Koira ei tykkää lapsesta?

Anonyymi-ap

Elikkäs meillä asuu pyrreneiti joka aina ajoittain meidän nuorimmaisen 6v lapsen ohikulkiessa ”näykkää” lasta. Jokainen tilanne taitaa olla sellainen että laumis makaa sängyssä ja lapsi kävelee sängyn ohi tai tulee sänkyyn jolloin koira sitten ”ojentaa” lasta. Koskaan ei ole purrut mutta eihän se kivalle tunnu kun koira noin käyttäytyy. Meillä asuu kaksi laumista ja tää pyrre on näistä tämmöinen, mistähän mahtais johtua ja mikä avuksi?

Kokeeko olevansa lasta korkeammalla arvojärjestyksessä tässä talossa? Mitä tämä käytös tarkottaa? Lapsi ja koira ovat samana vuonna syntyneitä.

Talossa asuvalle vanhemmalle lapselle koira ei tee tätä.

5

313

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

mustasukkainen koira pitää teitä muita perheenä mutta ei häntä jostain syystä, koira kokee että omistaa teidät muut

• Anonyymi

En usko tuohon. Itsellä ollut laumiksia. Lapsirakkaita.
        Laumis, ei ole mustis, vaan koko lauman koira.

• Anonyymi

Olisko koiralla kipuja, ja tuo lapsi joskus koiraa kipeään kohtaan joskus kolhinut?
      Ni nyt sitte ennakoi, ja haluaa lapsen pois läheltään...
      Kipukäytös voi olla tuollaista.
      Onko koira kuvattu terveeksi?
      Mieti, onko koiralla jotain liikehäiriöitä, nilkutuksia. Tai muuta poikkeavaa, johon voisi liittyä.

• Anonyymi

Lapset on arvaamattomia liikkeissään. Mitä pienempiä, sen enemmän ne pomppii, huutaa, ja singahtelee sinne sun tänne. Tuo kipu, on se jonka tutkisin ensin.
      Lasta näykkivä koira ei ole ok lapsiperheessä.

• Anonyymi

Jos lapsi on tehnyt koiralle joitain tai aiheuttanut ikävän muiston tai se koira on vaan muuten seonnut ja alkanut puremaan tä tä 6v lasta suosittelisin pitämään kaukana tätä koiraa tästä lapsesta kun olin pieni isäni 6 kuukautta oleva Laika alkoi puremaan minua jatkuvasti en keksinyt tälle mitään järkevää selitystä, en ollut tehnyt tälle koiralle ikinä mitään aina olin silittänyt koiraa ei sillä voinut olla mitenkään mitään ärsyttävää muistoa minusta, kun istuin lattialla kuvaamassa äitille kaukaa koiraa koira hyökkäsi kimppuuni ja kerron tähän väliin asian äitin luo saavuttuessani äiti katto videot ja sano tuo on häiriintynyt koira, äitini on hänen koko lapsuuden kokenut metsästys koirien kanssa en tiedä oliko joku hänen koirista Laika mutta jämpteä oli mutta jatketaan kun koira puri minua isäni ei kieltänyt koiraa, isäni sano minä sinä villiinnytät sitä koiraa näin ei ollut, hän puri minua päästä, käsistä ja aina kun tulin isäni luo niin minulla on ollut aina pienestä asti letti ja aina kun tulin isän luo koira hyppi minun selkää vasten ja yritti saada pompulaani ja kun koira nylkyttää sen jalkoja niin koira teki päähäni käsiin joka sattuu enemmän kuin pureminen isäni on pilannut äitini koiran 14 vuotta sitten äitini sanoi 2023 syksyllä nyt erotaan ja isäni oli tuolloin metsästänyt 3v äiti metsästyskoirilla äitini oli sen verran ominut hänen koiriaan että isäni oli pilannut kaksi äitini 2020 syntyneistä koirista 2% isäni pilasi oman jämptinsä, laikansa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin

Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni
      Haapavesi
      82
      1269
    2. Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja

Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S
      Maailman menoa
      202
      1057
    3. Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."

Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä
      Maailman menoa
      61
      1020
    4. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      969
    5. Sulle on tullut

Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä
      Ikävä
      103
      943
    6. Asunnottomuus lisääntyy

Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ
      Maailman menoa
      154
      939
    7. Minä pyydän,

jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi
      Ikävä
      68
      846
    8. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      119
      771
    9. Tiesin, että olet jotenkin paha ihminen

Vaikka muuta osaat esittää.
      Ikävä
      77
      705
    10. Ihmeelliseltä pikkunaiselta....

Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t
      Ikävä
      121
      704
    Aihe