Jäneskoirat, lintukoirat että hirvikoirat kärsivät tästä.
Ottakaa koira edes kerran vuodessa päiväksi karanteenista pois, häkki on suhteessa pienempi kuin akvaariokalalla. Eläinrääkkäys selvästi.
Kansanliike koirien ulkoilutuksen puolesta.
Ei ole häävi metsästyskoirien tilanne räksyttää häkissä.
Metsästys lopetettava koirilla kun tilanne tämä.
Seisojilla tilanne parempi.
Metsästyskoirien surkea tilanne, 99.5% ajasta 6m2 häkissä, Hox eläintenoikeus
34
403
Vastaukset
- Anonyymi
Jaaha, että näin epätoivoisella trollilla lähti metsästyksen vastustaja tänään liikkeelle. 😂😂
- Anonyymi
Älä provosoi!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä provosoi!
Kukakohan se täällä provosoi herra metsästyksen vastustaja? 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kukakohan se täällä provosoi herra metsästyksen vastustaja? 😂
Jännä juttu että sinä et hyväksy sitä että täällä keskustellaan metsästyskoirista joita kohdellaan väärin. Haluat ettei tästä asiasta saa puhua
Eli sinä puolustat eläinsuojelulain rikkomista.
Itse en koskaan, päivääkään ole pitänyt metsöstyskoiriani häkissä. Olen aidannut aina tonttini kokonaan ja koirani ollut irti pihalla mutta ei valvomatta. Koirat nukkui sisällä kuten nykyinenkin koira.
Joka ikinen päivä käytän lenkillä vähintään 4km.
Viikonloppuisin vielä pidempiä lenkkejä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jännä juttu että sinä et hyväksy sitä että täällä keskustellaan metsästyskoirista joita kohdellaan väärin. Haluat ettei tästä asiasta saa puhua
Eli sinä puolustat eläinsuojelulain rikkomista.
Itse en koskaan, päivääkään ole pitänyt metsöstyskoiriani häkissä. Olen aidannut aina tonttini kokonaan ja koirani ollut irti pihalla mutta ei valvomatta. Koirat nukkui sisällä kuten nykyinenkin koira.
Joka ikinen päivä käytän lenkillä vähintään 4km.
Viikonloppuisin vielä pidempiä lenkkejä.Et sinä "keskustele", vaan nostelet metsästys vastaisia öyhötyksiäsi vain trollataksesi metsästäjiä kuten tämän lisäksi tänään taas tuo uusin öyhötyksesi. Miksi et edelleekään laita niitä vastustajiin, vaikka se palsta on tehty sinua varten? Ja tuo sinun metsästäjäksi tekeytymisesi ei mene enää kenellekään läpi. 😂 Onneksi tämä yksi metsästys vastainen öyhöttäjä kolleegasi joutui pitkään banniin, niin palsta ainakin hetkeksi rauhoittui jatkuvista metsästys vastaisista öyhötys nostoista palstalle. 🤭
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et sinä "keskustele", vaan nostelet metsästys vastaisia öyhötyksiäsi vain trollataksesi metsästäjiä kuten tämän lisäksi tänään taas tuo uusin öyhötyksesi. Miksi et edelleekään laita niitä vastustajiin, vaikka se palsta on tehty sinua varten? Ja tuo sinun metsästäjäksi tekeytymisesi ei mene enää kenellekään läpi. 😂 Onneksi tämä yksi metsästys vastainen öyhöttäjä kolleegasi joutui pitkään banniin, niin palsta ainakin hetkeksi rauhoittui jatkuvista metsästys vastaisista öyhötys nostoista palstalle. 🤭
Niinhän sinä luulit .👨💼👨💼👨💼👨💼🗣😹😹😹
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et sinä "keskustele", vaan nostelet metsästys vastaisia öyhötyksiäsi vain trollataksesi metsästäjiä kuten tämän lisäksi tänään taas tuo uusin öyhötyksesi. Miksi et edelleekään laita niitä vastustajiin, vaikka se palsta on tehty sinua varten? Ja tuo sinun metsästäjäksi tekeytymisesi ei mene enää kenellekään läpi. 😂 Onneksi tämä yksi metsästys vastainen öyhöttäjä kolleegasi joutui pitkään banniin, niin palsta ainakin hetkeksi rauhoittui jatkuvista metsästys vastaisista öyhötys nostoista palstalle. 🤭
Joko me pian tavataan.🤔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinhän sinä luulit .👨💼👨💼👨💼👨💼🗣😹😹😹
Hyvä, että sentään myönnät metsästys vastaisen öyhötyksesi jonka ylläolevan viestini syöttinä taas hölmöyttäsi todistit herra metsästyksen vastustaja. 😂
Yksinkertaisuutesi on käsin kosketeltavaa. 🤭 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä, että sentään myönnät metsästys vastaisen öyhötyksesi jonka ylläolevan viestini syöttinä taas hölmöyttäsi todistit herra metsästyksen vastustaja. 😂
Yksinkertaisuutesi on käsin kosketeltavaa. 🤭Milloin tavataan👨💼🗣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Milloin tavataan👨💼🗣
Niin se oikeuskäsittelykö sinun metsästys vastaista trollaamistasi on hillinnyt? 😂
Heti kun viranomaiset ottavat asian kanssasi käsittelyyn. Ei sitä sinun minulta tarvitse kysellä kyllä sinuun ollaan yhteydessä asian tiimoilta. 🤭 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin se oikeuskäsittelykö sinun metsästys vastaista trollaamistasi on hillinnyt? 😂
Heti kun viranomaiset ottavat asian kanssasi käsittelyyn. Ei sitä sinun minulta tarvitse kysellä kyllä sinuun ollaan yhteydessä asian tiimoilta. 🤭Hyvä hyvä👨💼👨💼👨💼
- Anonyymi
Hyvä, että myönnät ekan kerran metsästys vastaisen trollaamisesi olevan sairasta. 👍😂
- Anonyymi
Ryhdy Sinä aloittaja päivittäin taluttelemaan hihnassa niitä häkissä olevia koiria, niin omistajat ovat hyvillään ja voit sitten palstalla kehua retostaa tuon hyvän tekemisestä häkkikoirille.
- Anonyymi
"Kuusamon valvontaeläinlääkäri suree pihakoiria, jotka saavat liikuntaa vain metsästyskaudella – Sulaa juomavettä koiran pitää saada aina"
Tuollainen uutisotsikko mediassa.- Anonyymi
Miksi et laita öyhötyksiäsi metsästyksen vastustajiin edelleenkään? 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi et laita öyhötyksiäsi metsästyksen vastustajiin edelleenkään? 😂
Ei metsästyksen vastustajille ole metsästyskoiria joten se olisi aivan väärä palsta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei metsästyksen vastustajille ole metsästyskoiria joten se olisi aivan väärä palsta.
Etkös sinä aiemmin kehunut, että sinulla on metsästyskoira vaikka oletkin metsästyksen vastustaja? 😂 Eli jälleen jäit kiinni valheistasi. 😂 Edelleen voit vastata miksi tänne on perustettu metsästyksen vastustajat, mutta silti trollaat jatkuvasti metsästys palstaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etkös sinä aiemmin kehunut, että sinulla on metsästyskoira vaikka oletkin metsästyksen vastustaja? 😂 Eli jälleen jäit kiinni valheistasi. 😂 Edelleen voit vastata miksi tänne on perustettu metsästyksen vastustajat, mutta silti trollaat jatkuvasti metsästys palstaa?
Laitapas se viestini tänne missä noin olen sanonut? Epäilen ettet sellaista viestiä ole edes nähnyt.
Itse valehtelet, olet yhä enemmän sekaisin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laitapas se viestini tänne missä noin olen sanonut? Epäilen ettet sellaista viestiä ole edes nähnyt.
Itse valehtelet, olet yhä enemmän sekaisin.Miksi laittaisin? 😂Ethän sinä koskaan tuo mitään todisteita minuun kohdistuviin valheisiisikaan herra metsästyksen vastustaja eikä sitä viestiä löytyisikään tuhansien metsästys vastaisten trolliesi seasta. Minulle riittää, että kevään aikana tulet vastaamaan minuun kohdistamiisi uhkailuihisi oikeudessa. 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi laittaisin? 😂Ethän sinä koskaan tuo mitään todisteita minuun kohdistuviin valheisiisikaan herra metsästyksen vastustaja eikä sitä viestiä löytyisikään tuhansien metsästys vastaisten trolliesi seasta. Minulle riittää, että kevään aikana tulet vastaamaan minuun kohdistamiisi uhkailuihisi oikeudessa. 😂
Hahaa kun sellaista viestiä ei ole niin siksi et laita. Jäit valheesta kiinni😭
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi laittaisin? 😂Ethän sinä koskaan tuo mitään todisteita minuun kohdistuviin valheisiisikaan herra metsästyksen vastustaja eikä sitä viestiä löytyisikään tuhansien metsästys vastaisten trolliesi seasta. Minulle riittää, että kevään aikana tulet vastaamaan minuun kohdistamiisi uhkailuihisi oikeudessa. 😂
Laitapas yksikin viesti missä olen uhkaillut sinua! Olet taas väärässä henkilöissä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laitapas yksikin viesti missä olen uhkaillut sinua! Olet taas väärässä henkilöissä.
Eikö taas metsästyksen vastustajan jankkaus tehoa, kun pitää itkeä jälleen useilla viesteillä peräkkäin. 😂 Saman jankkaamisellako kuvittelet uhkailuistasi selviävän, kun tuota samaa itkit uhkailu ketjussakin? Mainittakoon siis muillekin ja sinulle muistin virkistämiseksi, että poistatit uhkailuviestisi, mutta minun vastaus sinun viestiisi joka loistaa tyhjyyttään näkyy edelleen ketjussa. Mainitsin myös siinäkin kuten olen aiemminkin sanonut, että olen ottanut, otan ja tulen jatkossakin ottamaan kaikista sinun epämääräisistä uhkaavista kommenteistasi kuvakaappauksen. Näitä minulla on koneella paljon ja niitä on lähetetty poliisille. Myös tuostakin uhkauksesta joten älä huoli sinuun ollaan asiasta yhteydessä joten minuun sinun on turha pelkoasi purkaa. Oikeusistunto määrittää korvausvelvastuusi asiasta minua kohtaan. Joten kysyn mitä luulet voittaneesi metsästys palstan trollaamisellasi ja metsästäjien mustamaalaamisella joka käy sinua itseäsi vastaan? 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö taas metsästyksen vastustajan jankkaus tehoa, kun pitää itkeä jälleen useilla viesteillä peräkkäin. 😂 Saman jankkaamisellako kuvittelet uhkailuistasi selviävän, kun tuota samaa itkit uhkailu ketjussakin? Mainittakoon siis muillekin ja sinulle muistin virkistämiseksi, että poistatit uhkailuviestisi, mutta minun vastaus sinun viestiisi joka loistaa tyhjyyttään näkyy edelleen ketjussa. Mainitsin myös siinäkin kuten olen aiemminkin sanonut, että olen ottanut, otan ja tulen jatkossakin ottamaan kaikista sinun epämääräisistä uhkaavista kommenteistasi kuvakaappauksen. Näitä minulla on koneella paljon ja niitä on lähetetty poliisille. Myös tuostakin uhkauksesta joten älä huoli sinuun ollaan asiasta yhteydessä joten minuun sinun on turha pelkoasi purkaa. Oikeusistunto määrittää korvausvelvastuusi asiasta minua kohtaan. Joten kysyn mitä luulet voittaneesi metsästys palstan trollaamisellasi ja metsästäjien mustamaalaamisella joka käy sinua itseäsi vastaan? 😂
No etkö löytänyt viestejä😭😭 valehtelija.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No LÖYTYKÖ SITÄ VIESTIÄ HÄ!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No etkö löytänyt viestejä😭😭 valehtelija.
Täältähän tuo löytyy koko ketju viesteineen mistä poistatit hätäpäissäsi, mutta myöhään viestin missä uhkailit. 😂 Herra metsästyksen vastustajalla näemmä paniikki päällä. 😂😂
- Anonyymi
Meinaako herra metsästyksen vastustaja, että uhriutuminen ja viestin tuojan syyllistäminen itte oot defenssillä auttaa taas? 😂 Eihän se ole auttanut sinua ennenkään. 🤭
- Anonyymi
Kommentoi 24/7 metsästäjiä mustamaalaava metsästyksen vastustaja. 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai sulle pitää oikein korvata ,kun et pärjää keskustelu palstalla ,unta näät .😹😹😹😹😹
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai sulle pitää oikein korvata ,kun et pärjää keskustelu palstalla ,unta näät .😹😹😹😹😹
Voi kun metsästyksen vastustajalla on taas ihanaa, kun banni purettiin ja saat jälleen trollata rauhassa. 😂 Missä olen pärjäämisestä puhunut? Kysehän on siitä, että tämä palsta on metsästäjille ei teidän metsästyksen vastustajille häiriköintiin tarkoitettu. Siihen on oma palstansa. Korvaus vastuu sinulla on julkisesta uhkauksestasi mitä täällä teit joista on kuvakaappaukset lähetetty viranomaistutkintaa varten.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi kun metsästyksen vastustajalla on taas ihanaa, kun banni purettiin ja saat jälleen trollata rauhassa. 😂 Missä olen pärjäämisestä puhunut? Kysehän on siitä, että tämä palsta on metsästäjille ei teidän metsästyksen vastustajille häiriköintiin tarkoitettu. Siihen on oma palstansa. Korvaus vastuu sinulla on julkisesta uhkauksestasi mitä täällä teit joista on kuvakaappaukset lähetetty viranomaistutkintaa varten.
Vaihda levyä ,tuo on jo säälittävää jorinaa ,etkä sinä ole metsästäjä höpö höpö.😄😄😄😄
- Anonyymi
Täällähän olikin viikko rauhallista ollessasi bannissa, mutta nyt näemmä metsästyksen vastustajan vihan purku kanava toimii taas vanhaan tyyliin. 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täällähän olikin viikko rauhallista ollessasi bannissa, mutta nyt näemmä metsästyksen vastustajan vihan purku kanava toimii taas vanhaan tyyliin. 😂
Hyvinhän näytät itse viihtyvän palstapoliisina ,joka ei johda mihinkään .🤠🤠🤠🤠
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvinhän näytät itse viihtyvän palstapoliisina ,joka ei johda mihinkään .🤠🤠🤠🤠
No mitäs palstarikollinen metsästyksen vastustaja? 😂 Mihin kuvittelet metsästys palstan trollaamisen, metsästäjien mustamaalaamisen, perusteettomat syyttelyt ja uhkailusi johtavan? 😂
- Anonyymi
Kyllä hirvikoirat pärjää häkissä. Koirilla on hyvä kunto, kun ovat puolivuotta ajattaneet hirviä näännyksiin.
Ketjusta on poistettu 20 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1291538- 371441
- 681243
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa551180- 691014
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi255991Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei198986- 74924
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää16840Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106838