VW liikevaihdoltaan maailman suurin, Toyota jäi kakkoseksi

Anonyymi-ap

Liikevaihto v. 2024

VW 337.3 miljardia dollaria

Toyota 312.3 miljardia dollaria

103

642

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olet hyvä keksimään numeroita ja unohtamaan lähdetiedot.

    • Anonyymi

      Antoiko tuo sinulle suurenkin tyydytyksen.

    • Anonyymi

      Vw takoo rahaa kalliita varaosia myymällä.

      • Anonyymi

        Se on Tojon hommia.


      • Anonyymi

        Menikö Terolla kuppi nurin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Menikö Terolla kuppi nurin?

        No mutta hei Toyota teki enemmän autoja.
        Lukumäärä ratkaisee ei se paljonko rahaa tehdään.
        Teron mielestä ainakin.


      • Anonyymi

        Tojon tavallisen Corollan ajovaloumpio maksaa varaosana 1910€. Eikä kyseessä ole mikään matriisiledivalo vaan hyvin keskinkertainen tekele. Kalliit varaosat ja ylitiheät merkkihuoltovälit Relax-turvan ehtona kuvastavat hyvin Toyotan halua rahastaa jälkimarkkinoilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tojon tavallisen Corollan ajovaloumpio maksaa varaosana 1910€. Eikä kyseessä ole mikään matriisiledivalo vaan hyvin keskinkertainen tekele. Kalliit varaosat ja ylitiheät merkkihuoltovälit Relax-turvan ehtona kuvastavat hyvin Toyotan halua rahastaa jälkimarkkinoilla.

        Ostin viime vuonna Corollaan ajovaloumpiot, maksoivat 60€/kpl.


    • Anonyymi

      Viivan alle jäävä merkitsee. Mitenkä oikeasti menikään?
      Lopettaako toinen tehtaita?

      • Anonyymi

        Tojon rekisteröinti Suomessa tippui 42.5 %, hihii!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tojon rekisteröinti Suomessa tippui 42.5 %, hihii!

        Montas tehdasta Toyota sulki kolritesti skandaalin jälkeen?
        Oliko neljä vai muistanko väärin?


      • Anonyymi

        Tehtaat ovat kulueriä ja jos liikevaihto on hyvällä tasolla pienemmälläkin määrällä, niin hyvähän se on.
        Toyotan pitää prässätä niitä savuavia Yariksen halpiksia maailma täyteen ja silti jää jälkeen.


    • Anonyymi

      Corten teräs. Takata airbagit. Hihihihihihihi. Kiitos. Taru

    • Anonyymi

      Päästöhuijaus, 30 miljaaardia.

      • Anonyymi

        Katkenneet pickupit 36 miljardia, Toyota laittoi paremmaksi, hihii!


    • Anonyymi

      Aasiassa ei kyllä folkkarilla ajella?

      • Anonyymi

        Ei tietenkään, eikä paljon muuallakaan, koska ihmiset tietää, että Volkkarin omistajalla aikaa menee emenpi Autokorjaamoilla odotteluun.


      • Anonyymi

        Kiinassa VW on valtava merkki ja myy paljon.


      • Anonyymi

        Ei, VW ei tee halppisautoja sinne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tietenkään, eikä paljon muuallakaan, koska ihmiset tietää, että Volkkarin omistajalla aikaa menee emenpi Autokorjaamoilla odotteluun.

        Juuri VW:n autoilla ajetaan Suomessakin paljon. Tojoilla ei paljon ajella, kuten Trafin tilastot ovat todistaneet. Eivätkä kestä kilometrejä. Lyhyen huoltovälin ja huonon kestävyyden vuoksi seisovat korjaamoilla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiinassa VW on valtava merkki ja myy paljon.

        Erityisen huonosti autojen myynti vetää nyt Kiinassa. Volkswagenin toimitukset Kiinaan romahtivat peräti 19 prosenttia.
        https://www.hs.fi/talous/art-2000010601310.html

        Kylläpä VW:llä menee todella huonosti myös Kiinassa.


    • Anonyymi

      Minulla ei ole minkään autotehtaan osakkeita salkussani joten yksi hailee!

    • Anonyymi

      Komea on Toyotan johto tässäkin.

      • Anonyymi

        Miten tuosta saa johdon, kun Tojo on yli 40 miljardia perässä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten tuosta saa johdon, kun Tojo on yli 40 miljardia perässä?

        Toyotan matematiikkaa en tosin tiedä missä sitä opetetaan muualla kuin palstalla.
        Ehkä Toyota johdolla on joku oma tutkinto mikä opettaa tämän. Veikkaan että kallis on tutkinto.


    • Anonyymi

      Vilpittömät onnittelut Toyotalla ykköspaikasta!

      • Anonyymi

        Muistakee. Tehkää niinkuin minä sanon. Vain aageen tuotteita talliin. Kiitos. Taru


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muistakee. Tehkää niinkuin minä sanon. Vain aageen tuotteita talliin. Kiitos. Taru

        Kyllä nyt pääsi käymään niin että kaksi on ollut mutta kolmatta ei tule.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä nyt pääsi käymään niin että kaksi on ollut mutta kolmatta ei tule.

        Yksi riitti sitä lajia. Ei ikinä enää.


    • Anonyymi

      Laatua ostetaan isommalla hinnalla ja VW on asemoitunut parempaan luokkaan mitä halpis Toyota. Toisaalta meillä Toyota on kovin ylihintainen ulkomaiden hintoihin nähden, mutta sillä pidetään ostajia koukussa panttimaksun tapaisella piilohinnalla jonka turvin Toyota voi hyvittää vaihdokista hieman kilpailijaa paremmin. Asiakashan tuon eron on itse maksanut jo uuden hinnassa, mutta hyvin se näyttää uppoavan typerään ja arkaan suomalaiseen seniorikansalaiseen.

    • Anonyymi

      Komea johto Toyotalla.

      • Anonyymi

        Tyhmä tojotisti ei edes tajua että se nostelee tyhmillä spämmäyksillään aina ykkösotsikoksi

        "VW liikevaihdoltaan maailman suurin, Toyota jäi kakkoseksi"


        Tätä on aina kiva lukea palstan ykkösotsikkona.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tyhmä tojotisti ei edes tajua että se nostelee tyhmillä spämmäyksillään aina ykkösotsikoksi

        "VW liikevaihdoltaan maailman suurin, Toyota jäi kakkoseksi"


        Tätä on aina kiva lukea palstan ykkösotsikkona.

        Kiva ku helmitollukka näyttää aina jälkeenjääneisyytensä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiva ku helmitollukka näyttää aina jälkeenjääneisyytensä.

        Omapoika on kyllä jäänyt jälkeen.


    • Anonyymi

      Hihii..
      Toyotan markkina-arvo on 255,52 miljardia dollaria.

      VW:n markkina-arvo on siihen nähden todella surkea, vain 49,41 miljardia dollaria.

      Ohho, yli 200 miljardia eroa!!!

      Kylläpä VW on vajonnut pohjamutiin!

      https://companiesmarketcap.com/toyota/marketcap/

      • Anonyymi

        Hölmöläiset maksavat liikaa tojotan osakkeesta vaikka VW saa enemmän tuloja pienemmästä määrästä tehtyjä autoja.


      • Anonyymi

      • Anonyymi

        Volkswagenin käyttökate (VOW3.DE)
        Käyttökate helmikuussa 2025 (TTM): 5,55 %

        Toyotan (TM) käyttökate
        Käyttökate helmikuussa 2025 (TTM): 9,87 %

        Aikamoinen ero jälleen Toyotan hyväksi. Ei mene hyvin VW:llä millään taloudellisilla mittareilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hölmöläiset maksavat liikaa tojotan osakkeesta vaikka VW saa enemmän tuloja pienemmästä määrästä tehtyjä autoja.

        VW.n sähköautojen valmistaminen on koko ajan tappiollista ja tehtaita on jo jouduttu sulkemaan. Konkurssi on tulossa, ei mahda mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Volkswagenin käyttökate (VOW3.DE)
        Käyttökate helmikuussa 2025 (TTM): 5,55 %

        Toyotan (TM) käyttökate
        Käyttökate helmikuussa 2025 (TTM): 9,87 %

        Aikamoinen ero jälleen Toyotan hyväksi. Ei mene hyvin VW:llä millään taloudellisilla mittareilla.

        VW käyttää rahat tuotekehitykseen, Toyota mainontaan. Toyota itsekin totesi, että "olemme jääneet muista jälkeen".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        VW.n sähköautojen valmistaminen on koko ajan tappiollista ja tehtaita on jo jouduttu sulkemaan. Konkurssi on tulossa, ei mahda mitään.

        Nyt ei missään tapauksessa kannata hankkia VW AG:n valmistamaa autoa, sillä riski konsernin keikahtamisesta on todella suuri.
        Voi jäädä pian Musta Pekka käteen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt ei missään tapauksessa kannata hankkia VW AG:n valmistamaa autoa, sillä riski konsernin keikahtamisesta on todella suuri.
        Voi jäädä pian Musta Pekka käteen.

        Ei tosiaankaan kannata ostaa Tojotan tekelettä, taitaa kaatua koko pulju. Vetyyn uskominen oli iso virhe.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tosiaankaan kannata ostaa Tojotan tekelettä, taitaa kaatua koko pulju. Vetyyn uskominen oli iso virhe.

        Markkinajohtajana Toyotalla riittää resursseja panostaa kaikkiin energiamuotoihin, eikä se ole hirttäytynyt pelkästään kannattamattomaan sähköautotuotantoon, mikä on suistamassa VW:n vararikkoon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        VW käyttää rahat tuotekehitykseen, Toyota mainontaan. Toyota itsekin totesi, että "olemme jääneet muista jälkeen".

        Valitettavasti totuus on sitten ihan jotain muuta:

        "Volkswagenin uusi kulukuri sisältää myös yllättäviä menetelmiä, jotka saattavat arveluttaa monia kuluttajia. Toimitusjohtajan mukaan uudet mallit on vietävä tuotekehityksen läpi nykyistä nopeammin. Aiemmin tuotekehitysyksikkö on käyttänyt uutuuksiin aikaa keskimäärin 50 kuukautta, mutta tämän jälkeen on tulosta synnyttävä 36 kuukaudessa. Vaatimus kuulostaa rajulta – etenkin kun Volkswagenin ID-sarjan laatuongelmat ovat viime vuosina olleet kaikkien nähtävillä."

        https://www.ess.fi/uutissuomalainen/6433946


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Markkinajohtajana Toyotalla riittää resursseja panostaa kaikkiin energiamuotoihin, eikä se ole hirttäytynyt pelkästään kannattamattomaan sähköautotuotantoon, mikä on suistamassa VW:n vararikkoon.

        Tojo on jäänyt auttamattomasti jälkeen sähköautoissa, joutuu ostamaan osaamisen kiinalaisilta.

        Toyota on erittäin huteralla pohjalla. Taito riittää lähinnä huijaamiseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valitettavasti totuus on sitten ihan jotain muuta:

        "Volkswagenin uusi kulukuri sisältää myös yllättäviä menetelmiä, jotka saattavat arveluttaa monia kuluttajia. Toimitusjohtajan mukaan uudet mallit on vietävä tuotekehityksen läpi nykyistä nopeammin. Aiemmin tuotekehitysyksikkö on käyttänyt uutuuksiin aikaa keskimäärin 50 kuukautta, mutta tämän jälkeen on tulosta synnyttävä 36 kuukaudessa. Vaatimus kuulostaa rajulta – etenkin kun Volkswagenin ID-sarjan laatuongelmat ovat viime vuosina olleet kaikkien nähtävillä."

        https://www.ess.fi/uutissuomalainen/6433946

        Eli VW:n laatu tulee olemaan -jos mahdollista- vielä surkeampaa kuin nykyisin. Kusetus jatkuu täysillä konkurssiin asti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tojo on jäänyt auttamattomasti jälkeen sähköautoissa, joutuu ostamaan osaamisen kiinalaisilta.

        Toyota on erittäin huteralla pohjalla. Taito riittää lähinnä huijaamiseen.

        Kannattikohan VW:n sittenkään tuoda keskeneräisiä sähköautoja markkinoille?
        Nyt niiden surkean suunnittelun ja laadun takia kaatuu koko paskalaitos, eikä kukaan jää kaipaamaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli VW:n laatu tulee olemaan -jos mahdollista- vielä surkeampaa kuin nykyisin. Kusetus jatkuu täysillä konkurssiin asti.

        VW:n laatu on hyvä. Tojotan surkea, on hinatuinkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        VW:n laatu on hyvä. Tojotan surkea, on hinatuinkin.

        Hihii, uusin luotettavuusraportti on Toyotan juhlaa, kun taas VW on niitä surkeimpia, kuten aina:
        Rank

        Brand

        Predicted Reliability
        1 Subaru
        68

        SEE MODELS
        2 Lexus
        65

        SEE MODELS
        3 Toyota
        62

        SEE MODELS
        4 Honda
        59

        SEE MODELS
        5 Acura
        55

        SEE MODELS
        6 Mazda
        55

        SEE MODELS
        7 Audi
        54

        SEE MODELS
        8 BMW
        53

        SEE MODELS
        9 Kia
        51

        SEE MODELS
        10 Hyundai
        50

        SEE MODELS
        11 Buick
        48

        SEE MODELS
        12 Nissan
        48

        SEE MODELS
        13 Ford
        44

        SEE MODELS
        14 Genesis
        40

        SEE MODELS
        15 Volvo
        38

        SEE MODELS
        16 Chevrolet
        37

        SEE MODELS
        17 Tesla
        36

        SEE MODELS
        18 Volkswagen
        34

        SEE MODELS
        19 Jeep
        33

        SEE MODELS
        20 GMC
        33

        SEE MODELS
        21 Cadillac
        27

        SEE MODELS
        22 Rivian
        14
        https://www.consumerreports.org/cars/car-reliability-owner-satisfaction/who-makes-the-most-reliable-cars-a7824554938/


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hihii, uusin luotettavuusraportti on Toyotan juhlaa, kun taas VW on niitä surkeimpia, kuten aina:
        Rank

        Brand

        Predicted Reliability
        1 Subaru
        68

        SEE MODELS
        2 Lexus
        65

        SEE MODELS
        3 Toyota
        62

        SEE MODELS
        4 Honda
        59

        SEE MODELS
        5 Acura
        55

        SEE MODELS
        6 Mazda
        55

        SEE MODELS
        7 Audi
        54

        SEE MODELS
        8 BMW
        53

        SEE MODELS
        9 Kia
        51

        SEE MODELS
        10 Hyundai
        50

        SEE MODELS
        11 Buick
        48

        SEE MODELS
        12 Nissan
        48

        SEE MODELS
        13 Ford
        44

        SEE MODELS
        14 Genesis
        40

        SEE MODELS
        15 Volvo
        38

        SEE MODELS
        16 Chevrolet
        37

        SEE MODELS
        17 Tesla
        36

        SEE MODELS
        18 Volkswagen
        34

        SEE MODELS
        19 Jeep
        33

        SEE MODELS
        20 GMC
        33

        SEE MODELS
        21 Cadillac
        27

        SEE MODELS
        22 Rivian
        14
        https://www.consumerreports.org/cars/car-reliability-owner-satisfaction/who-makes-the-most-reliable-cars-a7824554938/

        Mitähän tuostakin seuraa, kun kaksi huonolaatuisinta automerkkiä yhdistyy? Vastaus on tietenkin sitä sutta ja sekundaa.

        https://rivian.com/newsroom/article/rivian-and-volkswagen-group-announce-the-launch-of-their-joint-venture


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hihii, uusin luotettavuusraportti on Toyotan juhlaa, kun taas VW on niitä surkeimpia, kuten aina:
        Rank

        Brand

        Predicted Reliability
        1 Subaru
        68

        SEE MODELS
        2 Lexus
        65

        SEE MODELS
        3 Toyota
        62

        SEE MODELS
        4 Honda
        59

        SEE MODELS
        5 Acura
        55

        SEE MODELS
        6 Mazda
        55

        SEE MODELS
        7 Audi
        54

        SEE MODELS
        8 BMW
        53

        SEE MODELS
        9 Kia
        51

        SEE MODELS
        10 Hyundai
        50

        SEE MODELS
        11 Buick
        48

        SEE MODELS
        12 Nissan
        48

        SEE MODELS
        13 Ford
        44

        SEE MODELS
        14 Genesis
        40

        SEE MODELS
        15 Volvo
        38

        SEE MODELS
        16 Chevrolet
        37

        SEE MODELS
        17 Tesla
        36

        SEE MODELS
        18 Volkswagen
        34

        SEE MODELS
        19 Jeep
        33

        SEE MODELS
        20 GMC
        33

        SEE MODELS
        21 Cadillac
        27

        SEE MODELS
        22 Rivian
        14
        https://www.consumerreports.org/cars/car-reliability-owner-satisfaction/who-makes-the-most-reliable-cars-a7824554938/

        Humalaisille tehty ovensuukysely, olet nolo!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Humalaisille tehty ovensuukysely, olet nolo!

        Ainoastaan VW:llä ajavat ovat joko humalassa tai vajaaälyisiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinäpä kateelliselle mietittävää, kun kaksi huippumerkkiä yhdistyy.

        Etkö sitäkään tiennyt, että Toyota ja Lexus ovat saman valmistajan huipputuotteita?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etkö sitäkään tiennyt, että Toyota ja Lexus ovat saman valmistajan huipputuotteita?

        Tiesin, että ovat saman firman testijumboja.


      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Hakemaasi sivua ei valitettavasti löytynyt."
        Kuten ei myöskään laadukasta VW:n tekelettä.

        Ovat ne vaan laadukkaita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hihii, uusin luotettavuusraportti on Toyotan juhlaa, kun taas VW on niitä surkeimpia, kuten aina:
        Rank

        Brand

        Predicted Reliability
        1 Subaru
        68

        SEE MODELS
        2 Lexus
        65

        SEE MODELS
        3 Toyota
        62

        SEE MODELS
        4 Honda
        59

        SEE MODELS
        5 Acura
        55

        SEE MODELS
        6 Mazda
        55

        SEE MODELS
        7 Audi
        54

        SEE MODELS
        8 BMW
        53

        SEE MODELS
        9 Kia
        51

        SEE MODELS
        10 Hyundai
        50

        SEE MODELS
        11 Buick
        48

        SEE MODELS
        12 Nissan
        48

        SEE MODELS
        13 Ford
        44

        SEE MODELS
        14 Genesis
        40

        SEE MODELS
        15 Volvo
        38

        SEE MODELS
        16 Chevrolet
        37

        SEE MODELS
        17 Tesla
        36

        SEE MODELS
        18 Volkswagen
        34

        SEE MODELS
        19 Jeep
        33

        SEE MODELS
        20 GMC
        33

        SEE MODELS
        21 Cadillac
        27

        SEE MODELS
        22 Rivian
        14
        https://www.consumerreports.org/cars/car-reliability-owner-satisfaction/who-makes-the-most-reliable-cars-a7824554938/

        Jenkkilän asiakaskysen tuloksilla ei ole kauheasti merkitystä Suomessa tai Euroopassa. Eri kalusto ja eri tehtaat ja versiot. Vähän kuin Valittujen Palojen kyselyitä. Vaarit vastaa kun on aikaa ja saa huomiota.


    • Anonyymi

      Volkkari aagee joutuu sulkemaan monia tehtaita ja satoja tuhansia saa loppatilin.

      • Anonyymi

        Tojo sulki tehtaita kun kärähti 30 vuotta kestäneestä törmäystestihuijauksesta.


    • Anonyymi

      VW on suurin ja kaunein.

    • Anonyymi

      Tojota on nykyajan Lada.

      • Anonyymi

        Ja Mosse. Samat ostajatkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja Mosse. Samat ostajatkin.

        Ymmärrän hyvin VW:n fanipojan pohjattoman harmituksen, kun AAgee KYYKKÄÄ!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ymmärrän hyvin VW:n fanipojan pohjattoman harmituksen, kun AAgee KYYKKÄÄ!

        Tojo KYYKKÄSI 42.5 % tammikuussa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tojo KYYKKÄSI 42.5 % tammikuussa!

        ...Ja on silti ylivoimainen markkinajohtaja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ...Ja on silti ylivoimainen markkinajohtaja.

        VW-konserni myi maaliskuussa yli 60 % enemmän kuin Tojo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ...Ja on silti ylivoimainen markkinajohtaja.

        Suomessa tuo kyykky Toyotan kyykky tuki ja VW konserni myy kokoajan enemmän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        VW-konserni myi maaliskuussa yli 60 % enemmän kuin Tojo.

        Maaliskuussa vuonna -39?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Maaliskuussa vuonna -39?

        Korjataan tammikuussa 2025.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Korjataan tammikuussa 2025.

        Ja silti VW:n konkurssi lähenee päivä päivältä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja silti VW:n konkurssi lähenee päivä päivältä.

        Ei sitä vaan tule.


    • Anonyymi

      Mites Daihatzuh on saabut tehtaita auki?
      Vai onko vetyautojen myynti ollut menestys Toyotan myynnistä?
      Toyotan mukaan se on ollut menestys. Nettisivujen mukaan.
      Miksi Toyota huijaa? Ai niin fake it untill you make it.

      • Anonyymi

        Mistä toiminnasta vilppivagenpomo lusi seitsemän vuotta ja konserni sai kolmenkymmenen miljardin sakot?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä toiminnasta vilppivagenpomo lusi seitsemän vuotta ja konserni sai kolmenkymmenen miljardin sakot?

        Miten liittyy asiaan?
        Onko tuska noin kova kun VW vie ja Toyota vikisee?
        Muistuikin tuossa mieleen Toyotan ruoste keissi USAssa joka tuli maksamaan Toyotalle 36 miljardia kun joutuivat vaihtamaan pickuppeihin uudet rungot.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten liittyy asiaan?
        Onko tuska noin kova kun VW vie ja Toyota vikisee?
        Muistuikin tuossa mieleen Toyotan ruoste keissi USAssa joka tuli maksamaan Toyotalle 36 miljardia kun joutuivat vaihtamaan pickuppeihin uudet rungot.

        Toyota vie ja VW vikisee ja kolisee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten liittyy asiaan?
        Onko tuska noin kova kun VW vie ja Toyota vikisee?
        Muistuikin tuossa mieleen Toyotan ruoste keissi USAssa joka tuli maksamaan Toyotalle 36 miljardia kun joutuivat vaihtamaan pickuppeihin uudet rungot.

        Tuossa muistui mieleen, että USA:ssa Volkkari joutui ostamaan koko auton takaisin!! Kuinka monta ne joutuikaan?? Oliko se 500000Kpl tai jotain sinnepäin!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten liittyy asiaan?
        Onko tuska noin kova kun VW vie ja Toyota vikisee?
        Muistuikin tuossa mieleen Toyotan ruoste keissi USAssa joka tuli maksamaan Toyotalle 36 miljardia kun joutuivat vaihtamaan pickuppeihin uudet rungot.

        Vain linkki puuttuu? Kolmenkymmenen miljardin sakko törkeästä ja tarkoituksellisesta huijaamisesta seitsemän vuoden vankeustuomiolla saa röllin kiehumaan. Vastuullinen valmistaja vastaa tuotteensa laadusta. Huijarin vastuu tarkoittaa "käyttäjävirhettä".


    • Anonyymi

      Kauhea alemmuuskompleksi VW uskovaisilla kuin on Tojotin palstalle pakko VW juttuja kirjoitella.

      • Anonyymi

        Koska Toyota uskovaiset mustamaalaa VW palstaa niin sama käy myös tänne.
        Ainoa ero että Toyota pastan faktat on tosiasioita. VW palstalla vain mustamaalausta.

        Katsos kun ei tarvitse alentua huijaamiseen samoin kuin Toyota tekee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska Toyota uskovaiset mustamaalaa VW palstaa niin sama käy myös tänne.
        Ainoa ero että Toyota pastan faktat on tosiasioita. VW palstalla vain mustamaalausta.

        Katsos kun ei tarvitse alentua huijaamiseen samoin kuin Toyota tekee.

        Missä ne mustamaalaa ja miten?

        Tilastojen mukaan melkein kaikki uuden aloitukset on Tojo-palstoilla ja ne pelkästään trollaamista.

        Miksi näin on?


    • Anonyymi

      Harmitaa et tojo on noinki paljo edellä volkarii.

    • Anonyymi

      Kylläpä volsu tekee huonoja autoja:

      "Volkswagen Tiguan eHybrid -käyttötestiauton vaihteiston jäähdytin alkoi vuotaa nestettä, ja auto jouduttiin jälleen hinaamaan korjaamolle. Lastentaudista ei kuitenkaan ollut kyse.

      Volkswagen Tiguan -käyttötesti muistuttaa jo tässä vaiheessa todellista jännityskertomusten sarjaa. Edellisen väliraportin lopussa mainitsimme, että kun autoon toiseen kertaan iskenyt 12 V -akun purkautumisongelma oli kuitattu akun vaihdolla ja ohjelmistopäivityksellä, olimme korjaamokeikan jälkeen ajaneet 16.1. mennessä yli 800 kilometriä ilman mainittavia vikoja.

      No, eipä mennyt kuin viisi päivää ja 350 kilometriä lisää, kun Tiguanimme kohtasi jälleen uuden ongelman. Helsingissä sijaitsevaa Moottorin toimitusta tiistaina 21.1. lähestyttäessä mittaristoon pelmahti yllättäen varoitus moottorin jäähdytysnesteen määrästä, ja heti perään tuli vielä erikseen kehotus hakeutua korjaamolle."

      https://moottori.fi/testi/kayttotesti-volkswagen-tiguanin-huono-tuuri-jatkuu-nestevuoto-pakotti-korjaamolle/

      • Anonyymi

        Hanki VW. Pitäähän korjaamoidenkin saada töitä


      • Anonyymi

        Hauskoja poikii nämä Terot. Kaikissa autoissa, merkistä riippumatta on ollut kautta aikojen vastaavia ongelmia uusissa malleissa ja siksi on takuu ja tuotevastuu ja viat ja ongelmat korjataan ja tuotannossa tehdään muutoksia tarpeen mukaan.
        Ennen vanhaan uusia malleja testattiin paljon enemmän ja silloin saatiin tuollaisia lapsentauteja kiinni ja korjattiin ennen varsinaisen tuotannon alkua, mutta nykyään asiat tehdään toisin ja siksi noita pääsee levitykseen. Onhan näitä hauskojakin tapauksi, kuten ettei pyörät pysy kiinni tai kaasupoljin jumittaa jne....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hauskoja poikii nämä Terot. Kaikissa autoissa, merkistä riippumatta on ollut kautta aikojen vastaavia ongelmia uusissa malleissa ja siksi on takuu ja tuotevastuu ja viat ja ongelmat korjataan ja tuotannossa tehdään muutoksia tarpeen mukaan.
        Ennen vanhaan uusia malleja testattiin paljon enemmän ja silloin saatiin tuollaisia lapsentauteja kiinni ja korjattiin ennen varsinaisen tuotannon alkua, mutta nykyään asiat tehdään toisin ja siksi noita pääsee levitykseen. Onhan näitä hauskojakin tapauksi, kuten ettei pyörät pysy kiinni tai kaasupoljin jumittaa jne....

        VW taitaa olla ainoa autonvalmistaja, joka on ulkoistanut tuotekehityksen, prototyyppien testauksen ja lastentautien korjaamisen maksaville (a)asiakkailleen.
        Jostainhan ne rahat huijaussakkoihin on revittävä.


    • Anonyymi

      Jännä juttu kuinka Toyotan omapoika joutuu aina ottamaan viimeisen oljenkorren käyttöön kun argumentit loppuu kovin aikaisin ja sitten käännetään juttua pois itse aiheesta joka tässä ketjussa on eri valmistajien liikevaihto.

    • Anonyymi

      Jarmo kun vw jää niin kauaksi tojosta.

    • Anonyymi

      Volkkarit on kovia ruostumaan, että ei kiitos.

      • Anonyymi

        Hihii, Toyotat ne ruostuu, tiedät kyllä.


    • Anonyymi

      On se yli 300 kova tulos.

    • Anonyymi

      Onpas vw pahasti tappiolla, hyh!

    • Anonyymi

      Miten Toyota ei osaa tehdä voittoa kunnolla?

      • Anonyymi

        Koska ei paskasta saa kunnon katetta, paitsi Suomesta joka on taas mitätön markkina.


    • Anonyymi

      Montako kotteroa on saatu aikaiseksi, noin suurilla liikevaihdoilla?

      • Anonyymi

        Scanian ja Mannin myynti on kannattavaa. Vikavagenin myynti tappiollista, otaksun? Liikevaihto ei kerro tuloksesta mitään.


    • Anonyymi

      Lapset vänkää asioista joista eivät oikein ymmärrä ja toisaalta onko noilla luvuilla ja määrillä mitään merkitystä autoilijalle?
      Taloutta käsitelellään muilla palstoilla, sinne vaan keskustelemaan jos paukut riittää.

      • Anonyymi

        Täällä lapset keskustelee kuin olisivat isojakin osakkaita konsernissa. Taitaa olla kuitenkin vaan vilunkivagenmyyjän turhauttava oljenkorsi ja oksennus kun "katto on tulessa"? Kahden miljoonan auton etumatka paremmalla merkillä ei ainakaan ole jättänyt kylmäksi.


    • Anonyymi

      Mitens toi vw on jäänyt noinkin paljon jälkeen toyotasta?

      • Anonyymi
        UUSI

        Ei voi ymmärtää miksi VW jää noin paljon jälkeen.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Hei sinä nainen

      Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa
      Ikävä
      84
      3032
    2. Kelan perkeleellinen käytäntö

      Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei
      Maailman menoa
      310
      2685
    3. Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken

      ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi
      Maailman menoa
      190
      1493
    4. Voi kulta rakas

      Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �
      Ikävä
      62
      1192
    5. Martinan firma haastettiin käräjille

      Seiska: Martinan firma haastettiin käräjille, taustalla outo rahasotku.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      239
      1098
    6. Miksi haluat satuttaa

      Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano
      Ikävä
      28
      1011
    7. Miksi ette halua kaivattuanne

      Yksi syy tai tekosyy.
      Ikävä
      70
      948
    8. Ketä sinä

      Odotat oikeasti. Miksen sulle totta olla saa.
      Ikävä
      117
      940
    9. Toivotko vielä et

      Päätyisimme yhteen?
      Ikävä
      76
      920
    10. Sano nyt mitä

      Sinä oikein haluat?
      Ikävä
      72
      904
    Aihe