Sinulle on varattu käyntiaika työnhakukeskusteluun suunnitelman laatimista varten 14.2.2025. klo 10.00, ‐ aluetoimisto. Jos tapaamisaika ei sovi, voit soittaa p. Hämeen työllisyyspalvelut.
Mitä tuo tarkoittaa?
Tämmöinen tuli tänään
44
653
Vastaukset
- Anonyymi
Tarkoittaa sitä että sinulle laaditaan työllistymissuunnitelma.
Siellä keskustellaan ja kartoitetaan tilanteesi. Mitä työtä haet, onko koulutustarvetta, onko terveydellisiä esteitä työllistymiselle jne.
Jos et mene, niin jotakin sanktiota on tulossa. - Anonyymi
Jos olet työtön niin menet sinne tekemään työnhaku suunnitelman jota noudatat hakemalla joka kuukausi muistaakseni 4 työpaikkaa. Käyt kuukausittain täyttämässä työhakusi kohteiden nimet omaan sivustoosi
- Anonyymi
Menet sinne reippaasti ja ne kertoo siellä mitä pitää tehdä, helppoa.
T: Keijo- Anonyymi
Samaa mieltä. T.Mirkku
- Anonyymi
Muuten ihan hyvä mutta minulla on lääkärintodistus, että olen työkyvytön. Eikös niiden pitänyt jättää sairaat ihmiset rauhaan ja keskittyä terveisiin ihmisiin?
Ap- Anonyymi
Meinaatko, että siellä on kristallipallo, josta näkevät lääkärin lapun? Sinä menet tapaamiseen sen paperin kanssa keskustelemaan asiasta. Sinä et todellakaan ole penaalin terävin kynä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meinaatko, että siellä on kristallipallo, josta näkevät lääkärin lapun? Sinä menet tapaamiseen sen paperin kanssa keskustelemaan asiasta. Sinä et todellakaan ole penaalin terävin kynä.
Persujen älykkö tuntuu olevan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itseasiassa työvoimaviranomaisilla on sairauslomatodistukseni niin kuin myös Kelalla, missä lääkäri toteaa minun olevan työkyvytön. Joten taidan ilmoittaa sinne, että palataan asiaan kun olen työkykyinen lääkärin mielestä. Joo eiköhän me näin tehdä.
Ap - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itseasiassa työvoimaviranomaisilla on sairauslomatodistukseni niin kuin myös Kelalla, missä lääkäri toteaa minun olevan työkyvytön. Joten taidan ilmoittaa sinne, että palataan asiaan kun olen työkykyinen lääkärin mielestä. Joo eiköhän me näin tehdä.
ApKaikkein helpoimmalla pääset kun menet sinne tapaamiseen lappujesi kanssa.
Ei ole vaikeaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikkein helpoimmalla pääset kun menet sinne tapaamiseen lappujesi kanssa.
Ei ole vaikeaa.Miksi menisin kun olen työkyvytön? Eihän niillä ole terveillekään töitä saati sairaille.
Ap - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi menisin kun olen työkyvytön? Eihän niillä ole terveillekään töitä saati sairaille.
ApMenet sinne etkä jankkaa yhtään mitään. Sinne menee muutkin oli terveitä tai ei.
Jos et mene saatat saada karenssin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi menisin kun olen työkyvytön? Eihän niillä ole terveillekään töitä saati sairaille.
ApJa sehän on mukavaa vaihtelua työttömän päivään kun on jotakin muutakin tekemistä kun maata kotosalla.
- Anonyymi
Sitä, että olet ajoissa ko ajankohtana paikalla.
Älä huoli, et liene penaalin terävin kynä, joten jatkat edelleen työttömän polkuasi.- Anonyymi
Tämä. Kannattaa nyt vaan mennä kiltisti paikalle.
- Anonyymi
Jos TE-tytöt kysyy
-Miten sulla siellä kotona menee?
Vastaat
-Tulkaa illalla käymään niin katsellaan yhdessä viinilasin ääressä. - Anonyymi
Mene nyt vaan kiltisti paikalle sillä Suomi tarvitsee nyt huippu osaajia eri aloille. Isänmaan etu vaatii.
- Anonyymi
Jos on vetämätön olo niin vitalisproota pari pilleriä ennen tapaamista niin juttu luistaa virkeenä.
- Anonyymi
Ota jotain padtillia mukaan ettei henki haise. Tarjoa myös virkailijalle niin olet kohtelias. Se auttaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ota jotain padtillia mukaan ettei henki haise. Tarjoa myös virkailijalle niin olet kohtelias. Se auttaa.
Siis pastillia mukaan.
- Anonyymi
Jännittää, en ole poistunut kotoa 11kk mihinkään.
Ap- Anonyymi
Liity meihin persuihin, saat sosiaalisen elämän takaisin. Aloita tupailloista, siellä on tunnelma katossa. Tänä iltana ohjelmassa räkäpallojen kaivaminen sieraimista ym.
- Anonyymi
Minä kirjoittelin paljon tähänkin kohtaan, koska minulla on paljon tietotaitoa kotona olemisesta.
Itse olen ollut kotona koko aikuiselämäni. Lukio loppui vuonna 2005 ja mielenterveysongelmieni takia on pääasiassa ollut ihan vain-vain kotona. Erilailla eri aikoina elämässäni.
Hassua etten saa kirjoittaa tästä aiheesta, kun täällä tämä Ap ihan itsekin asiasta kertoo.
Varo ettet jouru röihin. Röissä joutuu tekeen niitä röitä. Se on ihan kauheeta kerrassaan!
- Anonyymi
Harmi kun sama höpöttäjä pilasi tämänkin hienon keskusteluketjun.
- Anonyymi
Ylläpito voisi laittaa hänet jäähylle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ylläpito voisi laittaa hänet jäähylle.
Samaa mieltä. Harmittaa, kun muuten tämä suomi24 on todella hieno keskustelupalsta.
- Anonyymi
Noh yritetään ymmärtää höpöttäjää, hänellä on selvästi mielenterveys ongelmia, ja ei nämä niin tärkeitä ja vakavia asioita ole.
Ap - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noh yritetään ymmärtää höpöttäjää, hänellä on selvästi mielenterveys ongelmia, ja ei nämä niin tärkeitä ja vakavia asioita ole.
ApJo kolmannen kerran. Olen siis ihan mielisairas eikä se että täällä kirjoitan ole mikään "mielenterveysongelma".
Miksi kirjoitat täällä minusta asioista, vaikkei sinulla ole mitään käsitystä siitä kuka olen. Ja miksi kukaan MINUN asioitani täällä levittelisi netissä? - Anonyymi
Te ootte nyt jatkuvasti hokenut sitä että "pilaan" nämä, vaikken ole koskaan voinut "pilata" yhdenainoaa ketjua. Ne ei pilaannut. Olen tässä teidän touhuja ihmetellyt jo kauan ja jotainhan te vain koodikielellä täällä viestittelette.
Te käytätte väärin tätä keskustelupalstaa. Miksi olette Orimattila-osiossa, kun ette puhu edes Orimattilasta. Itseasiassa nämä trollausviestit eivät koskaan ole edes tajunneet mikä Orimattila on. Joku luuli että tän paikan nimi on Orimatti ja tää on vissiin otettu siitä kyltistä katolla. Omituisia virheitä. Ei tiedetty mikä Päksi on jne. Sitten kun se sen oppi, niin alkoi hokea sitä jatkuvasti ihan kuin muka nytkään vielä tietäisi että MIKÄ se on :DDD
Jotain Pieskin työpaikasta oli kai kyse niissä jutuissa. Pieskistä taas vuorostaan minä en tiedä mitään.
- Anonyymi
Kiitos suomi24.
- Anonyymi
Minä en kiitä.
On muodostunut mielikuva että ULKOMAANrikollisuutta viestitellään tän kautta. Ihan liian monikultturista on tämä kirjoittelu täällä ollut ja just se friikki kriisi viime tammikuussa ajoittui siihen isoon kokaiinilaskiin Orimattilan ja Lahden välillä.
Rumaa toi teidän touhu.
Ja mikä se outo trolli on joka kirjoittaa välimerkit irti kirjaimista? Millä ihmeen älysormuksellako se kirjoittaa? Kui se on niiin huono? Samaa on muissakin ketjuissa eli siis ihan Orimattilan ulkopuolellakin. Joku outo ei osaa kiinnittää välimerkkejä kirjaimiin ja just kopioi (minun käyttämät!!) hymiötkin just :_DDD mystisesti. Kaikki hymiöt aukikirjoitettuna. Friikkiä.
Se joku tällainen teki ihan kivankin ketjun. Oli kiva lukea :) Luulin että tänne on tullut joku tervejärkinenkin, mutta sitten huomasin niitä outouksia ja sekin paljastui robotiksi :( Ei täällä tosissaan oikeat ihmiset edes kirjoittele, vain minä ihan ypöyksistäni.
Sitä suuremmalla syyllä siis ihmettelen, MIKSI viestini poistetaan, kun ei mikään oikea niitä lue. Kaikista trolliviesteistä huomaa ettei se tajua mitä siinä tekstissä on. Se kopioi mun ...-merkkejä, muttei tajua mitä ne on ja haukkuu minua siitä että muka "vastaan itselleni", kun se on todellakin JATKAMISTA. Ihan normaalia ihmiselle. Ajatukset tulee silleen jonoissa ja asiat usein johtaa toiseen. Se on sitä ihmisaivojen toimintaa.
- Anonyymi
Laita sitten tänne tietoa miten selvisit haastattelusta. On kiva kuulla mitä sulle tarjottiin.
- Anonyymi
Joo kerron kun olen käynyt.
Ap - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ap:DDD
Te ootte hassuja.
Oikeasti. mä seuraan tätä palstaa 24/7 ja jo vuosien ajan. KUKAAN ei keskustele täällä ja täällä joku muka haluaa tietää miten jonkun Työkkärireissu on mennyt?
Oisko sukkakutimista keskustelua ja voitaisiin keskustella silmukoitten edistymisestä? Mä voisin päivittää? - Anonyymi
Pitäisi aina pysyä aloituksen aiheessa niin saattaisi viestitkin säilyä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitäisi aina pysyä aloituksen aiheessa niin saattaisi viestitkin säilyä.
Aika paljon te uhkailelle. Paljon rumasti puhutte kanssakirjoittajista. Ikävä asenne sulla :/
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ApSaa nähdä oliko vale :P
Oli kyllä outoa tämä keskustelu täällä. Tää ketju on ihan hiljentynyt. Oltiin niin yli-innokkaita aiheen äärellä, muttei tänne kyllä mitään päivitystä tullut. Me nyt vissiin odotellaan tuota ystävänpäivää kuin kuuta nousevaa.
Mäkin ymmärrän nyt sen jonkun trollin jutut Orimattilan postikuljetukset -ketjuun. Täähän on oikeasti ihan mielenkiintoista :D Hyvä kiintopistekin annettu eli ok, huomenna siis. Ollaan jännän äärellä.
- Anonyymi
: DDD Just NIIN! Eikä persut tuu ikinä saamaan mun ääntä : DDD
- Anonyymi
Ei pääse huomenna, putki päällä niin siirsin ajan ensi viikolle. Ei saa kuulemma kännissä mennä.
Ap- Anonyymi
Hyvä ratkasu. Tai voi mennä kännissä kun tarjoo paukut.
- Anonyymi
Mihin toimistoon on aika? Hollolaan, Asikkalaan, Heinolaan vai Orimattilaan?
- Anonyymi
Kuinka tapaaminen sujui?
Ketjusta on poistettu 37 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä
IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi3152888Mihin sinussa haluan koskea
Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä562655- 1201712
- 1181440
Toisen ihmisen sydämellä
leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo1461390Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."
Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://301283PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan
kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki1491238- 691090
- 741079
- 701030