Kyllä olen juuri sitä mieltä, niitä pitää osata lukea...
ne on hyvin hauskoja, mm. retonkihame ja kauneuskilpailut eivät ole hänen juttujaan,
ettekö te tosiaan tajua mitä tuo OtaHanuriinPoju tarkoittaa tai tuo resuperse...
hankalaa on vaan se että täällä kirjoittaa useampi kirjoittaja tuolla OtaHanuriinPoju tunnuksella...
luin joku aika sitten jonkun aivan viimeisen päälle hyvän jutun, ja minulla meni varmaan 15 minuuttia kun tajusin mitä hän kirjoitti, eikä sitä ollut kukaan muu tajunnut, vaikka vastauksia oli liki 50.
hänhän ei koskaan kirjoita mitään henkilökohtaisesti loukkaavaa, ja ne kirjoitukset missä jotain loukataan eivät ole hänen tekeleitään, vaan yleensä tuon retonkihame hemmon kirjoittamia,
Todennäköisesti tämä retonki on lukenut jonkun hänen kirjoituksensa, ja ei oikein ymmärtänyt mitä siinä kerrotaan, ajatellut että häntä pilkataan ja vetänyt herneen nenään, ja esiintyy hänenä, riidanhaastamismielessä, ja voipi olla että tämä retonkihame kirjoittaa herjan ja vastauksen ihan itse.
> By NumBall <
Pasasta kellohameessa 24/7...
8
92
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Mutta kuinka moni kirjoittaakaan tuolla "Anonyymi" -tunnuksella?
- AnonyymiUUSI
Se oli mun mielestä ihan älyttömän älykäs ja hauska juttu kun numeromies sanoi mulla olevan valtava pallomaha ja että olen äitini rahoilla päässyt kerran thaimaaseen ja saanut piIIuva ekaa kertaa halvalla alaikäiseltä lapselta jolla ei ole vaihtoehtoa.
Sitten hän vielä todella hauskasti jatkoi että on itse hyväkuntoinen armeijan insinööri joka lentää liihottaa kaikella mikä pysyy ilmassa ja oli päässyt lentokapteeniksi.
Näiden ohella hän hauskasti kertoi vielä olevansa sivutoimisesti keksijä ja puhuu useita kieliä. Kun hän kertoi vielä kolmesta muusta urasta ja ammatista, olin vakuuttunut että tässä on kenties kaikkien aikojen hauskin mies, jolla on mahtava huumorintaju ja nokkeluus kuin Nikke Knattertonilla. Samaa näköäkin on.
https://img.tori.net/dynamic/1280w/2024/12/vertical-0/29/9/183/558/69_6abe52cf-0477-4a0e-941f-f611ec5f4ba9.jpg- AnonyymiUUSI
Maailmassa on uljaita ja rohkeita miehiä, alfauroksia, jotka uskaltavat jopa kasvotusten naureskella toisten pallomahoille ja tökkiä sormella hekotellen iloisesti siinä samalla.
Olen tämän kertonut ennenkin. Oltiin kaverin kanssa Si Rachan tiikeritarhassa 2011 vuoden lopulla ja syötiin siinä jätskiä kävellessä ja katsellessa tiikereiden touhuja.
Painoin silloin noin 120 kiloa ja risat, mukava pömppömaha oli ja hyvin oli syöty ja juotu.
Olin vielä pikku krapulassa ja ehdoton aina siinä mielessä että ketään ei mennä koskemaan eikä kutsumaan lihavaksi, eikä arvostella muutenkaan ventovieraiden ulkonäköä.
Paikallinen noin 35v "talonmies pikkarainen" siinä katseli meitä katuharja kädessä arvostelevasti ja kovin hilpeänä käveli luoksemme ja alkoi tökkiä etusormellaan mahaani ja kyseli hilpeästi hekotellen englanniksi että "onkos siellä kaksoset"? Nauroi varsin hersyvästi kuin olisi paremmankin vitsin keksinyt.
Ojensin jätskini kaverilleni ja mitään sanomatta otin hilpeää hekottelijaa leuasta kiinni toisella kädellä ja takaraivosta kiinni toisella, väänsin ukkelin maahan asentoon jossa hän ei voinut liikkua.
Painoin leukaansa asfalttiin toinen polvi hänen olkapäänsä päällä, otin toisella kädellä korvasta kiinni ja väänsin siitä kunnolla.
Pitelin hilpeää hekottelijaa siinä sellaisen 30 sekuntia paikoillaan sanomatta mitään.
Ja kas kummaa! -Hilpeä hekottelija ei enää hekotellut, vaan puhisi ja tuhisi tulipunaisena, silmissään välähti viha.
Sitten hän rauhoittui, hurja luonto lähti hänestä ja hän tajusi ettei ollut kaikkien aikojen paras idea tökkiä liki 190 senttistä 120 kiloista kaljua partamiestä massuun. Vielä jos olisi tiennyt että taustalla on 26 vuotta kamppailu-urheilua, niin olisi ehkä valinnut jonkun toisen.
Hän teki wain, otti harjansa ja lähti opetuksen jälkeen siitä viisaampana miehenä pois.
Tuolla tapauksella ehkäpä oli jokin osuus siihen, että 2012 keväällä painelin Muay Thai leirille ja pudotin painon kolmessa kuukaudessa alle satkuun, eikä se koskaan ole sittemmin sitä ylittänyt.
Synkimmälläkin pilvellä on kultareunus.
2010 - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Maailmassa on uljaita ja rohkeita miehiä, alfauroksia, jotka uskaltavat jopa kasvotusten naureskella toisten pallomahoille ja tökkiä sormella hekotellen iloisesti siinä samalla.
Olen tämän kertonut ennenkin. Oltiin kaverin kanssa Si Rachan tiikeritarhassa 2011 vuoden lopulla ja syötiin siinä jätskiä kävellessä ja katsellessa tiikereiden touhuja.
Painoin silloin noin 120 kiloa ja risat, mukava pömppömaha oli ja hyvin oli syöty ja juotu.
Olin vielä pikku krapulassa ja ehdoton aina siinä mielessä että ketään ei mennä koskemaan eikä kutsumaan lihavaksi, eikä arvostella muutenkaan ventovieraiden ulkonäköä.
Paikallinen noin 35v "talonmies pikkarainen" siinä katseli meitä katuharja kädessä arvostelevasti ja kovin hilpeänä käveli luoksemme ja alkoi tökkiä etusormellaan mahaani ja kyseli hilpeästi hekotellen englanniksi että "onkos siellä kaksoset"? Nauroi varsin hersyvästi kuin olisi paremmankin vitsin keksinyt.
Ojensin jätskini kaverilleni ja mitään sanomatta otin hilpeää hekottelijaa leuasta kiinni toisella kädellä ja takaraivosta kiinni toisella, väänsin ukkelin maahan asentoon jossa hän ei voinut liikkua.
Painoin leukaansa asfalttiin toinen polvi hänen olkapäänsä päällä, otin toisella kädellä korvasta kiinni ja väänsin siitä kunnolla.
Pitelin hilpeää hekottelijaa siinä sellaisen 30 sekuntia paikoillaan sanomatta mitään.
Ja kas kummaa! -Hilpeä hekottelija ei enää hekotellut, vaan puhisi ja tuhisi tulipunaisena, silmissään välähti viha.
Sitten hän rauhoittui, hurja luonto lähti hänestä ja hän tajusi ettei ollut kaikkien aikojen paras idea tökkiä liki 190 senttistä 120 kiloista kaljua partamiestä massuun. Vielä jos olisi tiennyt että taustalla on 26 vuotta kamppailu-urheilua, niin olisi ehkä valinnut jonkun toisen.
Hän teki wain, otti harjansa ja lähti opetuksen jälkeen siitä viisaampana miehenä pois.
Tuolla tapauksella ehkäpä oli jokin osuus siihen, että 2012 keväällä painelin Muay Thai leirille ja pudotin painon kolmessa kuukaudessa alle satkuun, eikä se koskaan ole sittemmin sitä ylittänyt.
2010Olet todella kova Fundi ihan Fontsi.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
2010Voi noita juttuja, suosittelen kuitenkin kohtelemaan ihmisiä kunnolla oli sitten harja kädessä tai ei tapahtuiko tämä mennen vai jälkeen miljoonien, no tuliko kaksoset puskajussukka.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Voi noita juttuja, suosittelen kuitenkin kohtelemaan ihmisiä kunnolla oli sitten harja kädessä tai ei tapahtuiko tämä mennen vai jälkeen miljoonien, no tuliko kaksoset puskajussukka.
Ei pidä ryppyillä 26 vuotta kamppailu-urheilua harrastaneelle, tai se alkaa kertoa kuka ja koska on ottanu hanuriin Pupelta ja sitte se pitää rapujuhlat.
- AnonyymiUUSI
Pian se kertoo kun on mahallaan työntäny miehen hississä nurkkaan.
En ihmettele lainkaan miksi sillä on 2 suomiexää ja kolmas leivonnassa. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei pidä ryppyillä 26 vuotta kamppailu-urheilua harrastaneelle, tai se alkaa kertoa kuka ja koska on ottanu hanuriin Pupelta ja sitte se pitää rapujuhlat.
Juu thaimaassa on äkkiä kolme kymmentä mopokuskia kimpussa, ja loppuloma putkassa tai sairaalassa, todellakin 26 ihan hukkaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2214420Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k223359Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E2621935Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,61593Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast381227Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1611179Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin96895- 63755
- 30747
- 176740