisijä! Et ymmärrä aidosta eränkäynnistä mitään, joten älä häpäise itseäsi enempää taajamapöllö.
Herra metsästyksen vastustaja ja tutkatrollaaja esittäkööt täältä yhdenkin sellaisen kommenttini missä "halvennan metsästäjiä"? 😂
Se että taistelen teitä metsästyksen vastustajia vastaan, että poistutte mustamaalaamasta ja perusteetta syyttelemästä metsästäjiä tältä palstalta ei käsittääkseni ole metsästäjien halventamista vaikka se teitä harmittaakin, kun ette saa 24/7 yksinvapautta metsästäjien trollaamiseen. 😂 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Herra metsästyksen vastustaja ja tutkatrollaaja esittäkööt täältä yhdenkin sellaisen kommenttini missä "halvennan metsästäjiä"? 😂
Se että taistelen teitä metsästyksen vastustajia vastaan, että poistutte mustamaalaamasta ja perusteetta syyttelemästä metsästäjiä tältä palstalta ei käsittääkseni ole metsästäjien halventamista vaikka se teitä harmittaakin, kun ette saa 24/7 yksinvapautta metsästäjien trollaamiseen. 😂Taistelet metsästyksen vastustajia vastaan.😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
- Anonyymi
Se riittää, että te metsästyksen vastustajat näytätte julkisesti oman typeryytenne. 😂
- Anonyymi
Meinaat siis, että metsästyksen vastustaja joka trollaa metsästys palstaa, ei tuo mitään faktaa keskusteluun, öyhöttää ja tekee henkilöhyökkäyksiä olisi jotenkin fiksu? 😂😂
- Anonyymi
Miten liittyy metsästykseen herra metsästyksen vastustaja? Politiikka kuin myöskin vastustajat palstasi on ihan toisaalla?
- Anonyymi
Et vastannut kysymykseen mikä mielestäsi edellä mainitusta tekee fiksun?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten liittyy metsästykseen herra metsästyksen vastustaja? Politiikka kuin myöskin vastustajat palstasi on ihan toisaalla?
Tottakai vihreät ja vasemistoliitto kuuluu metsästykseen,jos kannatus tuosta vielä nousee ,niin varmasti näkyy myös metsästyksen vastustamisessa enemmän.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tottakai vihreät ja vasemistoliitto kuuluu metsästykseen,jos kannatus tuosta vielä nousee ,niin varmasti näkyy myös metsästyksen vastustamisessa enemmän.
Meinaatko että 85% metsästyksen kannattajien joukko kansassa yhtäkkiä kääntäisi suuntaansa, vaikka pari öyhöpuoluetta saisi prosentin tai kaksi lisää kannattajia? 😂
No, mites meni jalkaväkimiina äänestys herra metsästyksen vastustaja? 🤭 Harmittaako? 😂 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meinaatko että 85% metsästyksen kannattajien joukko kansassa yhtäkkiä kääntäisi suuntaansa, vaikka pari öyhöpuoluetta saisi prosentin tai kaksi lisää kannattajia? 😂
No, mites meni jalkaväkimiina äänestys herra metsästyksen vastustaja? 🤭 Harmittaako? 😂Aivan hirveästi harmittaa, jalkaväkimiinat on metsästyksen vastustajien pahin pelko ,onko pian turvallista liikkua metsässä ?☠️☠️☠️☠️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aivan hirveästi harmittaa, jalkaväkimiinat on metsästyksen vastustajien pahin pelko ,onko pian turvallista liikkua metsässä ?☠️☠️☠️☠️
Kai sinua nyt harmittaa asia, kun te vihervasemmisto jäitte äänestyksessä täysin yksin muiden jalkoihin.😂 Aivan kuten siinäkin kyselyssä kun 85% kansasta kannattaa metsästystä, joten miten on herra metsästyksen vastustaja harmittaako? 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kai sinua nyt harmittaa asia, kun te vihervasemmisto jäitte äänestyksessä täysin yksin muiden jalkoihin.😂 Aivan kuten siinäkin kyselyssä kun 85% kansasta kannattaa metsästystä, joten miten on herra metsästyksen vastustaja harmittaako? 😂
Aivan hirveästi harmittaa ,mutta persujen alamäki tuo valoa elämään ,ja mitä metsästykseen tulee jatkamme entistä vahvemmin eläinten puolesta taistelua .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
85% kannattaa metsästystä ,ei ainakaan metsästäjäliiton sivuilla ole tuota lukua ,laitappa linkki missä 85%mainitaan .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
85% kannattaa metsästystä ,ei ainakaan metsästäjäliiton sivuilla ole tuota lukua ,laitappa linkki missä 85%mainitaan .
60% on todellinen luku ,ja metsästyksen vastustajien määrä on vähän noussut metsästysrikosten myötä ,näin kirjoittaa metsästäjäliitto.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aivan hirveästi harmittaa ,mutta persujen alamäki tuo valoa elämään ,ja mitä metsästykseen tulee jatkamme entistä vahvemmin eläinten puolesta taistelua .
Ovatko kaikki aatteellisideologiset kollegasi myös yhtä lukutaidottomia kuin sinä ettekä löydä metsästyksen vastustajien palstalle vai mikä on tarkoituksesi itkeä metsästys vastaisuuttasi metsästys palstalla? 😂
Ja herra metsästyksen vastustaja voi edelleen mennä sinne taloustutkimukseen mitä vastaan taistelit edellisessäkin avauksessa mikäli todellinen tutkimustieto kiinnostaa vai eikö se tue ideologista metsästys vastaisuuttasi? 😂🤭 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ovatko kaikki aatteellisideologiset kollegasi myös yhtä lukutaidottomia kuin sinä ettekä löydä metsästyksen vastustajien palstalle vai mikä on tarkoituksesi itkeä metsästys vastaisuuttasi metsästys palstalla? 😂
Ja herra metsästyksen vastustaja voi edelleen mennä sinne taloustutkimukseen mitä vastaan taistelit edellisessäkin avauksessa mikäli todellinen tutkimustieto kiinnostaa vai eikö se tue ideologista metsästys vastaisuuttasi? 😂🤭Hyvin osasin lukea metsätysliiton jutun ,se on 60%jotka hyväksyy metsästyksen ,metsästyksen vastustajien määrä hiukan noussut, no kun metsästäjät pääsee taas otsikoihin, niin kannattajien määrä laskee nliinkuin persuilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvin osasin lukea metsätysliiton jutun ,se on 60%jotka hyväksyy metsästyksen ,metsästyksen vastustajien määrä hiukan noussut, no kun metsästäjät pääsee taas otsikoihin, niin kannattajien määrä laskee nliinkuin persuilla.
Ethän sinä usko mitään metsästäjäliittoon liittyvää, joten puheesi on jälleen valetta vai eikö taloustutkimus tue ideologiaasi herra metsästyksen vastustaja? 😂
Johan se näkyi edellisen ketjun "asiallisissa" kommenteissasikin joita sieltä on poistettu reilu 200kpl. 🤭
Miksi kannattajien määrä laskisi? Jos edelleen mennään sinun metsästys vastaisuutesi ja tänne osoittamasi käytöksen takia juuri te metsästyksen vastustajat kannatatte metsästysrikollisuutta. Logiikkasi mukaan haluamasi metsästysrikollisuus uutisointihan lisäisi siis metsästyksen kannattamista mikäli herra äidinkielentaidoton edes tajuaa käänteispsykologiaanne. 😂
Edelleen on relevanttia kysyä miksi kuvittelet, että täällä on metsästyksen vastustajat palsta erikseen ja mitä oletat saavuttavasi metsästys palstan jatkuvalla trollaamisella? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ethän sinä usko mitään metsästäjäliittoon liittyvää, joten puheesi on jälleen valetta vai eikö taloustutkimus tue ideologiaasi herra metsästyksen vastustaja? 😂
Johan se näkyi edellisen ketjun "asiallisissa" kommenteissasikin joita sieltä on poistettu reilu 200kpl. 🤭
Miksi kannattajien määrä laskisi? Jos edelleen mennään sinun metsästys vastaisuutesi ja tänne osoittamasi käytöksen takia juuri te metsästyksen vastustajat kannatatte metsästysrikollisuutta. Logiikkasi mukaan haluamasi metsästysrikollisuus uutisointihan lisäisi siis metsästyksen kannattamista mikäli herra äidinkielentaidoton edes tajuaa käänteispsykologiaanne. 😂
Edelleen on relevanttia kysyä miksi kuvittelet, että täällä on metsästyksen vastustajat palsta erikseen ja mitä oletat saavuttavasi metsästys palstan jatkuvalla trollaamisella?Mitä enemmän metsästysrikoksia,,sitä enemmän tulee metsästyksen vastustajia ,ja se on oikea suunta ,jatkamme taistelua eläinten puolesta kovemmin kuin koskaan .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Edelleen on relevanttia kysyä miksi kuvittelet, että täällä on metsästyksen vastustajat palsta erikseen ja mitä oletat saavuttavasi metsästys palstan jatkuvalla trollaamisella?60% kertoo metsästäjäliitto ,se on faktaa ,tottakai minä uskon .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä enemmän metsästysrikoksia,,sitä enemmän tulee metsästyksen vastustajia ,ja se on oikea suunta ,jatkamme taistelua eläinten puolesta kovemmin kuin koskaan .
Herra metsästyksen vastustaja ei edelleenkään vastannut kysymykseen mikä on metsästys palstan trollaamisesi tarkoitus ja miksi et kelpuuta öyhötys alustaksi teille tarkoitettua metsästyksen vastustajat palstaa? xD
Herra metsästyksen vastustaja vastatkoon myös kysymykseen mihin itsekin viittaat eli millä tavoin "eläinten oikeudet" liittyy metsästykseen? Kuten itsekin tiedät ei mitenkään, koska luonto perustuu saalistajiin ja saalistettaviin mikä tosin teille ideologisille metsästyksen vastustajille on utopiaa muutenkin.
Mikäli näin olisi miksi et sitten huuda "eläintenoikeuksiasi" myös kaikille petoeläimille ja heidän tarpeilleen kuten sudelle, leijonalle, kanahaukalle, näädälle, kotkalle yms yms joiden elämä perustuu myös saalistamiseen?
Ja onko "eläinoikeudet" sinulle valikoiva käsite, kun kuitenkin öyhötät myös kalastus palstalla etkä siellä vaadi kaloille oikeuksia? xD
Edelleen, et pysty kumoamaan taloustutkimuksen faktaa siitä että 86% kansasta suhtautuu myönteisesti ja hyväksyvästi metsästykseen, vaikka samaa öyhötit avauksessani toisessa ketjussa. Kuten sielläkin, niin myös täällä saat tuoda kumoavat vastatukimukset asiaan jos sellaista löydät vai käytätkö jälleen yli 200 viestiä asiattomuuksiin kuten siinäkin ketjussa, kun et kyennyt faktaan vaan tyhjän öyhöttämiseen? xD - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä enemmän metsästysrikoksia,,sitä enemmän tulee metsästyksen vastustajia ,ja se on oikea suunta ,jatkamme taistelua eläinten puolesta kovemmin kuin koskaan .
"Mitä enemmän metsästysrikoksia,,sitä enemmän tulee metsästyksen vastustajia ,ja se on oikea suunta ,"
Tuossa todistat juuri sen mitä hain ja mikä tälläkin palstalla näkyy eli kannatuksesi metsästys rikoksia kohtaan. Herää kysymys mistä johtuu metsästyksen vastustajien kannattaminen metsästysrikoksiin ja sanot vielä suoraan, että se on "oikea suunta"?
Itse en henkilökohtaisesti tiedä kenenkään muun kannattavan metsästysrikoksia muiden kuin metsästyksen vastustajien ja sen täällä todistat itsekin, sillä aina kuin sellainen sattuu olet ilolla ja täydellä tarmolla tuomassa sitä omaa ilosanomaasi palstalle.
Joku voisi luulla, että se on ristiriidassa puheittesi kanssa, mutta joka kerta tuot asialle oman kannatuksesi täällä julki. Toki vasemmistopuolueille aina on ollut tyypillistä rikosten puolustelu ja kansalaistottelemattomuus muutenkin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Mitä enemmän metsästysrikoksia,,sitä enemmän tulee metsästyksen vastustajia ,ja se on oikea suunta ,"
Tuossa todistat juuri sen mitä hain ja mikä tälläkin palstalla näkyy eli kannatuksesi metsästys rikoksia kohtaan. Herää kysymys mistä johtuu metsästyksen vastustajien kannattaminen metsästysrikoksiin ja sanot vielä suoraan, että se on "oikea suunta"?
Itse en henkilökohtaisesti tiedä kenenkään muun kannattavan metsästysrikoksia muiden kuin metsästyksen vastustajien ja sen täällä todistat itsekin, sillä aina kuin sellainen sattuu olet ilolla ja täydellä tarmolla tuomassa sitä omaa ilosanomaasi palstalle.
Joku voisi luulla, että se on ristiriidassa puheittesi kanssa, mutta joka kerta tuot asialle oman kannatuksesi täällä julki. Toki vasemmistopuolueille aina on ollut tyypillistä rikosten puolustelu ja kansalaistottelemattomuus muutenkin.Nythän oli juttu vasan luvalla oli ammuttu aikuinen hirvi ,ja vielä yksityisen maalta ,vetivät mönkijällä valtion maan puolelle ,mutta ei auttanut metsästysrikos oli tapahtunut, pisteet kotiin taas metsästyksen vastustajille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joku voisi luulla, että se on ristiriidassa puheittesi kanssa, mutta joka kerta tuot asialle oman kannatuksesi täällä julki. Toki vasemmistopuolueille aina on ollut tyypillistä rikosten puolustelu ja kansalaistottelemattomuus muutenkin.Onneksi oikeisto hallitus ,pitää sen mitä lupaa 😅😅😅😅😅😅
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nythän oli juttu vasan luvalla oli ammuttu aikuinen hirvi ,ja vielä yksityisen maalta ,vetivät mönkijällä valtion maan puolelle ,mutta ei auttanut metsästysrikos oli tapahtunut, pisteet kotiin taas metsästyksen vastustajille.
Ja kuten nähdään sinä iloitset aiheella. Mikä on siis perustelusi sille, että avoimesti kannatat metsästysrikollisuutta herra metsästyksen vastustaja sillä muut muunmuassa metsästäjät ei sitä hyväksy?
Baitövei, mites herra vihervasemmistolainen metsästyksen vastustaja, kun taannoin yritit esittää olevasi maanomistaja teidän puolueenne suhtautuukaan maanomistukseen saati yksityisomaisuuteen. 😂🤭
Eikö ole hieman ristiriitaista väittää omistavansa maata ja silti kannattaa yksityisomaisuuden pahimpia vihollispuolueita? 😂 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja kuten nähdään sinä iloitset aiheella. Mikä on siis perustelusi sille, että avoimesti kannatat metsästysrikollisuutta herra metsästyksen vastustaja sillä muut muunmuassa metsästäjät ei sitä hyväksy?
Baitövei, mites herra vihervasemmistolainen metsästyksen vastustaja, kun taannoin yritit esittää olevasi maanomistaja teidän puolueenne suhtautuukaan maanomistukseen saati yksityisomaisuuteen. 😂🤭
Eikö ole hieman ristiriitaista väittää omistavansa maata ja silti kannattaa yksityisomaisuuden pahimpia vihollispuolueita? 😂"Baitövei, mites herra vihervasemmistolainen metsästyksen vastustaja, kun taannoin yritit esittää olevasi maanomistaja teidän puolueenne suhtautuukaan maanomistukseen saati yksityisomaisuuteen."
Öö, sallivasti suhtautuu. Omistan tosiaan maata kahdella suunnalla, kaksi mökkiä, omakotitalon, kaksi autoa, on osakesäästöjä jne. Mikäs siinä kun on hyväpalkkainen työ. Mikä siinä on persulle ongelma? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Baitövei, mites herra vihervasemmistolainen metsästyksen vastustaja, kun taannoin yritit esittää olevasi maanomistaja teidän puolueenne suhtautuukaan maanomistukseen saati yksityisomaisuuteen."
Öö, sallivasti suhtautuu. Omistan tosiaan maata kahdella suunnalla, kaksi mökkiä, omakotitalon, kaksi autoa, on osakesäästöjä jne. Mikäs siinä kun on hyväpalkkainen työ. Mikä siinä on persulle ongelma?No sitten sulla on asiat hyvin ,onneksi olkoon ,ei minulla ole mitään sitä vastaan jos omistat maata ja omaisuutta ,kunhan muistaa niistä nauttia elinaikanaan .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Baitövei, mites herra vihervasemmistolainen metsästyksen vastustaja, kun taannoin yritit esittää olevasi maanomistaja teidän puolueenne suhtautuukaan maanomistukseen saati yksityisomaisuuteen."
Öö, sallivasti suhtautuu. Omistan tosiaan maata kahdella suunnalla, kaksi mökkiä, omakotitalon, kaksi autoa, on osakesäästöjä jne. Mikäs siinä kun on hyväpalkkainen työ. Mikä siinä on persulle ongelma?En esitä omistavani maata ,vaan omistan ihan hyvän määrän ,kiitos isukille siitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Herra metsästyksen vastustaja ei edelleenkään vastannut kysymykseen mikä on metsästys palstan trollaamisesi tarkoitus ja miksi et kelpuuta öyhötys alustaksi teille tarkoitettua metsästyksen vastustajat palstaa? xD
Herra metsästyksen vastustaja vastatkoon myös kysymykseen mihin itsekin viittaat eli millä tavoin "eläinten oikeudet" liittyy metsästykseen? Kuten itsekin tiedät ei mitenkään, koska luonto perustuu saalistajiin ja saalistettaviin mikä tosin teille ideologisille metsästyksen vastustajille on utopiaa muutenkin.
Mikäli näin olisi miksi et sitten huuda "eläintenoikeuksiasi" myös kaikille petoeläimille ja heidän tarpeilleen kuten sudelle, leijonalle, kanahaukalle, näädälle, kotkalle yms yms joiden elämä perustuu myös saalistamiseen?
Ja onko "eläinoikeudet" sinulle valikoiva käsite, kun kuitenkin öyhötät myös kalastus palstalla etkä siellä vaadi kaloille oikeuksia? xD
Edelleen, et pysty kumoamaan taloustutkimuksen faktaa siitä että 86% kansasta suhtautuu myönteisesti ja hyväksyvästi metsästykseen, vaikka samaa öyhötit avauksessani toisessa ketjussa. Kuten sielläkin, niin myös täällä saat tuoda kumoavat vastatukimukset asiaan jos sellaista löydät vai käytätkö jälleen yli 200 viestiä asiattomuuksiin kuten siinäkin ketjussa, kun et kyennyt faktaan vaan tyhjän öyhöttämiseen? xDEi mitään uutta sinulta ,samaa jorinaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Edelleen, et pysty kumoamaan taloustutkimuksen faktaa siitä että 86% kansasta suhtautuu myönteisesti ja hyväksyvästi metsästykseen, vaikka samaa öyhötit avauksessani toisessa ketjussa. Kuten sielläkin, niin myös täällä saat tuoda kumoavat vastatukimukset asiaan jos sellaista löydät vai käytätkö jälleen yli 200 viestiä asiattomuuksiin kuten siinäkin ketjussa, kun et kyennyt faktaan vaan tyhjän öyhöttämiseen? xD60% on oikea luku sinun 85% on täysin potaskaa ,käyhän tutkimassa asiaa ennenkuin ohötät esim metsästäjäliiton sivuilta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Öö, sallivasti suhtautuu. Omistan tosiaan maata kahdella suunnalla, kaksi mökkiä, omakotitalon, kaksi autoa, on osakesäästöjä jne. Mikäs siinä kun on hyväpalkkainen työ. Mikä siinä on persulle ongelma?😂 Juu kyllä kai. Uskottavuutesi asiaan on kyllä rapissut kommenttiesi aikana täältä moneen kertaan ja etenkin vihervasemmiston kannattaminen syö valeeltasi lopullisen pohjan. 😂
Tuota, näytätkö täältä sellaisen kommenttini missä olisin väittänyt olevani persu, kun hoet asiaa yhtä pakkomielteisesti kuin metsästys vastaista trollaamistasi metsästys palstalla mihin siihenkään et ole antanut vielä perustetta mikä siinä on tarkoituksesi? Toki tiedämme että vihervasemmistolle kaikki teitä vastaan olevat käännätte synonyymin lailla persuiksi, mutta on itseasiassa epäoikeudenmukaista, että annatte yhdelle puolueelle pisteet koska teitä ei tue muukaan hallituspuolue keskustasta puhumatta. 🤭
Ja kuten tiedämme töissä et ole etkä ole ollut joka jo sekin tukee vihervasemmistolaista taustaasi. 😂 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
60% on oikea luku sinun 85% on täysin potaskaa ,käyhän tutkimassa asiaa ennenkuin ohötät esim metsästäjäliiton sivuilta.
Sanoin sinulle jo omassa avauksessani herra metsästyksen vastustaja, että saat luvan tuoda tutkimusfaktaa kertomani asian kaatamiseksi, mutta et tuonut sielläkään, vaan öyhötit yli 200 asiattoman kommentin verran vastustajille tyypillistä öyhöttämistä. 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sanoin sinulle jo omassa avauksessani herra metsästyksen vastustaja, että saat luvan tuoda tutkimusfaktaa kertomani asian kaatamiseksi, mutta et tuonut sielläkään, vaan öyhötit yli 200 asiattoman kommentin verran vastustajille tyypillistä öyhöttämistä. 😂
Reppana etkö itse osaa hakea faktoja ,etkö kestä totuutta 60%on oikea luku.
- Anonyymi
Kuten yllä sanoin näytätkö meille täältä sellaisen kommenttini, jossa olisin väittänyt olevani persu vai etkö taaskaan löydä puheillesi faktaa kuten et taloustutkimuksen tuloksiinkaan? 😂
Ei siinä, aina ne persutkin teitä vihervasureita fiksumpia ovat. Omissa kommenteissasi näytät mainiosti vihreiden ja vasemmiston sivistymättömyyden joka näkyy alkeellisessa kirjoitus"taidossasikin". 😂🤭 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuten yllä sanoin näytätkö meille täältä sellaisen kommenttini, jossa olisin väittänyt olevani persu vai etkö taaskaan löydä puheillesi faktaa kuten et taloustutkimuksen tuloksiinkaan? 😂
Ei siinä, aina ne persutkin teitä vihervasureita fiksumpia ovat. Omissa kommenteissasi näytät mainiosti vihreiden ja vasemmiston sivistymättömyyden joka näkyy alkeellisessa kirjoitus"taidossasikin". 😂🤭No persujen fiksuus on tullut 10%alaspäin ,ja jopa vasemistoliitto menee ohi ,siinä sulle persulle onkin itkun paikka,ja tiedätkö että vihervasemistolaiset on paremmin kouluttaneita ,kuin punaniska persut ,ja sinun sivistättömyys näkyy rasistisella öyhötyksellä ,no sehän on persujen ainoa kyky pysyä esillä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei siinä, aina ne persutkin teitä vihervasureita fiksumpia ovat. Omissa kommenteissasi näytät mainiosti vihreiden ja vasemmiston sivistymättömyyden joka näkyy alkeellisessa kirjoitus"taidossasikin". 😂🤭No varmaan sanot että taloustutkimuksen mukaan persut saa25%kannatuksen ,mutta 60%on oikea vastaus metsästyksen kannatukseen ,metsästäjäliiton vuonna 2023 tekemän tutkimuksen mukaan uudempaa tilastoa ei löydy ,joten älä nolaa itseäsi jälleen kerran valheilasi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No persujen fiksuus on tullut 10%alaspäin ,ja jopa vasemistoliitto menee ohi ,siinä sulle persulle onkin itkun paikka,ja tiedätkö että vihervasemistolaiset on paremmin kouluttaneita ,kuin punaniska persut ,ja sinun sivistättömyys näkyy rasistisella öyhötyksellä ,no sehän on persujen ainoa kyky pysyä esillä.
😂 Herra metsästyksen vastustajan vihervasemmistolainen "fiksuus" näkyykin mainiosti perus äidinkielentaidon osaamattomuudella sekä kommenttiesi tasossa joka pelkästään toisessa viestiketjussa nähtiin yli 200 poistetulla asiattomalla kommentillasi. 😂
Myös tutkimusvastaisuutesi missä et usko tutkittua faktaa, jos se ei tue vihervasemmistolaista ideologiaasi. Annoin sinulle mahdollisuuden tutkittua tietoa toteennäyttämällä kaataa taloustutkimuksen tiedot, mutta käytitkin sitten kaiken aikasi vihervasemmistolaisen sivistymättömyytesi öyhöttämiseen. 😂🤭
Edelleen kysyn missä on sellainen kommenttini jossa väittäisin olevani persu ja toisekseen mikä on edelleen metsästys palstan trollaamisesi perimmäinen syy? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😂 Herra metsästyksen vastustajan vihervasemmistolainen "fiksuus" näkyykin mainiosti perus äidinkielentaidon osaamattomuudella sekä kommenttiesi tasossa joka pelkästään toisessa viestiketjussa nähtiin yli 200 poistetulla asiattomalla kommentillasi. 😂
Myös tutkimusvastaisuutesi missä et usko tutkittua faktaa, jos se ei tue vihervasemmistolaista ideologiaasi. Annoin sinulle mahdollisuuden tutkittua tietoa toteennäyttämällä kaataa taloustutkimuksen tiedot, mutta käytitkin sitten kaiken aikasi vihervasemmistolaisen sivistymättömyytesi öyhöttämiseen. 😂🤭
Edelleen kysyn missä on sellainen kommenttini jossa väittäisin olevani persu ja toisekseen mikä on edelleen metsästys palstan trollaamisesi perimmäinen syy?Kun persu takertuu aina äidinkielen osamattomuuteen ,se on merkki kommentti osui kohdalleen ,yritähän jotakin uutta ,edelleen se on syy jatkaa ,kun et tuo faktaa esiin maanomistus kysymykseen ,helppo kysymys ,mutta persulle vaikea .🤧🤧🤧
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Edelleen kysyn missä on sellainen kommenttini jossa väittäisin olevani persu ja toisekseen mikä on edelleen metsästys palstan trollaamisesi perimmäinen syy?Tässä on persulle sitä faktaa 28.6.2023 ja tämä uusin .suomen riistakeskuksen taloustutkimuksella teettämän kyselyn mukaan 60%suomalaisista suhtautuu metsästykseen myönteisesti tulos on aiempien vuosien tasolla ,mitähän nyt persu väittää ,olet surkea valehtelija ,jäit taas kerran kiinni ,persu pettää aina .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun persu takertuu aina äidinkielen osamattomuuteen ,se on merkki kommentti osui kohdalleen ,yritähän jotakin uutta ,edelleen se on syy jatkaa ,kun et tuo faktaa esiin maanomistus kysymykseen ,helppo kysymys ,mutta persulle vaikea .🤧🤧🤧
Papukaijamainen saman toistaminen ja lapsenomainen "itte oot" defenssi sekä tarkoituksellinen väärin ymmärtämättömyytesi vain korostaa sivistymättömän vihervasemmistolaisuutesi piirteitä. 😂
Onko siis mielestäsi "fiksuuden" merkki sekin, että trollaat metsästys palstaa öyhötyksilläsi?
Niin, joko kerrot miksi tänne on perustettu metsästyksen vastustajat palsta erikseen? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tässä on persulle sitä faktaa 28.6.2023 ja tämä uusin .suomen riistakeskuksen taloustutkimuksella teettämän kyselyn mukaan 60%suomalaisista suhtautuu metsästykseen myönteisesti tulos on aiempien vuosien tasolla ,mitähän nyt persu väittää ,olet surkea valehtelija ,jäit taas kerran kiinni ,persu pettää aina .
No, joko kaivat taloustutkimuksen tänä vuonna teettämän tutkimustiedon kumoavan väitteen, että 85% kansasta suhtautuu myönteisesti ja hyväksyvästi metsästykseen herra metsästyksen vastustaja? 😂
Lisäksi, mitä saat metsästys palstan trollaamisesta? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Papukaijamainen saman toistaminen ja lapsenomainen "itte oot" defenssi sekä tarkoituksellinen väärin ymmärtämättömyytesi vain korostaa sivistymättömän vihervasemmistolaisuutesi piirteitä. 😂
Onko siis mielestäsi "fiksuuden" merkki sekin, että trollaat metsästys palstaa öyhötyksilläsi?
Niin, joko kerrot miksi tänne on perustettu metsästyksen vastustajat palsta erikseen?Miksi persu vaihtaa puheenaihetta kun toin faktat esiin alkoi vihervasemisto höpötys,60%on oikea luku ,persu jäi taas valehtelusta kiinni ,ja jos olet perustanut sinne metsästys vastustajat palstan niin mitä sitten ,ei voi vähempää kiinnostaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi persu vaihtaa puheenaihetta kun toin faktat esiin alkoi vihervasemisto höpötys,60%on oikea luku ,persu jäi taas valehtelusta kiinni ,ja jos olet perustanut sinne metsästys vastustajat palstan niin mitä sitten ,ei voi vähempää kiinnostaa.
Missäs kohtaa minä olen vaihtanut puheenaihetta herra metsästyksen vastustaja? 😂
Pyysin sinua omassa avauksessani kumoamaan taloustutkimuksen tutkimuksen jota vastaan intit eli totuushan on lopulta se että metsästyksen kannatus kansan keskuudessa on noussut. 😂
Tuotko siis kumoavan tutkimustuloksen vai käytätkö täälläkin 200 sääntöjen vastaista kommenttia kiukuissasi asiaa vastaan taistellessasi? 🤭
Niin, koskas vastaat kysymykseen mitä saat tästä metsästys palstan jatkuvasta trollaamisesta herra metsästyksen vastustaja? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missäs kohtaa minä olen vaihtanut puheenaihetta herra metsästyksen vastustaja? 😂
Pyysin sinua omassa avauksessani kumoamaan taloustutkimuksen tutkimuksen jota vastaan intit eli totuushan on lopulta se että metsästyksen kannatus kansan keskuudessa on noussut. 😂
Tuotko siis kumoavan tutkimustuloksen vai käytätkö täälläkin 200 sääntöjen vastaista kommenttia kiukuissasi asiaa vastaan taistellessasi? 🤭
Niin, koskas vastaat kysymykseen mitä saat tästä metsästys palstan jatkuvasta trollaamisesta herra metsästyksen vastustaja?Kyllä sinä olet pöpi ,miten minä voin esittää sellaista mitä ei ole ,enkä koskaan kumonut tutkimuslaitoksen kyselyä ,sinulla vituttaa kun jäit valheesta jälleen kiinni,tässä taas kerran faktaa 85% väiteellesi .28.062023 suomen riistakeskuksen Huom taloustutkimusella teettämän kyselyn mukaan 60% prosenttia suomalaisista suhtautuu metsästykseen myönteistä tulos on aiempien vuosien tasolla ,mitä tässä on kiistämistä?sinun kärsii kun et raukka edes osaa valehdella ,joka on kyllä uskomatonta persulta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, koskas vastaat kysymykseen mitä saat tästä metsästys palstan jatkuvasta trollaamisesta herra metsästyksen vastustaja?Ja jankutat mitä saan tästä ,yritän saada sinulta vastausta metsän omistuksesta ,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja jankutat mitä saan tästä ,yritän saada sinulta vastausta metsän omistuksesta ,
Vuonna 2025 tehtyä taloustukimusta metsästyksen kannatuksesta ei ole ,kuten totesin 2023 on viimeisin 60% ei 85%
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä sinä olet pöpi ,miten minä voin esittää sellaista mitä ei ole ,enkä koskaan kumonut tutkimuslaitoksen kyselyä ,sinulla vituttaa kun jäit valheesta jälleen kiinni,tässä taas kerran faktaa 85% väiteellesi .28.062023 suomen riistakeskuksen Huom taloustutkimusella teettämän kyselyn mukaan 60% prosenttia suomalaisista suhtautuu metsästykseen myönteistä tulos on aiempien vuosien tasolla ,mitä tässä on kiistämistä?sinun kärsii kun et raukka edes osaa valehdella ,joka on kyllä uskomatonta persulta.
Edelleen et aiemmassa aloittamassani ketjussa pystynyt kumoamaan taloustutkimuksen faktoja etkä nytkään. 😂 Saat toki tuoda linkillä tänne väittämäsi mitä et kykene esittämään. 🤭
Edelleen kysyn mikä on perimmäinen tarkoituksesi metsästys palstan jatkuvassa trollaamisessa ja miksi kuvittelet, että tänne on perustettu metsästyksen vastustajat palsta erikseen herra metsästyksen vastustaja? 😂 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vuonna 2025 tehtyä taloustukimusta metsästyksen kannatuksesta ei ole ,kuten totesin 2023 on viimeisin 60% ei 85%
Voisin laittaa sinulle linkin tutkimukseen, mutta en laita koska et itsekään koskaan tuo mitään faktaa metsästys vastaiseen öyhötykseesi enkä näinollen keskustele metsästyksestä ideologisten vastustajien kanssa muutenkaan. 😂
Toisekseen kyseisen tutkimuksen löytää jokainen palstaa lukeva halutessaan ihan google haullakin. Sinä et muka "löydä", koska se ei tue metsästys vastaista ideologiaasi. 🤭 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voisin laittaa sinulle linkin tutkimukseen, mutta en laita koska et itsekään koskaan tuo mitään faktaa metsästys vastaiseen öyhötykseesi enkä näinollen keskustele metsästyksestä ideologisten vastustajien kanssa muutenkaan. 😂
Toisekseen kyseisen tutkimuksen löytää jokainen palstaa lukeva halutessaan ihan google haullakin. Sinä et muka "löydä", koska se ei tue metsästys vastaista ideologiaasi. 🤭Ethän sinä vol laittaa uudempaa linkkiä ,kuin minkä minä sinulle lähetin ,mitä sinä yrität selittää ,kun oppisit edes valehtelemaan ,mutta sekään ei näytä onnistuvan 2023 on viimeisin tutkimus ,väitä mitä väität.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ethän sinä vol laittaa uudempaa linkkiä ,kuin minkä minä sinulle lähetin ,mitä sinä yrität selittää ,kun oppisit edes valehtelemaan ,mutta sekään ei näytä onnistuvan 2023 on viimeisin tutkimus ,väitä mitä väität.
Miksi minun pitäisi valehdella herra metsästyksen vastustaja? 😂
Sinähän sitä teet yhtenään, kun perusteetta syyttelet, mustamaalaat ja uhoat metsästäjiä vastaan. 🤭
Edelleen kysyn mitä saat metsästys palstan trollaamisesta ja miksi et öyhötä vastustajissa tätä samaa? 😂 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinähän sitä teet yhtenään, kun perusteetta syyttelet, mustamaalaat ja uhoat metsästäjiä vastaan. 🤭
Edelleen kysyn mitä saat metsästys palstan trollaamisesta ja miksi et öyhötä vastustajissa tätä samaa? 😂Ethän sinä valehtele ,et tietenkään, olet suomi 24 palstan rehellisin kommentoija ja aina oikessa ,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Edelleen kysyn mitä saat metsästys palstan trollaamisesta ja miksi et öyhötä vastustajissa tätä samaa? 😂Niin miksi sinun pitäisi valehdella ,no siksi koska jos kerrot totuuden ,se olisi sinulle arvovalta tappio.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ethän sinä valehtele ,et tietenkään, olet suomi 24 palstan rehellisin kommentoija ja aina oikessa ,
Niin olenkin, koska minulla ei ole tarvetta muunneltuun totuuteen kuten esimerkiksi sinulla jatkuvan metsästys palstan trollaamisesi kanssa. xD
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin olenkin, koska minulla ei ole tarvetta muunneltuun totuuteen kuten esimerkiksi sinulla jatkuvan metsästys palstan trollaamisesi kanssa. xD
No joo ,eipä sanota mitään .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No joo ,eipä sanota mitään .
Niin se menee herra metsästyksen vastustaja sanattomaksi, kun julkinen valehtelusi ja metsästäjien perusteeton ja jatkuva syyllistäminen tuodaan esille ja kun lisäksi tivataan mikä on metsästys palstan jatkuvan trollaamisesi tarkoitus. 😂🤭
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin se menee herra metsästyksen vastustaja sanattomaksi, kun julkinen valehtelusi ja metsästäjien perusteeton ja jatkuva syyllistäminen tuodaan esille ja kun lisäksi tivataan mikä on metsästys palstan jatkuvan trollaamisesi tarkoitus. 😂🤭
En minä sanatomaksi mene ,vaan huvittaa tuo sinun leikkiminen parempaa ihmistä ,jatketaan niinkuin ennen ,ja saat tivata hautaan asti ,ei kiinnosta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En minä sanatomaksi mene ,vaan huvittaa tuo sinun leikkiminen parempaa ihmistä ,jatketaan niinkuin ennen ,ja saat tivata hautaan asti ,ei kiinnosta.
Mitäs "parempaa ihmistä" minä leikin? Itsehän sinä trollaat metsästys palstaa, vaikka koko aihepiiri ei edes kuulu sinulle metsästyksen vastustajalle eli sinähän täällä yrität leikkiä parempaa ihmistä kuin metsästäjät meidän palstaa trollatessasi. Voit trollata vaikka lopun ikääsi, niin silti et minusta eroon pääse ennen kun asiaton ja perusteeton öyhötyksesi täällä loppuu tai vihdoin älyät siirtyä metsästyksen vastustajat palstalle öyhöttämään joka on tarkoitettu itkujasi varten.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Metsästyksen vastustajat eivät omista aariakaan maata ,tähän kun annat oikean vastauksen ,niin ei sinun tarvitse tivata enää.🫠🫠🫠
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Metsästyksen vastustajat eivät omista aariakaan maata ,tähän kun annat oikean vastauksen ,niin ei sinun tarvitse tivata enää.🫠🫠🫠
😂 Mitäs sinä viimeaikoina olet lupaillut tyyliin "palataan asiaan elokuussa" jne ja yhdetkään lupauksesi ei pidä paikkansa. Totuus ei edelleenkään muutu miksikään jonka paljastaa pelkästään vasemmistolainen taustasi. 🤭
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😂 Mitäs sinä viimeaikoina olet lupaillut tyyliin "palataan asiaan elokuussa" jne ja yhdetkään lupauksesi ei pidä paikkansa. Totuus ei edelleenkään muutu miksikään jonka paljastaa pelkästään vasemmistolainen taustasi. 🤭
Katos minäkin käytän samaa kikkaa kuin ,sinun ihanoimasi oikeisto hallitus, mitähän sitä luvattiin 2vuotta sitten ,ja mitä persut lupasi ?🤣🤣🤣🤣🤣
- Anonyymi
xD
Herra äidinkielentaidoton metsästyksen vastustaja älähti jälleen, kun kummenttini osui ja upposi. xD
Meinaatko, että "mutta kun persua" hokemalla pystyisit sivuuttamaan tosiasiat?
Edelleen en hyväksy, että annat yksinomaan yhdelle puolueelle pisteet vihervasemmiston vastaisuudesta, koska niitä on muitakin mutta sehän vain kertoo sinun yksinkertaisuudestasi. xD
Voithan edelleen todistaa "persuuteni" esittämällä täältä sellaisen kommenttini missä näin väittäisin vai eikö taaskaan maaton metsästyksen vastustaja pysty todistamaan puheitaan kuten et koskaan ennenkään? xD - Anonyymi
Siis kummenttini
- Anonyymi
Sitähän herra metsästyksen vastustaja voi pohtia trollaamisesi ohessa. 😂
Ajattele, olet alkanut kiinnittämään oikeinkirjoitukseen huomiota. Edistystä👍
Sittenhän voit samalla kertoa meille kaikille mikä oman kommenttisi äidinkielessä ja kirjoitusasussa oli virheetöntä? 😂🤭
On koomista huomauttaa yhdestä lyöntivirheestä muita samalla, kun itse et pysty kokonaista virkettä kirjoittamaan ilman kymmeniä virheitä. 🤭
Koskas herra maaton ja sivistymäyön metsästyksen vastustaja siis meinaa aloittaa äidinkielen alkeet? 😂 - Anonyymi
😂😂 Herra maaton metsästyksen vastustaja on yhtä yksinkertainen kuin on kirjoitus"taitosi". 😂
Etkö tajua, että jätin tuon tarkoituksella syötiksi mihin yksinkertaisuudessasi tartuit heti. 😂🤭
No, edelleen kysyn löydätkö omasta öyhötyksestäsi vieläkään kielioppi saati välimerkki virheitä vai kuvitteletko sepustuksesi täydelliseksi? 🤭
Oletko siis persujen kannattaja, kun öyhötät asiaa yhtenään? Yhtälailla kuin salaa haaveilet metsästämisestäkin mihin rahkeesi ei koskaan yltäneet kuten ei äidinkielen kokeista läpi pääsykään kansakoulussasi. Tiedätkö, että voimakas vihan ja halveksunnan tunne kertoo omasta kaapissa olevista haaveistasi niinkuin taannoiset homottelusikin. 😂
Tule vain rohkeasti kaapistasi ulos ja kerro julki salainen minäkuvasi ei se väärin ole. 🤭 - Anonyymi
Kova on herra maattomalla metsästyksen vastustajalla tarve projisoida omaa sisintään ulkopuolisiin. 😂
No, joko kerrot onko yllä kysymäni kommenttisi virheetön kieliopillisesti? 😂 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kova on herra maattomalla metsästyksen vastustajalla tarve projisoida omaa sisintään ulkopuolisiin. 😂
No, joko kerrot onko yllä kysymäni kommenttisi virheetön kieliopillisesti? 😂Alku on taas väärin ,mutta kysymys miksi metsästyksen vastustajat ei voi omistaa maata ?.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Alku on taas väärin ,mutta kysymys miksi metsästyksen vastustajat ei voi omistaa maata ?.
Älä muuta puheenaihetta herra maaton metsästyksen vastustaja, vaan kerro onko esimerkki kommenttisi kielioppi täydellinen? 😂
- Anonyymi
No, herra maaton metsästyksen vastustaja joko kerrot onko kommenttisi kieliopillisesti täydellisiä? 😂
- Anonyymi
😂 Kommentoi herra maaton metsästyksen vastustaja jonka perinteinen tapa on öyhöttää täällä papukaijan lailla. 😂
No, joko kerrot onko kommenttiesi kielioppi täydellistä ja mitä saat metsästys palstan trollaamisesta? 🤭 - Anonyymi
Herra maaton metsästyksen vastustaja voi näyttää meille kaikille kummanko kommenttien äidinkielen taso on hukassa ja kumman ei? 😂
Kouluttautumaton ja sivistymätön vihervassari ei myös ole sellainen joka omaisi maata saati mitään muutakaan omaisuutta. 😂🤭 - Anonyymi
Herra maaton metsästyksen vastustaja voi edelleen näyttää missä kohtaa ja mikä kommenttisi on täydellisen kieliopin omaavaa? 😂
Projisoit taas mestarillisesti omaa sisimpääsi ulkopuolisiin toteamalla alkeellisella kielellisellä sivistystasollasi ja toimettomalla elämälläsi nimenomaan vihervasemmistolaisen elämäntyylin joka perustuu muiden taskuilla olemiseen. 🤭
Myös kykysi ymmärtää sitä, että politiikassa teidän vastakohtia on muutkin kuin persut kertoo myös sen, että käsityksesi politiikastakin on alkeellinen ja lähinnä hiekkalaatikko tasoa. 🤭 Kommenttisi korostaa sitä mitä olen useinkin sanonut, että äänestämiseen pitäisi vaatia muutakin kuin 18v ikä. Kuten esimerkiksi tutkinnon suorittaminen jossa todistettaisiin, että ymmärtää puolueista ja politiikasta muutakin kuin "mutta kun persut" öyhöttämisen. 🤭 - Anonyymi
😂 Mietitääs herra maaton metsästyksen vastustaja kumpiko meistä on toisten taskuilla minä yrittäjänä vai sinä työttömänä tyhjäntoimittajana? 😂🤭
Projisoi nyt vielä lisää itseäsi, niin sitä typerämmän kuvan annat teistä vihervasemmistolaisista tänne muille.😂 - Anonyymi
😂 Vihervasemmistolainen kateus niin yrittäjyyttä kuin omaisuuttakin kohtaan huokuu kommenteistasi kauas herra maaton metsästyksen vastustaja. 😂🤭
Etkä edes itse ymmärrä kuinka ristiriidassa puheesi on joka kerta, mutta se nyt ei yllätä kun on kyse sivistymättömästä ja kouluja käymättömästä työttömästä vihervasurista joka elää veronmaksajien kustannuksella. 😂 - Anonyymi
😂 Ai menee vihervassuilla hyvin? 😂 Silti itkette ja ulisette koko ajan kuten sinäkin täällä. Eiköhän se kerro jotain ihan muuta, sillä sivistynyt ja sinut itsensä kanssa oleva henkilö ei käytä kaikkea aikaansa vihaamiensa harrastajien solvaamiseen netissä mitä sinä teet yhtenään trollatessasi metsästys palstaa. 🤭
Hae apua ongelmiisi, hoida pääsi kuntoon, mene töihin ja lopeta muiden kadehtiminen jotka ovat osanneet rakentaa elämänsä paremmin kuin sinä. 😂 - Anonyymi
😂 Ethän sinä mitään muuta täällä ulise vuodesta toiseen kuin onnetonta elämääsi. Jos olisit onnellinen et todellakaan käyttäisi koko elämääsi vihassa vellomiseen mitä teet nyt jatkuvalla metsästys palstan trollaamisellasi. 😂
Niin, kyllähän moni ideologisesti työtön väittää pelanneensa "korttinsa oikein", kun valtio maksaa sohvalle kaiken, mutta onneksi siihenkin laitetaan yhä enemmän stoppia.
Ja kiitos kysymästä herra metsästyksen vastustaja itsetunnossani ei ole mitään vikaa koskaan ollutkaan etkä sinäkään sitä tule romuttamaan, vaikka oletkin julkisesti sanonut, että trollaamisesi on pelkkää kiusaamista, mutta oman heikon itsetuntosihan sinä sillä esiin tuot joten jatka vain, sillä yksi maaton ja mielenvikainen metsästyksen vastustaja ei ulinallaan metsästäjiä maahan lyö.😂🤭 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😂 Ethän sinä mitään muuta täällä ulise vuodesta toiseen kuin onnetonta elämääsi. Jos olisit onnellinen et todellakaan käyttäisi koko elämääsi vihassa vellomiseen mitä teet nyt jatkuvalla metsästys palstan trollaamisellasi. 😂
Niin, kyllähän moni ideologisesti työtön väittää pelanneensa "korttinsa oikein", kun valtio maksaa sohvalle kaiken, mutta onneksi siihenkin laitetaan yhä enemmän stoppia.
Ja kiitos kysymästä herra metsästyksen vastustaja itsetunnossani ei ole mitään vikaa koskaan ollutkaan etkä sinäkään sitä tule romuttamaan, vaikka oletkin julkisesti sanonut, että trollaamisesi on pelkkää kiusaamista, mutta oman heikon itsetuntosihan sinä sillä esiin tuot joten jatka vain, sillä yksi maaton ja mielenvikainen metsästyksen vastustaja ei ulinallaan metsästäjiä maahan lyö.😂🤭Sieltähän se rivien välistä löytyy persun ideologinen ajattelu ja ai ai taas meni väärin se on herra maanomistaja ,eikö äidinkieli oikein onnistu ,ja ai ai elämä on ihanaa ,joo ihan huoletta saa hallitus laittaa stoppia sohvalla maksajille, ei koske minua ,kyllähän tuolla poliitikalla saadaan työttömät kuriin ,kohta 100000 uutta työtöntä lisää,mutta onhan teillä helppo ratkaisu sohvalla makaajille menkää töihiin .🫠🫠🫠🫠
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sieltähän se rivien välistä löytyy persun ideologinen ajattelu ja ai ai taas meni väärin se on herra maanomistaja ,eikö äidinkieli oikein onnistu ,ja ai ai elämä on ihanaa ,joo ihan huoletta saa hallitus laittaa stoppia sohvalla maksajille, ei koske minua ,kyllähän tuolla poliitikalla saadaan työttömät kuriin ,kohta 100000 uutta työtöntä lisää,mutta onhan teillä helppo ratkaisu sohvalla makaajille menkää töihiin .🫠🫠🫠🫠
Herra maaton metsästyksen vastustajahan se täällä vihaideologiaansa kylvää yhtenään mistä näkee, että olosi on todella kurja. 😂
Ja kun kerran vihdoin olet elämässäsi alkanut olemaan äidinkielestä kiinnostunut, niin kysyn sinulta jälleen onko tämä sinun kommenttisi kieliopillisesti ja välimerkillisesti täydellistä äidinkieltä? Osaako herra sivistymätön kertoa? 😂🤭
No, miltäs tuntuu ikityötön vassari-ideologisti menet joko töihin tai tuet nolliin? 😂 Itse nauran partaani, kun painelette kuusen persiin alle kun valtio ei enää maksa sohvalla makaamistasi. 😂😂 - Anonyymi
Ai minäkö maattomalle vihaa täynnä olevalle vihervassarille kateellinen. 😂😂😂
Siitäkö, että olet "osannut pelata" tukipolitiikan niin, että työt ei rasita ja laiskana saat haukkua kaiket päivät netissä ruokkivaa kättäsi. 😂😂 - Anonyymi
😂 Herra maaton metsästyksen vastustaja se jatkaa projisointiaan. 😂 Et edes itse näe kuinka ristiriitaisia ja lapsenomaisia kommenttisi on, mutta eipä tuo yllätä kun on nähnyt ala-aste tasoa olevia viha kommenttejasi sadoittain. Ei puutu enää kuin se, että pyydät äitiä apuun "pahoja metsästäjiä" vastaan. 😂🤭
Toisille riittää valtion elättinä oleminen ja toiset rakentaa elämänsä ahkeralla työnteolla ja siitähän sinulla ei kokemuksia ole kuten ei ole koulutusta saati puolisoakaan herra metsästyksen vastustajalla, mutta te vassarithan ette edes arvosta normaali perhe elämää ja kulttuuria. 🤭 - Anonyymi
Hah😂 Eikös se ole sinulle ollut vuosikaudet ongelma miten metsästäjät elää, kun olet tätä palstaa trollannut herra metsästyksen vastustaja? 😂 Joko kerrot mikä on metsästyspalstan trollaamisesi tarkoitus ja miksi tänne on perustettu metsästyksen vastustajat?
- Anonyymi
Kerran käsityksesi perhe elämästä on tuo, niin eipä ole ihme ettei kukaan ole sinua koskaan huolinut herra maaton metsästyksen vastustaja kerran et omaa edes alkeellista parisuhde käsitystä saati kunnioita naisia tippaakaan. Eipä yllätä miksi juuri vihervasemmistossa sinkkuus on yleisintä. 😂🤭
- Anonyymi
Herra metsästyksen vastustaja projisoi jälleen. 😂 Noinko paha olo sinulla on, kun et kykene edes parisuhteeseen? 😂
Tyhmyyttäsi korostaa epäkunnioitus naisia kohtaan kuin sekin, että et edes ymmärrä kuka tai mikä taho on suomi24 keskustelupalstoja rakentanut. Ei keskustelijat, vaan ylläpitäjät. No, kertoohan se senkin, että olemattomalla äidinkielen osaamisellasi et edes ymmärrä sitä, että metsästys palsta ei ole sinua varten, vaan metsästyksen vastustajat, mutta jos maattomalle pöljälle on lusikalla annettu ei voi kauhalla vaatia. 😂🤭 - Anonyymi
Kuten näkyy herra metsästyksen vastustaja kirjoittaa taas kännissä tai muissa aineissa, koska kommunikointisi on yhtä sekavaa kuin kielellinen oikeinkirjoituskin. 😂
Katkeruutesi siitä mitä et itse saa ja kykene saamaan paistaa kuin se kuuluisa Naantalin aurinko.😂 Olisiko kannattanut käydä edes peruskoulu, niin rahkeesi olisi saattanut riittää muuhunkin kuin kateuteen siitä mitä muilla on. 🤭 Siksi siis vasemmiston kannatuksesikin. 😂 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuten näkyy herra metsästyksen vastustaja kirjoittaa taas kännissä tai muissa aineissa, koska kommunikointisi on yhtä sekavaa kuin kielellinen oikeinkirjoituskin. 😂
Katkeruutesi siitä mitä et itse saa ja kykene saamaan paistaa kuin se kuuluisa Naantalin aurinko.😂 Olisiko kannattanut käydä edes peruskoulu, niin rahkeesi olisi saattanut riittää muuhunkin kuin kateuteen siitä mitä muilla on. 🤭 Siksi siis vasemmiston kannatuksesikin. 😂Mitä sulla on mitä minulla ei ole.minulla on ihana elämä ,sulla katkera viha muita ihmisiä kohtaan ,jotka ei ole ideologisesti samaa mieltä sinun kanssa,ja pystyvät elämää niinkuin haluavat .🫠🫠🫠🫠
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä sulla on mitä minulla ei ole.minulla on ihana elämä ,sulla katkera viha muita ihmisiä kohtaan ,jotka ei ole ideologisesti samaa mieltä sinun kanssa,ja pystyvät elämää niinkuin haluavat .🫠🫠🫠🫠
Herra metsästyksen vastustaja voi näyttää mikä minulla olisi katkeruutta? 😂 Ei taida taaskaan löytyä sellaiseen todisteita, mutta jokainen lukija näkee kilometrien päähän sinun vihan ja katkeruutesi jota projisoit ulkopuolisiin. 🤭
Edelleen voit myös näyttää tuon ikuisen persuttelusi ohessa kohdan missä olisin maininnut olevani persu? Sellaistakaan et ole toteennäyttänyt kuten et mitään valheittesi todisteiksi. 😂
Mahtaa elämäsi olla ankeaa jatkuvassa metsästäjä vihassasi ja ideologisten vastustajiesi vihaamisessa. 🤭
Annan vinkin. Lopeta trollaaminen, jos haluat päästä vihan tunteestasi eroon ja toinen vinkki hae pikaisesti apua mielenterveyspalveluista. Olet ilmeisesti jälleen psykoosissa mistä kertoo erittäin epävakaa öyhöttämisesi. Harmi kun sinulla ei ole läheisiä, sillä välitön huoli ilmoitus olisi paikoillaan. 🤭 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Herra metsästyksen vastustaja voi näyttää mikä minulla olisi katkeruutta? 😂 Ei taida taaskaan löytyä sellaiseen todisteita, mutta jokainen lukija näkee kilometrien päähän sinun vihan ja katkeruutesi jota projisoit ulkopuolisiin. 🤭
Edelleen voit myös näyttää tuon ikuisen persuttelusi ohessa kohdan missä olisin maininnut olevani persu? Sellaistakaan et ole toteennäyttänyt kuten et mitään valheittesi todisteiksi. 😂
Mahtaa elämäsi olla ankeaa jatkuvassa metsästäjä vihassasi ja ideologisten vastustajiesi vihaamisessa. 🤭
Annan vinkin. Lopeta trollaaminen, jos haluat päästä vihan tunteestasi eroon ja toinen vinkki hae pikaisesti apua mielenterveyspalveluista. Olet ilmeisesti jälleen psykoosissa mistä kertoo erittäin epävakaa öyhöttämisesi. Harmi kun sinulla ei ole läheisiä, sillä välitön huoli ilmoitus olisi paikoillaan. 🤭Ai ai nythän se persu aukaisi oikein syvällisen analyysin ,jatkahan samaan malliin ,sinähän näköjään tunnet minut paremmin kuin minä itseni ,no mitä seuraavaksi olet saanut selville ,tämähän on jännää .🫠🫠🫠🫠
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai ai nythän se persu aukaisi oikein syvällisen analyysin ,jatkahan samaan malliin ,sinähän näköjään tunnet minut paremmin kuin minä itseni ,no mitä seuraavaksi olet saanut selville ,tämähän on jännää .🫠🫠🫠🫠
Elämäni on ihanaa,ai että minä olen onnellinen .🫠🫠🫠🫠🫠
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai ai nythän se persu aukaisi oikein syvällisen analyysin ,jatkahan samaan malliin ,sinähän näköjään tunnet minut paremmin kuin minä itseni ,no mitä seuraavaksi olet saanut selville ,tämähän on jännää .🫠🫠🫠🫠
Herra metsästyksen vastustaja on edelleen nämä täällä itse kertonut ja jatkoin vain puheitasi. 😂
Edelleen korostan minulla on hyvä muisti, mutta sinulla ei. 🤭
Kuten sanoin et sinä minulle väittelyssä pärjää, koska et milloinkaan kykene tuomaan faktaa puheisiisi ja toisekseen kommenttiesi taso on jälleen samaa luokkaa kuin aiemmin aloittamassani keskustelussa, jossa asiattomia kommenttejasi poistettiin yli 200 kappaletta ja täällä sama meno sen kuin jatkuu.
Joko alat ymmärtämään, että metsästys palsta ei kuulu sinulle ja trollaamisellesi? 😂
Et, koska olet vajaa ja tämä on ainoa alusta missä et saa lopullisia banneja, kun kaikista muista metsästykseen liittyvistä alustoista saisit elinikäiset bannit. Siksi tämä on ainoa missä saat edes hetkeksi metsästäjä vihaasi purkaa. 😂🤭 - Anonyymi
😂 Herra metsästyksen vastustaja esittäkööt sellaiset faktat missä olisin "puhunut itseni pussiin"? 😂
Sinähän sitä teet yhtenään, kun et raukka edes muista mitä tänne kirjoitat. 🤭
Tiedätkö, että kommentointisi viittaa vahvasti pahenevaan muistisairauteen? Se nyt ei ole iässäsi uutta, mutta siihen liittyy vahvasti myös harhakuvitelmat muista ihmisistä mitä annat puheissasi ilmi. 😂
Eikä siihen auta tuo jatkuva kännissä öyhöttäminen illasta toiseen.🤭 - Anonyymi
Herra metsästyksen vastustajako aloittaa siis jälleen avoimen uhkailun jota tullaan käsittelemään muutoinkin tulevaisuudessa käräjillä? Miltä luulet, että kommenttisi näyttää oikeuden silmissä ja millaiset mahdollisuudet luulet saavasi selviytyäksesi kuivin jaloin kun kaikki kommenttisi perataan läpikotaisin?
Voin sanoa jo nyt, että saatat miettiä myöhemmin kannattiko aloittaa metsästys palstan trollaaminen ja metsästäjien avoin uhkailu vain vihaa purkaaksesi. Kommentointi sisältää myös vastuun jota et kanna. - AnonyymiUUSI
Siellä minkä viestin ylläpito juuri poisti ja josta on jälleen myös kuvakaappaus. 😂
Metsästys vastainen öyhöttämisesi alkaa jälleen tulemaan sen tien päähän jonka häviät. 🤭 - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Siellä minkä viestin ylläpito juuri poisti ja josta on jälleen myös kuvakaappaus. 😂
Metsästys vastainen öyhöttämisesi alkaa jälleen tulemaan sen tien päähän jonka häviät. 🤭Ha ha ,älä pösilö unta näe,päinvastoin ,olen tien alussa sinä loppusuoralla ,ja onko kieli ruskea ylläpitäjiin ,et tule koskaan voittamaan
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ha ha ,älä pösilö unta näe,päinvastoin ,olen tien alussa sinä loppusuoralla ,ja onko kieli ruskea ylläpitäjiin ,et tule koskaan voittamaan
Ja laita ne kuvakaappauksesi, sinne minne ei päivä paista,nauretaan suomi24 lukijat jälleen vartti yhdessä ,haamu firman jutuille.🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Metsästys vastainen öyhöttämisesi alkaa jälleen tulemaan sen tien päähän jonka häviät. 🤭Mikä on voittajalle palkinto?ehdotan tutustumista Lapinlahden paikalliseen metsästys seuraan ja sen vireään toimintaa,😁😁😁😁
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ha ha ,älä pösilö unta näe,päinvastoin ,olen tien alussa sinä loppusuoralla ,ja onko kieli ruskea ylläpitäjiin ,et tule koskaan voittamaan
😂 Herra metsästyksen vastustaja joka on trollannut metsästys vastaisuudellaan tätä palstaa rapiat parikymmentä vuotta väittää olevansa trollaamisensa alussa. 😂😂
Ihan itse sinä käytökselläsi ylläpidon niskoillesi saat eikä minun tarvi tehdä asian eteen mitään. 😂 On oma ongelmasi kun et osaa alkeellisempiakaan käytöstapoja. 🤭
Joka kerta voitan sinut roastaamisessa, koska et kykene koskaan tuomaan mitään faktaa metsästys vastaiselle öyhötyksellesi. Olet aikuinen jonka älykkyys on jämähtänyt lapsen tasolle ja siitä kertoo jokainen kommenttisi täällä enemmän kuin tuhat sanaa. Äo.si ei ole päätä huimaava, mutta ei se ole kenellä muullakaan metsästyksen vastustajalla. 😂 - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
😂 Herra metsästyksen vastustaja joka on trollannut metsästys vastaisuudellaan tätä palstaa rapiat parikymmentä vuotta väittää olevansa trollaamisensa alussa. 😂😂
Ihan itse sinä käytökselläsi ylläpidon niskoillesi saat eikä minun tarvi tehdä asian eteen mitään. 😂 On oma ongelmasi kun et osaa alkeellisempiakaan käytöstapoja. 🤭
Joka kerta voitan sinut roastaamisessa, koska et kykene koskaan tuomaan mitään faktaa metsästys vastaiselle öyhötyksellesi. Olet aikuinen jonka älykkyys on jämähtänyt lapsen tasolle ja siitä kertoo jokainen kommenttisi täällä enemmän kuin tuhat sanaa. Äo.si ei ole päätä huimaava, mutta ei se ole kenellä muullakaan metsästyksen vastustajalla. 😂Ai ai alku ,meni ihan väärin ,minne olet hukannut sanat herra maaton metsästyksen vastustaja,ja mitä tarkoittaa kun sinä voitat minut roastaamisessa,ai ai terävyyttä äidinkieleen,ja mitä älykyyteen tulee olethan muiden metsästäjien kanssa ylivertaisia ,niinkuin tapaukset ovat osoittaneet.🫠🫠🫠
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ai ai alku ,meni ihan väärin ,minne olet hukannut sanat herra maaton metsästyksen vastustaja,ja mitä tarkoittaa kun sinä voitat minut roastaamisessa,ai ai terävyyttä äidinkieleen,ja mitä älykyyteen tulee olethan muiden metsästäjien kanssa ylivertaisia ,niinkuin tapaukset ovat osoittaneet.🫠🫠🫠
Elämä on ihanaa ,ja kun laittaa ripauksen lapsen mieltä mukaan niin ,avot ei mene leikki liian totiseksi.😁😁😁😁
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Joka kerta voitan sinut roastaamisessa, koska et kykene koskaan tuomaan mitään faktaa metsästys vastaiselle öyhötyksellesi. Olet aikuinen jonka älykkyys on jämähtänyt lapsen tasolle ja siitä kertoo jokainen kommenttisi täällä enemmän kuin tuhat sanaa. Äo.si ei ole päätä huimaava, mutta ei se ole kenellä muullakaan metsästyksen vastustajalla. 😂Kuinka älykäs pitää olla jotta pääsee metsästäjäksi,olisiko minulla mahiksia?😁😁😁
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ai ai alku ,meni ihan väärin ,minne olet hukannut sanat herra maaton metsästyksen vastustaja,ja mitä tarkoittaa kun sinä voitat minut roastaamisessa,ai ai terävyyttä äidinkieleen,ja mitä älykyyteen tulee olethan muiden metsästäjien kanssa ylivertaisia ,niinkuin tapaukset ovat osoittaneet.🫠🫠🫠
No, hyvä että herra maaton metsästyksen vastustaja haluaa kommenttieni faktaksi lisää tarkennuksia, koska muuten olet aina inttänyt asiaa vastaan. 😂
Kun et ymmärrä äidinkieltä etkä perus sivistyssanoja, niin ei muuta kuin googleen. Sieltähän vajaammatkin saa nykyään perus tiedot, jos 1970 lukujen tietosanakirjassasi ei asiaa mainita. 🤭
Kerran äidinkieli kiinnostaa, vaikka se ei sinua 1960 luvun kansakoulussa kiinnostanutkaan, niin voit kertoa meille kaikille oliko kommenttisi niin kieliopillisesti kuin välimerkillisesti täydellinen? 😂😂 - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No, hyvä että herra maaton metsästyksen vastustaja haluaa kommenttieni faktaksi lisää tarkennuksia, koska muuten olet aina inttänyt asiaa vastaan. 😂
Kun et ymmärrä äidinkieltä etkä perus sivistyssanoja, niin ei muuta kuin googleen. Sieltähän vajaammatkin saa nykyään perus tiedot, jos 1970 lukujen tietosanakirjassasi ei asiaa mainita. 🤭
Kerran äidinkieli kiinnostaa, vaikka se ei sinua 1960 luvun kansakoulussa kiinnostanutkaan, niin voit kertoa meille kaikille oliko kommenttisi niin kieliopillisesti kuin välimerkillisesti täydellinen? 😂😂No hyvä hyvä,mutta onko minulla mahiksia metsästäjäksi ,onko tänä päivänä oltava hyvä äidinkielessä ja ennen kaikkea ,pitääkö olla älykäs?joten olenko toivoton tapaus?🫠🫠🫠🫠🫠
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No hyvä hyvä,mutta onko minulla mahiksia metsästäjäksi ,onko tänä päivänä oltava hyvä äidinkielessä ja ennen kaikkea ,pitääkö olla älykäs?joten olenko toivoton tapaus?🫠🫠🫠🫠🫠
Ja hienoa nyt sulla Aloitus on niinkuin ennenkin ,enjaksa alkaa korjaamaan.🫠🫠🫠
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No hyvä hyvä,mutta onko minulla mahiksia metsästäjäksi ,onko tänä päivänä oltava hyvä äidinkielessä ja ennen kaikkea ,pitääkö olla älykäs?joten olenko toivoton tapaus?🫠🫠🫠🫠🫠
Niin, miten on onko kommenttisi kieliopillisesti täydellistä, kun jaksat huomautella asiasta toisia? 🤭
Ja vaikka olenkin asian sinulle kertonut satoja kertoja kuuroille korville, niin äidinkieli on sivistyksen perusta. Mikäli tuollainen perus asiakaan ei ole kunnossa on henkilö käytännössä sivistymätön ja osoittaa näin merkkiä, että mikään muukaan sivistys tai käytännön asiakaan ei ole hallussa.
Tunnen useita ulkomailta Suomeen muuttaneita joilla pelkästään vuodessa niin kielioppi kuin perus äidinkieli on huomattavan paljon paremmin hallussa kuin sinulla. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Niin, miten on onko kommenttisi kieliopillisesti täydellistä, kun jaksat huomautella asiasta toisia? 🤭
Ja vaikka olenkin asian sinulle kertonut satoja kertoja kuuroille korville, niin äidinkieli on sivistyksen perusta. Mikäli tuollainen perus asiakaan ei ole kunnossa on henkilö käytännössä sivistymätön ja osoittaa näin merkkiä, että mikään muukaan sivistys tai käytännön asiakaan ei ole hallussa.
Tunnen useita ulkomailta Suomeen muuttaneita joilla pelkästään vuodessa niin kielioppi kuin perus äidinkieli on huomattavan paljon paremmin hallussa kuin sinulla.Hei tuohan on hieno uutinen jos ulkomaalainen oppii vuodessa paremmin äidinkielen kuin minä koko elämässä,silloin sopeutuu paremmin yhteiskuntaan ,niin mutta onko minulla mitään saumaa tulla metsästäjäksi ,näillä äidinkielen taidoilla ja älykkyysmäärällä.🫠🫠🫠
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Hei tuohan on hieno uutinen jos ulkomaalainen oppii vuodessa paremmin äidinkielen kuin minä koko elämässä,silloin sopeutuu paremmin yhteiskuntaan ,niin mutta onko minulla mitään saumaa tulla metsästäjäksi ,näillä äidinkielen taidoilla ja älykkyysmäärällä.🫠🫠🫠
Näetkö? Fiksumpi ulkomaalainen sopeutuu nimenomaan paremmin yhteiskuntaan kuin sinä joka ei ole viitsinyt opiskella edes luku ja kirjoitustaidon perusteita. xD
Ilmankos vihervasemmistolaisuus on poliittinen kantasikin. xD
Niin, metsästys vaatii sivistyksen lisäksi vastuuta jota sinulla ei ole kuten kommenteistasikin on nähty. Pelkästään aselupien eväämiseen psyykkisistä syistä tyssäisi metsästäjä suunnitelmasi, mutta mitä niillä edes tekisit. Tehän olette tunnetusti aseistakieltäytyjiä muutenkin koko vihervasemmisto. xD - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Näetkö? Fiksumpi ulkomaalainen sopeutuu nimenomaan paremmin yhteiskuntaan kuin sinä joka ei ole viitsinyt opiskella edes luku ja kirjoitustaidon perusteita. xD
Ilmankos vihervasemmistolaisuus on poliittinen kantasikin. xD
Niin, metsästys vaatii sivistyksen lisäksi vastuuta jota sinulla ei ole kuten kommenteistasikin on nähty. Pelkästään aselupien eväämiseen psyykkisistä syistä tyssäisi metsästäjä suunnitelmasi, mutta mitä niillä edes tekisit. Tehän olette tunnetusti aseistakieltäytyjiä muutenkin koko vihervasemmisto. xDOho nyt tuli jämäkkää tekstiä ,no sehän on hienoa että fiksumpi ulkomaalainen pärjää paremmin yhteiskunnassa kuin minä ,hatun nostoinen suoritus ,siis metsästäjän pitää olla sivistynyt ,hyvä äidinkieli ,älykäs ja päässä ei viirata,nämäkö olivat kriteerit,ei afganin työreisuilla voinut olla aseistakieltäytyjä.🫠🫠🫠
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Oho nyt tuli jämäkkää tekstiä ,no sehän on hienoa että fiksumpi ulkomaalainen pärjää paremmin yhteiskunnassa kuin minä ,hatun nostoinen suoritus ,siis metsästäjän pitää olla sivistynyt ,hyvä äidinkieli ,älykäs ja päässä ei viirata,nämäkö olivat kriteerit,ei afganin työreisuilla voinut olla aseistakieltäytyjä.🫠🫠🫠
No jos te viisaat olette sitä mieltä ettei ole saumaa metsästäjäksi minusta ,niin antaa olla niin.😓😓😓😩😰😰😰
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Oho nyt tuli jämäkkää tekstiä ,no sehän on hienoa että fiksumpi ulkomaalainen pärjää paremmin yhteiskunnassa kuin minä ,hatun nostoinen suoritus ,siis metsästäjän pitää olla sivistynyt ,hyvä äidinkieli ,älykäs ja päässä ei viirata,nämäkö olivat kriteerit,ei afganin työreisuilla voinut olla aseistakieltäytyjä.🫠🫠🫠
Noniin. Mitä kuvittelet saavuttaneesi tällä jatkuvalla ja vuosia kestäneellä metsästys palstan trollaamisellasi herra metsästyksen vastustaja? Vastaan puolestasi että et mitään, vaan päinvastoin olet antanut teistä vastustajista entistä sivistymättömämmän kuvan. Joko vihdoin ymmärrät miksi tänne on perustettu metsästyksen vastustajat palsta erikseen?
- AnonyymiUUSI
Joku uusi kusipääsakkiko tuo "hox" on? Ne pikkuiset kun ei uskalla edes puistoon, kun siellä saattaapi olla hyttynen.
Ketjusta on poistettu 158 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2195993
Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m263794- 822617
- 392141
- 331922
- 451888
- 1081790
- 211666
- 271512
Tappajamanne kiinni
Herätys koko Mikkeli! Nyt tietoa kehiin, että saadaan tämä tappaja kiinni!341500