Mistähän saisi traktorin ja peräkärrin vuokralle pariksi-kolmeksi päiväksi kun olisi tarve ajella polttopuita isompi kasa kuin viitsii henkilöauton peräkärrillä ajella.
Tarvetta olisi eteläisessä kymenlaaksossa.
Traktori ja peräkärry vuokralle.
5
422
Vastaukset 5
- Anonyymi
Ei taida olla varsinaisia firmoja moiseen vuokraamiseen, eli joku naapuri tai paikallinen maajussi voi tulla kyseeseen. Lainassa kun tavara ei parane, eli tuskin kukaan vieras ihan halvalla lainaa?
- Anonyymi
Jollei lähipiiristä löydy apua niin suurempien konevuokraamojen ehdot ovat sellaisia jotka huonosti sopivat tällaiseen tarpeeseen.
Helpommalla ja halvemmalla pääset kun tilaat palvelun alueella toimivalta kuljetus yrittäjältä. - Anonyymi
Aja kärrillä ja h autolla kerran puut on teiden vieressä, oma kalusto valmiina. Sahalla kasassa mittaan.
Onko siellä lähellä jolla olisi traktori ja joku peräkärri? Joku ajelee omina ajoina rahallista korvausta vastaan. - Anonyymi
Multa et ainakaan. Vehkeet tulee paskasena ja rikottuna takaisin jos ollenkaan. Jos lainaa kannattaa ottaa kunnonnvuokra ja kaluston arvon verran talletuspanttia.
- Anonyymi
Osta hevonen
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1771610
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.106832En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203608- 129581
- 48556
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50538- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo60502