Liikevaihto v. 2024
VW 337.3 miljardia dollaria
Toyota 312.3 miljardia dollaria
VW liikevaihdoltaan maailman suurin, Toyota jäi kakkoseksi
103
642
Vastaukset
- Anonyymi
Olet hyvä keksimään numeroita ja unohtamaan lähdetiedot.
- Anonyymi
Pienensin VW:n liikevaihdon, jotta Tojokuskeille ei tulisi niin paha mieli.
Tuossa samasta lähteestä tiedot:
Liikevaihto v. 2024
VW 354.9 miljardia dollaria
https://companiesmarketcap.com/volkswagen/revenue/
Toyota 312.3 miljardia dollaria
https://companiesmarketcap.com/toyota/revenue/ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pienensin VW:n liikevaihdon, jotta Tojokuskeille ei tulisi niin paha mieli.
Tuossa samasta lähteestä tiedot:
Liikevaihto v. 2024
VW 354.9 miljardia dollaria
https://companiesmarketcap.com/volkswagen/revenue/
Toyota 312.3 miljardia dollaria
https://companiesmarketcap.com/toyota/revenue/Volsu tekee autoja tappiolla. Vain makkaran myynti tuottaa vähän voittoa.
Volsun markkina-arvo on romahtanut vain muutamassa vuodessa.
- Anonyymi
Antoiko tuo sinulle suurenkin tyydytyksen.
- Anonyymi
Vw takoo rahaa kalliita varaosia myymällä.
- Anonyymi
Se on Tojon hommia.
- Anonyymi
Menikö Terolla kuppi nurin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Menikö Terolla kuppi nurin?
No mutta hei Toyota teki enemmän autoja.
Lukumäärä ratkaisee ei se paljonko rahaa tehdään.
Teron mielestä ainakin. - Anonyymi
Tojon tavallisen Corollan ajovaloumpio maksaa varaosana 1910€. Eikä kyseessä ole mikään matriisiledivalo vaan hyvin keskinkertainen tekele. Kalliit varaosat ja ylitiheät merkkihuoltovälit Relax-turvan ehtona kuvastavat hyvin Toyotan halua rahastaa jälkimarkkinoilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tojon tavallisen Corollan ajovaloumpio maksaa varaosana 1910€. Eikä kyseessä ole mikään matriisiledivalo vaan hyvin keskinkertainen tekele. Kalliit varaosat ja ylitiheät merkkihuoltovälit Relax-turvan ehtona kuvastavat hyvin Toyotan halua rahastaa jälkimarkkinoilla.
Ostin viime vuonna Corollaan ajovaloumpiot, maksoivat 60€/kpl.
- Anonyymi
Viivan alle jäävä merkitsee. Mitenkä oikeasti menikään?
Lopettaako toinen tehtaita?- Anonyymi
Tojon rekisteröinti Suomessa tippui 42.5 %, hihii!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tojon rekisteröinti Suomessa tippui 42.5 %, hihii!
Montas tehdasta Toyota sulki kolritesti skandaalin jälkeen?
Oliko neljä vai muistanko väärin? - Anonyymi
Tehtaat ovat kulueriä ja jos liikevaihto on hyvällä tasolla pienemmälläkin määrällä, niin hyvähän se on.
Toyotan pitää prässätä niitä savuavia Yariksen halpiksia maailma täyteen ja silti jää jälkeen.
- Anonyymi
Corten teräs. Takata airbagit. Hihihihihihihi. Kiitos. Taru
- Anonyymi
Päästöhuijaus, 30 miljaaardia.
- Anonyymi
Katkenneet pickupit 36 miljardia, Toyota laittoi paremmaksi, hihii!
- Anonyymi
Aasiassa ei kyllä folkkarilla ajella?
- Anonyymi
Ei tietenkään, eikä paljon muuallakaan, koska ihmiset tietää, että Volkkarin omistajalla aikaa menee emenpi Autokorjaamoilla odotteluun.
- Anonyymi
Kiinassa VW on valtava merkki ja myy paljon.
- Anonyymi
Ei, VW ei tee halppisautoja sinne.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tietenkään, eikä paljon muuallakaan, koska ihmiset tietää, että Volkkarin omistajalla aikaa menee emenpi Autokorjaamoilla odotteluun.
Juuri VW:n autoilla ajetaan Suomessakin paljon. Tojoilla ei paljon ajella, kuten Trafin tilastot ovat todistaneet. Eivätkä kestä kilometrejä. Lyhyen huoltovälin ja huonon kestävyyden vuoksi seisovat korjaamoilla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiinassa VW on valtava merkki ja myy paljon.
Erityisen huonosti autojen myynti vetää nyt Kiinassa. Volkswagenin toimitukset Kiinaan romahtivat peräti 19 prosenttia.
https://www.hs.fi/talous/art-2000010601310.html
Kylläpä VW:llä menee todella huonosti myös Kiinassa.
- Anonyymi
Minulla ei ole minkään autotehtaan osakkeita salkussani joten yksi hailee!
- Anonyymi
Komea on Toyotan johto tässäkin.
- Anonyymi
Miten tuosta saa johdon, kun Tojo on yli 40 miljardia perässä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten tuosta saa johdon, kun Tojo on yli 40 miljardia perässä?
Toyotan matematiikkaa en tosin tiedä missä sitä opetetaan muualla kuin palstalla.
Ehkä Toyota johdolla on joku oma tutkinto mikä opettaa tämän. Veikkaan että kallis on tutkinto.
- Anonyymi
Vilpittömät onnittelut Toyotalla ykköspaikasta!
- Anonyymi
Muistakee. Tehkää niinkuin minä sanon. Vain aageen tuotteita talliin. Kiitos. Taru
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muistakee. Tehkää niinkuin minä sanon. Vain aageen tuotteita talliin. Kiitos. Taru
Kyllä nyt pääsi käymään niin että kaksi on ollut mutta kolmatta ei tule.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä nyt pääsi käymään niin että kaksi on ollut mutta kolmatta ei tule.
Yksi riitti sitä lajia. Ei ikinä enää.
- Anonyymi
Laatua ostetaan isommalla hinnalla ja VW on asemoitunut parempaan luokkaan mitä halpis Toyota. Toisaalta meillä Toyota on kovin ylihintainen ulkomaiden hintoihin nähden, mutta sillä pidetään ostajia koukussa panttimaksun tapaisella piilohinnalla jonka turvin Toyota voi hyvittää vaihdokista hieman kilpailijaa paremmin. Asiakashan tuon eron on itse maksanut jo uuden hinnassa, mutta hyvin se näyttää uppoavan typerään ja arkaan suomalaiseen seniorikansalaiseen.
- Anonyymi
Komea johto Toyotalla.
- Anonyymi
Tyhmä tojotisti ei edes tajua että se nostelee tyhmillä spämmäyksillään aina ykkösotsikoksi
"VW liikevaihdoltaan maailman suurin, Toyota jäi kakkoseksi"
Tätä on aina kiva lukea palstan ykkösotsikkona. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tyhmä tojotisti ei edes tajua että se nostelee tyhmillä spämmäyksillään aina ykkösotsikoksi
"VW liikevaihdoltaan maailman suurin, Toyota jäi kakkoseksi"
Tätä on aina kiva lukea palstan ykkösotsikkona.Kiva ku helmitollukka näyttää aina jälkeenjääneisyytensä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiva ku helmitollukka näyttää aina jälkeenjääneisyytensä.
Omapoika on kyllä jäänyt jälkeen.
- Anonyymi
Hihii..
Toyotan markkina-arvo on 255,52 miljardia dollaria.
VW:n markkina-arvo on siihen nähden todella surkea, vain 49,41 miljardia dollaria.
Ohho, yli 200 miljardia eroa!!!
Kylläpä VW on vajonnut pohjamutiin!
https://companiesmarketcap.com/toyota/marketcap/- Anonyymi
Hölmöläiset maksavat liikaa tojotan osakkeesta vaikka VW saa enemmän tuloja pienemmästä määrästä tehtyjä autoja.
- Anonyymi
Vuodesta 2021 VW:n arvosta on sulanut lähes kaksi kolmasosaa.
Volkkarin kyyti on kylmää ja konkurssi on tulossa lähiaikoina, kuten firman yyberfuhrer jo varoitteli.
https://companiesmarketcap.com/volkswagen/marketcap/ - Anonyymi
Volkswagenin käyttökate (VOW3.DE)
Käyttökate helmikuussa 2025 (TTM): 5,55 %
Toyotan (TM) käyttökate
Käyttökate helmikuussa 2025 (TTM): 9,87 %
Aikamoinen ero jälleen Toyotan hyväksi. Ei mene hyvin VW:llä millään taloudellisilla mittareilla. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hölmöläiset maksavat liikaa tojotan osakkeesta vaikka VW saa enemmän tuloja pienemmästä määrästä tehtyjä autoja.
VW.n sähköautojen valmistaminen on koko ajan tappiollista ja tehtaita on jo jouduttu sulkemaan. Konkurssi on tulossa, ei mahda mitään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Volkswagenin käyttökate (VOW3.DE)
Käyttökate helmikuussa 2025 (TTM): 5,55 %
Toyotan (TM) käyttökate
Käyttökate helmikuussa 2025 (TTM): 9,87 %
Aikamoinen ero jälleen Toyotan hyväksi. Ei mene hyvin VW:llä millään taloudellisilla mittareilla.VW käyttää rahat tuotekehitykseen, Toyota mainontaan. Toyota itsekin totesi, että "olemme jääneet muista jälkeen".
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
VW.n sähköautojen valmistaminen on koko ajan tappiollista ja tehtaita on jo jouduttu sulkemaan. Konkurssi on tulossa, ei mahda mitään.
Nyt ei missään tapauksessa kannata hankkia VW AG:n valmistamaa autoa, sillä riski konsernin keikahtamisesta on todella suuri.
Voi jäädä pian Musta Pekka käteen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt ei missään tapauksessa kannata hankkia VW AG:n valmistamaa autoa, sillä riski konsernin keikahtamisesta on todella suuri.
Voi jäädä pian Musta Pekka käteen.Ei tosiaankaan kannata ostaa Tojotan tekelettä, taitaa kaatua koko pulju. Vetyyn uskominen oli iso virhe.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tosiaankaan kannata ostaa Tojotan tekelettä, taitaa kaatua koko pulju. Vetyyn uskominen oli iso virhe.
Markkinajohtajana Toyotalla riittää resursseja panostaa kaikkiin energiamuotoihin, eikä se ole hirttäytynyt pelkästään kannattamattomaan sähköautotuotantoon, mikä on suistamassa VW:n vararikkoon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
VW käyttää rahat tuotekehitykseen, Toyota mainontaan. Toyota itsekin totesi, että "olemme jääneet muista jälkeen".
Valitettavasti totuus on sitten ihan jotain muuta:
"Volkswagenin uusi kulukuri sisältää myös yllättäviä menetelmiä, jotka saattavat arveluttaa monia kuluttajia. Toimitusjohtajan mukaan uudet mallit on vietävä tuotekehityksen läpi nykyistä nopeammin. Aiemmin tuotekehitysyksikkö on käyttänyt uutuuksiin aikaa keskimäärin 50 kuukautta, mutta tämän jälkeen on tulosta synnyttävä 36 kuukaudessa. Vaatimus kuulostaa rajulta – etenkin kun Volkswagenin ID-sarjan laatuongelmat ovat viime vuosina olleet kaikkien nähtävillä."
https://www.ess.fi/uutissuomalainen/6433946 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Markkinajohtajana Toyotalla riittää resursseja panostaa kaikkiin energiamuotoihin, eikä se ole hirttäytynyt pelkästään kannattamattomaan sähköautotuotantoon, mikä on suistamassa VW:n vararikkoon.
Tojo on jäänyt auttamattomasti jälkeen sähköautoissa, joutuu ostamaan osaamisen kiinalaisilta.
Toyota on erittäin huteralla pohjalla. Taito riittää lähinnä huijaamiseen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Valitettavasti totuus on sitten ihan jotain muuta:
"Volkswagenin uusi kulukuri sisältää myös yllättäviä menetelmiä, jotka saattavat arveluttaa monia kuluttajia. Toimitusjohtajan mukaan uudet mallit on vietävä tuotekehityksen läpi nykyistä nopeammin. Aiemmin tuotekehitysyksikkö on käyttänyt uutuuksiin aikaa keskimäärin 50 kuukautta, mutta tämän jälkeen on tulosta synnyttävä 36 kuukaudessa. Vaatimus kuulostaa rajulta – etenkin kun Volkswagenin ID-sarjan laatuongelmat ovat viime vuosina olleet kaikkien nähtävillä."
https://www.ess.fi/uutissuomalainen/6433946Eli VW:n laatu tulee olemaan -jos mahdollista- vielä surkeampaa kuin nykyisin. Kusetus jatkuu täysillä konkurssiin asti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tojo on jäänyt auttamattomasti jälkeen sähköautoissa, joutuu ostamaan osaamisen kiinalaisilta.
Toyota on erittäin huteralla pohjalla. Taito riittää lähinnä huijaamiseen.Kannattikohan VW:n sittenkään tuoda keskeneräisiä sähköautoja markkinoille?
Nyt niiden surkean suunnittelun ja laadun takia kaatuu koko paskalaitos, eikä kukaan jää kaipaamaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli VW:n laatu tulee olemaan -jos mahdollista- vielä surkeampaa kuin nykyisin. Kusetus jatkuu täysillä konkurssiin asti.
VW:n laatu on hyvä. Tojotan surkea, on hinatuinkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
VW:n laatu on hyvä. Tojotan surkea, on hinatuinkin.
Hihii, uusin luotettavuusraportti on Toyotan juhlaa, kun taas VW on niitä surkeimpia, kuten aina:
Rank
Brand
Predicted Reliability
1 Subaru
68
SEE MODELS
2 Lexus
65
SEE MODELS
3 Toyota
62
SEE MODELS
4 Honda
59
SEE MODELS
5 Acura
55
SEE MODELS
6 Mazda
55
SEE MODELS
7 Audi
54
SEE MODELS
8 BMW
53
SEE MODELS
9 Kia
51
SEE MODELS
10 Hyundai
50
SEE MODELS
11 Buick
48
SEE MODELS
12 Nissan
48
SEE MODELS
13 Ford
44
SEE MODELS
14 Genesis
40
SEE MODELS
15 Volvo
38
SEE MODELS
16 Chevrolet
37
SEE MODELS
17 Tesla
36
SEE MODELS
18 Volkswagen
34
SEE MODELS
19 Jeep
33
SEE MODELS
20 GMC
33
SEE MODELS
21 Cadillac
27
SEE MODELS
22 Rivian
14
https://www.consumerreports.org/cars/car-reliability-owner-satisfaction/who-makes-the-most-reliable-cars-a7824554938/ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hihii, uusin luotettavuusraportti on Toyotan juhlaa, kun taas VW on niitä surkeimpia, kuten aina:
Rank
Brand
Predicted Reliability
1 Subaru
68
SEE MODELS
2 Lexus
65
SEE MODELS
3 Toyota
62
SEE MODELS
4 Honda
59
SEE MODELS
5 Acura
55
SEE MODELS
6 Mazda
55
SEE MODELS
7 Audi
54
SEE MODELS
8 BMW
53
SEE MODELS
9 Kia
51
SEE MODELS
10 Hyundai
50
SEE MODELS
11 Buick
48
SEE MODELS
12 Nissan
48
SEE MODELS
13 Ford
44
SEE MODELS
14 Genesis
40
SEE MODELS
15 Volvo
38
SEE MODELS
16 Chevrolet
37
SEE MODELS
17 Tesla
36
SEE MODELS
18 Volkswagen
34
SEE MODELS
19 Jeep
33
SEE MODELS
20 GMC
33
SEE MODELS
21 Cadillac
27
SEE MODELS
22 Rivian
14
https://www.consumerreports.org/cars/car-reliability-owner-satisfaction/who-makes-the-most-reliable-cars-a7824554938/Mitähän tuostakin seuraa, kun kaksi huonolaatuisinta automerkkiä yhdistyy? Vastaus on tietenkin sitä sutta ja sekundaa.
https://rivian.com/newsroom/article/rivian-and-volkswagen-group-announce-the-launch-of-their-joint-venture - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitähän tuostakin seuraa, kun kaksi huonolaatuisinta automerkkiä yhdistyy? Vastaus on tietenkin sitä sutta ja sekundaa.
https://rivian.com/newsroom/article/rivian-and-volkswagen-group-announce-the-launch-of-their-joint-ventureSiinäpä kateelliselle mietittävää, kun kaksi huippumerkkiä yhdistyy.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hihii, uusin luotettavuusraportti on Toyotan juhlaa, kun taas VW on niitä surkeimpia, kuten aina:
Rank
Brand
Predicted Reliability
1 Subaru
68
SEE MODELS
2 Lexus
65
SEE MODELS
3 Toyota
62
SEE MODELS
4 Honda
59
SEE MODELS
5 Acura
55
SEE MODELS
6 Mazda
55
SEE MODELS
7 Audi
54
SEE MODELS
8 BMW
53
SEE MODELS
9 Kia
51
SEE MODELS
10 Hyundai
50
SEE MODELS
11 Buick
48
SEE MODELS
12 Nissan
48
SEE MODELS
13 Ford
44
SEE MODELS
14 Genesis
40
SEE MODELS
15 Volvo
38
SEE MODELS
16 Chevrolet
37
SEE MODELS
17 Tesla
36
SEE MODELS
18 Volkswagen
34
SEE MODELS
19 Jeep
33
SEE MODELS
20 GMC
33
SEE MODELS
21 Cadillac
27
SEE MODELS
22 Rivian
14
https://www.consumerreports.org/cars/car-reliability-owner-satisfaction/who-makes-the-most-reliable-cars-a7824554938/Humalaisille tehty ovensuukysely, olet nolo!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Humalaisille tehty ovensuukysely, olet nolo!
Ainoastaan VW:llä ajavat ovat joko humalassa tai vajaaälyisiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siinäpä kateelliselle mietittävää, kun kaksi huippumerkkiä yhdistyy.
Etkö sitäkään tiennyt, että Toyota ja Lexus ovat saman valmistajan huipputuotteita?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etkö sitäkään tiennyt, että Toyota ja Lexus ovat saman valmistajan huipputuotteita?
Tiesin, että ovat saman firman testijumboja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ainoastaan VW:llä ajavat ovat joko humalassa tai vajaaälyisiä.
Tuossa noin
https://keskustelu.suomi24.fi/t/13600181/rattijuoppojen-suosikkimerkki - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuossa noin
https://keskustelu.suomi24.fi/t/13600181/rattijuoppojen-suosikkimerkki"Hakemaasi sivua ei valitettavasti löytynyt."
Kuten ei myöskään laadukasta VW:n tekelettä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Hakemaasi sivua ei valitettavasti löytynyt."
Kuten ei myöskään laadukasta VW:n tekelettä.Ovat ne vaan laadukkaita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hihii, uusin luotettavuusraportti on Toyotan juhlaa, kun taas VW on niitä surkeimpia, kuten aina:
Rank
Brand
Predicted Reliability
1 Subaru
68
SEE MODELS
2 Lexus
65
SEE MODELS
3 Toyota
62
SEE MODELS
4 Honda
59
SEE MODELS
5 Acura
55
SEE MODELS
6 Mazda
55
SEE MODELS
7 Audi
54
SEE MODELS
8 BMW
53
SEE MODELS
9 Kia
51
SEE MODELS
10 Hyundai
50
SEE MODELS
11 Buick
48
SEE MODELS
12 Nissan
48
SEE MODELS
13 Ford
44
SEE MODELS
14 Genesis
40
SEE MODELS
15 Volvo
38
SEE MODELS
16 Chevrolet
37
SEE MODELS
17 Tesla
36
SEE MODELS
18 Volkswagen
34
SEE MODELS
19 Jeep
33
SEE MODELS
20 GMC
33
SEE MODELS
21 Cadillac
27
SEE MODELS
22 Rivian
14
https://www.consumerreports.org/cars/car-reliability-owner-satisfaction/who-makes-the-most-reliable-cars-a7824554938/Jenkkilän asiakaskysen tuloksilla ei ole kauheasti merkitystä Suomessa tai Euroopassa. Eri kalusto ja eri tehtaat ja versiot. Vähän kuin Valittujen Palojen kyselyitä. Vaarit vastaa kun on aikaa ja saa huomiota.
- Anonyymi
Volkkari aagee joutuu sulkemaan monia tehtaita ja satoja tuhansia saa loppatilin.
- Anonyymi
Tojo sulki tehtaita kun kärähti 30 vuotta kestäneestä törmäystestihuijauksesta.
- Anonyymi
VW on suurin ja kaunein.
- Anonyymi
Tojota on nykyajan Lada.
- Anonyymi
Ja Mosse. Samat ostajatkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja Mosse. Samat ostajatkin.
Ymmärrän hyvin VW:n fanipojan pohjattoman harmituksen, kun AAgee KYYKKÄÄ!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ymmärrän hyvin VW:n fanipojan pohjattoman harmituksen, kun AAgee KYYKKÄÄ!
Tojo KYYKKÄSI 42.5 % tammikuussa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tojo KYYKKÄSI 42.5 % tammikuussa!
...Ja on silti ylivoimainen markkinajohtaja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
...Ja on silti ylivoimainen markkinajohtaja.
VW-konserni myi maaliskuussa yli 60 % enemmän kuin Tojo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
...Ja on silti ylivoimainen markkinajohtaja.
Suomessa tuo kyykky Toyotan kyykky tuki ja VW konserni myy kokoajan enemmän.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
VW-konserni myi maaliskuussa yli 60 % enemmän kuin Tojo.
Maaliskuussa vuonna -39?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Maaliskuussa vuonna -39?
Korjataan tammikuussa 2025.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Korjataan tammikuussa 2025.
Ja silti VW:n konkurssi lähenee päivä päivältä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja silti VW:n konkurssi lähenee päivä päivältä.
Ei sitä vaan tule.
- Anonyymi
Mites Daihatzuh on saabut tehtaita auki?
Vai onko vetyautojen myynti ollut menestys Toyotan myynnistä?
Toyotan mukaan se on ollut menestys. Nettisivujen mukaan.
Miksi Toyota huijaa? Ai niin fake it untill you make it.- Anonyymi
Mistä toiminnasta vilppivagenpomo lusi seitsemän vuotta ja konserni sai kolmenkymmenen miljardin sakot?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä toiminnasta vilppivagenpomo lusi seitsemän vuotta ja konserni sai kolmenkymmenen miljardin sakot?
Miten liittyy asiaan?
Onko tuska noin kova kun VW vie ja Toyota vikisee?
Muistuikin tuossa mieleen Toyotan ruoste keissi USAssa joka tuli maksamaan Toyotalle 36 miljardia kun joutuivat vaihtamaan pickuppeihin uudet rungot. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten liittyy asiaan?
Onko tuska noin kova kun VW vie ja Toyota vikisee?
Muistuikin tuossa mieleen Toyotan ruoste keissi USAssa joka tuli maksamaan Toyotalle 36 miljardia kun joutuivat vaihtamaan pickuppeihin uudet rungot.Toyota vie ja VW vikisee ja kolisee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten liittyy asiaan?
Onko tuska noin kova kun VW vie ja Toyota vikisee?
Muistuikin tuossa mieleen Toyotan ruoste keissi USAssa joka tuli maksamaan Toyotalle 36 miljardia kun joutuivat vaihtamaan pickuppeihin uudet rungot.Tuossa muistui mieleen, että USA:ssa Volkkari joutui ostamaan koko auton takaisin!! Kuinka monta ne joutuikaan?? Oliko se 500000Kpl tai jotain sinnepäin!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten liittyy asiaan?
Onko tuska noin kova kun VW vie ja Toyota vikisee?
Muistuikin tuossa mieleen Toyotan ruoste keissi USAssa joka tuli maksamaan Toyotalle 36 miljardia kun joutuivat vaihtamaan pickuppeihin uudet rungot.Vain linkki puuttuu? Kolmenkymmenen miljardin sakko törkeästä ja tarkoituksellisesta huijaamisesta seitsemän vuoden vankeustuomiolla saa röllin kiehumaan. Vastuullinen valmistaja vastaa tuotteensa laadusta. Huijarin vastuu tarkoittaa "käyttäjävirhettä".
- Anonyymi
Kauhea alemmuuskompleksi VW uskovaisilla kuin on Tojotin palstalle pakko VW juttuja kirjoitella.
- Anonyymi
Koska Toyota uskovaiset mustamaalaa VW palstaa niin sama käy myös tänne.
Ainoa ero että Toyota pastan faktat on tosiasioita. VW palstalla vain mustamaalausta.
Katsos kun ei tarvitse alentua huijaamiseen samoin kuin Toyota tekee. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koska Toyota uskovaiset mustamaalaa VW palstaa niin sama käy myös tänne.
Ainoa ero että Toyota pastan faktat on tosiasioita. VW palstalla vain mustamaalausta.
Katsos kun ei tarvitse alentua huijaamiseen samoin kuin Toyota tekee.Missä ne mustamaalaa ja miten?
Tilastojen mukaan melkein kaikki uuden aloitukset on Tojo-palstoilla ja ne pelkästään trollaamista.
Miksi näin on?
- Anonyymi
Harmitaa et tojo on noinki paljo edellä volkarii.
- Anonyymi
Kylläpä volsu tekee huonoja autoja:
"Volkswagen Tiguan eHybrid -käyttötestiauton vaihteiston jäähdytin alkoi vuotaa nestettä, ja auto jouduttiin jälleen hinaamaan korjaamolle. Lastentaudista ei kuitenkaan ollut kyse.
Volkswagen Tiguan -käyttötesti muistuttaa jo tässä vaiheessa todellista jännityskertomusten sarjaa. Edellisen väliraportin lopussa mainitsimme, että kun autoon toiseen kertaan iskenyt 12 V -akun purkautumisongelma oli kuitattu akun vaihdolla ja ohjelmistopäivityksellä, olimme korjaamokeikan jälkeen ajaneet 16.1. mennessä yli 800 kilometriä ilman mainittavia vikoja.
No, eipä mennyt kuin viisi päivää ja 350 kilometriä lisää, kun Tiguanimme kohtasi jälleen uuden ongelman. Helsingissä sijaitsevaa Moottorin toimitusta tiistaina 21.1. lähestyttäessä mittaristoon pelmahti yllättäen varoitus moottorin jäähdytysnesteen määrästä, ja heti perään tuli vielä erikseen kehotus hakeutua korjaamolle."
https://moottori.fi/testi/kayttotesti-volkswagen-tiguanin-huono-tuuri-jatkuu-nestevuoto-pakotti-korjaamolle/- Anonyymi
Hanki VW. Pitäähän korjaamoidenkin saada töitä
- Anonyymi
Hauskoja poikii nämä Terot. Kaikissa autoissa, merkistä riippumatta on ollut kautta aikojen vastaavia ongelmia uusissa malleissa ja siksi on takuu ja tuotevastuu ja viat ja ongelmat korjataan ja tuotannossa tehdään muutoksia tarpeen mukaan.
Ennen vanhaan uusia malleja testattiin paljon enemmän ja silloin saatiin tuollaisia lapsentauteja kiinni ja korjattiin ennen varsinaisen tuotannon alkua, mutta nykyään asiat tehdään toisin ja siksi noita pääsee levitykseen. Onhan näitä hauskojakin tapauksi, kuten ettei pyörät pysy kiinni tai kaasupoljin jumittaa jne.... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hauskoja poikii nämä Terot. Kaikissa autoissa, merkistä riippumatta on ollut kautta aikojen vastaavia ongelmia uusissa malleissa ja siksi on takuu ja tuotevastuu ja viat ja ongelmat korjataan ja tuotannossa tehdään muutoksia tarpeen mukaan.
Ennen vanhaan uusia malleja testattiin paljon enemmän ja silloin saatiin tuollaisia lapsentauteja kiinni ja korjattiin ennen varsinaisen tuotannon alkua, mutta nykyään asiat tehdään toisin ja siksi noita pääsee levitykseen. Onhan näitä hauskojakin tapauksi, kuten ettei pyörät pysy kiinni tai kaasupoljin jumittaa jne....VW taitaa olla ainoa autonvalmistaja, joka on ulkoistanut tuotekehityksen, prototyyppien testauksen ja lastentautien korjaamisen maksaville (a)asiakkailleen.
Jostainhan ne rahat huijaussakkoihin on revittävä.
- Anonyymi
Jännä juttu kuinka Toyotan omapoika joutuu aina ottamaan viimeisen oljenkorren käyttöön kun argumentit loppuu kovin aikaisin ja sitten käännetään juttua pois itse aiheesta joka tässä ketjussa on eri valmistajien liikevaihto.
- Anonyymi
Jarmo kun vw jää niin kauaksi tojosta.
- Anonyymi
Volkkarit on kovia ruostumaan, että ei kiitos.
- Anonyymi
Hihii, Toyotat ne ruostuu, tiedät kyllä.
- Anonyymi
On se yli 300 kova tulos.
- Anonyymi
Onpas vw pahasti tappiolla, hyh!
- Anonyymi
Miten Toyota ei osaa tehdä voittoa kunnolla?
- Anonyymi
Koska ei paskasta saa kunnon katetta, paitsi Suomesta joka on taas mitätön markkina.
- Anonyymi
Montako kotteroa on saatu aikaiseksi, noin suurilla liikevaihdoilla?
- Anonyymi
Scanian ja Mannin myynti on kannattavaa. Vikavagenin myynti tappiollista, otaksun? Liikevaihto ei kerro tuloksesta mitään.
- Anonyymi
Lapset vänkää asioista joista eivät oikein ymmärrä ja toisaalta onko noilla luvuilla ja määrillä mitään merkitystä autoilijalle?
Taloutta käsitelellään muilla palstoilla, sinne vaan keskustelemaan jos paukut riittää.- Anonyymi
Täällä lapset keskustelee kuin olisivat isojakin osakkaita konsernissa. Taitaa olla kuitenkin vaan vilunkivagenmyyjän turhauttava oljenkorsi ja oksennus kun "katto on tulessa"? Kahden miljoonan auton etumatka paremmalla merkillä ei ainakaan ole jättänyt kylmäksi.
- Anonyymi
Mitens toi vw on jäänyt noinkin paljon jälkeen toyotasta?
- AnonyymiUUSI
Ei voi ymmärtää miksi VW jää noin paljon jälkeen.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa843032Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei3102685Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi1901493Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �621192Martinan firma haastettiin käräjille
Seiska: Martinan firma haastettiin käräjille, taustalla outo rahasotku.2391098Miksi haluat satuttaa
Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano281011- 70948
- 117940
- 76920
- 72904