Onko joku saanu selville miksi Keskustan Satu Myllykoski enää ei käy enää kokouksissa ja hoida tehtäviään? Miksi haalii hommii jos ei hoideta ? Onko jossain listaa kaikkien poissa oloista ? Vaalit lähestyy .
Luottamustehtävien hoito
13
520
Vastaukset
- Anonyymi
Onko liian vaikeaa mennä kunnan nettisivuille ja katsoa pöytäkirjoista poissaolijat?
- Anonyymi
Pakkanen jäädyttänyt perunan..
- Anonyymi
Heli Lehtilä hoitaa mitä lupaa
- Anonyymi
Ainakin se on saanut koulujenvastaiseen meuhkaukseen mukaan kunnallispolititiikan älykköosaston, joka haluaa nyt leikkiä niin fiskaalikonservatiiviä, niin fiskaalikonservatiiviä, saksikäsi Purran vanavedessä.
- Anonyymi
On varmaan äijä vieny kengät, etti luuhaa kylällä alvariinsa
- Anonyymi
Satu Myllykoski oli kyllä tän kauden floppi. Heli Lehtilä toppi.
- Anonyymi
Täällä joku innokas Heli fani. Hyvä se on ollut.
- Anonyymi
No menee sitten hukkaan kun vain valtuuston jäsen, ei mitään merkitystä. Ja tarkastuslautakunta on vain tarkastuslautakunta, ei pysty puuttumaan mihinkään, ei mitään merkitystä.
- Anonyymi
Jumalan terve. Siellä se Satu oli lauteilla maanantaina. Kuprua tekemässä muiden kanssa. Sina maksat.
- Anonyymi
Turhake
- Anonyymi
Maailmaan mahtuu huutoa. Ja hullui.
- Anonyymi
Luulen et Myllykoski tippuu jos lähtee . ei siitä hyvä puhuta .
- Anonyymi
Koska sitä euron pensaa saa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2008920
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k265368- 534631
- 894390
- 583573
- 513346
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.583208Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262846Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv442666- 432601