Tarjoan seuralaispalvelua, johon ei sisälly seksuaalista kanssakäymistä. Olen hieman alle 40-vuotias, sivistynyt, sievä, keskiruskeat pitkät hiukset omaava, s-kokoinen ja pukeudun tapaamisiin tyylikkäästi. Olen lämminhenkinen, utelias ja hyvä kuuntelija: keskustelen mielelläni monenlaisista aiheista (talous, politiikka, yhteiskunta, ihmissuhteet, rakkaus, elämä, kuolema jne, myös vaikeistakin aiheista).
Voimme viettää illan esimerkiksi ravintolassa, teatterissa tai kulttuuritapahtumassa, toiveesi mukaan. Lisätietoja saat sähköpostitse [email protected]
Vastaan vain asiallisiin viesteihin.
.
Luotettava seuralainen yhteiseen illanviettoon
Anonyymi-ap
2
333
Vastaukset
- Anonyymi
Ilmeisesti haluat korvauksen ajastasi toisen kanssa? Aika kanssasi ei taida olla huonommassa taloudellisessa asemassa olevalle hyvästä? Maksukykyisille tarjoat hyvää seuraa ja raha mahdollistaa asioita? Tällaisen ensivaikutelman sain aloituksestasi.
- Anonyymi
Tämä palvelu on kaiketi suunnattu varakkaille yksinäisille vanhuksille. En itse voisi kuvitella maksavani tästä palvelusta, koska samat asiat tekisin naisen kanssa pyytämällä hänet treffeille. Saattaisin vielä jopa tuohon seksiinkin päästä. Ainakin, jos tulisi toisetkin treffit.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jäätävä epävarmuus
Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko821635- 401279
En malta odottaa mies että tulet minuun
Sykkivänä ja intohimon palossa ujutat hitaasti upean rakkauden miekkasi minuun, ja antaudutaan kiihkeään rakasteluun. Hu87976Siltojen varjoissa
Siltojen varjoissa Yksinäinen susi kulkee, hiljaisuudessa sanoja punnitsee. Sydän auki, paljas liekki rinnassa, siltoja201936- 53862
- 61853
Vanhemmalle naiselle
Ihastuin sinuun kauan sitten. Luonteeseen, ulkonäköön ja iloisuuteen. Olen haaveillut sinusta sen jälkeen monet kerrat.66838Pitsaa selliiä
Onko uudet pitsat hyviä, kannatteooko käyvä vai suosiollako pittää hilipasta sotkamoon20830- 34784
- 37779