Viikon vanha vain 425 kilometriä ajettu Volkswagen ID.4 -sähköautonsa hyytyi keskellä tietä.

Anonyymi-ap

Huollossa Volkswagen ID.4 -autosta tulostettu vikakoodilista oli puolen metrin pituinen.

Lampinen oli uudenkarhealla Volkswagenillaan matkalla mökilleen Forssan seudulle, kun auto hyytyi tielle.

Ensin auto ilmoitti, että vakionopeudensäätimessä on vikaa. Sen jälkeen syttyivät kaikki mahdolliset varoitusvalot ja tekstit.

– Auto muun muassa ilmoitti mittaristossa tekstillä, että sähkömoottorit ovat kuumentuneet, Lampinen kertaa tapahtumia.

https://moottori.fi/uutinen/tapion-vain-reilu-400-kilometria-ajettu-uusi-volkswagen-sahkoauto-hyytyi-kesken-ajon-tiellerekkaa-ohittaessa-olisi-tullut-kylma-hiki/

28

1440

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Paree kysyä uus kärry
      samanlainen
      kai näissä joku takuu on

    • Anonyymi

      hih

    • Anonyymi

      Oli muuten ensimmäinen auto maailmassa jossa tuli vikaa uutuuttaan.
      Pienestä Teron pitää ilonsa repiä kun oma kulta hyytyy yhtenään(12v).

      • Anonyymi

        Tuhat kilometriä ilman isompaa vikaa on jo kohtalainen saavutus näille rotiskoille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuhat kilometriä ilman isompaa vikaa on jo kohtalainen saavutus näille rotiskoille.

        Onko noin?
        Onko sulla paha olla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko noin?
        Onko sulla paha olla.

        Lukaisepa apina Moottorin käyttötestiraportti Tiguanista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lukaisepa apina Moottorin käyttötestiraportti Tiguanista.

        Lue sinä paviaani ID:n 60000km:n käyttötesti Tekniikan Maailmasta. Kaikkine puutteineenkin tämä auto sai korkeimmat pisteet mitä yksikään auto tällä vuosituhannella. Aika hyvin julkaisulta jonka pääsponsori on Toyota.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lue sinä paviaani ID:n 60000km:n käyttötesti Tekniikan Maailmasta. Kaikkine puutteineenkin tämä auto sai korkeimmat pisteet mitä yksikään auto tällä vuosituhannella. Aika hyvin julkaisulta jonka pääsponsori on Toyota.

        Ei se VW:n heikko laatu parane, vaikka miten pää punaisena tavaisi aikakauslehtiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se VW:n heikko laatu parane, vaikka miten pää punaisena tavaisi aikakauslehtiä.

        Eikä Toyotan! bZ4X:n laatu sähköautona on huonoksi todettu kaikissa vertailuissa. Polttomoottoriautona saattaisi olla jopa paras Toyota koskaan, mutta sähköautona kertakaikkisen kehno raakile. Parhaat Toyotan sähköautot ovat tuloillaan, mutta ne eivät olekaan Toyotan valmistamia.


    • Anonyymi

      Voi sinua Toyotan omapoikaa.

    • Anonyymi

      Lähinnä tuossa jutussa oli se yksi nykyautojen ikävä piirre.
      "Vikakoodilista puolen metrin mittainen"
      Todennäköisesti autoon kuitenkin tuli yksi vika, jolla ei välttämättä ole edes omaa vikakoodia. Nyt sitten korjaamossa ihemetellään muutama tunti pelkästään sitä, että mitä yhteistä lauenneilla vikakoodeilla on, jotta päästäisiin varsinaiseen vikaan käsiksi.
      Auokorjaamoissa ei nykyään enää ymmärretä autoja, siellä luotetaan vain vikakoodinlukijaan ja silloin kun se sylkäisee puolimetrisen, tarvittaisiin autojen ymmärtämistä.

      • Anonyymi

        VW: n pitäisi palkata heti tuhansia autojen ymmärtäjiä, jotka osoittaisivat empatiaa hajonneille Volsuille ja voivottelisivat niiiden karua kohtaloa.


    • Anonyymi

      Trollitehtaan dissausta avaus ! ! Takuu kylläki uusissa autoissa hoitaa ongelmat. . Älä kommentoi ! ! Älä ruoki trollitehdasta ! ! Yli 90 % avauksista trollitehtaalta ! ! Älä kommentoi ! !

      • Anonyymi

        Voisivat siellä VW:n trollitehtaalla valmistaa parempia autoja, niin näitä aloituksia ei tarvittaisi.


    • Anonyymi

      Kuinkas kauan siitä on kun ID myynti alkoi? Yli takuuajan kuitenkin ja vieläkin näitä ongelmia. Mitähän he joilla ei enää ole takuuta tuumaavat kun auto alkaa temppuilla.

      Ensimmäisen puoli vuotta ID:t oli häkkivarastoissa saksassa odottamassa toimivaa softaa. No kuten tiedämme se ei toimi vieläkään.

      Miksi Tesla sai softan valmiiksi mutta VAG ei? Eikö germaanit osaa.

    • Anonyymi

      Avaus ja yli 90 % kommenteista TROLLITEHTAALTA ! ! NÄIN TROLLATAAN JA PIDETÄÄN AUTOPALSTAT MT TROLLIN HALLUSSA ! ! ÄLÄ KOMMENTOI ! ! ÄLÄ RUOKI MT TROLLIA ! !

    • Anonyymi

      En ikinä ostaisi volkkaria. Huijaavat ja myyvät sekundaa. DSG ja Tsi täynnä vikoja, tonnien remontit parin kympin välein ja artisti maksaa. Pieniä good will vastaantuloja muka annetaan. USA:ssa on asiakkaat täysin kypsyneet sähkövolkkarien vikoihin. Kannattaa lukea aiheesta tai kattoo tuubista.

    • Anonyymi

      Pääsi kuitenkin melkein puoli tuhatta kilsaa. Hatunnoston arvoinen suoritus nenäkarvatrimmeriltä.

    • Anonyymi

      Id nelosessa on hipaisukytkin vakkarisäätimessä ja ilmeisesti tämän epähuomiossa räpeltäminen aiheutti vian. Omassa autossa tein uutena saman virheen ja auto kiihdytti nopeutta ilmoitti moottorin viat. Auton bovereitten sammutuksen jälkeen kaikki toimi normaalisti eikä vikakoodeja jäänyt. Siis käyttö vika, tosin ne hipaisukytkimet on huonot varsinkin jos on käsineet tai muuten räpeltää

      • Anonyymi

        Lue tuo artikkeli asiasta.


    • Anonyymi

      425 kilometriä viittaa siihen että akkua ei ole ladattu.

    • Anonyymi

      Juuri luin toiselta autopalstalta, Toyotan säköautosta hajosi lämmityslaite n, 400 km kohdalla. Kylmä auto ajella.

    • Anonyymi

      Lampisen auto ei ole uusi.-22 malli ja 113000km ajettu.

      • Anonyymi

        Sotkin toiseen autoon.Sorry!


    • Anonyymi

      Miten id.4 ilmastointi ja radio jäämään päälle kun poistuu autosta?

      • Anonyymi

        Ei mitenkään muuten kuin infotainmentin ohjelmistossa on täytynyt olla joku vika.


    • Anonyymi

      Saksalainen teollisuus tuote on saanut apurahaa avokätisesti.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Putin lähti takki auki sotaan....

      Luuli, että kolmessa päivässä hoidetaan, nyt on mennyt 3,5 vuotta eikä voitosta tietoakaan. Kaiken lisäksi putin luuli,
      Maailman menoa
      133
      3806
    2. Näitä venäjä-faneja tuntuu edelleen vaan riittävän - kummallista

      ja lähinnä siis ihan suomalaisia. Mitä hienoa ja hyvää he näkevät maassa joka on diktatuuri, maassa jossa ei ole sananv
      Maailman menoa
      324
      2705
    3. Ulkoistin makuaistini Yleisradiolle

      Nyt voimme luottaa siihen, että Virallinen Totuus tekee maistelutyön puolestamme. Me persulandiassa arvostamme priimaa,
      Maailman menoa
      0
      2200
    4. Sanna on pakottaja, domina

      Pakotti sadistisessti työttömät hakemaan töitä, josta seurasi hirmuinen työttömyys. Näin on asia, jos uskomme Hesarin k
      Maailman menoa
      44
      2018
    5. Skodan hankintaan painostaminen toi potkut

      Kylläpä on kovat keinot käytössä, kun on yritetty pakottaa hankkimaan Skoda painostuskeinoilla. Kyllä valinnan pitää oll
      Skoda
      12
      1770
    6. No onneks ei tartte sit olla

      Mustis ku se ootki sinä itte 😂😂 Oon pelännyt että ehkä teille kehkeytyy jotain enemmän ku niin paljon yhteistä mut....
      Ikävä
      11
      1455
    7. Niinistö neliraajajarrutteli Natoon liittymistä vielä sodan alettua

      Myöntää nyt itsekin, mikä jo aikaisemmin tiedettiin. Marin vei Suomen ja Ruotsin Natoon. "”Myönnän auliisti jarruttelle
      Maailman menoa
      136
      1272
    8. Harmittaa ettei paluuta entiseen enää ole

      Paluuta entiseen ei ole koska pilasit kaiken.
      Ikävä
      93
      1212
    9. Lahden kolarisuma ja automaattinen hätäjarrutusjärjestelmä

      Olisiko uudehkojen autojen automaattinen hätäjarrutusjärjestelmä vähentänyt kolareiden määrää tuolla Lahden tiellä? Sumu
      Yleistä autoilusta
      88
      1024
    10. Mitä sun päässä oikeen liikkui

      Silloin kun menit laittamaan sille viestiä? Jotenkin tosi outoa?
      Ikävä
      52
      982
    Aihe