Meillä on kaasona ja bestmanina tuttavapariskuntamme, noin kolme vuotta seurustellut ja jo yhdessä asuva pariskunta.
Heidän valitsemisensa tuntui heti luonnollisimmalta vaihtoehdolta, koska näin pystymme kätevästi järjestelemään hääjuttuja neljästään; olemme paljon tekemisissä muutenkin, eikä tarvitse kerätä suunnitteluporukkaa kasaan joka suunnalta..ja aina jollekin ei käy.
Nyt on kuitenkin käynyt niin, että tämä pariskunta on pahasti riitaantunut keskenään. Tämä tietenkin hankaloittaa järjestelyjä, koska kaaso ja bestman eivät halua olla tekemisissä toistensa kanssa.
Pariskunnan mies on mieheni pitkäaikainen ystävä, ja sitä kautta olemme aikoinaan tutustuneetkin tähän naiseenkin. Nyt on tietysti käymässä niin, että miehelläni on yhä bestman, mutta minun kaasoni on todella epävarma. Hän on jo vihjaillutkin siihen suuntaan, ettei tulisi häihin ollenkaan.
Olen jo harkinnut kaason vaihtoa, ajattelin ottaa siskoni. Häihin on enää vain pari viikkoa, joten viime tipassa tämä tulee siskollenikin tiedoksi. Ja hän kaiken lisäksi asuu eri paikkakunnalla, emmekä luultavasti näe ennen häitä.
On tämäkin soppa... mitähän tästä tulee...
Olisi pitänyt uskoa erään naistenlehden varoitusta: älkää ottako kaasoksi ja bestmaniksi pariskuntaa, jonka seurustelu ei ole vielä vakaalla pohjalla.
No, luulin, että he jo o ia häitään suunnittelevina olisivat jo vakavasti otettava pariskunta... Mutta mitä tahansa voi sattua.'
Kohtalotovereita?
Kaaso ja bestman riidoissa
6
1858
Vastaukset
- JASGA
EIKS OOKKIN KIVA.KYL NOIT ITSEKKÄITÄ PASKOJA RIITTÄÄ.KYL PITÄIS SOPIA RIIDAT,KOSKA KYSE ON TEIDÄN HÄISTÄ JA NIIDEN PITÄIS OLLA TEILLE IHANA PÄIVÄ.OLKAA HYVÄLLÄ SYYLLÄ ITSEKKÄITÄ JA AJATELKAA MIKÄ ON TEILLE PARASTA.YLEENSÄ TOLLASET RIITELEVÄT PARISKUNNAT AIHEUTTAA HÄISSÄ HUMALAPÄISSÄÄN VÄLIKOHTAUKSIA PIKKUTUNNEILLA.JA JOTTA JÄIS HYVÄ MAKU KANNATTAA KUULOSTELLA MISSÄ HE MENEVÄT TÄLLÄ HETKELLÄ JA SANOA REHELLISESTI ET KYSE TEISTÄ EIKÄ HEISTÄ JA HEIDÄN ONGELMISTAAN JA JOS HE EI PYSTY OLEMAAN HÄISSÄNNE NIIN MIETTIKÄÄ TODELLAKIN KANNATTAAKO ANTAA HEIDÄN PILATA TEIDÄN HÄÄT.ONNEA TEILLE IHAN LÄMPIMÄSTI JA MUISTAKAA ET TERVE ITSEKKYYS ON JOSKUS HYVÄSTÄ.
- ei voi
..tulevaisuutta ennustaa ja koska tahansa saattaa paratiisin ylle ilmaantua varjoja.
Vaihda ihmeessä kaasoa jos nykyinen on ilmaissut epävarmuutensa häihin tulosta. Tämä olisi häneltä tosi törkeä temppu, sillä mielestäni kaason pitäisi olla morsiamen "luottohenkilö" ja sitä tämä kyseinen neiti ei ole.- Toinen puoli
Niin, toisaalta taas ymmärtää, että jos pariskunnan välit on tosi tulehtuneet niin he eivät halua olla samoissa häissä. Ja he voisivat pilata tunnelmankin. Jos eivät osaa olla ihmisiksi ja vaikka näytellä sitten iloista naamaa.
- jenna-05
Sinun asemassasi ottaisin siskoon yhteyttä ja pyytäisin kaasoksi. Voihan niitä olla useampikin. Ja mikäli tämä "alkuperäinen" kaaso tekee niin ikävän tempun ettei hommaansa hoida, niin saat ainakin juhlapäivääsi luotettavan kaason. Onko teille tulossa seremoniamesteria tai voiko bestman hoitaa suunnittlemanne ohjelmien juonnot ym.?
Voithan jo sopia siskosi kanssa että hän on tukenasi hääpäivän, riippumatta siitä tuleeko riitaantunut kaaso vai ei. Jos tulee, niin hänellä ei ole mitään perusteita loukkaantua siitä että siskosi on kaason roolissa hääpäivänä, jos kerran itse ei ole varma tuleeko edes häihin.
Siskokset yleensä tutevat toisensa niin hyvin että hääpäivä sujuu varmasti hyvässä yhteisymmärryksessä vaikka sisaresi ei olisikaan osallistunut varsinaisiin suunnittelupalavereihin.
Tsemmppiä teille ja oikein ihanaa hääpäivää kaikesta huolimatta! Onnellinen päivä siitä varmansti tulee :) - rouva elokuu
Luin viestisi ja olen sitä mieltä, että vaihda kaaso. Ei ole ollenkaan liian myöhäistä.
Päivä on teidän eikä teidän kuuluisi murehtia toisten riidoista.
Ei ole mukavaa, jos omissa juhlissa joutuu murehtimaan sujuuko kaikki hyvin.
Ja sinun morsiamena tulee saada nauttia prinsessana olemisesta.
Itse olen samanmoisessa tilanteessa, joten lue mun tuntemukset.
Toivotan teille onnea ja kaikkea hyvää!!!!!!!! - Jo rouviintunut :)
Ihanaa, jo pian kaksi viikkoa olen ollut rouvana... :)
Hääpäivä oli elämäni onnellisisn... vaikkakin sitä varjosti kahden kaasoni riitaantuminen...
En tarkalleen tiedä, mistä näille kahdelle hyvälle ystävälleni (eivät entuudestaan toisilleen tuttuja; toinen lapsuuden ajoiltani, toinen opiskelukaverini) tuli riitaa, mutta aistin, että se johtuu polttareistani... Molemmat ystäväni ovat sinkkuja ja liekö heille tullut riitaa siitä, kun illalla baarissa tapasimme tämän lapsuuden ystäväni exän, joka sitten tuntui kiinnostuneet tästä opiskelutoveristani...
Ystäväni eivät itse ole minulle kertoneet, mikä heidän välinsä tulehdutti, mutta sen he tekivät selväksi, etteivät halua olla toistensa kanssa tekemisissä. Järjestä siinä sitten hääohjelmaa yms.
Vaikeassa tilanteessa lapsuuden ystäväni sanoi luopuvansa kaason hommastaan ja jättävän sen suosiolla "uudelle parhaalle ystävälleni" (kuten hän itse sanoi). Perusteli sillä, etteivät tule toimeen ja opiskelukaverini kuitenkin tuntee minut nykyään paremmin ja osaa siltä pohjalta järjestellä hääohjelmaakin.
Pakkohan minun oli hyväksyä lapsuuden ystäväni kieltäytyminen, vaikka pahalta se tuntui. Hääjuhla saatiin kuitenkin vietyä läpi yhden kaason ja sulhaseni toimeliaan bestmanin ansiosta. Jäi silti vähän huono olo ystävieni riidoista...
Onko muita, jotka ovat joutuneet tällaisen myllerryksen keskelle?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1619534Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde493020Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja412789- 572601
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1982028- 1031929
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai251873Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä511433Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1121266- 281241