Tiedätkö et olet

Anonyymi-ap

Ärsyttävän hyvännäköinen.

57

2222

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ihan liian hyvännäköinen sulle 😘😄

• Anonyymi

Miten niin liian hyvännäköinen?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Umph, sori by mad

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sivusta, mieti itse enempi sitä, mistä johtuu, että koet jonkun ärsyttävän näköisenä? Se on enempi sun kuin hänen ongelma, joka sinusta on ärsyttävän näköinen? Ajattele niin, että sinäkin voit olla jollekin ärsyttävän näköinen? Sinusta tulee mielee joku ärsyttävä ihminen ja siksi olet sitä jollekin toiselle? Nämä ovat mielikuvia, joita sinäkin itse synnytät korviesi välissä.

• Anonyymi

🥰😄🥰🥰

• Anonyymi

Tiedän kyllä mutta sama vaiva sullakin :D

• Anonyymi

Ai on vai?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ai on vai?

Jep. Ollaan hiton hyvännäköisiä parina :)

• Anonyymi

Taasko se manipulointi alkoi 😂

• Anonyymi

Mikä manipulointi? Vain toteamus

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä manipulointi? Vain toteamus

Lepyttely imartelemalla niillä asioilla missä toinen kokee itsessään epävarmuutta mutta sanoilla mitä ei oikeasti tarkoiteta. Sanat joita sanotaan vain saadakseen hyötyä. Se on manipulointia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lepyttely imartelemalla niillä asioilla missä toinen kokee itsessään epävarmuutta mutta sanoilla mitä ei oikeasti tarkoiteta. Sanat joita sanotaan vain saadakseen hyötyä. Se on manipulointia.

Manipulointia huono itsetuntoisen mielestä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Noin se juuri on.

• Anonyymi

Hän manipuloi minua isoilla rinnoilla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hän manipuloi minua isoilla rinnoilla.

No joo. Tää ei oo mulle 🤣

• Anonyymi

Hän on sooo Hot. Sulan 😘

• Anonyymi

Kiitos 👋

• Anonyymi

En ole niin hyvännäköinen

• Anonyymi

Hyvin kelpasi narsistille, ennen uuden panon löytymistä 😂 on sulla vielä lähipiiriä mistä sitten seuraavaa valita 😅

• Anonyymi

No onhan siitä monet kerrat saanu kuulla, en sitä kieltääkään voi.
      So what?
      Kyllä mä itse arvostan ihmisessä ihan muita ominaisuuksia kuitenkin !
      Huomaat sen jos katsot keiden kanssa mieluiten keskustelen ja viihdyn.
      Kaunista päivää siis sinullekin.

• Anonyymi

tiedän olen kuullut sen ennenkin

• Anonyymi

Sivusta vinguttu silti aina. Hah leviit ku teet lapsii , et ole edes nainen jne.

• Anonyymi

Sinä taas kuulostat ihan pikku pikku pojalta joka ei tiedä naisen anatomiasta yhtään mitään.
        Kysy äitiltäs ennenkuin tulet itseäsi tänne nolaamaan 😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä taas kuulostat ihan pikku pikku pojalta joka ei tiedä naisen anatomiasta yhtään mitään.
        Kysy äitiltäs ennenkuin tulet itseäsi tänne nolaamaan 😂

Olen pikkusen eri väylää suksiva haha

• Anonyymi

Ulkonäöllä ei ole väliä jos ei saa läheisyyttä keneltäkään. Sillä on kuitenkin merkitystä itsetunnon ja itsevarmuuden kannalta. Jos henkilöltä puuttuu rohkeus tai usko löytää kumppani niin tällöin sitä vain jää silti yksin. Erityisen hyvännäköinen kumppani keräisi vierailta ihmisiltä himokkaita ja limaisia katseita tuntemattomilta mikä järjen mukaan ärsyttäisi hänen kumppaniaan.

• Anonyymi

Ulkonäkö herättää kiinnostuksen mutta tunne on se mikä pitää olla.....

• Anonyymi

ikävä sua 🥲….. sivusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ikävä sua 🥲….. sivusta

Mullakin ikävä yhtä 😘

• Anonyymi

Ärsyttävä vain silloin, kun kohde tuntuu olevan tavoittamattomissa. Kyseessä ilmeisesti mies, muuten olisi käytetty sanaa kaunis.

• Anonyymi

Nainen voi myös olla hyvännäköinen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nainen voi myös olla hyvännäköinen.

Joo, mutta ei ärsyttävän hyvännäköinen. Naisesta sanotaan kaunis, kadehdittavan kaunis.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo, mutta ei ärsyttävän hyvännäköinen. Naisesta sanotaan kaunis, kadehdittavan kaunis.

Ei mies sano kadehdittavan kaunis. Miksi mies kadehtisi naisen kauneutta?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei pidä paikkaansa, no ehkä 50-luvulla on noin sanottu, mutta ei päde enää tänä päivänä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei mies sano kadehdittavan kaunis. Miksi mies kadehtisi naisen kauneutta?

Kuka on väittänyt, että mies kadehtisi naisen kauneutta, vielä vähemmän sanoisi sitä ärsyttäväksi, tai ärsyttävän hyvännäköiseksi. Naisethan näitä termejä käyttää ja kadehtii kauniimpia. Toisen sen tunnustaa, toiset ei.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No miestä myös söpöksi, ei järin miehekästä ollenkaan.

• Anonyymi

Eli on siis hyvännäköinen, mutta ei ärsyttävän hyvännäköinen. Millainen on ärsyttävän hyvännäköinen?

• Anonyymi

Joo, hän on. Haluisin syödä hänet pikku haarukalla.

• Anonyymi

Haluatko hänet?

• Anonyymi

Sivusta: HALUAN!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sivusta: HALUAN!

Et saa, hän on MUN!

• Anonyymi

Moni kakku päältä kaunis...

• Anonyymi

Kaikkein v-mäisimmät tyypit ja muiden ulkonäköä eniten arvostelevimmat, ovat yleensä itse niitä, joiden ulkoinen olemus on kaikkein vastemielisin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaikkein v-mäisimmät tyypit ja muiden ulkonäköä eniten arvostelevimmat, ovat yleensä itse niitä, joiden ulkoinen olemus on kaikkein vastemielisin.

Kaikkein v-mäisimmät tyypit arvostelevat toisten luonnetta eikä suinkaan ulkonäköä ja heidän olemus on kaikkein vastenmielisin.

• Anonyymi

Kiva et sulla on tämmönen ihminen kiikarissa.
      Mullakin elämässäni toki on tällänen. Ärsyttävän siitä tekee se kun on niin kuuma mies eikä sitä saa kokeilla tai maistaa. 😃

Itse olen varmaan hänen mielestään vaan ärsyttävä ja ruma.

• Anonyymi

Hauska vertauskuva!!! Joskus rakkauden kohde saattaa käyttäytyä "ärsyttävästi" tai näyttää ärsyttävältä, sillä tavalla ärsyttävästi kuin haluaisi ja tietäisi olevansa toiselle tärkeä ja toinen tykkää paljon, niin on kuin ei tietäisi tai aavistaisi sitä lainkaan. Tai pukeutuu juuri vaatteisiin joiden tietää sopivan itselleen ja näyttävän juuri siltä kuin toisen tekisi mieli koskettaan tai jotain. Jotkut laittavat hiukset kauniisti levälleen tai pöyhivät niitä tavalla jota ei vaan voi olla katsomatta. Ei ärsyttävän hyvännäköinen loukkaa, se kuuluu rakkauden esikäsittelyyn.

https://www.youtube.com/watch?v=phUg1d11mt4

• Anonyymi

Tiedän olevani söpö ja vielä suloisempi minusta tietäen tehtynä tulee. 🖤

• Anonyymi

Eipä koske mua ainakaan tie

• Anonyymi

Eve on hottis

• Anonyymi

A mies on ruma.

• Anonyymi

Kiitos samoin.

• Anonyymi

On se tullut huomattua mitä ihmiset on mun ulkonäöstä mieltä. Ja se suunnattomasti ärsyttää minua, kun joskus sitä vaan haluais olla näkymätön, mutta kun ei. Ihan sama minne menen, niin ihmiset tuijottaa iästä ja sukupuolesta riippumatta.

Ja asiakaspalvelijat joko ovat helkkarin mukavia ja aivan yliöverin mukavia ja jotkut flirttailee, tai sitten niiden naamasta näkee että ne toivoo että katoaisin vaan heti, mutta tämä tapahtuu useimmiten niiden vanhempien naisten kohdalla vaan.

Vielä ärsyttävämpää on se, että sitten kun kiinnostun jostain ja koitan alkaa edistään asioita, niin toinen on melkein kuin paniikissa, koska ei haluais mokata sitä juttua mun ulkonäön takia. Tuntuu että koko ulkonäkö määrittelee sen minkälainen oon ja yleensä en edes jaksa vaivautua pidemmälle jutun kanssa, jos toinen on muodostanut jotain kuvitelmia pelkän ulkonäön perusteella, koska siinä ei voi yleensä voittaa, sillä ne kuvitelmat ovat "täydellisiä" ja sinä vaan rikot ne.

• Anonyymi

Jos olet nainen, tilanne tulee muuttumaan iän myötä. Sanotaan, että keski-ikäiset naiset ovat näkymättömiä, niin vähän huomiota he saavat. Silloin saat ainakin rauhaa!

• Anonyymi

UMT on söpö

• Anonyymi

Olisitteko sopivia toisillenne?

• Anonyymi

Luulisin niin

• Anonyymi

En ole kovin hyvä näköinen ollut ikinä.

Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruumis ojassa

Kukahan lie ollu, mistä lie löydetty. No ikävä tataus.
      Oulainen
      21
      3788
    2. Mitä piirteitä rakastat

Eniten kaivatussasi?
      Ikävä
      92
      1881
    3. Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!

Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa
      Puolanka
      88
      1296
    4. Miten suomalaiset miehet

On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää
      Ikävä
      168
      1251
    5. Anna mulle vielä tilaisuus

näyttää kuinka susta tykkään.
      Ikävä
      56
      1129
    6. Eräs läheinen sanoi

Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.
      Ikävä
      52
      997
    7. Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä

– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe
      Perussuomalaiset
      187
      976
    8. Mitkä asiat tekevät

kaivatustasi vetovoimaisen?
      Ikävä
      61
      922
    9. Muistatko vielä

Missä nähtiin ensimmäisen kerran? Miehelle.
      Ikävä
      42
      886
    10. Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)

Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis
      Sinkut
      143
      849
    Aihe