Jokaiselle peili

Anonyymi-ap

Nyt pitää saada kansalaiskeräys aikaiseksi niin että voidaan ostaa jokaiselle mustalaiselle taskupeili. Sinnä voi sitten istahtaa alas ja katsoa peiliin ja samalla miettiä mitkä perinteet ovat tärkeitä ja mitkä vähemmän tärkeitä. Mitkä perinteet kuuluvat menneisyyteen ja mitkä ovat käyttökelpoisia nykyaikana.
Sellaiset tavat jä käyttäytymissäännöt/ohjeet mitkä olivat ehkä hyviä vielä 100-200 vuotta sitten eivät enää sovellu nykyaikaan.
Muukin yhteiskunta on kehittynyt ja modernisoitunut.

7

421

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Höh,heidän perinteet on 1500-luvulta.
      ja maksamme veroja,että he saavat olla työttömänä.
      ( osa on kyllä töissä,tiedän)

• Anonyymi

No eiköhän valkolaistennolisi syytä katsoa peiliin ja mennä itseensä&miettiä vähän.

• Anonyymi

Ei ole, emme ole yliedustettuina rikostilastoissa.

• Anonyymi

Mie voitin raviveikkauksessa sen verran, että sain ostettua menopaluulipun Intijaan Aattelin ryhtyä paluumuuttajaksi ja kävin tutkimassa paikallisia olosuhteita. Vaan oli pettymys mokoma maa. Mie en löytänyt sieltä Kelaa enkä sossua. Paikalliset kerto, että siellä pitää mennä töihin jotta saapi louvvoa. Ne näytti miulle myös mitä se työ on. Huh huh, en suosittele työtä kenellekään kaaleelle enkä muillekaan tervejärkisille.

Vaan ratkesipa siis se miulle suuri arvootus eli mitä se paljon puhuttu työ on. Sitähän mie oon tällä palstallakin kyselly vaan ei kukaaan oo tienny. Vaan ehkäpä se opetetaan peruskoulun neljännellä luokalla. Mie kuten miun sakkini ollaan käyty vain kolme vuotta peruskoulua. Liika kirja"viisaus" on pahasta.

T. Alavuden Allani

• Anonyymi

Katsoin äsken peiliin ja näin komian mainemiehen!

Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hyvää iltaa!

Mikä on päivän viisaus?
      Ikävä
      16
      457
    2. Näytät kivalta kun nukut

*zoomaa palohälyttimen kameraa*
      Ikävä
      10
      412
    3. Haittaako jos

kaivattusi käy tosi usein pissalla ja/tai kakalla?
      Ikävä
      16
      347
    4. Arvaa mitä mies

Aion pilata elämäsi totaalisesti. Kyllä, totaalisesti.
      Ikävä
      3
      341
    5. Mies mä oon ihan helppo

Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...
      Ikävä
      13
      206
    6. Hyvää yötä

Janne niminen mies🥰
      Ikävä
      1
      103
    7. 0
      90
    8. Mies olen aika erakko nykyään

Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä
      Tunteet
      0
      90
    9. Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa

76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68
      70 plus
      3
      67
    10. Olet onnellinen sinkku

Näin se on nähtävä.
      Ikävä
      1
      61
    Aihe